Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132020 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #620 Gepost op: 16-02-2020, 09:46:01 »
Ik vond Nathan zeer verdacht deze aflevering maar ben wat aan het twijfelen gebracht door het stukje van Mil en Buddy. Zij verdenken Nathan dus blijkbaar niet (zitten ze op Leonie?). Of zouden ze elkaar alleen gebruiken om de rest van de kandidaten te foppen maar laten ze elkaar ook in de waan dat ze een andere mol hebben?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #621 Gepost op: 16-02-2020, 10:25:34 »
Dat Mil Nathan niet meer verdenkt terwijl ze hem vanaf het begin op de huid zat is wel heel interessant. Het maakt het voor mij een stuk onwaarschijnlijker dat Nathan de Mol is. Zo'n slimme speler als Mil leid je niet makkelijk om de tuin.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #622 Gepost op: 16-02-2020, 11:04:09 »
Hoewel ik Mil en Rob ook nog steeds erg verdacht vind (op dit moment Mil het meest) is Nathan wel weer terug op de radar.  ::rofl::

Dat hij vorige week ging voor die 250 euro was eerlijk gezegd voor mij reden om hem voorzichtig af te strepen, en misschien dacht Mil hetzelfde  ;), maar daarmee lijkt hij wel een flink stuk (extra) vertrouwen te hebben gekregen van de groep. Ideale positie om er later weer meer geld (veel meer dan die 250 dus) uit de pot te houden.

En de hele tijd dat 'trots zijn op de groep', ook als opdrachten gewoon mislukken  ???, dat vind ik wel heel bijzonder aan hem. Is hij dan echt altijd zo'n positivo of gewoon een trotse mol?  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #623 Gepost op: 16-02-2020, 11:36:34 »
Dat Mil Nathan niet meer verdenkt terwijl ze hem vanaf het begin op de huid zat is wel heel interessant. Het maakt het voor mij een stuk onwaarschijnlijker dat Nathan de Mol is. Zo'n slimme speler als Mil leid je niet makkelijk om de tuin.
Ja, dat dacht ik toen ik er net tijdens een wandeling in de storm over napraatte ook. Street smarts blijven aanspreken. Anders is Nathan wel heelll erg goed bezig als de camera's niet draaien.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #624 Gepost op: 16-02-2020, 13:16:02 »
Er wordt wel ontzettend de nadruk gelegd op dat iedereen hem zooo niet verdenkt meer dat ik dat wel erg opvallend vind

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #625 Gepost op: 16-02-2020, 13:18:28 »
FS weer een geweldige avatar  ::rofl:: ::love::

En eens, ik heb nog niets gezien waardoor hij het echt niet kan zijn, ik boek weer een weekje bij in deze tunnel

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #626 Gepost op: 16-02-2020, 13:20:30 »
FS weer een geweldige avatar  ::rofl:: ::love::


Thx  ::hug::


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #627 Gepost op: 16-02-2020, 15:50:51 »
Moet erkennen dat Rob in de befaamde 3e opdracht wel opvallend zat te hengelen naar de belangrijke 1e of laatste positie. Terwijl onze Nathan het min of meer in de schoot geworpen kreeg. Is dat dan zijn verdienste als Über-Mol? Dat mensen hem gewoon echt vertrouwen? Of is Rob dan toch verdachter?

Maar ik ga principieel geen schipspringen, Nathan it Is. Zou gelijk in m'n top 5 van favoriete mollen komen ook dan.

Offline Rob310

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #628 Gepost op: 16-02-2020, 18:19:52 »
Er wordt wel ontzettend de nadruk gelegd op dat iedereen hem zooo niet verdenkt meer dat ik dat wel erg opvallend vind

Zowel Mill als Leonie hebben nu ten volle uitgesproken in hun biecht dat Nathan echt de Mol niet kan zijn. Waarschijnlijk om straks bij de onthulling de dames mee 'om de oren te kunnen slaan'

Offline Rob310

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #629 Gepost op: 16-02-2020, 18:55:19 »
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:

Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)

Bij de tweede telefoon bukt Nathan zich recht naar voren om de telefoon op te pakken maar laat Buddy, die nu wéér náást Nathan staat te meten, deze keer wèl zijn gang gaan terwijl ie hier toch zeker ook had moeten corrigeren "hij lag niet daar, maar hier" (foto 2 en 3)

