Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137252 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #420 Gepost op: 15-02-2020, 08:47:04 »
Met dat servies weet ik het niet of Rob zo mols is.

Het melkkannetje klopte niet bij het servies. Leonie gaf dat al aan, Jaike ook, die lette op de merktekens. Het was niet de originele set. Het paste wel precies.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 08:49:44 door Avogadro »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #421 Gepost op: 15-02-2020, 08:54:08 »
Rob stond dicht bij Johan toen Johan per ongeluk die vaas omgooide; zou mooie molstreek zijn als Rob eigenlijk de vaas omgooide waarvan Johan de schuld kreeg... en die het ook zelf geloofde. We zien het in de eindbeelden!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #422 Gepost op: 15-02-2020, 09:16:46 »
Rob stond dicht bij Johan toen Johan per ongeluk die vaas omgooide; zou mooie molstreek zijn als Rob eigenlijk de vaas omgooide waarvan Johan de schuld kreeg... en die het ook zelf geloofde. We zien het in de eindbeelden!
Daar heb ik ook al gedacht, Rob zou Johan ook een duwtje hebben kunnen geven waardoor hij de vaas omstootte en Buddy uit zijn concentratie bracht. Alle kandidaten bij Buddy brengen vind ik ook een molactie (waarom? 1 of 2 is genoeg), dat maakt hem zenuwachtig.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #423 Gepost op: 15-02-2020, 09:20:29 »
We weten alleen niet wiens idee het was om met de groep naar Buddy te gaan toch?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #424 Gepost op: 15-02-2020, 09:22:02 »
We weten alleen niet wiens idee het was om met de groep naar Buddy te gaan toch?
Inderdaad is dat niet uit te maken maar ik zie hier een duidelijke molactie in.

Met dat servies weet ik het niet of Rob zo mols is. Hij is degene die meteen naar gokken stuurt en behalve een tegenreactie krijgt ie ook meerdere medestanders als ie zegt dat het servies duur zou kunnen zijn. Wat ik wel mols vind is dat ie achteraf meteen met een soort "zie je wel" aankomt die ie later (extra beeldmateriaal) ook nog zou herhalen. Rob had het altijd al gezegd: China = gokland. Maar doordrukken was er niet bij. (Maar dat past dan ook wel weer bij z'n coole imago, dat alles wel best is.)
Rob wachtte aanvankelijk af (theorie voorzichtige mol) en was inderdaad voor het gokken (in de veronderstelling dat de meerderheid voor het geld was). Maar Rob heeft zijn keuze nooit doorgedrukt itt. Mil.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 09:27:00 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #425 Gepost op: 15-02-2020, 09:26:37 »
Of Rob afwacht bij de discussie weten we niet. Het eerste wat we te zien/horen krijgen is:

(geroezemoes)
Johan: "Wat denk jij Mil?"
Rob: "Mag ik even wat voorstellen? Wat nou als dit een hele zeldzame is, de duurste die hier in de straat te vinden is."

Hoeveel discussie hieraan vooraf is gegaan weten we niet. We weten wel dat nog onbekend was wat Mils mening was dus ik vermoed dat de discussie nog maar net op gang was.

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #426 Gepost op: 15-02-2020, 09:34:09 »
...en dat ik bij het nakijken na de uitzending op dezelde site waar iemand ook prijs had gevonden constateerde dat het( op het moment van nakijken) de op 1 na duurste was...(van groot aanbod... tuurlijk site is niet per se hetzelfde als de straat daar ..maar toch)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #427 Gepost op: 15-02-2020, 10:12:05 »
Het melkkannetje klopte niet bij het servies. Leonie gaf dat al aan, Jaike ook, die lette op de merktekens. Het was niet de originele set. Het paste wel precies.

Waarom is het dan toch goedgerekend?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #428 Gepost op: 15-02-2020, 11:53:42 »
Waarom is het dan toch goedgerekend?

