Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 138088 keer)

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #900 Gepost op: 14-03-2020, 22:04:38 »
Gefeliciteerd winnaars!!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #901 Gepost op: 14-03-2020, 22:05:50 »
Gefeliciteerd Rob!! Goed gedaan!! Super ::jaja:: ::jaja:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #902 Gepost op: 14-03-2020, 22:08:49 »
Hè, het is Rob?!? Wie had dat kunnen denken?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

En jammer, er is een post hier weggehaald met de tekst "Wie het laatst lacht, lacht het best." Had even een printscreentje moeten maken.  :\'(
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 22:14:06 door D*N, Reden: Dubbel post samengevoegd »
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #903 Gepost op: 14-03-2020, 22:25:09 »
Proficiat Rob-verdenkers, tegen beter weten in toch bij Nathan gebleven.

Er komt een nieuwe herkansing in september gelukkg
klaar voor de strijd

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #904 Gepost op: 14-03-2020, 22:37:25 »
Gefeliciteerd, Rob-verdenkers! Ik zat gedeeltelijk op Rob, maar durfde niet all-in. Had ik het nu maar wél gedaan :)

En ik denk dat het programma, toen ze alle hints naar de tattoos van Rob zag die jullie bedacht hadden, zichzelf voor het hoofd heeft geslagen. Dat hadden ze graag zelf bedacht  ::tandpastasmiley::

En gefeliciteerd Rob, je was een fijne mol om naar te kijken en wat leuk dat je het programma zo’n warm hart toedraagt. Super dat dan juist jij als mol gekozen bent!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #905 Gepost op: 14-03-2020, 22:41:49 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Maximale score in de app ::bravo::

Derde plek in de pool ::bravo::

Ik ben tevreden. Rob was een prima mol ook nog eens!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #906 Gepost op: 14-03-2020, 23:05:03 »
Hij heeft t meer dan prima gedaan en knap dat hij lang onder de radar bleef  bij de kandidaten. ::bravo::

Goed gehoord trouwens van die plakband bij de envelop... hij hield de porto er idd vlak bij

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #907 Gepost op: 14-03-2020, 23:05:33 »
Gaf me direct een molvibe, maar op een gegeven moment de Nathan tunnel ingezogen, en daar wilde ik niet meer uit, ook al liet aflevering 9 voor mij nog weinig twijfel erover bestaan. ;)

Leuk gedaan Rob, hij had zo te zien er erg veel plezier in. ::ok::
Knap onder de radar gebleven bij de kandidaten.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #908 Gepost op: 14-03-2020, 23:05:44 »
Wat mij betreft heeft Mol Rob het hartstikke leuk gedaan. Met plezier, vernuft en brutaliteit.
Veel van zijn acties waren geen verrassing, maar de manier waarop hij het gedaan heeft is een pluim waard. Signalen geven naar de camera, nog even €100 extra weg pakken. Ook natuurlijk hoe hij buiten de opdrachten om zijn medekandidaten heeft weten te misleiden.

 ::ok::::bravo::::ok::::confettie::::ok::::cheerleader::::ok::

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #909 Gepost op: 14-03-2020, 23:06:08 »
Gefeliciteerd, Rob-verdenkers! Ik zat gedeeltelijk op Rob, maar durfde niet all-in. Had ik het nu maar wél gedaan :)

En ik denk dat het programma, toen ze alle hints naar de tattoos van Rob zag die jullie bedacht hadden, zichzelf voor het hoofd heeft geslagen. Dat hadden ze graag zelf bedacht  ::tandpastasmiley::

En gefeliciteerd Rob, je was een fijne mol om naar te kijken en wat leuk dat je het programma zo’n warm hart toedraagt. Super dat dan juist jij als mol gekozen bent!
Ik denk dat ze het ook wel bedacht hadden (de tattoos), maar het meeste was nu toch al bekend geworden. ;)
Niet alles kan de uitzending halen, misschien wel de extra hints op de site.

Ik had graag wat van Beeld & Geluid gezien. Vanaf dat moment had ik Rob echt als mol te pakken en ben ik daar nooit meer van afgeweken. Bij enige twijfel later in het seizoen, keerde ik altijd weer terug naar die opdracht en wist ik het weer zeker. :)
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #910 Gepost op: 14-03-2020, 23:07:31 »
Wat een prachtige laatste aflevering, ze hebben nu lekker veel tijd besteed aan het terugkijken op alle opdrachten en molacties. Rob was een fenomenale mol. Beide hoofdtaken erg goed gedaan. Pas in aflevering 9 verdacht worden en nooit het volledige bedrag bij een opdracht. Chapeau!

Erg leuk dat 1 van de afleveringtitels sloeg op zijn molactie bij de dam, waar hij de verkeerde kant op liep. Dat was leuk om te onrafelen met het terugkijken van de aflevering.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #911 Gepost op: 14-03-2020, 23:12:09 »
Rob heeft het goed gedaan inderdaad!
Wat ik met name leuk aan hem vind is dat hij heel sluw zichzelf heeft neergezet als een fanatieke, klungelige kandidaat. De manier waarop hij dit heeft gedaan, is bovendien ook nog niet eerder (meen ik) door een mol gehanteerd. Hierdoor heeft hij zijn medekandidaten lang op het verkeerde been weten te zetten ondanks dat hij op een gegeven moment heel erg opzichtig begon te mollen.
Chapeau Rob!

