Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 253369 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 12-01-2020, 15:29:35 »
Leonie

Al hou ik Nathan en Rob ook zeker nog wel in de gaten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2020, 16:08:46 »
Leonie of Rob, vind ze allebei voor nu het meest verdacht overkomen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2020, 16:18:43 »
Eerste-keer-kijken-ranglijst:

1. Rob - het perfecte laidback warrige moltype die zich makkelijk achter zijn persoonlijkheid kan verschuilen
2. Leonie - past het beste in het Molprofiel maar wordt ook wel weet verdacht neergezet
3. Johan - een typetje, of 'ie het nou speelt of niet. Maakt alvast een paar fouten die perfect bij z'n persoonlijkheid passen
4. Tina - humor, actrice
5. Nathan - het briefje van 50 binnenbrengen was het meest mollige moment van de aflevering, een klassieke moltactiek voor aflevering 1
6. Claes - niet onverdacht, niet verdacht, maar wel in de fotokar waar iets misgaat
7. Jaike - te onzichtbaar
8. Miljuschka - de enige
9. Buddy - liegt onnodig veel en volgens mij omdat hij wil uittesten hoe je het spel moet spelen
10. Anita - kleine kans, maar je weet het maar nooit

De keuzes zijn dus nog amper gebaseerd op molacties. In aflevering 1 profileert de Mol zich, als kandidaat en als stuntelaar, maar is geld nog wat minder belangrijk.
...óf niet!

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 12-01-2020, 16:20:19 »
In een eerste aflevering blijft de mol nog vaak half onder de grond. Dus: voorlopig gok ik op Claes, Jaike of Nathan. Maar ik durf er nog niet eens een euro op in te zetten.

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 12-01-2020, 16:43:07 »
Johan & Rob ::vergroot::

Offline Elin

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 12-01-2020, 17:16:15 »
Claes natuurlijk!  ::rofl::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 12-01-2020, 17:27:37 »
Rob
Claes
Nathan

Maar dat is vooral (een poging tot) deductie door te kijken naar onmolse acties en wie er door de montage naar voren geschoven worden (dat laatste maakt Leonie in mijn ogen minder verdacht, zeker in combinatie met de tegengestelde manier waarop ze de gesprekken over de vrijstellingen met Johan en Tina voert)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 12-01-2020, 17:40:59 »
Ik hou het nog even bij Nathan. En dat ie bij de escaperoom en het vak inrijden werd afgetroefd door Mil.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 12-01-2020, 17:54:17 »
Na aflevering 1 ga ik voor Rob, maar dat is meer omdat ik hoop op het type mol dat ik denk dat hij zou zijn, dan dat ik daar ook al goede argumenten voor heb.

In de pool was ik op het laatste moment voor Johan gegaan als schot-voor-de-boeg, maar ik vond hem zichzelf dan wel weer heel opvallend neerzetten als iemand die te veel open kaart speelt, het spel niet snapt en meteen in aflevering 1 vol op de afvaller zit. Maar tot nog toe lijkt dat niet te leiden tot verdenkingen, dus misschien moet ik hem daar toch ook weer niet te snel om afstrepen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #109 Gepost op: 12-01-2020, 18:45:12 »
10. Anita - kleine kans, maar je weet het maar nooit
Dapper dat ze er nog opstaat  ::hug::

Zou geweldig zijn als de mol nog van dit rode scherm terugkomt  :o

Maar een reelere wensmol zou Nathan zijn. Heinz, ik vind het ook dapper dat je hem kiest :-*

Ik zie zo helemaal niets in hem als mol, ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen dus wat een fantastische wensmol ::oink::

Ik heb nog steeds geen vreesmol maar misschien wordt mijn echte mol Rob dat wel....  ik hoop het niet, ik hoop dat hij heel flink gaat klooien ;D 8) ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #110 Gepost op: 12-01-2020, 18:47:43 »
8. Miljuschka - de enige
Is ze de enige echte voor je?  ::love::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol 2020?
« Reactie #111 Gepost op: 12-01-2020, 21:19:51 »
Jaike. Of toch Anita.   :)

Jaike zou wat mij betreft nog steeds prima kunnen. Lijkt zich wat op de vlakte te houden, maar toch wel verdacht (vind ik) door de manier waarop ze de zwarte vrijstelling inzet.