Het servies was compleet.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #429 Gepost op: 15-02-2020, 13:27:02 »
Waarom is het dan toch goedgerekend?

Omdat deze set het voorbeeld was, een ander servies hebben ze niet gezien.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #430 Gepost op: 15-02-2020, 21:36:49 »
Zou ik dit jaar dan toch goed zitten.... Rob die in de eerste opdracht een extra stap in het graanveld lijkt te hebben gezet, in de tweede opdracht wel zelf naar voren wil stappen ipv Leonie en in de derde opdracht graag als eerste wil (ongezien mollen) en nog wel een extra envelop wil gokken.
Enige vraag is of het er te dik op ligt of dat dit zo opvalt doordat ik de focus vooral op Rob heb liggen ☺️

Offline MallotigeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #431 Gepost op: 15-02-2020, 21:44:09 »
Ik zit niet in de Rob tunnel, maar de rode peper tattoo op z'n linkerarm viel me ineens heel erg op door de gedroogde pepers bij de test.

Dit met de (vermoedelijk) extra stap laat me misschien wel switchen

Nu eerst maar de laatste opdracht terugkijken, want die heb ik half gemist door alle mollotennamen  ::jaja::

Offline Steen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #432 Gepost op: 15-02-2020, 21:48:18 »
Zou ik dit jaar dan toch goed zitten.... Rob die in de eerste opdracht een extra stap in het graanveld lijkt te hebben gezet, in de tweede opdracht wel zelf naar voren wil stappen ipv Leonie en in de derde opdracht graag als eerste wil (ongezien mollen) en nog wel een extra envelop wil gokken.
Enige vraag is of het er te dik op ligt of dat dit zo opvalt doordat ik de focus vooral op Rob heb liggen ☺️

Bij de tweede opdracht wil Rob ook een paar keer terug wisselen als er een lager bedrag komt (van 550 naar 40 oid). Terug naar een vorige situatie levert nooit meer info op maar kost alleen maar tijd.

Bij de derde opdracht zou hij enveloppen kunnen hebben verwisseld, zodat latere kandidaten verkeerde info hebben doorgegeven.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #433 Gepost op: 15-02-2020, 21:52:08 »
in de tweede opdracht wel zelf naar voren wil stappen ipv Leonie
Volgens mij staat Rob ook verkeerd, dus het had geen verschil gemaakt voor het eindbedrag ;)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #434 Gepost op: 15-02-2020, 21:54:56 »
Zo vroeg in de laatste opdracht lijkt me zeer ongunstig.

Je kunt van alles roepen, maar er zijn zat mensen die je zullen gaan corrigeren later.

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #435 Gepost op: 15-02-2020, 21:58:59 »
juist als 1e kun je ongezien meteen enveloppen wisselen , niemand die t weet .

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #436 Gepost op: 15-02-2020, 21:59:55 »
Volgens mij staat Rob ook verkeerd, dus het had geen verschil gemaakt voor het eindbedrag ;)

Nee klopt, zag ik ook net bij het overzicht in moltalk. Hij probeert vervolgens wel Mil nog naar voren te sturen en die stond volgens mij wel goed? Misschien gegokt dat de kandidaten nooit voor de eerste optie gaan die geroepen wordt, maar dat is wel een tikje tunnel redeneren  ;)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #437 Gepost op: 15-02-2020, 22:00:14 »
Zo vroeg is juist gunstig om enveloppen te verhangen en zandkokertjes weg te gooien.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #438 Gepost op: 15-02-2020, 22:13:48 »
Zo vroeg is juist gunstig om enveloppen te verhangen en zandkokertjes weg te gooien.

Volgens Rik is de Mol 'tevreden.' Laat dat woord nu net een anagram zijn van een bepaalde Nederlandse stad waar een van de kandidaten weg komt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #439 Gepost op: 15-02-2020, 22:14:59 »
juist als 1e kun je ongezien meteen enveloppen wisselen , niemand die t weet .

Dit gaan we zien in aflevering 10, mark my words ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92