Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137249 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #300 Gepost op: 7-02-2020, 18:55:56 »
Van George was ook te zien dat hij in de geldwagenopdracht geld aanpakte, een deel van het geld in zijn broekzak deed en een deel van het geld in zijn hand hield. Dit laatste deel zou ie in een prullenbak gooien (wat natuurlijk wel pas in de slotaflevering te zien was). Het werd opgemerkt op dit forum. (Niet door mij trouwens, ik was compleet verrast door George als Mol.)

Warrige Rob heeft ook wel wat van George, en zo zijn we weer ontopic. 8)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #301 Gepost op: 7-02-2020, 19:01:18 »
Bedankt mensen! Goed om te weten.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #302 Gepost op: 8-02-2020, 04:28:17 »
Via de verkeerde volgorde, dus molactie.

Enige wat ik me afvraag, zijn er ooit eerder zo duidelijk molacties van de echte mol in beeld gebracht voor de eindaflevering? Ik vind dit echt iets wat je pas in de laatste aflevering ziet bij de molacties.

Lijkt me nog steeds geen echte mogelijkheid dat dit een molactie was. De kandidaat die die route moest rijden, was dat direct opgevallen omdat de route niet uitkomt. Dan zou hij als mol wel heel erg in de smiezen lopen.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #303 Gepost op: 8-02-2020, 06:23:53 »
Hij zegt aan het eind (als ze buiten bij de groep zijn); “Ik heb er denk ik 3 laten sneuvelen.”


Bedoelde hij niet dat hij 3 kandidaten heeft laten sneuvelen?  ::tandpastasmiley::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #304 Gepost op: 8-02-2020, 06:32:02 »
Rob denkt dat Claes en Nathan het niet zijn.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #305 Gepost op: 8-02-2020, 20:56:56 »
Waarschijnlijk zat er een geheime hint in waar Rob de juiste antwoorden invult bij opdracht 1 van aflevering 5, allemaal kandidatennamen moesten ze invullen, (Windmolen= Miljuschka, Johan Vermeer voor Johan). De mol als hulpje van de regie moet dit wel in beeld laten zien voor de ontknopingsaflevering.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #306 Gepost op: 8-02-2020, 22:32:32 »
Ik begin toch echt steeds meer in een Rob tunnel te zitten.

Ik krijg een beetje het zelfde gevoel net als bij Thomas in 2017. Hij lijkt niet echt aanwezig, maar toch blijft hij elke keer maar doorkomen.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #307 Gepost op: 8-02-2020, 22:34:04 »
Waarschijnlijk zat er een geheime hint in waar Rob de juiste antwoorden invult bij opdracht 1 van aflevering 5, allemaal kandidatennamen moesten ze invullen, (Windmolen= Miljuschka, Johan Vermeer voor Johan). De mol als hulpje van de regie moet dit wel in beeld laten zien voor de ontknopingsaflevering.
Waarom is Miljuschka een windmolen? Toch niet vanwege "mil" hoop ik?

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #308 Gepost op: 8-02-2020, 22:39:20 »
Waarom is Miljuschka een windmolen? Toch niet vanwege "mil" hoop ik?

 ::schaam::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #309 Gepost op: 8-02-2020, 22:39:56 »
Rob zit in de groep die veel letters vindt, maar uiteindelijk geen envelop. Erg mols.

Laat ik even buiten beschouwing dat er natuurlijk letters en/of enveloppen verdonkeremaand kunnen zijn.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #310 Gepost op: 8-02-2020, 22:42:23 »
Rob zegt in de theateropdracht dat de Super Mario level 3 moet halen. Daarna zegt hij tegen anderen dat ze in level 3 moeten blijven. Vervolgens gaat Claes door naar 4. Daarom halen ze volgens mij de opdracht. Was level 3 niet afgemaakt, hadden ze het dan niet gered?


Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #311 Gepost op: 8-02-2020, 22:52:28 »
Dat was ons thuis ook opgevallen. Morgen maar eens rustig terugkijken wat nu precies de bedoeling was. Rob was er in elk geval erg stellig over, maar ze kregen wel geld, ondanks dat Claes level 4 had bereikt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #312 Gepost op: 8-02-2020, 22:52:45 »
Rob zegt in de theateropdracht dat de Super Mario level 3 moet halen. Daarna zegt hij tegen anderen dat ze in level 3 moeten blijven. Vervolgens gaat Claes door naar 4. Daarom halen ze volgens mij de opdracht. Was level 3 niet afgemaakt, hadden ze het dan niet gered?

Nee, Rob zegt aan het begin van de opdracht als hij het kaartje opleest: zorg dat je aan het einde van de opdracht in level 3 zit.
Rob heeft niets verkeerd gezegd dus, en hij zorgt er uiteindelijk ook voor dat deze deelopdracht slaagt door later te benadrukken dat men in level 3 moet blijven.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #313 Gepost op: 8-02-2020, 22:54:19 »
Nee, Rob zegt aan het begin van de opdracht als hij het kaartje opleest: zorg dat je aan het einde van de opdracht in level 3 zit.
Rob heeft niets verkeerd gezegd dus, en hij zorgt er uiteindelijk ook voor dat deze deelopdracht slaagt door later te benadrukken dat men in level 3 moet blijven.

Maar we horen dat Claes het level afmaakt en in level 4 terecht komt. Zou het losjes gejureerd zijn dan?

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #314 Gepost op: 8-02-2020, 22:56:19 »
Maar we horen dat Claes het level afmaakt en in level 4 terecht komt. Zou het losjes gejureerd zijn dan?

In de uitleg stond ook dat je gewoon overnieuw mocht beginnen als je game over bent.
Uiteindelijk zijn ze in level 3 geëindigd, dus iemand zal wel game over zijn gegaan.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #315 Gepost op: 8-02-2020, 22:57:15 »
Nee, Rob zegt aan het begin van de opdracht als hij het kaartje opleest: zorg dat je aan het einde van de opdracht in level 3 zit.
Rob heeft niets verkeerd gezegd dus, en hij zorgt er uiteindelijk ook voor dat deze deelopdracht slaagt door later te benadrukken dat men in level 3 moet blijven.
Aanname is dan natuurlijk wel dat Rob de opdracht daadwerkelijk goed heeft voorgelezen. Of hebben we de beschrijving ook echt gezien?

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #316 Gepost op: 8-02-2020, 22:57:44 »
Aanname is dan natuurlijk wel dat Rob de opdracht daadwerkelijk goed heeft voorgelezen. Of hebben we de beschrijving ook echt gezien?

Deze opdracht is toch als enige geslaagd? Lijkt mij van wel dan.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #317 Gepost op: 8-02-2020, 23:00:33 »
Deze opdracht is toch als enige geslaagd? Lijkt mij van wel dan.
Hij kan dus per ongeluk gelukt zijn

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #318 Gepost op: 8-02-2020, 23:01:43 »
Het is toch een vreemd specifieke instructie dat je 'in' level 3 moet eindigen en dat Rob benadrukt dat je in level 3 moet blijven. Hij kan het ook gewoon fout voorgelezen hebben of de instructie is weer eens vaag. Maar het is een opvallend dingetje.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #319 Gepost op: 8-02-2020, 23:05:27 »
Hoe dan ook...

Of het is in level 3 eindigen en dat heeft hij het correct.

Of het is level 4 halen en dan is het ook oké.

Ik zie er niets in. Hooguit iets onmols en anders iets nietszeggends.