Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137231 keer)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2020, 21:28:42 »
Ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat hij de mol is want je ziet en hoort hem niet erg vaak je ziet veel goede dingen bij opdrachten die hij doet het zal de perfecte mol zijn.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2020, 21:41:39 »
Vanmiddag dacht ik aan Rob en de tekening van de twee figuren. Een figuur slaat de ander met een knots.

Ik dacht aan Kaïn en Abel. Rob Dekay, Rob de Kay. Vergezocht, ik weet het.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #142 Gepost op: 23-01-2020, 08:11:46 »
Ik dacht aan Kaïn en Abel. Rob Dekay, Rob de Kay. Vergezocht, ik weet het.

Eh, wat?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #143 Gepost op: 23-01-2020, 11:38:49 »
Ik denk het ook. En weet eigenlijk ook wel zeker dat hij de mol is. Ik ben het allemaal met jullie eens en vind eigenlijk dat iedereen in deze tunnel moet komen nu. Het is wel eens tijd ::) ;D ::tandpastasmiley:: ::trots:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #144 Gepost op: 23-01-2020, 16:20:34 »
Misschien een goede hint naar Rob als mol van dit jaar en de finalisten:
Voordat ik klik; is het spoiler proof? Better safe than sorry.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #145 Gepost op: 23-01-2020, 16:23:03 »
Voordat ik klik; is het spoiler proof? Better safe than sorry.
Ik vind het geen spoiler, het is gewoon toeval denk ik  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2020, 23:10:07 »
Het filmpje van Gido vind je hier in zijn topic: https://www.wieisdemol.com/forum/2020/nabeschouwing?topic=68396.msg2231458#msg2231458

Ik had het uit dit topic verwijderd omdat het op drie verschillende plaatsen gepost was (en we cross-posting niet toestaan) maar ik had niet gezien dat er hier al op gereageerd was. ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2020, 23:14:25 »
Dank Heinz! Loop flink achter op het forum dit seizoen ;)
Meer L

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2020, 17:34:06 »
Ik zie dat veel mensen twijfels hebben bij Rob als Mol omdat er geen argumenten voor hem als mol spreken.

Ik bekijk alle kandidaten middels hun acties aan 2 kanten. Wat doen ze mols, wat doen ze kandidaats. Natuurlijk doet een mol kandidaatse dingen, en een kandidaat molse dingen. Je kan alles de andere kant op uitleggen, maar dan kom je nergens dus dat neem ik niet mee. En na meerdere afleveringen zou je toch een beetje moeten kunnen zien wie molverdachten blijven en wie voorzichtig weg te strepen.

Als ik nu naar mijn sheet over Rob kijk zie ik staan:
Mols: Niet uit de vrachtwagen door dom bouwsel (minder geld), heeft porto bij landkaartopdracht (geen geld), er zijn geen hele obvious verdachtmakingen in beeld  gebracht.
Niet-mols: snoerenkastje leverde 500 euro op (maar kwam meer door Claes).

Daarnaast kan de taxiopdracht mols zijn. Als hij de mol is weet hij precies wanneer ze op de verkeerde route zitten. 1 afslag gemist en je kan daarna een goede kandidaat veinzen.

Ook zijn er een aantal sterke verborgen aanwijzingen naar Rob, maar daar hecht ik minder waarde aan, omdat er ook altijd sterke aanwijzingen toeval blijken te zijn.

Conclusie: Rob is zeker nog een molkandidaat.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2020, 17:35:53 door Theovv »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #149 Gepost op: 25-01-2020, 11:35:15 »
Vond hem stil en cooltjes. Afvaller of de mol.

Gedoe met kleuren weit ik aan hem en Claes. Leek of Claes het zwaar had met de stekker en Rob deed niet genoeg om te helpen.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #150 Gepost op: 25-01-2020, 16:04:28 »
Ik zit best wel op Rob, maar wat me niet lekker zit is dat hij bij opdracht 1 zegt dat het lampje niet brand en moet gaan branden. Waarom zou je als mol dat doen? Hoe kunnen we dat mols uitleggen? Als ie het niet roept bestaat de kans dat er 500 euro gemist wordt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ie denkt dat Claes met zn elektrakennis het later toch wel nog zou fixen en dat ie wil mollen bij het verlengsnoer, maar het klopt toch niet helemaal voor een mol.

Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #151 Gepost op: 25-01-2020, 21:35:41 »
weer geen scherm reactie  :-\\

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #152 Gepost op: 25-01-2020, 21:48:56 »
Wat ik hilarisch zou vinden met Rob als mol.......

Bij de Hoovercraft opdracht stapt Rob in voor de laatste rit, hij weet al dat dit fout is, en zegt dan: Nou bedankt he! Tegen de kandidaten....en weg is ie....

 ::rofl::
Meer L

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #153 Gepost op: 26-01-2020, 02:06:52 »
Misschien staat dit toch beter hier:

Ik weet niet zo goed waar dit te plaatsen, want het wijst uiteindelijk het meest op Rob, maar misschien dat mensen hier nog andere dingen uit kunnen halen.

Ik ben nog eens goed naar opdracht 1 van aflevering 2 gaan kijken en ben er uiteindelijk achter gekomen wie waar staat. Dat is vooral interessant voor het stuk van de opdracht dat ze samen 1 verlengsnoer moeten maken.

Wat mij hieruit vooral opvalt is dat Rob samen met Claes in het midden staat en niet aan het uiteinde. Toch rent Rob een tijd 1 kant op en zegt niemand te kunnen vinden. Maar omdat er aan beide kanten een ander team is zou hij toch iemand tegen moeten komen.

Daar komt bij dat alle spelers samen begonnen op plek groen voor de speluitleg. Van daar verspreiden ze zich naar de verschillende locaties dus grote kans dat ze wel enigszins feeling hebben bij waar ze ongeveer staan met hun kastje ten opzichte van het speelveld.

Rob komt dan terug bij Claes en zegt dat ze de andere kant op moeten. Daar hebben ze ook niemand gevonden.

Aan het eind (timer is in beeld) rennen ze weer de richting op waar Rob eerst al was geweest. Dit blijkt uit de beelden. Rob liep bij het "verkeerd lopen en niemand kunnen vinden" al in de richting van Jaike en Buddy en dat doen ze op het eind weer. Deze teams komen nu bijna bij elkaar en zien elkaar in de verte. Rob loopt dan weer op precies diezelfde plek bij de splitsing! Hij is dus eerder of niet ver genoeg doorgelopen, of hij heeft het verkeerde pad gekozen (je kan ook rechts omhoog).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #154 Gepost op: 26-01-2020, 02:25:12 »
Hoe zit het eigenlijk met de zwarte vrijstelling van Rob?

Heeft ie m nou nog? Ff gemist denk

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #155 Gepost op: 26-01-2020, 09:43:35 »
Mooi overzicht Theovv, dankjewel!

Als ik het overzicht zo zie, dan zitten Rob/ Claes en Johan (Tina) op de meest Molse plek lijkt mij? In het midden ben je de schakel om te connecten en moet je twee kanten op om ervoor te zorgen dat die 500€ wordt verdiend. Mmmmm interessant!
Meer L

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #156 Gepost op: 26-01-2020, 12:24:34 »
 Het lijkt eRob ::vergroot::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #157 Gepost op: 26-01-2020, 12:30:02 »
edit: dankje, Thiago. Lijkt idd wel heel erg op Rob. De linkerarm lijkt ook erg donker (tattoos?) ivm z'n benen...


weer geen scherm reactie  :-\\
Mja, zit mij ook niet lekker. Zou íe er al een hebben gehad, maar heeft het de edit niet gehaald omdat het te veel weg gaf?  :-\\


« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 13:11:02 door Amethyst »

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #158 Gepost op: 26-01-2020, 15:38:20 »
Rob sprak zich wel érg uit voor het bedrag van het serviesset en was ook de eerste (zover we zagen) die dat deed. Onmols in mijn ogen.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #159 Gepost op: 26-01-2020, 16:23:35 »
Het lijkt eRob ::vergroot::
Ik denk ook dat hij het is die daar loopt, maar als je het fragment goed bekijkt, lijkt hij daar niet alleen te lopen maar met andere kandidaten, met tas in de hand. Misschien was dit het moment dat ze naar de bus liepen oid?
Vind het daarom niet direct een hint naar hem als mol.

Wel opvallend dat tijdens deze uitleg het WIDM muziekje te horen is dat ze normaal gebruiken bij het invullen van de test...