Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137277 keer)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #940 Gepost op: 15-03-2020, 12:08:50 »
Ik realiseer me bij de ontknoping altijd hoe intens zo'n periode moet zijn voor een mol. Je zit 24/7 in je rol en als je hoort hoe Miljuschka kandidaten had afgestreept als mol op basis van gedrag buiten/na de opdrachten, dan realiseer je je hoe je steeds verder in een hoek wordt gedreven als mol. Blijkbaar waren hij en Leonie halverwege de serie de enige serieus overgebleven mogelijkheden als mol voor Miljuschka en Buddy. Ik kan me heel goed voorstellen dat Nathan goed te "lezen" is buiten het spel om en dat hij daarom al redelijk vroeg werd afgeschreven. ::niet-ok::
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #941 Gepost op: 15-03-2020, 12:13:11 »
Wat een fantastische mol!  ::bravo::

1. Hij werd niet het meest verdacht in de app, dat komt bijna nooit voor.
2. De kandidaten verdenken Rob pas in aflevering 9!
3. Bij een opdracht is nooit met maximale bedrag verdient.

Het enige negatieve wat ik kan verzinnen is dat de mol op het forum al snel duidelijk was, maar dat is niet zo gek op een forum vol fanatieke molloten  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #942 Gepost op: 15-03-2020, 12:15:28 »
En bij dat laatste moet je rekening houden met dat we al van vijf kandidaten wisten dat ze de Mol niet waren door die vervelende spoiler.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #943 Gepost op: 15-03-2020, 12:20:48 »
En bij dat laatste moet je rekening houden met dat we al van vijf kandidaten wisten dat ze de Mol niet waren door die vervelende spoiler.
Ik ben hier wel benieuwd naar, zouden andere kandidaten zoals Jaike bijvoorbeeld hoofdverdachte op het forum zijn geweest als die spoiler er niet was?

OT: Ik vond ook dat Rob goede molacties had, de molacties met de opdracht Verkeer(d) zijn mijn favorieten  ::bravo::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #944 Gepost op: 15-03-2020, 13:00:24 »
Wat ik vaak het mooist vind is de 1-op-1-interacties van de Mol met de cameraman, soms heel brutaal onder het oog van de andere kandidaten. Bij Rob was dit niet minder. Je zag dat hij er echt op en top van genoot.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #945 Gepost op: 15-03-2020, 13:14:37 »
Heerlijk Rob!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::







罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #946 Gepost op: 15-03-2020, 14:09:53 »
Rob, wat heb je het goed gedaan!  ::ok:: Chapeau!  ::art::
Dat dan weer wel

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #947 Gepost op: 15-03-2020, 14:15:26 »
Ik ben blij dat Rob van de "ik amuseer me te pletter terwijl ik de mol ben" club is. Hij had een andere uitstraling in zijn molbiechten.
No Milk today???

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #948 Gepost op: 15-03-2020, 14:24:05 »
Ik had het eindelijk weer goed, maar ik denk dat veel mensen op Nathan zitten omdat iedereen dacht ja je kan de mol toch niet vanaf aflevering 1/2 weten dus hij kan de mol niet zijn.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #949 Gepost op: 15-03-2020, 14:27:23 »
Ik vind het heerlijk, een mol die groot fan is van het programma en dat ook uitstraalt. Dat doet me wel denken, zou Rob (wellicht al langer) een forummer zijn?
Tell me what your telescope says

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #950 Gepost op: 15-03-2020, 14:29:28 »
Rob vond ik indrukwekkend met hoe ie een kandidaat kon neerzetten die Buddy verdacht ...en die verdenking voor zichzelf wilde houden. Heel subtiel en consequent gespeeld van hem. Heb ik nog geen andere mol zo zien doen.  ::respect::

