Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132050 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #700 Gepost op: 23-02-2020, 10:45:14 »
In zijn eindbiecht blijkt dan nog dat het 'alles voor de ploeg' is aangepast in 'allemaal solo flyers'. En dat geeft volgens mol Nathan helemaal niets.

Dank allemaal.  ::bravo::

Dit vond ik ook heel raar ja! Ik vond het niets voor Nathan om zomaar een bondgenootje te laten vallen en solo te gaan... het is niets voor meneer de teamspeler, meneer de goedzak... en dit is niet de eerste keer dat hij out of character gaat, maar een terugkomend iets (toen hij die knoop doorhakte bij Thee pot in zijn eentje was hij tenslotte ook geen echte teamplayer...).


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #701 Gepost op: 23-02-2020, 10:50:30 »
Dank allemaal.  ::bravo::

Dit vond ik ook heel raar ja! Ik vond het niets voor Nathan om zomaar een bondgenootje te laten vallen en solo te gaan... het is niets voor meneer de teamspeler, meneer de goedzak...

Ik vond dat ook heel raar... Zelfs nu ik redelijk diep in een andere tunnel zit. Weer iets om over na te denken.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #702 Gepost op: 23-02-2020, 11:48:02 »
Het heeft 7 afleveringen geduurd maar gisteren voor heg eerst kandidaat Nathan aan het werk gezien met de foto opdracht. Toch 2 van de 4 fotootjes van zijn hand.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #703 Gepost op: 23-02-2020, 12:01:19 »
Die hij met de lasers weer uit de pot haalt  ::rofl::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #704 Gepost op: 23-02-2020, 12:04:17 »
Ja precies.  ::rofl:: Ook vond ik dat Rob bij die opdracht onnodig verdacht werd gemaakt in een biecht van Mil omdat hij slechts met wat bamboestokken op de foto ging. Vreemd, en voor een mol is het toch wel heel opvallend om een foto te maken waarin niet eens Chinezen staan? Doe dan iets subtiel verkeerd, dit lijkt op nepmollen om nog wat verdenkingen op je te laden. Edit: blijkbaar stond Rob zelf niet eens op de foto... en stonden er dus alleen maar bamboestokken op... right, en dat terwijl je als mol heel makkelijk subtiel deze opdracht kan verstieren. ::rofl::

Nathan verspilt hier ondertussen lekker veel tijd met die porseleinen borden waar een roos op moest staan... ik zie niet op al die bordjes rozen staan überhaupt.  ::rofl::
Edit: oh, op de een of andere manier had ik in mijn hoofd zitten dat het een roos moet zijn, maar dat was helemaal niet zo zie ik.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 12:21:03 door Saskiaax95 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #705 Gepost op: 23-02-2020, 12:11:41 »
Wat leuk dat de drukte en activiteit in de Nathan-tunnel behoorlijk toeneemt. Ik snap het wel, want het zal heel spannend geweest zijn of Nathan niet toch een rood scherm zou hebben gekregen. De opluchting dat ie er nog in zit gaat gepaard met een explosie van niet allemaal even sterke aanwijzingen dat ie toch echt de Mol is, waarbij medestanders elkaar flink bevestigen. :P

Maar ik sluit Nathan zeker nog niet uit. Ik blijf 'm goed onder de ::vergroot:: nemen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #706 Gepost op: 23-02-2020, 12:17:04 »
Wat leuk dat de drukte en activiteit in de Nathan-tunnel behoorlijk toeneemt. Ik snap het wel, want het zal heel spannend geweest zijn of Nathan niet toch een rood scherm zou hebben gekregen.

Ik snap je opmerking wel. Het zal balen zijn geweest dat je na zo lang goed gezeten te hebben toch de verkeerde tunnel bent ingestapt en nu weer overweegt terug te komen  :P

Je bent welkom hoor Heinz  :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #707 Gepost op: 23-02-2020, 12:20:14 »
Ik ben om  ::zwaai:: Was er al iemand koffie aan 't zetten?
Er is hier al een hele voetbalkantine opgezet hoor ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #708 Gepost op: 23-02-2020, 12:20:47 »
@FS: Dat is aardig van je. ;)

Maar momenteel zit ik nog goed bij Rob. Mocht ik genoeg argumenten vinden na het herbekijken van aflevering 7 (en eerdere afleveringen) om toch weer naar Nathan over te stappen dan zal ik dat zeker niet laten. Dat is het voordeel als je ook al je Mol eerder los hebt durven te laten. :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #709 Gepost op: 23-02-2020, 12:25:23 »
Als uit het verdere verloop blijkt dat er 5 mensen naar aflevering 8 moeten of 4 naar 9, dan zou je toch denken dat de executie een opzetje was. En dan is een rood scherm alleen met zekerheid te voorkomen door de mol meteen in het begin de afvaller te laten kiezen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #710 Gepost op: 23-02-2020, 12:34:57 »
Als uit het verdere verloop blijkt dat er 5 mensen naar aflevering 8 moeten of 4 naar 9, dan zou je toch denken dat de executie een opzetje was. En dan is een rood scherm alleen met zekerheid te voorkomen door de mol meteen in het begin de afvaller te laten kiezen.

Ook zonder dat kan ik me goed voorstellen dat dit een opzetje zou zijn. Het is natuurlijk zonde als zo’n executie na 1 getrokken kaart al over zou zijn. Dan zien we de keuzes van de kandidaten niet. Dit levert mooie tv op, en is daarom voor mij al een reden om aan te nemen dat de mol als eerst moest en de afvaller groen zou geven.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #711 Gepost op: 23-02-2020, 12:35:36 »
Die foto van de mol tijdens de laseropdracht is toch niet Nathan? Nathan is tenger, de persoon op de foto wat voller.