En Buddy (vooral om zijn gedrag in de container), Johan (warrigheid) of toch Nathan (vrolijke kandidaat, daardoor zeer onwaarschijnlijk als mol, maar het zou zomaar kunnen) ??
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #112 Gepost op: 12-01-2020, 22:31:43 »
Rob was mijn schot voor de boeg mol, onderbuikgevoel, maar ik ga alleen maar dieper die tunnel in. Ook wel een lekker gevoel  :)

Alleen omdat hij nu al veel wordt verdacht hier, en ook best wat in beeld komt, ga ik twijfelen. Nathan vind ik ook wel iets hebben....Mmmm beiden geen acteurs/ presentatoren etc., zouden ze het aandurven?
Meer L

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #113 Gepost op: 12-01-2020, 22:39:04 »
Mn top 3 qua gevoel op dit moment.  Rob, Nathan en mil.

Echter na verdelen van plusjes en minnetjes komt Leonie toch boven aan te staan.

Ik houd t nog even bij mn  gevoel.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #114 Gepost op: 12-01-2020, 22:51:27 »

Buddy heeft tijdens de test info over het gedrag van Leonie in de escaperoom. Dit komt niet van Leonie zelf omdat:
- Kandidaat Leonie dit nooit zal zeggen over haarzelf omdat je dan meteen overkomt als nepmol en niemand je ooit meer zal verdenken. (Een mol maakt zichzelf immers niet verdacht)
- Mol Leonie zal het ook niet melden omdat een mol zichzelf niet verdacht maakt.

Dus de info die Buddy heeft komt van Rob

- Kandidaat Rob zou dit nooit zeggen omdat Buddy zijn concurrent is en je moet een medekandidaat niet zomaar wijzer maken
- Mol Rob zou dit absoluut zeggen omdat hij zo de verdenking bij iemand anders legt

Rob is de mol  8)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #115 Gepost op: 12-01-2020, 23:03:36 »
Leuke analyse , fs.

Maar ik denk dat adrenaline, spelvreugde (en evt Alkohol) mensen loslippiger maakt dan misschien goed voor ze is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #116 Gepost op: 12-01-2020, 23:07:20 »
Leuke analyse , fs.

Maar ik denk dat adrenaline, spelvreugde (en evt Alkohol) mensen loslippiger maakt dan misschien goed voor ze is.

Haha ja dan moet er een streepje bij:

- Dronken Rob zou dit misschien wel eens kunnen zeggen als kandidaat.

 ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #117 Gepost op: 12-01-2020, 23:14:21 »
Ik denk wat we ook niet mogen uit t oog verliezen, is dat ze elkaar nodig hebben voor informatie. Zeker in opdrachten die in bv Duos worden uitgevoerd.

Dus ik zie t zo maar gebeuren dat er en groupe wordt doorgesproken wat er bij iedereen zo ongeveer gebeurd is. Of dat altijd de verstandigste keuze is, laat ik in t midden  ::jaja::

Maar ja als je geen informatie Deelt, krijg je ook niks. En als jij dan niet samen met de mol zat, heb je t raden naar die Info.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #118 Gepost op: 12-01-2020, 23:16:36 »
Informatie delen vind ik toch anders dan iemand anders opzettelijk verdacht maken.

Rob is hier mega mols m.i

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #119 Gepost op: 13-01-2020, 06:03:45 »
Is ze de enige echte voor je?  ::love::
Haha oeps ::schaam::
Ze enige voor me die ik op onmols gedrag heb weten te betrappen ::love::
...óf niet!