Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137221 keer)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #820 Gepost op: 7-03-2020, 17:16:12 »
Hier kan je toch bijna niet omheen.

Er zijn meer tatoeage hints naar Rob dan er kleding hints zijn naar Miljuschka.

Het enige verschil is, dat er in het geval van Rob geen voorkennis bij de deelnemer hoeft te zijn en bij Miljuschka wel voorkennis nodig is.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #821 Gepost op: 7-03-2020, 17:19:12 »
Hier kan je toch bijna niet omheen.

Er zijn meer tatoeage hints naar Rob dan er kleding hints zijn naar Miljuschka.

Het enige verschil is, dat er in het geval van Rob geen voorkennis bij de deelnemer hoeft te zijn en bij Miljuschka wel voorkennis nodig is.

Sorry. Ik denk dat Rob zoveel losse flodder tatoeages heeft dat er altijd wel een hoop te verbinden valt. En het daarom geen hint zal zijn. Maar wie weet  ::schaam::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #822 Gepost op: 7-03-2020, 17:25:34 »
Verhip, die windmolen is wit en rood, en dat melkkannetje van het melkmeisje ook.
::vergroot::

En verder ook die hele uitzending (waarvan ik dacht dat het naar Japan, de Japanse vlag, refereerde).

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #823 Gepost op: 7-03-2020, 17:29:06 »
Bovendien dat molgeld. Dat briefje van 20. De zg kindertekening. Daar staat duidelijk Rob in. Het geld wordt ook helemaal buiten beeld gehouden. Misschien hebben ze er spijt van dat de hint toch wel erg duidelijk is al wordt er hier op het forum weinig over gezegd.

Heb je hier een foto van? Ik heb hier inderdaad ook nog niks over gelezen.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #824 Gepost op: 7-03-2020, 17:35:38 »
Verhip, die windmolen is wit en rood, en dat melkkannetje van het melkmeisje ook.
::vergroot::

En verder ook die hele uitzending (waarvan ik dacht dat het naar Japan, de Japanse vlag, refereerde).
En de achterzijde van het kaartspel is ook rood en wit. Heb ik iets gemist hierover? Het komt inderdaad veel terug in die aflevering.
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #825 Gepost op: 7-03-2020, 17:51:25 »
En de achterzijde van het kaartspel is ook rood en wit. Heb ik iets gemist hierover? Het komt inderdaad veel terug in die aflevering.

Het filmpje met die snelle beelden waren beelden uit de serie in Japan (met Kim als Mol; Kennis is macht; ZCT). (Ik heb het niet gecheckt, maar ik gok zomaar dat al die apparaten die ze gebruikten van Japanse makelij waren.)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #826 Gepost op: 7-03-2020, 18:29:32 »
Ik vind het een beetje vreemd met die tatoeages. Medekandidaten kunnen op veel momenten gaan checken wat Rob op zijn lijf heeft: 'zandlopertje? I love Tea? Dat is ook toevallig!' Toch veel te veel risico voor een mol?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 18:31:04 door Run »

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #827 Gepost op: 7-03-2020, 18:53:28 »
Ik vind het een beetje vreemd met die tatoeages. Medekandidaten kunnen op veel momenten gaan checken wat Rob op zijn lijf heeft: 'zandlopertje? I love Tea? Dat is ook toevallig!' Toch veel te veel risico voor een mol?
Het menselijk brein werkt misschien wel zo. Het is zo obvious, het is alleen maar ruis, dat zal wel niets zijn. En midden in een opdracht let je er al helemaal niet op. Eigenlijk denkt iedereen dat nog steeds, en daarom zou het juist kunnen werken.

Misschien hebben de makers Prison Break en The Usual Suspects in de blender gegooid.

Maar niets is wat het lijkt, ik denk toch weer aan Nathan.  ::rofl::

