Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 253210 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 17-02-2020, 02:01:29 »
Rob. De rest is het sowieso niet. Rob heeft ook een paar gekke dingetjes maar over het algemeen heel mols. En de mol heeft nooit een 100% perfect molprofiel. Kijk maar naar Merel vorig jaar.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #641 Gepost op: 17-02-2020, 04:14:55 »
Rik zei 'z'n' toen hij het over de mol had. Dat kan natuurlijk ook gewoon neutraal worden gebruikt, maar voor mij is dit een bevestiging dat de mol een man is.
Nu maar even de opdrachtentopics lezen om te weten te komen wat de aardverschuiving richting Rob heeft veroorzaakt.

Een welbekende afspraak is dat er over de mol altijd in mannelijke vorm wordt gesproken.
Laten we jabberen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #642 Gepost op: 17-02-2020, 08:15:42 »
Hier lijkt het het meest op een kruisje, maar het is lastig te bepalen.

Nu ik het hier uitzoom, het zijn vier pijltjes, misschien in een rondje.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2020, 08:24:35 door Avogadro »

Offline GeorgeisdeMol

  • Forumlid
  • @GeorgeisdeMol (Twitter)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #643 Gepost op: 17-02-2020, 13:27:18 »
Ik zit steeds meer in de Rob tunnel ::vergroot::. Zijn werkwijze lijkt erg 'bedacht' (zorgvuldig doorgesproken met de crew). En hij is geen acteur, dus dat valt dan toch op.

Tijdens de opdracht 'Vak werk' was ik benieuwd wie er na het terugzetten van de 1040 euro als eerste het woord zou nemen 'om nog iets te veranderen' (uiteraard om het bedrag te verlagen). En tadaa daar was Rob weer. Nathan was de 2e die reageerde en juist geen wijzigingen meer wilde doorvoeren. Dus die hebt ik ook nog op de radar (er was natuurlijk meer geld te verdienen). Bijzondere acties van de heren.

Miljuschka stond ook op mijn lijst, maar door de opdracht met het meten waar zij een fout herstelde begin ik haar toch weg te strepen.

Ik twijfel over Leonie en Buddy. Leonie zou ik niet zo'n sterke Mol vinden (te voor de hand liggend hoe zij het spel speelt én qua type / beroep lijkt ze op 19e Mol Merel), maargoed dan kan ze het natuurlijk alsnog zijn. Ik heb uiteindelijk meer een 'Art' gevoel bij haar. Een kandidaat die de Mol speelt om erin te blijven / te winnen. Bij Buddy heb ik een beetje hetzelfde. Toch zou ook hij het eventueel nog kunnen zijn.

Maar mijn hoofdverdachte blijft Rob :), met Nathan op een 2e plek (ondanks de 250 euro van vorige week)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2020, 13:29:08 door GeorgeisdeMol »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #644 Gepost op: 17-02-2020, 13:51:38 »
Ik hoop vooral dat het Rob niet is, want in 6 jaar tijd 5 keer mijn schot-voor-de-boeg-mol als mol is toch vrij saai.

Maargoed, toch maar voor Rob gekozen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #645 Gepost op: 17-02-2020, 13:59:59 »
Ik hoop vooral dat het Rob niet is, want in 6 jaar tijd 5 keer mijn schot-voor-de-boeg-mol als mol is toch vrij saai.

Maargoed, toch maar voor Rob gekozen.
Hoe doe je dat ::oink:: (Voor mij zou het de vierde keer zijn in 11 seizoenen op dit forum, stiekem ook best netjes. Als Rob de Mol is :P)
...óf niet!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #646 Gepost op: 17-02-2020, 16:17:08 »
Ik verdenk vanaf aflevering 1 al Nathan en Rob, Rob inmiddels iets meer dan Nathan.

Toch vrees ik voor een grote plottwist. Alles wijst naar Rob, overal halen we uit dat Rob degene is die de verdachte acties doet. Of de montage valt dit jaar erg tegen... of het is misschien toch niet Rob?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #647 Gepost op: 17-02-2020, 16:29:38 »
Toch vrees ik voor een grote plottwist. Alles wijst naar Rob, overal halen we uit dat Rob degene is die de verdachte acties doet. Of de montage valt dit jaar erg tegen... of het is misschien toch niet Rob?

En dan ook nog die vette hints: in de eerste opdracht met 20 euro op de foto gaan, bij de waaiers "hier is de Mol" bij Rob en Riks uitspraak dat de Mol tevreden is terwijl Rob niet bepaald subtiel "tevreden" op zijn arm getatoeëerd heeft.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #648 Gepost op: 17-02-2020, 16:33:46 »
Ja .. ligt er dik bovenop allemaal hè..

Plus 1200 servies voorzet

Ik blijf neigen naar de Nathan tunnel.. enge is dat indien hij het niet is ik vrees voor zn afvallen komende afl.

What to do? 🤷‍♀️

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #649 Gepost op: 17-02-2020, 16:43:48 »
Ik weet het ook nog niet. Nathan is intussen wel een soort wensmol geworden, maar dan ook meer omdat ik het dan al een tijdje goed heb. En het alternatief is Rob, die mij als mol minder leuk lijkt, minder uitgesproken. What to do? 🤷‍♂️

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #650 Gepost op: 17-02-2020, 16:50:31 »
Zullen we gewoon voor Leonie gaan?

