Auteur Topic: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough  (gelezen 7323 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Op zaterdag 31 oktober 2020 hebben we een chat met regisseur Rick McCullough op het programma staan, om 20:00 uur in onze chatroom!

Na succesvolle chats met presentator Art (jaarlijkse chat van 2013 t/m 2017), regisseur Rick (2018), presentator Rik (2019 en 2020), presentator Gilles (2019 en 2020) en Mol Rob (2020) komt regisseur Rick McCullough opnieuw naar de chatroom van Realitynet! :D



Dit is dé kans om de vragen over het afgelopen seizoen te stellen die je nog bezig houden. Wij zijn zeer blij met deze kans en hopen op een goed gesprek!

Hoe werkt het eigenlijk?

Hier kun je de chat vinden

Er zijn 2 verschillende chatrooms:
1 #huiskamer - deze chatroom wordt moderate (geregisseerd). Hier kun je (vanaf 20.00uur) alleen typen als je je vraag mag stellen. En hier is Rick om direct te antwoorden.

2 #vragen - in deze chatroom meld je jouw vraag bij een aantal van ons. Wij maken een selectie van de leukste vragen. We hebben een uur en willen natuurlijk dat er zo veel mogelijk vragen beantwoord kunnen worden. Op het moment dat jouw vraag aan de beurt is krijg je van te voren een seintje en krijg je voice in de #huiskamer. Het is dus de bedoeling dat je zelf je vraag stelt. We proberen om als het even kan iedereen zijn of haar vraag te laten stellen. Maar het kan helaas gebeuren dat jouw vraag er niet bij zit. Deze selectie wordt door een aantal chatmoderators gemaakt.

Als er tijd over is gebruiken we de vragen uit dit topic. Maar je hebt meer kans als je zelf aanwezig bent!!

Leuk, maar hoe kom ik in de juiste chatrooms?
Om te beginnen heb je twee linkjes op de chatpagina: chat via qwebirc en chat via CGI:IRC. Het is daar het beste om de eerste link te kiezen, aangezien de tweede niet bij iedereen goed werkt.

Nadat je je nickname hebt ingevuld, kom je automatisch in de huiskamer. Om in de chatroom #vragen te komen, typ je /join #vragen in het tekstvak en druk je op enter. Zie het screenshot hieronder.


Je kunt vervolgens tussen beide chatrooms wisselen door bovenaan op de juiste chatroom te klikken. De room waarin je nu bent is wit gemarkeerd. Als je door ons wordt benaderd dat je je vraag mag stellen, verschijnt op diezelfde plek een extra tab met een privégesprek - hou dat dus in de gaten!


Voor meer vragen over de chat, kun je HIER terecht.

Andere tips:
-> Probeer van tevoren even of je in de chat kan komen, zo zie je ook hoe onze chat eruit ziet.
-> Kom alvast een kwartier eerder de chat in en deel je hype met mede-molloten
-> Veel mensen zullen tijdens de chat joinen en weggaan. Om de notificaties hiervan te verbergen klik je op het icoontje linksboven-> Options-> vink aan hide JOINS/PARTS/QUITS
Spoiler: screenshots (klik om te tonen/verbergen)
-> Kan je er niet live bij zijn? Laat je vraag dan in dit topic achter. Mogelijk wordt je vraag dan namens jou door één van de crewleden gesteld.

Veel plezier allen! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-10-2020, 22:31:00 door Heinz »

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2020, 22:29:32 »
Ik kijk ernaar uit!  ::bravo::
Al veel losse eindjes zijn gelukkig door Jeroen beantwoord.
Maar er blijft genoeg te vragen over. Heel benieuwd naar de hints, of eigenlijk, het uitblijven van de hints. 

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2020, 22:29:32 »
 ::bravo:: ::bravo:: wat leuk dat we Rick weer keer gaan spreken   ::ok::

Offline Yrien

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2020, 23:53:22 »
Supertof dat Rick hier wederom tijd voor maakt!  ::bravo::

Ik kan er zelf niet bij zijn, maar ben nog wel heel benieuwd naar de aanwezigheid van Tina in dit bonusseizoen. Het leek geen verbazing op te wekken bij de andere kandidaten, terwijl ‘haar’ seizoen nog niet was uitgezonden ten tijde van de opnames. Hoe zit dat precies?  ???

