Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137312 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #800 Gepost op: 5-03-2020, 19:30:12 »
Ik zou Rob een geweldige mol vinden....nu al 8 afleveringen vol op hem, ik vind het fantastisch!

En alle andere eventuele mollen zou ik trouwens ook helemaal leuk vinden. Allen goed gedaan.
Meer L

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #801 Gepost op: 5-03-2020, 19:35:32 »
Ik heb helemaal niet zo de indruk dat hij warrig en chaotisch is weggezet of dat de mede kandidaten hem zo zien. Ze hebben ingespeeld op het feit dat hij overal mollen achter de gordijnen zag en alles en iedereen verdacht vond. Leonie voelde zich zelfs aangevallen in het begin. Is hij de mol, ook een mooie speltactiek natuurlijk.

Mag ik dan namens de zwijgende minderheid (?) spreken en zeggen dat ik het hier hartgrondig mee oneens ben. Worst mol ever (maar ik geloof ook niet dat hij het is).


Prima hoor, het is tenslotte mijn eigen mening  ::tandpastasmiley:: En jullie hebben een andere mening, ook prima  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #802 Gepost op: 5-03-2020, 19:39:12 »
Ik heb helemaal niet zo de indruk dat hij warrig en chaotisch is weggezet of dat de mede kandidaten hem zo zien. Ze hebben ingespeeld op het feit dat hij overal mollen achter de gordijnen zag en alles en iedereen verdacht vond. Leonie voelde zich zelfs aangevallen in het begin. Is hij de mol, ook een mooie speltactiek natuurlijk.

Dat kandidaten Rob warrig en chaotisch noemen valt inderdaad wel mee volgens mij. Maar Leonie had nou niet echt een hoge pet van 'm op. Leonie over Rob in de escaperoom: "Twee linkerhanden." "Met die gozer win je echt de oorlog niet mee." Leonie over Rob bij de opdracht met het servies: "Rob kan je heel makkelijk op het verkeerde been zetten. Want die trapt echt overal in. Die heb je echt zo ontspoord." ;D

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #803 Gepost op: 5-03-2020, 19:42:36 »
Dat kandidaten Rob warrig en chaotisch noemen valt inderdaad wel mee volgens mij. Maar Leonie had nou niet echt een hoge pet van 'm op. Leonie over Rob in de escaperoom: "Twee linkerhanden." "Met die gozer win je echt de oorlog niet mee." Leonie over Rob bij de opdracht met het servies: "Rob kan je heel makkelijk op het verkeerde been zetten. Want die trapt echt overal in. Die heb je echt zo ontspoord." ;D

Rob gooit drie vazen om: geeft niet Rob!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #804 Gepost op: 5-03-2020, 20:09:16 »
Dat kandidaten Rob warrig en chaotisch noemen valt inderdaad wel mee volgens mij. Maar Leonie had nou niet echt een hoge pet van 'm op. Leonie over Rob in de escaperoom: "Twee linkerhanden." "Met die gozer win je echt de oorlog niet mee." Leonie over Rob bij de opdracht met het servies: "Rob kan je heel makkelijk op het verkeerde been zetten. Want die trapt echt overal in. Die heb je echt zo ontspoord." ;D
Ja... het gaat toch wel een heel leuke live-uitzending worden met Rob als mol, denk ik.

Ik begin al aan het idee te wennen.

Blijkbaar is Rob ook goed bezig geweest in opdracht 8.1 ...als ie Nathan daar echt 6 km om heeft laten fietsen voor zo'n lullig bedragje... wow  ::rofl::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #805 Gepost op: 5-03-2020, 20:11:31 »
Ik zou Rob een geweldige mol vinden....nu al 8 afleveringen vol op hem, ik vind het fantastisch!

En alle andere eventuele mollen zou ik trouwens ook helemaal leuk vinden. Allen goed gedaan.

Ik hoop ook echt dat mijn mol Rob inderdaad de mol is, ik vind hem echt een leuke mol! Maar zou er inderdaad ook geen moeite mee hebben als een van de anderen het is, ze zijn allemaal leuk dit seizoen (heel welkom na de anti-climax van vorig jaar)!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #806 Gepost op: 5-03-2020, 21:13:13 »
Maar daarmee komt hij toch juist heel kandidaats over bij de resterende kandidaten?
Ik vind dat juist een slimme actie van de Mol.
Omdat hij nou eenmaal de ZV heeft gepakt in opdracht 1 en bewaard heeft, is het inderdaad goed dat hij hem inzet zodra er jokers in het spel komen. Hij had kunnen liegen tegen de kandidaten, maar als hij hem daar niet had ingezet was dat wel erg verdacht geweest voor de kijkers.