Daarnaast valt het in de opdracht 'vakwerk' erg op dat Nathan heel graag wil gaan cashen vóórdat iemand de oplossing van de puzzel vindt. Ze hebben nu al zo vaak 'fout' gestaan dat de kans groot is dat er bij een volgende wissel nog eens 500 of 1000 bij komt.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 20:08:48 door Rob310 »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #630 Gepost op: 17-02-2020, 02:56:25 »
Na deze aflevering ben ik grotendeels van Nathan als mol af. Hij is gewoon echt een fanatieke, positieve kandidaat met teamgeest, dat is niet gespeeld. Hij is degene die de meetfout van Buddy corrigeert naar het juiste getal. Gaat steeds telefoons zoeken en speelt zich in de kijker waardoor het lastig mollen is. Hij bemoeit zich nooit met de rolverdeling of aanpak van de opdracht, waar Rob zichzelf wel weer in een molpositie manoeuvreert bij de derde opdracht. Probeert niemand van de 500 euro positie te alten cashen. Nee, Nathan was een leuke bliksemafleider en dat is door de makers ook fanatiek aangegrepen, maar hij is niet de mol. Hij bemoeit zich daarvoor te weinig met het spel op momenten dat het er echt om gaat.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #631 Gepost op: 18-02-2020, 05:38:45 »
Hoei, het is ineens stiller hier  ::tandpastasmiley::

Durf Nathan toch weer niet helemaal door te strepen. Aflevering 6 is veel te bedenken waarom het Rob en niet Nathan zou zijn maar niets feitelijk in beeld waardoor we zeker zijn. En dan zitten eerdere afleveringen me wel dwars. Waar ik Rob niet veel mols zie doen maar Nathan wel.

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #632 Gepost op: 18-02-2020, 08:12:46 »
Ik blijf ook lekker in deze tunnel. Hoor mensen zeggen dat het te opvallend is, ben ik het niet mee eens. Ik heb die momenten nog niet gezien.

Dat Nathan zich niet teveel bemoeit,  ook oneens. Doet ie op de juiste momenten. Zn activiteit bij het telefoon zoeken. Zn drang om voor t geld te gaan met vakwerk, terwijl.er.niet veel opties meer over zijn. Maar de actie bij de kopjes. Dat was echt niet des Nathans. De mimiek. De spanning. Dat is niet de vrolijke jongen die de pers te woord staat na een 4-0 verlies. Komt ook steeds meer los naar mijn idee ten opzichte van t begin.

Hrt enige wat me tegenzit is dat hij nirt het ideale molplaatje heeft wag betreft acteur/presentator. Al moeten ze daar eenkeer van afstapppen natuurlijk.

Nee, ik zit goed. Hoop er ook echt ongelofelijk op dat hij het is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #633 Gepost op: 18-02-2020, 08:33:26 »
Bijna niemand heeft Nathan gestreept, denk ik.

a.s. zaterdag ook weer zo'n mogelijk mols momentje in de laser game. Nathan: "Bam! Ik heb je te pakken, Mol!"  ::rofl::


Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #634 Gepost op: 18-02-2020, 13:05:50 »
Ik heb Nathan ook zeker niet weggestreept. Sterker nog, ik zit nog steeds diep in deze tunnel, maar heb een tussengang gevonden om regelmatig even koffie te gaan drinken in de Robtunnel  ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #635 Gepost op: 18-02-2020, 17:45:26 »
Ik heb Nathan ook zeker niet weggestreept. Sterker nog, ik zit nog steeds diep in deze tunnel, maar heb een tussengang gevonden om regelmatig even koffie te gaan drinken in de Robtunnel  ::jaja::

Ja zoiets idd  ::rofl::

Alles bij elkaar heb ik voor Rob meer onmolse puntjes. Meeste niet uit de laatste afl.

Vooral ook weer dat bijna iedere kandidaat weer even via een biecht moest benadrukken dat Nathan de mol niet kan zijn en ze ervoor kiezen dat ons te laten zien. Waarom dat doen als hij gewoon kandidaat is?