 ::rofl:: ::rofl::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #651 Gepost op: 17-02-2020, 16:54:23 »
Toch vrees ik voor een grote plottwist. Alles wijst naar Rob, overal halen we uit dat Rob degene is die de verdachte acties doet. Of de montage valt dit jaar erg tegen... of het is misschien toch niet Rob?

Ergens zou ik wel blij zijn als het gewoon Rob is.. dat betekent dan dat obvious hints ook gewoon echte hints kunnen zijn in plaats van een manipulatief dwaalspoor van de productie.  ::rofl::
Verder vind ik dat hij in de montage van de afleveringen het minst verdacht wordt neergezet van iedereen, dus het zijn vooral dingen zoals mogelijke hints naar hem en beelden waarin de overige kandidaten verdacht worden gemaakt waardoor hij flink verdacht overkomt op de kijker denk ik (in combinatie met zijn acties natuurlijk, want hij heeft relatief veel verdachte en relatief weinig onmolse acties op zijn naam staan). Daarnaast zie ik niet hoe hij nog een kandidaat kan zijn nadat uit de beelden van Alles kenners is gebleken dat hij plekken waar hij is geweest in het dorp voor de rest heeft verzwegen (en er mingeld is gepakt).. Verder was zijn actie bij Verkeer(d) ook vreemd voor een kandidaat.. als hij de mol niet is, dan is het duidelijk dat de productie heel erg hun best doet om ons op een subtiele manier op een dwaalspoor te zetten.. en als dat zo blijkt te zijn, zou ik dat heel jammer vinden.

Maar als blijkt dat het toch Nathan is, levert dat in ieder geval wel hele leuke beelden op denk ik.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #652 Gepost op: 17-02-2020, 17:02:20 »
als hij de mol niet is, dan is het duidelijk dat de productie heel erg hun best doet om ons op een subtiele manier op een dwaalspoor te zetten.. en als dat zo blijkt te zijn, zou ik dat heel jammer vinden.


Ach.. wat moeten we vinden van continue al die stadions in beeld dan en voetbalterm afl titels (niet allemaal)
Dwaalsporen en nephints heb ik sowieso al ontdekt dus wie de mol ook is dat blijft jammer

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #653 Gepost op: 17-02-2020, 17:07:04 »
Ach.. wat moeten we vinden van continue al die stadions in beeld dan en voetbalterm afl titels (niet allemaal)
Dwaalsporen en nephints heb ik sowieso al ontdekt dus wie de mol ook is dat blijft jammer
Ja klopt, maar bij Rob lijkt het aantal mogelijke hints in vergelijking met die naar de andere kandidaten toch wel de spuigaten uit te lopen.  ::rofl::
Al helemaal omdat ik me dan afvraag hoe het zit met die beelden uit Alles kenners en Verkeer(d)?  ??? Ik wil graag geloven dat daar niet mee geknoeid is om Rob verdacht te maken (bij Sarah bv. hadden ze ook al een shot uit de tuktukopdracht zo in de uitzending gemonteerd dat het leek alsof ze iets verdachts deed), maar daar zou het dan wel op lijken. Maar goed... laten we maar gewoon afwachten wie het nou is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #654 Gepost op: 17-02-2020, 17:12:53 »
(bij Sarah bv. hadden ze ook al een shot uit de tuktukopdracht zo in de uitzending gemonteerd dat het leek alsof ze iets verdachts deed),

Vergeet de lingo montageknip de A op 3 niet  ::rofl::

Punt is dat ze hints naar kandidaten erin gooien dus ik probeer me daar niet door te laten leiden (wel leuk om ze te zoeken)

Rob vind ik vooral verdacht door van tevoren iets te noemen over zn rijbewijs dus voor de opdracht zodat hij in n goeie positie komt en van tevoren zn ZV te noemen naar Nathan en Claes ook echt vlak voor de bakjes opdracht

Verder is het allemaal gissen wie nou een envelop verplaatst en wie er een meter verkeerd meet.

Mil is het in ieder geval niet  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #655 Gepost op: 17-02-2020, 17:20:46 »
Zullen we gewoon voor Leonie gaan?

 ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #656 Gepost op: 17-02-2020, 17:27:19 »
Zullen we gewoon voor Leonie gaan?

 ::rofl:: ::rofl::

Ja, Leonie is gewoon de Mol haha. Ze pakt bij die bakjes even €500,- om de groep wat te sponsoren, anders is de pot zo magertjes. Arme kandidaatjes ;).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #657 Gepost op: 17-02-2020, 17:32:27 »
Ja, Leonie is gewoon de Mol haha. Ze pakt bij die bakjes even €500,- om de groep wat te sponsoren, anders is de pot zo magertjes. Arme kandidaatjes ;).
Oh maar ze is niet afgeschreven voor mij door die 500 hoor  ;)

En trouwens.. afgezien van haar mols in beeld brengen in t begin ... en Merel die ff moest benadrukken dat zij de vertrouwenspersoon is van Leonie zou ze t zomaar kunnen zijn.
Wel jammer van deze dingen dan want omg wat hebben ze haar dan in de kijker gezet zeg. Erg jammer dan maar ze is t denk niet

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #658 Gepost op: 17-02-2020, 17:36:43 »
Geef je nu al op? Avogadro heeft vast nog wel een goede theorie voor ons.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #659 Gepost op: 17-02-2020, 18:03:27 »
Geef je nu al op? Avogadro heeft vast nog wel een goede theorie voor ons.

 ::rofl::

Ik zal nog ff volhouden 💪🏻