Ik ben er alleen niet echt uit of het nuttig was voor de Mol om een ZV te kiezen en te bewaren in aflevering 1. Als hij weet dat het heel waarschijnlijk is dat er geen GV meer in het spel zijn na aflevering 1 en er pas laat weer jokers in het spel komen, waarom dan voor een ZV gaan? Niet dat hij meer heeft aan een GV, maar die had hij, net als de ZV, gewoon kunnen inzetten in aflevering 1.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #807 Gepost op: 5-03-2020, 21:19:26 »
Als hij inderdaad de mol blijkt (en dat hoop ik!) dan zou ik hem ook echt een hele leuke mol vinden. Hij heeft zichzelf heel relaxed, een beetje warrig en chaotisch neergezet, dusdanig dat de andere kandidaten eigenlijk al steeds verwachten dat het bij Rob een beetje mis zou gaan in de opdrachten. En hij wordt inderdaad steeds brutaler en lolliger in zijn mol gedrag. Ik denk ook dat we in aflevering 10 dan te zien krijgen dat hij best gewiekst te werk is gegaan  8)
Ik ben benieuwd!

Precies, hij doet me een beetje denken aan Dennis als mol, en hem heb ik hoog zitten. Hij werd door de andere kandidaten ook erg onderschat en kwam ook erg relaxt over. Werd ook totaal niet verdacht.

En wat anderen noemden, die psychplogische steekjes en de concentratie verstoren door tijdens de opdrachten steeds in overleg te gaan met de anderen. Dat lijkt hij steeds opvallender te gaan doen. Komt vaak over als iemand met voorkennis (zoals met die flitsende foto's en tijdens de laseropdracht). Zijn houding in biechten vind ik ook tekenend, zoals toen met het afvallen van Claes.

Kortom, ik kijk erg uit naar aflevering. En als ik het mis heb en Nathan de mol is ben ik evengoed want Nathan is een van de tofste deelnemers ooit :D

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #808 Gepost op: 5-03-2020, 21:41:36 »
Dat kandidaten Rob warrig en chaotisch noemen valt inderdaad wel mee volgens mij. Maar Leonie had nou niet echt een hoge pet van 'm op. Leonie over Rob in de escaperoom: "Twee linkerhanden." "Met die gozer win je echt de oorlog niet mee." Leonie over Rob bij de opdracht met het servies: "Rob kan je heel makkelijk op het verkeerde been zetten. Want die trapt echt overal in. Die heb je echt zo ontspoord." ;D

Moest Leonie nodig zeggen  ::rofl::


Prima hoor, het is tenslotte mijn eigen mening  ::tandpastasmiley:: En jullie hebben een andere mening, ook prima  ::ok::

Omdat ik vermoed dat er nog wat spanning in de lucht hangt van gisteren. Voor mij zijn dit gewoon allemaal gesprekken waarbij verschillende mensen verschillende dingen opvallen. En iedereen uiteraard heel enthousiast is over wat hij/zij denkt te zien van degene die hij/zij het meest verdenkt. Volgens mij kan discussie over waarom je denkt dat iets niet of anders is, daar prima bij (zonder dat het vervelend wordt). Tot en met aflevering 10 is het van ons allemaal een mening :)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 21:48:32 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #809 Gepost op: 5-03-2020, 22:17:49 »
Omdat ik vermoed dat er nog wat spanning in de lucht hangt van gisteren. Voor mij zijn dit gewoon allemaal gesprekken waarbij verschillende mensen verschillende dingen opvallen. En iedereen uiteraard heel enthousiast is over wat hij/zij denkt te zien van degene die hij/zij het meest verdenkt. Volgens mij kan discussie over waarom je denkt dat iets niet of anders is, daar prima bij (zonder dat het vervelend wordt). Tot en met aflevering 10 is het van ons allemaal een mening :)

Voor mij ook hoor (gesprekken waar bij verschillende mensen verschillende dingen opvallen)  ::ok::

Bij speculaties vind ik het ook erg leuk om mee te discussiëren, omdat je zo allemaal tot nieuwe inzichten kunt komen. Maar hier gaf ik gewoon mijn mening waarom ik Rob een leuke mol vind. En daar hoef ik dan niet perse over te discussiëren, vandaar mijn reactie prima als jij een andere mening hebt over hoe Rob het evt gedaan heeft als mol  ::jaja::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #810 Gepost op: 5-03-2020, 22:28:48 »
Mag ik dan namens de zwijgende minderheid (?) spreken en zeggen dat ik het hier hartgrondig mee oneens ben. Worst mol ever (maar ik geloof ook niet dat hij het is).
Hij zou als mol wat mij betreft stukken beter zijn dan Nico, Inge (die kon er niet veel aan doen door Nadja), Kim, Anne-Marie, Margriet, Klaas en Merel.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #811 Gepost op: 5-03-2020, 22:42:02 »
Hij zou als mol wat mij betreft stukken beter zijn dan Nico, Inge (die kon er niet veel aan doen door Nadja), Kim, Anne-Marie, Margriet, Klaas en Merel.