En dan die 250 ipv de wandeling..250! sorry dat ik t zeg maar als kandidaat zijnde moet je wel goed debiel zijn die keuze te maken. En Nathan is zeker niet debiel. Hij moest verdenkingen afschudden en dat blijkt nu gelukt (mil)
Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat hij dus wel de mol moet zijn.

En dan ook nog eens al die gekke gesprekjes op hotelkamers die gewoon ongemakkelijk aanvoelen. Precies hetzelfde gevoel gaf Merel mij met al die gekke gesprekjes met Jaime.

Het is een onderbuikgevoel bij Nathan en voelde t al in afl 1.
Waarbij ze Leonie als mollende mol in beeld brachten en bij Nathan dat hij het allemaal zo goed deed met die 50 euro (tablets) .. van de rest zagen we alleen flarden.
Waarom hem meteen als fanatieke kandidaat neerzetten als ze al weten dat hij ver gaat komen?

Niks klopt... als ik nu moet kiezen blijf ik lekker bij Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #636 Gepost op: 18-02-2020, 17:57:50 »
Ja dat is ook waarom ik niet over kan stappen. Maar ik blijf Rob zijn gedrag bij Alles Kenners extreem verdacht vinden. Als eerst willen gaan, veel tijd verbruiken en relatief weinig ontdekken, door een ruimte lopen en daar niks over zeggen, als mol klopt het allemaal perfect. Echt zo’n aflevering 10 moment waarin duidelijk wordt hoe het echt zat, wat hij echt gedaan heeft.

Als Leonie niet afvalt volgende week ga ik haar ook nog in overweging nemen.

Ik blijf zwevende kiezer. Nathan op gevoel, Rob op mols gedrag bij Alles Kenners, Leonie als mol omdat beide heren onmols gedrag vertonen en ik er niet uitkom xD

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #637 Gepost op: 18-02-2020, 18:02:16 »
Haha ja herkenbaar  ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #638 Gepost op: 19-02-2020, 06:56:14 »
Na nog een keer gekeken te hebben, denk ik inmiddels dat Rob heel aflevering 6 verdachter is neergezet door de regie dan werkelijk is. (Zie topic Rob en molduel), met name in Alles Kenners. En vraag ik me sterk af of dat is gedaan om af te leiden van Nathan die het geld in de struiken heeft gegooid en een minbedrag in de envelop heeft terug gestopt. Het is ook gek dat hij nogal onverstoorbaar reageert als de -500 tevoorschijn komt. Je zou denken dat als jij de enveloppen hebt gehaald, je nogal schrikt ervan.

Verder valt me op: door het hele seizoen heen staat Nathan bij uitleg van de opdrachten vaak verstopt achter andere kandidaten. Viel me pas op toen ik gezichtsuitdrukkingen wilde bestuderen en dat bij Nathan eigenlijk best vaak niet kan omdat iemand er voor staat.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #639 Gepost op: 19-02-2020, 07:04:39 »
Dat is wel een terugkerend iets bij Nathan. Zijn koele reactie als een opdracht is mislukt. Viel me ook op bij graanveld, hij was zelfs trots op het team en de ‘ploeg’. Ok je kan positivo zijn maar dit gaat wel erg ver. Bij de uitslag van Alles Kenners leek hij in mijn ogen een grote lach te onderdrukken toen het mingeld uit de envelop was gekomen. En inderdaad weer even benoemen dat hij de goede heeft gepakt en dat is dat. Je zou toch zeggen dat het wel wat met hem doet dat ‘de ploeg’ flink wat mingeld binnenhaalt...

En ok, dit kan een slimme tactiek zijn van een kandidaat die verdacht wil worden, maar we zien hem ook geen 1-op-1 gesprekjes aan gaan om meer informatie te krijgen over waar  de opdracht is mislukt of überhaupt om meer informatie te verkrijgen. Zijn bondje met Rob lijkt flink bekoeld. Bovendien blijkt dat hij achter de schermen zich kennelijk zo gedraagt dat ze hem juist niet verdenken dus dat zou dan niet stroken met de gedachte dat hij zich met die koele reacties op het mislukken van opdrachten verdacht wil maken.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2020, 07:15:35 door Mollenmania »