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #951 Gepost op: 15-03-2020, 14:35:24 »
Ik vind het heerlijk, een mol die groot fan is van het programma en dat ook uitstraalt. Dat doet me wel denken, zou Rob (wellicht al langer) een forummer zijn?
Het nieuwe seizoen van na de zomer speelt zich af op het forum.
Wie is... De Rob :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #952 Gepost op: 15-03-2020, 14:57:21 »
Heel mooi om te zien hoe enthousiast Rob was in zijn rol als mol. Eigenlijk jammer dat we daar zo weinig van hebben gezien in de afleveringen! Hij genoot duidelijk van het spel én zijn rol daarin. Super gedaan! Hij was een mol met durf die zelfs als een opdracht toch al de mist in gaat (bijv. die foto-opdracht) er nog een extra schepje bovenop doet. Super! In de laatste aflevering vond ik hem leuker dan in alle afleveringen daarvoor, ik hoop nog heel veel meer van hem te zien.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #953 Gepost op: 15-03-2020, 15:07:58 »
Heel mooi om te zien hoe enthousiast Rob was in zijn rol als mol. Eigenlijk jammer dat we daar zo weinig van hebben gezien in de afleveringen! Hij genoot duidelijk van het spel én zijn rol daarin. Super gedaan! Hij was een mol met durf die zelfs als een opdracht toch al de mist in gaat (bijv. die foto-opdracht) er nog een extra schepje bovenop doet. Super! In de laatste aflevering vond ik hem leuker dan in alle afleveringen daarvoor, ik hoop nog heel veel meer van hem te zien.

Mee eens! Ik vond hem het hele seizoen een beetje saai/neutraal, soms leek het alsof hij er niet helemaal bij was en niet helemaal meekreeg wat er moest gebeuren. Dat hoorde waarschijnlijk bij z’n tactiek, maar toch...
Maar de Rob uit de laatste aflevering vond ik erg leuk; stralende lach, guitige blikken, twinkeloogjes. Hij genoot duidelijk van z’n rol als Mol.  ::ok:: En ik vind dat hij het goed gedaan heeft.  ::jaja::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #954 Gepost op: 15-03-2020, 15:08:49 »
Goede mol!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #955 Gepost op: 15-03-2020, 15:23:39 »
Goede en leuke mol.  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Super tof dat hij fan is van het programma.
Ook leuk op facebook na de uitzending. Hij zat in een Q&A met Rop en Marlijn. Hij volgt ook twitter en waarschijnlijk deze site. Want hij zag die morsehint naar nathan en heeft de productie gebeld. "Er zijn toch niet echt 2 mollen he?"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #956 Gepost op: 15-03-2020, 15:34:58 »
Pfoeh vanwege persoonlijke issues (vastzitten in Spanje) heb ik nog niet uitgebreid kunnen reageren, maar nogmaals proficiat voor Rob als mol. Hij was echt geweldig en ik heb er totaal geen moeite mee dat ik er naast zat!

Als kandidaat vond ik het lastig om iets van hem te vinden omdat hij zo op de achtergrond was, met achteraf een goede reden haha, maar als mol! Ge-wel-dig! Ook hoe hij zijn liefde voor het programma uitspreekt. En bij lastige opdrachten toch zijn eigen 'ik ben de mol' twist toepast.
::love::

De productie heeft het ook uitermate goed gedaan, ook nu wetende dat er dus een tweede seizoen was opgenomen. Diepe respect!
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #957 Gepost op: 15-03-2020, 15:48:13 »
Wat een heerlijke mol  ::bravo::
Wat een toewijding om ook buiten de camera's om en zelfs op hun vrije dagen nog zó in zijn rol te blijven. En heerlijk om te zien hoe hij heeft genoten van de boel saboteren. En ontzettend knap dat de andere kandidaten hem pas zó laat door hadden.
Om het op z'n Rob 's te zeggen: mooie kerel  ::ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Rob Dekay
« Reactie #958 Gepost op: 15-03-2020, 17:15:40 »
Moet zeggen dat Rob wel echt een entrance maakte gisteren met die gematchte outfit. Dat was stunten. Alsof ie de tent eventjes kwam overnemen. Geweldig ::rofl::

re: die eerdere opmerkingen over dat Rob in de afleveringen een beetje saai en out of it leek. Ik denk dat dat ook kwam omdat ie het echt wel moeilijk vond om deze rol te spelen. Opvallend wel die aanvaringen met Nathan en (vooral) Miljuschka ...en dat Rob de kandidaat (i.i.g. in het begin) 'agressief' speelde volgens Leonie, maar dat dat eigenlijk helemaal niet in beeld is geweest.

Had daar graag meer over gehoord.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #959 Gepost op: 15-03-2020, 17:21:57 »
Gefeliciteerd aan iedereen die m al langer verdacht  ::bravo::
Vanaf het begin.
Ik zag die zwarte hoed aan voor een molshoop, zodoende.
En er kwam bevestiging na bevestiging, dus bleef ik maar bij Rob.