En Susan.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #812 Gepost op: 6-03-2020, 00:38:14 »
Susan deed het best leuk toch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #813 Gepost op: 6-03-2020, 00:53:19 »
Susan deed het best leuk toch?

Verdeelde meningen  ;)

Terug naar Rob.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #814 Gepost op: 6-03-2020, 05:10:24 »
Als Rob de mol is, heb ik hetzelfde gevoel als vorig jaar waarschijnlijk. Dat de regie mol acties zo uit beeld heeft gehouden en anderen verdacht heeft gemaakt dat ik het de mol tekort vind doen. Maar goed, dat is op de zaken vooruit lopen. Hij is (nog) mijn mol niet - al twijfel ik toch vaak of hij het niet is -  maar zou hem wel leuk vinden als Mol. Vooral het toneelstuk in de laseropdracht, dat heeft hij dan echt leuk en goed gedaan.

Voor mij ook hoor (gesprekken waar bij verschillende mensen verschillende dingen opvallen)  ::ok::

Bij speculaties vind ik het ook erg leuk om mee te discussiëren, omdat je zo allemaal tot nieuwe inzichten kunt komen. Maar hier gaf ik gewoon mijn mening waarom ik Rob een leuke mol vind. En daar hoef ik dan niet perse over te discussiëren, vandaar mijn reactie prima als jij een andere mening hebt over hoe Rob het evt gedaan heeft als mol  ::jaja::

Ah ok. Wilde niet Rob als al dan niet leuke mol betwisten. Ik zie hem anders en denk daarom dat hij een iets andere speltactiek zou hebben. Maar excuses, ik heb niets gezegd  ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #815 Gepost op: 7-03-2020, 13:10:53 »
Ik heb Rob al vanaf het begin ingevuld als MOL. Zomaar, een soort gevoel en heb geen reden gezien om er van af te stappen. Vind hem erg relaxed en hij speelt het psychologisch spel erg goed.
Bovendien dat molgeld. Dat briefje van 20. De zg kindertekening. Daar staat duidelijk Rob in. Het geld wordt ook helemaal buiten beeld gehouden. Misschien hebben ze er spijt van dat de hint toch wel erg duidelijk is al wordt er hier op het forum weinig over gezegd.
Raar eigenlijk dat noch Mil, noch Nathan, noch Buddy hem serieus verdenkt. Ben benieuwd wie de winnaar wordt!

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #816 Gepost op: 7-03-2020, 15:19:44 »
Even weer wat olie op het brandende huis gooien.  ;)

罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #817 Gepost op: 7-03-2020, 15:51:28 »
Ik hoop dat je beseft dat hoe meer hints er in die tatoeages zitten, hoe groter de kans dat de makers hier maar één doel mee hadden: jou misleiden. Naar mijn stellige overtuiging zouden ze in dat geval hooguit één subtiele hint hebben gegeven. Maar ik heb de makers wel vaker hoger ingeschat dan ze bleken te zijn. De bekende margrieten in seizoen 15 en vissersboten in seizoen 14 om er maar een paar te noemen.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #818 Gepost op: 7-03-2020, 15:55:39 »
Ik krijg jou echt niet om hè, mmhm?  Valt je wel te prijzen. ;)

Het zijn er wel heeeeel veeel. En ik heb ze er nog niet eens allemaal in gedaan omwille van tijd.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Waaromisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #819 Gepost op: 7-03-2020, 16:51:25 »
Ik begrijp de tattoo hint nu pas. Ik schonk er weinig waarde aan, nadat iemand meldde dat Rob het vraagteken al sinds 2012 had, maar het is natuurlijk andersom. Rob z'n tattoos zijn in de opdrachten verwerkt. Windmolen, melkhuisje is mijn nummer 1. Rob was opeens opvallend goed en fanatiek antwoord aan aan het geven (zonder geld te winnen uiteraard) dat meerdere mensen hier al aan een hint dachten.