Auteur Topic: [Funstuff] Funstuff Topic!  (gelezen 36958 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #460 Gepost op: 16-03-2020, 20:55:32 »
top 5 en dat met de eerste puzzels missen top score en brtdm goed gedaan ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #461 Gepost op: 16-03-2020, 21:26:50 »
Gefeliciteerd Brtdm, super goed gedaan! ::ok:: En ik ben toch nog 2e geworden, het was tot het laatst spannend met Bigboots. :D

En een applausje voor de puzzelbedenkers, ik heb me echt vermaakt de afgelopen weken met het puzzelen en de andere actieve puzzelaars, dus allemaal bedankt! ::bravo::

Ik vond zelf ook de crypto's, rebussen, woordzoekers, etc. het leukst. En hoewel de jigsaw me veel punten op heeft geleverd, mag die van mij de volgende keer ook wat minder (net zoals de slider).

Misschien is het een idee om bijvoorbeeld op zondagavond/middag een 'uitgebreide' puzzel te plaatsen (zoals rebus), die je snel moet inleveren, en dan op de woensdagavond een 'simpele' puzzel te plaatsen (zoals jigsaw), waar je dan een paar dagen de tijd voor hebt. Maar ik snap ook dat de jigsaws en sliders voor de makers weinig tijd kosten om te maken, dus ik snap ook zeker dat ze die vaker hebben gedaan. ::ok:: Misschien zijn er meer van dat soort makkelijk te maken puzzeltjes?

Verder was het nu af en toe gokken of je echt om 20.00u online moest zijn, of dat je best later kon kijken omdat het niet om tijd ging. Dat zou met mijn bovengenoemde idee wel opgelost zijn.

Verder echt mijn complimenten, het was erg leuk!
...if one only remembers to turn on the light.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #462 Gepost op: 16-03-2020, 23:34:23 »
Ik vond het leuk om mee te doen, al had ik er eigenlijk te weinig tijd voor (vandaar dat ik alleen de jigsaws heb gedaan). Ik denk dat ik meerdere kleinere, sneller te maken puzzels leuker vind dan een grotere puzzel. En die soliders mogen er wat mij betreft helemaal uit, daar kom ik gewoon niet uit.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #463 Gepost op: 17-03-2020, 00:01:58 »
Ik moet een van de eersten zijn geweest die het cryptogram nagenoeg compleet instuurde, en was dan ook een beetje beteuterd over mijn lage ranking. Nu begrijp ik pas dat de eerdere puzzels - die ik niet heb gemaakt - ook meetellen.  ::)

Ergo: ik had dus net zo goed niet mee kunnen doen...
Woosie down?

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #464 Gepost op: 17-03-2020, 11:14:25 »
Ik vond het leuk, bedankt voor de leuke puzzels!  ::bravo::

Al was het soms best pittig met verwijzingen naar oudere seizoenen, want die heb ik niet gezien (misschien toch maar eens gaan doen  ::jaja::)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #465 Gepost op: 17-03-2020, 11:19:55 »
Ik moet een van de eersten zijn geweest die het cryptogram nagenoeg compleet instuurde, en was dan ook een beetje beteuterd over mijn lage ranking. Nu begrijp ik pas dat de eerdere puzzels - die ik niet heb gemaakt - ook meetellen.  ::)

Ergo: ik had dus net zo goed niet mee kunnen doen...
Nouja ligt eraan, in principe is het funstuff en doe je mee omdat je het leuk vind om te puzzelen ::jaja::. Voorgaande jaren deden we puzzels plaatsen zonder competitie element erin, nu is er een competitie voor de fanatiekelingen. Maar inderdaad in de overal ranking ga je niet heel hoog komen als je 1 van de 20 puzzels goed doet ;). Dat is net als dat je bij de pool niet hoog komt als je 1 keer de juiste mol invult.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #466 Gepost op: 17-03-2020, 12:29:33 »
Ik heb niets ingestuurd maar wel achteraf alle puzzels gemaakt. Super leuk initiatief, zeker met de overkoepelende competitie voor hen die daar de tijd voor kunnen vinden.

Sliders mogen weg want idd refresh tot er genoeg juist staan voor de Win.
Jigsaw best leuk maar ik kom nooit onder de 8 minuten.

De rebussen, crypto’ S en andere brein dingen, super.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #467 Gepost op: 17-03-2020, 13:20:18 »
Ik vond het ontzettend leuk  ::bravo::

Mijn favorieten puzzels waren de filippine en 2 gezichten in 1 foto puzzel.

Ik sluit me aan met wat de rest zegt, minder Jigsaws en geen Slides meer.

Maar ik heb er van genoten!
Heel erg bedankt putyourHANSup!, Gupp en D*N  ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #468 Gepost op: 17-03-2020, 15:43:36 »
mijn favoriete puzzels waren  de legpuzzels, de morph was ook wel leuk.

die schuifpuzzels zijn echt verschrikkelijk ::rofl:: liever niet nog een keer :P

voor de rest vond ik het erg leuk als competitie en de refresh club natuurlijk ::vergroot::

chipsverslaafde <3

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #469 Gepost op: 20-03-2020, 00:25:50 »
Oh, ik ben nog vergeten te reageren hier, maar thanks voor jullie feedback, guys! Ik vond het erg tof om puzzels te maken en ben blij dat ze goed in de smaak zijn gevallen :)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #470 Gepost op: 20-03-2020, 17:21:50 »
Gefeliciteerd winnaars!

Ik vond het super leuk om mee te doen, bedankt allemaal!!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #471 Gepost op: 22-03-2020, 19:03:25 »
Haha, ik ben ook redelijk late to the feedback party, maar dank jullie wel voor het meespelen! ::hug:: Heb het erg leuk gevonden om jullie enthousiasme te zien!! En van harte gefeliciteerd Brtdm, héél knap gedaan! ::bravo::

En bedankt voor de mooie feedback, denk dat we daar zeker wat mee kunnen! ::jaja:: ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Funstuff Topic!
« Reactie #472 Gepost op: 22-03-2020, 20:03:51 »
Erg leuk om mee te doen. Had het topic iets te laat ontdekt, maar er viel nog genoeg te puzzelen. Leuk dat er een variatie van verschillende puzzels is.

Waar ik wat moeite mee had waren de puzzels die snel ingestuurd moesten worden. Dat viel, voor mij, wat lastig in te passen.

Vermakelijk topic in ieder geval :)!