Mocht er aan deze vraag toegekomen worden, zou dat top zijn. Veel plezier in ieder geval, ik verheug me al op de chatlog na afloop  ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2020, 00:01:36 »
JAAAAA WAT LEUUUK ::bravo:: ::bravo::

Ik ga alvast wat leuke vragen bedenken.
chipsverslaafde <3

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2020, 06:44:20 »
Supertof dat er weer een chat met Rick komt ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2020, 08:02:19 »
Woop woop  ::bravo::
...óf niet!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2020, 08:15:58 »
Leuk!! ::bravo:: ::bravo::

Offline thomasNL

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2020, 08:23:48 »
Ik kan er waarschijnlijk ook niet bij zijn dus hier wat vragen die ik had:

  • Waarom werd de aflevering dat Horace eruit ging de edit zo cliffhangerig gemaakt? Veel mensen verwachtten een plottwist maar die kwam uiteindelijk niet.
  • Was het gepland dat er zo snel na de dubbele executie iemand uitging? of kon er iets niet doorgaan waardoor het op deze manier moest?
  • Is het trouwens überhaupt bekent waarom het minder afleveringen waren dan normaal?

Super seizoen verder! Erg van genoten!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2020, 08:51:56 »
Leuk hoor. Ik kan zelf helaas ook niet waarschijnlijk. Al blijven sommige algemene dingen natuurlijk wel handig te vragen, al doet iemand anders dat wellicht al. De meeste vragen zijn hierboven al benoemd, maar in vooruitzicht naar S21 is het ook interessant om te vragen of we deze keer de kandidaten weer van te voren te weten krijgen en of we weer de gebruikelijke 10 afleveringen krijgen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2020, 10:29:09 »
Fijn dat er weer een chat is met regisseur Rick!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2020, 10:30:10 »
Wat leuk nieuws  ::bravo::
Probeer er weer bij te zijn!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2020, 11:42:11 »
Ik ga er proberen bij te zijn, iig superleuk dat hij hier weer tijd voor vrijmaakt. ::bravo::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2020, 14:44:45 »
Wat ontzettend leuk dat Rick hiervoor weer tijd maakt. En ook dat hij ons zo goed op de hoogte houdt via Instagram. Dat mag je vast aan hem meegeven (en als hij meeleest: bij dezen).  ::bravo::

Waarschijnlijk ga ik het niet redden zaterdag dus mijn vragen zal ik hier neer zetten. Eén vraag heb ik alvast:

Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of Nikkie bij de Déja vu opdracht ook weer om heeft gekeken en Jeroen heeft gezien?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2020, 14:49:11 »
Oh en ik bedenk nu dat het misschien ook leuk is om iets te vragen over hoe ze seizoen 21 hebben weten te realiseren. Wat was daarvoor nodig? Duurde het lang voor de NPO/AVROTROS/IDTV overtuigd was? Moesten ze nog op zoek naar nieuwe BN'ers omdat er geselecteerde namen niet meer mee wilden om willen van het coronavirus?

Even kijken, misschien weet ik dit nog wel binnen mijn schema te passen dat ik toch even langs kan komen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #15 Gepost op: 28-10-2020, 16:02:51 »
Hoewel ik de chatsessies met Rik, Rick en Gilles (en eerder Art) altijd erg leuk vond, en nog steeds vind, wil ik het nu van een afstandje gadeslaan.

Ik zie dat de modjes al worden bestookt met vragen die forummers (die er niet bij kunnen zijn) willen stellen, dus dat doe ik ook maar niet. Immers: wat ik wil vragen, zit daar OOK al tussen.

Bovendien: iemand die andere keren buiten de boot viel, heeft nu een grotere kans om zijn of haar vraag te stellen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #16 Gepost op: 28-10-2020, 16:38:23 »
Leuk  :D
Frankje Lapi

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #17 Gepost op: 28-10-2020, 18:47:12 »
Altijd leuk! Ik ben er zaterdag echter niet bij. Mocht een tekort aan vragen ontstaan (wat ik eigenlijk niet verwacht), dan heb ik de volgende suggestie:

Wat was er bij afgelopen seizoen eerder: hadden jullie als eerste het plan opgevat een allstarsseizoen te maken en werd het renaissancistische Toscane toen als locatie gekozen vanwege de overeenkomende thematiek, of was de locatie het eerst bepaald en leidde dit vervolgens tot het idee om oud-deelnemers tijdens een speciaal seizoen een wedergeboorte te laten beleven?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #18 Gepost op: 29-10-2020, 08:22:14 »
Ik kan er niet bij zijn, maar heb wel een vraag:

Nikkie had in de 1e aflevering een joker. Deze joker heeft zij nooit ingezet.
Wat is er gebeurd?

Verder wil ik melden dat de muzikale hint naar de mol (muziek uit "The King") een van de leukste verborgen hints was in jaren!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Chat] zaterdag 31 oktober 20:00 uur met regisseur Rick McCullough
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2020, 18:18:00 »
er waren geen hints, die hint van the king was gewoon een toevallig iets en veels te ingewikkeld om überhaupt echt te zijn.
chipsverslaafde <3