Auteur Topic: [kandidaat] Tina de Bruin  (gelezen 14504 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #20 Gepost op: 12-01-2020, 14:57:02 »
Zijn er al shall-I-carry-your-boodschappen T-shirts? Ik wil er een namelijk.

Ik verheug me nu ook al op de volgende vriendlief met Tina.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #21 Gepost op: 12-01-2020, 19:07:26 »
Voor mij ook de uitspraak tot nu toe,Samen met chaotisch als een oude ui.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2020, 19:08:02 »
Wat een heerlijke vrouw is dit ::bravo:: En ze speelt het spel ook wel slim. Houd van die kleine dingetjes zoals dat ze bij Leonie informatie uitlokte of ze haar zwarte vrijstelling ging inzetten.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2020, 19:29:58 »
Ontzettend leuk mens. Voor mij dé verrassing van WIDM 2020.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2020, 20:39:36 »
Prachtige deelneemster! Die oprechte emotie toen ze het plein op kwam...kippenvel...

Die uitval naar Johan was gespeeld/humor/sarcasme joh, daar zat geen centje gemeenheid bij.

Verder viel me op;

Tina komt als eerste bij Rick en krijgt de volledige “intro” te horen. Hij sluit af met de worden “En vergeet niet...Kennis Is Macht”...

Later zie je bij andere kandidaten ook nog delen van de speech maar nergens hoor je deze zin nog terugkomen, zelfs niet als het zelfde deel wordt uitgezonden...

Het toeval wilt vervolgens dat Tina, kiest voor de sleutel met het jaartal 2010, het jaar met Mol, Kim Pieters; van de Kennis Is Macht hint ;)...

Ik weet nog niet wat ik er uit kan afleiden maar vond het erg toevallig...

Jullie mss een idee :)!?


Offline Remcomol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2020, 20:39:44 »
Dit vond ik verdacht. In het 20e seizoen in het jaar 2020 schermt Tina heet beeld met daarop 20 af met een in Azië bekend gebaar van twee keer twee gespreide vingers. Wat vinden jullie?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2020, 20:57:40 »
Kijk de mol in aflevering 1 zichzelf al te laten vereeuwigen. Dit wordt een hilarische onthulling in de laatste aflevering. (Deze chinees heeft deze foto vast en zeker naar de redactie moeten sturen)

De 20ste mol

Dit heb ik gisteren gemist, maar scherp hoor. Zou 't hilarisch vinden als dit straks blijkt te kloppen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2020, 21:07:49 »
Ik kan mezelf maar niet losmaken van de uitpsraak van Rik, toen Tina kwam aanlopen.

De uitspraak Kennis is Macht, in combinatie met de sleutel met 2010 erop, bij het ''absolute'' begin van het seizoen, heeft vooralsnog mijn speciale aandacht (totdat de theorie onderuit wordt gehaald).

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2020, 21:10:08 »
(totdat de theorie onderuit wordt gehaald).
Wat is je theorie?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2020, 21:10:34 »
Tina komt als eerste bij Rick en krijgt de volledige “intro” te horen. Hij sluit af met de worden “En vergeet niet...Kennis Is Macht”...

Later zie je bij andere kandidaten ook nog delen van de speech maar nergens hoor je deze zin nog terugkomen, zelfs niet als het zelfde deel wordt uitgezonden...

Dat is inderdaad heel opmerkelijk, want de zin “Kennis is Macht” is geen onderdeel van haar uitspraak. Waarom dan alleen bij haar deze quote die een hint was naar de mol van 2010? Misschien komen er meerdere quotes terug van oud-mollen en zijn dat hints naar de huidige mol. Beginnend bij 2010, en dan elke aflevering steeds een quote van een seizoen verder? Dat zou qua aantal afleveringen wel precies passen. Maar dan ligt deze er bij Tina wel heel dik bovenop.

Toch erg opvallend dat alleen zij de extra toevoeging krijgt.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 21:12:57 door Mollenmania »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2020, 21:13:25 »
Ik kan mezelf maar niet losmaken van de uitpsraak van Rik, toen Tina kwam aanlopen.

De uitspraak Kennis is Macht, in combinatie met de sleutel met 2010 erop, bij het ''absolute'' begin van het seizoen, heeft vooralsnog mijn speciale aandacht (totdat de theorie onderuit wordt gehaald).

Het is natuurlijk lastig in te schatten, maar wat als Tina het spel zo goed kent dat ook zij die uitspraak herkent? Je kiest voor wijsheid, dan zou ik in dat geval ook voor 2010 gaan als je die jaartallen op de sleutels herkent. Je moet je keuze toch ergens op baseren... Ik vind het interessant dat Kennis Is Macht benoemd is, maar ik kan me herinneren dat die uitspraak afgelopen seizoen ook eens aangehaald werd en ook niets bleek te zijn. Bovendien weten we niet  100% zeker of Rik dit niet ook bij de andere kandidaten heeft gezegd, toch?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2020, 22:39:38 »
Toen ik zat te kijken dacht ik ook dat het iets meer een opdracht al was. 'Kennis is Macht', nou dan moet je dus voor wijsheid kiezen. En vervolgens een quote uit seizoen 10, dus pak maar 2010. 'Tina voert de opdracht goed uit', dacht ik nog.
Helaas bleek bij de volgende al dat dit niet het geval was, maar wellicht dacht Tina hetzelfde als ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2020, 19:42:46 »
Oke. omdat ik dit nog niet heb zien staan, maar t zelf een goede hint vind (en het ergens anders gelezen heb).

