Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89878 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Spoiler] Spoiler Topic
« Gepost op: 27-11-2019, 11:11:52 »
In dit topic kunnen spoilers gedeeld worden. Spoilers zijn informatie over nog niet uitgezonden beelden.

In dit topic is het gebruik van spoilertags ([spoiler][/spoiler]) niet verplicht.

Mocht je een hele grote spoiler hebben
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dan kan het nog steeds netjes zijn om hier ook spoilertags te gebruiken.

Toevoeging op 18/01/2020:

Mededeling van de moderators:

Naar aanleiding van RazorBlade's vraag om een plek op het forum waar je vrijuit kan discussiëren met/over alle informatie die beschikbaar is, hebben we met de moderators besloten om van dit topic die plek te maken.

Dit spoilertopic was aanvankelijk zoals elk jaar bedoeld als een topic om over (mogelijke) spoilers te praten. Nog steeds is alleen dit topic die plek. Maar vanaf nu mogen er ook algemene discussies over wie de Mol is in dit topic gevoerd worden die gebruik maken van de door de (mogelijke) spoilers vergaarde kennis. Het gebruik van spoilertags is hierbij niet nodig.

Nog steeds geldt dat we met spoilers bedoelen:
- Informatie over nog niet uitgezonden beelden.

Overtuigende molacties zoals Thomas in de duinen en Merel bij de lasers kunnen gewoon in de betreffende kandidaten- en opdrachttopics worden besproken. Hints kunnen gewoon in het hints-topic besproken worden. Hints van het kaliber CASE ISTHEMOLE en de KLAAS-hint ook, maar dan met gebruik van spoilertags.

Deze opzet is een experiment dat ontstaan is uit de situatie met de vervelende spoiler van de gelekte beelden. Mogelijk doen we het volgend jaar weer anders.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2020, 09:56:41 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolinoMolina

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2020, 20:41:14 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2020, 21:19:03 »
Die was al bekend.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2020, 21:27:59 »
Ja, bij de bekendmaking van de kandidaten kwam de spoiler boven water. Het lijkt een hele vervelende spoiler die al vijf kandidaten van het molschap uitsluit. Goed dus dat je 'm in dit topic hebt gezet waar het voor bedoeld is. En laten we ook buiten dit topic zo weinig mogelijk toespelingen proberen te maken op het bestaan van deze spoiler, om het voor iedereen leuk te houden.

Offline Dibbes

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2020, 21:29:17 »
Waarom sluit dat vijf kandidaten uit voor het molschap?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2020, 21:33:42 »
Daar zit ik ook nog even op te knarsen, Heinz ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2020, 21:37:51 »
Nou ja, het lijkt erop - en hopelijk is dit keer echt niks wat het lijkt - dat de groep op deze beelden nog maar uit vijf personen bestaat. De andere vijf zouden dan zijn afgevallen en dus niet de Mol zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2020, 21:42:29 »
Toch wel jammer weer dat dit soort foto's bestaan. Ik neem aan dat de crew ieder jaar aan lokale medewerkers vraagt om niets online te plaatsen, maar dat mislukt toch veel te vaak.

Wat betreft de conclusie kan het natuurlijk altijd een deelopdracht zijn en staat een deel van de deelnemers buiten de foto, maar zolang de promo niets vermeldt over de auto's weten we al wie er niet afvallen die week in ieder geval.

Offline Coretteket

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2020, 22:28:32 »
Er waren trouwens nog meer lekken.

https://mannenzaken.nl/entertainment/tv/update-meer-gelekt-materiaal-widm-2020/

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2020, 23:10:04 »
Nou ja, het lijkt erop - en hopelijk is dit keer echt niks wat het lijkt - dat de groep op deze beelden nog maar uit vijf personen bestaat. De andere vijf zouden dan zijn afgevallen en dus niet de Mol zijn.

Ik hoop dus maar van harte dat de groep van tien in tweetallen twee letters van 'wie is de mol' moeten vinden - zoiets...

