Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 179613 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #640 Gepost op: 17-03-2014, 10:37:43 »
En wat nou als red light slaat op de processie waarbij Suus een rode bol licht en Freek een groen bol licht op zich had als aureool? Zo hoeft Suus niet langer dat rode licht aan te doen want het is tijd om jezelf kenbaar te maken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #641 Gepost op: 17-03-2014, 11:21:29 »
Iets wat me maar niet loslaat is dat bij de raceboten opdracht (alf. 5) een van de codes was EB1186. Deze combinatie staat voor een lichtkleurcode rood/roze.

Daar naast wat Rat schreef http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51208.msg1645312#msg1645312  rood/roze B op muur.
Als je in een donkere ruimte schijnt met rood licht, zijn de rode objecten niet zichtbaar. Ik kom er niet uit of er een verband in zit met de roodshow hint/ groen is het nieuwe rood

Edit: juiste link toegevoegd.
Vraag: hoe doe je dat, dat er alleen "link" komt te staan?

misschien is het wel iedereen die iets rood aan had is niet mol.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #642 Gepost op: 17-03-2014, 11:56:29 »
Volgens mij hebben Susan, Sofie en Freek alle drie wel eens iets roods aan gehad ;D

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #643 Gepost op: 17-03-2014, 13:26:41 »
Citaat
Ja precies. Als de muzikale aanwijzing op de mol slaat denk ik dat het veel simpeler is, rood keerde namelijk geregeld terug door middel van Susan's rode roos, daar slaat het op, daarnaast draagt ze nu ook nog eens full rood aan de finish om die kleur te benadrukken.

Daarom blijf ik er toch bij: Roxanne Susan, no need to put on the red lights dress  ;D
Laten we jabberen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #644 Gepost op: 17-03-2014, 14:46:00 »
Vraag: hoe doe je dat, dat er alleen "link" komt te staan?
[url=http://www.wieisdemol.com/]link[/url] wordt: link
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #645 Gepost op: 21-03-2014, 15:44:49 »
You don't have to put on the red light. Susan zorgt er 2 afleveringen voor dat er geen rood scherm komt. De duo-executie en de groepsvrijstelling. Art, you don't have to put on the red light ::vergroot::

Deze uitleg klopt. ::ok::
Daarnaast zat er toch nog een hint in het Parijs-molboekje: Roxanne is in Parijs geschreven. ::rofl::

Leuk gesprekje met de drie finalisten en Jan-Willem natuurlijk. Sofie vertelt dat op haar kaartje bij de stuwdam stond dat er een zwarte vrijstelling lag. Na de opdracht heeft ze dat kaartje in het water gepleurd. (Jammer, geen veilingitem dus. :P)

Susan heeft bewust op Freek gestemd voor de finalevrijstelling omdat hij haar niet verdacht en Tygo wel, maar ze kreeg de kans niet om het uit te leggen omdat er doorheen gekletst werd.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2014, 15:52:30 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #646 Gepost op: 21-03-2014, 15:54:20 »
Sofie vond dat ze het Freek verschuldigd was omdat ze hem al een vrijstelling door zijn neus geboord had doordat ze die met de zwarte vrijstelling ongedaan gemaakt had ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #647 Gepost op: 21-03-2014, 16:21:42 »
@Heinz: Wie is Roxanne?!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #648 Gepost op: 21-03-2014, 16:39:07 »
@Jaapie: Zo heet het nummer van The Police ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #649 Gepost op: 21-03-2014, 17:14:58 »
Sofie vond dat ze het Freek verschuldigd was omdat ze hem al een vrijstelling door zijn neus geboord had doordat ze die met de zwarte vrijstelling ongedaan gemaakt had ;)

Klopt, maar ik had het over Susan. Ik ben wel benieuwd hoe zij er over denkt dat ze er mede voor zorgde dat Freek i.p.v. Tygo in de finale kwam. Ze kreeg de kans niet om dat te zeggen, maar we horen het op de MFD vast nog wel.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #650 Gepost op: 21-03-2014, 17:21:16 »
Klopt, maar ik had het over Susan. Ik ben wel benieuwd hoe zij er over denkt dat ze er mede voor zorgde dat Freek i.p.v. Tygo in de finale kwam. Ze kreeg de kans niet om dat te zeggen, maar we horen het op de MFD vast nog wel.

Indirect wel een erg goede molactie met al die verkeerde flesjes van Freek :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #651 Gepost op: 21-03-2014, 17:22:46 »
Indirect wel een erg goede molactie met al die verkeerde flesjes van Freek :)

Zeker. ::jaja::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #652 Gepost op: 21-03-2014, 17:46:47 »
Klopt, maar ik had het over Susan. Ik ben wel benieuwd hoe zij er over denkt dat ze er mede voor zorgde dat Freek i.p.v. Tygo in de finale kwam. Ze kreeg de kans niet om dat te zeggen, maar we horen het op de MFD vast nog wel.
Oh oke, nou wat ik er van begreep wist ze wel dat Freek niet op haar zat maar op Sofie dus wellicht dacht ze alvast 1 kandidaat uit te schakelen door Tygo en Sofie tegenover elkaar te zetten.
En ze had een "bondje" met Freek  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #653 Gepost op: 21-03-2014, 18:07:35 »
Indirect wel een erg goede molactie met al die verkeerde flesjes van Freek :)

Het Freek gunnen van de vrijstelling is een van de zeldzame goede molacties.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #654 Gepost op: 21-03-2014, 22:38:31 »
Daar ben ik ook benieuwd naar Heinz.
 Tygo fluisterde wel iets, in Susans oor bij het afscheid op Ellis Island !!