Tina zei toen ze haar keuze maakte voor deur "Wijsheid brengt geluk" daar pakte ze de sleutel van 2010. in 2010 was een veelgebruikte uitspraak van de mol "wijsheid brengt geluk".
en om daar even op door te gaan, Rik noemde haar als spreuk "kennis is macht" de eerste letters van die woorden maken de naam Kim (die heel toevallig ook de mol was in 2010)

en ik vind haar op susan visser (ook mol geweest) lijken, maar daar kan ze natuurlijk zelf niets aan doen en uitkiezen op uiterlijk lijkt me aagwn niet logisch
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 20:46:10 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2020, 19:59:59 »
Tina zei toen ze haar keuze maakte voor deur "Wijsheid is geluk" daar pakte ze de sleutel van 2010. in 2010 was een veelgebruikte uitspraak van de mol "wijsheid is geluk.
en om daar even op door te gaan, Rik noemde haar als spreuk "kennis is macht" de eerste letters van die woorden maken de naam Kim (die heel toevallig ook de mol was in 2010)


Dit vind ik de beste hint tot nog toe. In de gaten houden dit type hints naar Tina.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2020, 20:19:38 »
Volgens mij zei Tina "Wijsheid brengt geluk". Net iets anders, maar snap de connectie met 2010.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2020, 23:13:29 »
Ik heb de beelden van de toespraak van Rik nog eens teruggekeken en de toespraak van Rik opgetekend. Het is heel duidelijk dat we alleen bij Tina het volledige verhaal te zien krijgen. Bij de volgende kandidaten, Buddy en Anita is er al flink in geknipt en bij de overige kandidaten krijgen we alleen de wijsheid van Lao-Tse te horen. De zin over "kennis is macht" is GEEN onderdeel van de wijsheid en we krijgen die daarom alleen te zien bij Tina. Er is wat dit betreft dus niets bijzonders aan de hand bij Tina. Alleen dat zij (toevallig?) kiest voor 2010. Misschien hadden andere kandidaten die voor wijsheid kozen, ook wel sleutel 2010 gekozen, maar die was dus al weg.

FWIW hier de toespraak van Rik:
Welkom in China. We staan voor de Hang Gu pas. De eerste poort die ooit gebouwd is in China. Hier ligt de oorsprong van de Chinese beschaving. Het is niet alleen een historische maar ook een heilige plek. Volgens de overlevering schreef de Chinese filosoof Loa-Tse hier zijn meesterwerken over Taoisme. De beroemde Oosterse religieuze en filosofische stroming. Wie Is de Mol is een spel van leugen en waarheid.
Om de finale te bereiken moet je tactisch spelen. En lastige keuzes durven te maken. Speel je het spel alleen of neem je iemand in vertrouwen. Spreek je de waarheid of niet. Hoe je het spel speelt is aan jou.
Maar misschien heb je wat aan dit advies van Lao-Tse:
Tina, vriendelijkheid in woorden wekt vertrouwen.
Je moet zo een keuze maken tussen een poort die mogelijk leidt tot wijsheid (gebaar naar links) of een poort die mogelijk leidt tot geluk (gebaar naar rechts). Wat jouw keuze oplevert mag je voor jezelf houden. Denk goed na over je strategie. En onthoud: Kennis Is Macht. Je mag nu kiezen. En zodra je straks door je poort gaat wordt je opnieuw voor de keuze gesteld. Ik wens je veel wijsheid (gebaar naar links) of geluk (gebaar naar rechts).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2020, 10:57:46 »
Tot nu toe voor Tina als mol:
- Komt als eerste uitgebreid in beeld, ideaal voor een terugblik naar de mol.
- Op de markt heeft ze meerdere toestellen afgeleverd, dus ook meerdere kansen gehad op dubbele foto's.
- De truck met foto's blijft voor mij de beste om niet te al te opvallend te mollen. Het was ook gewoon de moeilijkste.
- De kennis is macht hint.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2020, 11:59:51 »
- De truck met foto's blijft voor mij de beste om niet te al te opvallend te mollen. Het was ook gewoon de moeilijkste.
Dat is zeker waar. Aan de andere kant: als je eenmaal door hebt dat het cijfers voor een elektronisch combinatieslot moeten worden, dan hoef je nog maar op vier plekken naar foto's te zoeken en wordt het een stuk overzichtelijker.

Mocht de mol in deze vrachtwagen hebben gezeten, dan is een foto op een obscuur plekje waarschijnlijk wel een hint naar de mol die in de laatste aflevering breed uitgemeten wordt. Ik vind het verder een aparte keuze om een code op een scherm - dat rood wordt bij een niet juiste code - te laten invoeren, in plaats van het hangslot bij de grijpmachines, en hierdoor dus ook maar één kans toe te staan.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2020, 15:25:20 »
Tina zou zo leuk zijn als mol ::rofl:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Tina de Bruin
« Reactie #39 Gepost op: 17-01-2020, 10:28:54 »
en ik vind haar op susan visser (ook mol geweest) lijken, maar daar kan ze natuurlijk zelf niets aan doen en uitkiezen op uiterlijk lijkt me aagwn niet logisch
Ze zouden tweelingzussen lijken als ze even oud zouden zijn. Voor mij is Tina daarom op dit moment niet de mol. Het is een stomme reden, maar twee mollen die zo veel op elkaar lijken wordt verwarrend bij toekomstige opdrachten waarbij ze net zoals in de vrachtwagen foto's moeten uitkiezen van oud-presentatoren en oud-mollen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.