Waar iedereen juist meer bevestiging in deze tunnel vindt ga ik toch ietsje meer richting de Rob tunnel. 55% Nathan 45% Rob is het voor mij op het moment.

Even uit het lasertopic gepikt:

« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 12:40:58 door suuuus »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #712 Gepost op: 23-02-2020, 12:36:46 »
Die foto van de mol tijdens de laseropdracht is toch niet Nathan? Nathan is tenger, de persoon op de foto wat voller.

Extra kleren.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #713 Gepost op: 23-02-2020, 12:40:32 »
Ook zonder dat kan ik me goed voorstellen dat dit een opzetje zou zijn. Het is natuurlijk zonde als zo’n executie na 1 getrokken kaart al over zou zijn. Dan zien we de keuzes van de kandidaten niet. Dit levert mooie tv op, en is daarom voor mij al een reden om aan te nemen dat de mol als eerst moest en de afvaller groen zou geven.
Maar die redenering maakt Nathan 100% de mol, wat me ook onwaarschijnlijk lijkt. Ik ben benieuwd of er in de komende aflevering iets zit waarvoor 5 kandidaten nodig zijn of in aflevering 9 iets waarvoor 4 kandidaten nodig zijn. Maar zelfs dan: er kunnen verschillende versies van opdrachten klaarliggen voor verschillende aantallen overgebleven kandidaten.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #714 Gepost op: 23-02-2020, 12:41:42 »
Ben ik de enige die niet vindt dat er een duidelijk verschil is tussen Rob en Nathan qua lichaamsbouw?  ::rofl::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #715 Gepost op: 23-02-2020, 12:43:29 »
Als uit het verdere verloop blijkt dat er 5 mensen naar aflevering 8 moeten of 4 naar 9, dan zou je toch denken dat de executie een opzetje was. En dan is een rood scherm alleen met zekerheid te voorkomen door de mol meteen in het begin de afvaller te laten kiezen.
Niet per se de Mol. Dit executie spelletje was een complete kopie van een executie uit 2013. Bij die executie had Tania af moeten vallen. Zarayda, haar bondje, mocht als eerste een kaart trekken. Dat gaf Tania de grootst mogelijke kans om erin te blijven. Gaf Zarayda het immers niet, dan misschien wel iemand anders nog.

Ik geloof dus wel dat er gestuurd wordt in de volgorde die Rik aangeeft. Als je dan gaat kijken met wie Nathan een pact heeft, dan is dat Rob. Misschien hadden ze verwacht dat Nathan voor Rob zou kiezen daar?

Het ding is wel dat om juist voor Mil te kiezen, Nathan daar een hele onlogische keuze maakt, als hij de Mol is. Want dan wil je je verbond, die jou overigens niet verdenkt, zo ver mogelijk in het spel helpen. Me dunkt dat Mil Nathan ook niet meer verdenkt, maar dat deed ze wel. Dus speltechnisch lijkt zij mij toch een gevaarlijkere tegenstander voor Mol Nathan dan ieder andere kandidaat in het spel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #716 Gepost op: 23-02-2020, 12:45:37 »
Maar die redenering maakt Nathan 100% de mol, wat me ook onwaarschijnlijk lijkt. Ik ben benieuwd of er in de komende aflevering iets zit waarvoor 5 kandidaten nodig zijn of in aflevering 9 iets waarvoor 4 kandidaten nodig zijn. Maar zelfs dan: er kunnen verschillende versies van opdrachten klaarliggen voor verschillende aantallen overgebleven kandidaten.

Nou ja het is ‘maar’ een redenering he. Het is niet zeker dat het zo is

Ben ik de enige die niet vindt dat er een duidelijk verschil is tussen Rob en Nathan qua lichaamsbouw?  ::rofl::

Nee ::rofl::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #717 Gepost op: 23-02-2020, 12:52:19 »
Ik weet niet of deze al is genoemd, omdat ik meestal het Forum vermijdt  ::rofl::.
Nathan is mijn schot-voor-de-boeg mol maar ik twijfelde later toch. Wat mij opvalt is dat bij het lasergamen, alle kandidaten starten met een rode 'overlay'. Alles oogt in de eerste paar seconden in ieder geval rood, behalve bij Nathan ::vergroot::. Excuus als deze als is genoemd.
Even gekeken. Inderdaad, en Nathan lijkt in het groen te starten. Maar ja, het is zijn 'thuishaven´..  ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #718 Gepost op: 23-02-2020, 13:09:29 »
Even gekeken. Inderdaad, en Nathan lijkt in het groen te starten. Maar ja, het is zijn 'thuishaven´..  ::ok::

En hij heeft ook nog als enige het rugnummer 3 terwijl de rest het rugnummer 4 heeft... Tel daar ook nog even alle rariteiten tijdens zijn beurt in vergelijking met die van de overige kandidaten bij op...  ::vergroot::

Het wordt allemaal wel iets te veel om 'toeval' te zijn.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #719 Gepost op: 23-02-2020, 13:11:04 »
Interessant Nathan moment: Miljuschka zegt na de laseropdracht dat ze open ging staan en zei "Hier ben ik" waarop Nathan zei "En toen was het klaar"

Dat zeg je toch niet als je haar net afgeschoten hebt?  ::ohno::