tja.. ik heb zo'n vriendin..

Die ken ik al jaren, ik vind haar heus een aardige meid, maar ze blijft mij als ' een van haar beste vrienden' betitelen en ik voel het toch echt niet zo, maar ja. Ik schrijf altijd wel lief terug maar neem nooit initiatief tot contact uit eigen beweging.
Als ze me zou uitnodigen zou ik wel gaan ja. Ten slotte is het haar bruiloft en als zij het belangrijk vindt dat ik er ben, zal ik haar niet onnodig kwetsen.(als ik kan tenminste dan he)
Het moet natuurlijk niet te ver gaan, bijvoorbeeld dat iemand zich als het ware opdringt in je leven (dat is heel naar, ook eens meegemaakt, moet je meteen afkappen en duidelijk in zijn ) Maar ach het kan geen kwaad in dit geval en als ik haar er nu een plezier mee doe, waarom niet.
Stel je bent aangekomen op je vakantiebestemming, en je koffer is er niet. Balen natuurlijk, jij naar de luchtvaartmaatschappij, rapportje opstellen, verzekering bellen. Alles lijkt ok, thuis dien je een claim in. Echter nadat het geld op je rekening is gestort blijkt dat de koffer toch terecht is gekomen, na veel omzwervingen.
Licht je alsnog de verzekeringsmaatschappij in?
En als het geld nog niet gestort is maar de claim al wel ingediend?