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2020, 01:18:27 »
In de leader zien we het plein met de opdracht van de bakfietsen en de letters. Er staan drie bakfietsen bij de letters. Per bakfiets twee/ drie ? personen zou dus kunnen betekenen dat hier zes-negen personen aan hebben meegedaan. Deze opdracht dus in het begin van het seizoen m.i.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2020, 10:06:37 »
Ja, we konden op dat filmpje ook in ieder geval deze kandidaten zien:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wie weet waren er nog 1/2 anderen bij...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2020, 14:33:20 »
Je zou denken dat molkandidaten ondertussen er wel voor zorgen dat hun social media accounts geen overduidelijk gat hebben waaruit af te leiden is hoe lang ze in het spel blijven en je kan dan iemand anders voor je laten posten. Maar Miljuschka is in ieder geval begin juni flink op instagram aan het posten, waaronder ook deze post, die in de indruk lijkt te wekken dat ze er zelf bij is

Zou ze dat doen als ze nog in het spel had, en haar omgeving niet weet dat ze met WIDM meedoet, maar ze een of andere smoes voor haar afwezigheid heeft verteld?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 16:18:48 door Theovv »

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2020, 15:53:54 »
begin juli waren ze toch allang klaar met de opnames?
Mzahk hr cd lnk !

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2020, 16:13:36 »
Mijn voorspelling voor het twintigste molseizoen zet ik hier maar even neer, want er zitten spoilers in!

... namelijk: waarschijnlijk vallen Anita, Tina en Jaike als eerste drie af.
... daarna vallen waarschijnlijk Claes en Johan af.

Vandaar onderstaande voorspelling:

Afvaller aflevering 1: Tina
Afvaller aflevering 2: Anita
Afvaller aflevering 3: niemand
Afvaller aflevering 4: Jaike
Afvaller aflevering 5: Claes
Afvaller aflevering 6: Johan
Afvaller aflevering 7: Nathan
Afvaller aflevering 8: Buddy
Verliezend finalist: Miljuschka
Winnaar: Leonie
Mol: Rob
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2020, 16:19:04 »
begin juli waren ze toch allang klaar met de opnames?
Sorry, moest juni zijn.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2020, 16:21:46 »
Mijn voorspelling voor het twintigste molseizoen zet ik hier maar even neer, want er zitten spoilers in!

... namelijk: waarschijnlijk vallen Anita, Tina en Jaike als eerste drie af.
... daarna vallen waarschijnlijk Claes en Johan af.

Vandaar onderstaande voorspelling:

Afvaller aflevering 1: Tina
Afvaller aflevering 2: Anita
Afvaller aflevering 3: niemand
Afvaller aflevering 4: Jaike
Afvaller aflevering 5: Claes
Afvaller aflevering 6: Johan
Afvaller aflevering 7: Nathan
Afvaller aflevering 8: Buddy
Verliezend finalist: Miljuschka
Winnaar: Leonie
Mol: Rob

Het is toch geen spoiler als het alleen een voorspelling is? Of heb je aanwijzingen gevonden voor deze voorspelling.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2020, 16:34:32 »
Nou ja, niet volledig maar naar aanleiding van de spoiler van de opdracht met de reuzeletters (ook in de leader) zijn daar in ieder geval Anita, Tina en Jaike niet te zien. Al heb ik over die beelden wel zo mijn twijfels. Johan is heel slecht te zien dus een andere kandidaat misschien ook...

Op de andere spoiler lijkt mij duidelijk dat die uit een moment met 5 personen in het spel is. Dan liggen Claes en Johan er dus ook uit...

Kijk, de reden dat ik dit lijstje hier heb geplaatst is omdat het niet in een ander topic kan, omdat daar spoilers in zitten die anderen niet willen weten (ik eigenlijk ook niet, maar goed ik weet het nu toch).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2020, 17:03:55 »
Hoeveel zeggen deze spoilers nou eigenlijk? Als de opdracht die ze erin doen niet te zien is in een aflevering weet je in ieder geval dat deze personen niet afvallen, maar het zegt niet per se wie er afgevallen zijn, want je weet niet of de hele groep in beeld is gekomen. Genoeg opdrachten worden gedaan met gesplitste groepen, in allerlei samenstellingen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2020, 19:03:03 »
Hoeveel zeggen deze spoilers nou eigenlijk? Als de opdracht die ze erin doen niet te zien is in een aflevering weet je in ieder geval dat deze personen niet afvallen, maar het zegt niet per se wie er afgevallen zijn, want je weet niet of de hele groep in beeld is gekomen. Genoeg opdrachten worden gedaan met gesplitste groepen, in allerlei samenstellingen.

De spoiler ging toch ook niet uitsluitend om de foto maar om de datum waarop de foto genomen is. Schijnt dat ze al dik een week in opnames zaten en er dus al mensen weg waren die dus niet op de foto staan.

De foto op zichzelf zegt idd niet zoveel.

Weet trouwens ook niet of de bron klopt van die datum maar zag t ergens voorbij komen