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #912 Gepost op: 14-03-2020, 23:14:10 »
De reactie van Leonie was ook geweldig zeg, op "We moeten een stoel bouwen!"  ::rofl::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #913 Gepost op: 14-03-2020, 23:24:59 »
complimenten Rob, je komt in mijn mollen top!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #914 Gepost op: 14-03-2020, 23:42:33 »
Mooi ook dat sommigen hier zo stellig waren over de zogenaamde google translate stem. Was gewoon de stem van Rob. Terug vervormd was t goed hoorbaar

Had Arie toch gelijk  ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #915 Gepost op: 14-03-2020, 23:53:56 »
Mooi ook dat sommigen hier zo stellig waren over de zogenaamde google translate stem. Was gewoon de stem van Rob. Terug vervormd was t goed hoorbaar

Had Arie toch gelijk  ::jaja::
Ja het leek echt heel erg op Rob ...maar ondanks dat klonk het wel gefragmenteerd af en toe (en leek het dus niet allemaal live)

Vonden mensen die ervaring mee hebben ook. Vreemd wel.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #916 Gepost op: 14-03-2020, 23:56:23 »
Mooi ook dat sommigen hier zo stellig waren over de zogenaamde google translate stem. Was gewoon de stem van Rob. Terug vervormd was t goed hoorbaar

Had Arie toch gelijk  ::jaja::

Precies. Mooie ontrafeling.

Ik nam Rob mee als verdachte naast Nathan. Waar Nathan voor de tweede keer onnodig geld pakte in een 1 op 1 situatie, daar viel Rob als mol door de mand voor mij toen Buddy hem voor het blok zette.

Mooi om te zien dat ie er plezier in had om achter de rug hints te seinen de camera in, die waaier van hier is de mol te pakken en ermee te wapperen. En ook hoe ie dus met stemvervormer er lol in had om Buddy/Mil een loer te draaien. Leuk dat ie de tablet wist te 'hacken' en de 20 aanwijzing klopte net als tevreden.

De straatnamen aanwijzing is hier niet ontdekt. Zijn lasergamen was geweldig om te zien zo ingepakt. Al met al doet Rob me denken aan hoe Dennis als mol als flierefluiter te keer ging. Leo/Claes/Johan een rad voor ogen draaien Rob kan het nooit zijn.  ::rofl::

Een mol die er zichtbaar genoegen in schiep de mol te zijn. En het team blij liet worden met kleine bedragen. En bovendien pas in aflevering 9 pas echt verdacht te worden. Chapeau, daar mag de hoed voor af ::hoedkarel::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #917 Gepost op: 15-03-2020, 00:25:16 »
Mol en eerste verliezer. Flink naast met Milouska en Buddy weisheid en geluk. 2 vragen meer goed dan Milouska en zelfs 33 van Nathan is erg goed. Had wel graag geweten welke vraag Buddy niet goed had.

De potjes opdracht hebben we niet terug gezien. Mijn Cleas opmerking dat Rob zat te mollen met de touwen bij het vuurwerk bleek te kloppen. Dat van die meter is al vaak langs gekomen, maar dat Milouska er gewoon voorstond.

Trapte er ook beetje in dat het opeens over kwam dat Rik min of meer zij dat Buddy de mol was, beelden voor dat aftellen extra kracht bij  tot laatste beelden en wat er in werd gezegt. Besefte toen dat hij gewonnen heeft.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #918 Gepost op: 15-03-2020, 00:33:55 »
Wat ben ik blij dat het hier in elk geval wat posiever is zeg... Alle groepschats waar ik in zit werd alleen maar geklaagd dat hij een slechte mol zou zijn en het te voor de hand liggend was (lees : mensen waren gefrustreerd dat hun wensmol niet de juiste bleek te zijn :-X ). Ik vind dat hij het echt goed gedaan heeft, weinig verdacht, gedurfde acties en echt een hoop geld weggemold. Heerlijk seizoen, ik kijk al uit naar het volgende seizoen  ::tandpastasmiley::

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #919 Gepost op: 15-03-2020, 00:43:30 »
Wat ben ik blij dat het hier in elk geval wat posiever is zeg... Alle groepschats waar ik in zit werd alleen maar geklaagd dat hij een slechte mol zou zijn en het te voor de hand liggend was (lees : mensen waren gefrustreerd dat hun wensmol niet de juiste bleek te zijn :-X ). Ik vind dat hij het echt goed gedaan heeft, weinig verdacht, gedurfde acties en echt een hoop geld weggemold. Heerlijk seizoen, ik kijk al uit naar het volgende seizoen  ::tandpastasmiley::
Ik vind het fenomeen wensmol trouwens wel bijzonder. Ik heb daar niet zo veel mee. Als ik er een moet hebben dit seizoen, dan Nathan, maar dat vind ik dus totaal niet relevant. De bedoeling is toch dat we op zoek gaan naar wie de mol is en niet naar "Wie hoop je dat de Mol is?" of "Wie is de Wensmol?"

Het is ieders goed recht hoor, om een wensmol te hebben. Persoonlijk ontmasker ik liever de Mol die door de makers is bepaald, aan de hand van wat we voorgeschoteld krijgen.  ;)
罗本是卧底! (Rob dus!)