Aanvulling: wij hebben de mogelijkheid om alles honderd keer af te spelen en dingen te ontdekken. De kandidaten maken alles maar een keer mee en missen en vergeten dingen. Natuurlijk zien zij wel weer dingen (weg van de camera's) die wij weer niet zien.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 19:01:52 door MoLingo »
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #828 Gepost op: 7-03-2020, 20:10:51 »
Als Rob de mol is, heb ik hetzelfde gevoel als vorig jaar waarschijnlijk. Dat de regie mol acties zo uit beeld heeft gehouden en anderen verdacht heeft gemaakt dat ik het de mol tekort vind doen.
Ik had gisteren de escaperoom opdracht en opdracht bij de dam terug gekeken een vind hem daar met terugwerkende kracht heel mollig. In de vrachtwagen lijkt hij ook flink lol te hebben terwijl hij Leonie en het werk heeft gezet een onhaalbare oplossing te bouwen. Zowel Leo als Claes gaan bij de ontknoping te horen krijgen "Je stond er naast... en toch dacht je niet dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn?"
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 20:22:08 door Rat »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #829 Gepost op: 7-03-2020, 20:14:36 »
Ik had gisteren de escaperoom opdracht en opdracht bij de dam terug gekeken een vind hem daar met terugwerkende kracht heel mollig. In de vrachtwagen lijkt hij ook flink lol te hebben terwijl hij Leonie en het week heeft gezet een onhaalbare oplossing te bouwen. Zowel Leo als Claes gaan bij de ontknoping te horen krijgen "Je stond er naast... en toch dacht je niet dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn?"
Bij die escaperoom krijg ik eerder de indruk dat Rob en Leonie tegen elkaar aan het opbieden zijn wie de beste nep-moller is. De een met het maken van een stoel (hoe kom je erop) de ander met schroeven in hout timmeren met een hamer. En dat zijn maar 2 dingen. Ook zijn beide continu bezig met tijdrekken.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 20:16:47 door MartinJ »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #830 Gepost op: 7-03-2020, 20:20:58 »
In de vrachtwagen lijkt hij ook flink lol te hebben terwijl hij Leonie en het week heeft gezet een onhaalbare oplossing te bouwen.

Nee, Leonie was daar in total control.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #831 Gepost op: 7-03-2020, 20:26:58 »
Nee, Leonie was daar in total control.
Dit vind ik zo geweldig aan de mol. Dat op basis van dezelfde beelden bijna tegenovergestelde conclusies kunnen worden getrokken. ::rofl::

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #832 Gepost op: 7-03-2020, 20:56:50 »
Lijkt het er op dat Rob steeds meer van zijn tatoeages laat zien? In eerdere afleveringen viel me op dat Nathan steeds in zijn hemdje stond. Sinds vorige aflevering en die van vandaag helemaal, valt op dat Rob ook meer in n mouwloos hemdje rondloopt om zijn tatoeages te showen...

Offline Flitsshot

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #833 Gepost op: 7-03-2020, 21:37:46 »
Rob had lucifers in z'n hoed tijdens de finaletest. Die lucifers waren mij in ieder geval niet eerder opgevallen, maar waar het voor zou kunnen staan...  :-\\

Edit: behalve dat het te maken heeft dat die de duivel is en dus de mol.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #834 Gepost op: 7-03-2020, 22:53:52 »
Heb je hier een foto van? Ik heb hier inderdaad ook nog niks over gelezen.

Te zien in topic Molgeld.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #835 Gepost op: 7-03-2020, 22:56:06 »
Sinds schot-voor-de-boeg tot aan het eind zit ik nu goed volgens mij!?!?! ::oink:: Na deze aflevering helemaal overtuigd ::ok::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #836 Gepost op: 7-03-2020, 23:11:41 »
Zo hé, wat stond er deze aflevering toch een grote M op het voorhoofd van Rob. ::rofl::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #837 Gepost op: 7-03-2020, 23:22:17 »
Zo hé, wat stond er deze aflevering toch een grote M op het voorhoofd van Rob. ::rofl::

Zit al vanaf afl. 1 op Rob, maar het dit M staat er nu zo groot op dat ik ga twijfelen.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #838 Gepost op: 7-03-2020, 23:24:41 »
Aan het eind van de aflevering lopen de vier kandidaten naar Rick toe.
Rob loopt eerst langs een brug met twee bogen (letter M) en in het volgende shot loopt hij door een dubbele poort waar je ook weer de letter M van kan maken.
Bij de andere kandidaten zie je dit niet, dus dit is er bewust ingemonteerd.
Een verwijzing naar de mol?

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #839 Gepost op: 7-03-2020, 23:48:59 »
Aan het eind van de aflevering lopen de vier kandidaten naar Rick toe.
Rob loopt eerst langs een brug met twee bogen (letter M) en in het volgende shot loopt hij door een dubbele poort waar je ook weer de letter M van kan maken.
Bij de andere kandidaten zie je dit niet, dus dit is er bewust ingemonteerd.
Een verwijzing naar de mol?

Goed gezien!