Poll

Wie is de Mol niet?

Buddy
27 (30.3%)
Miljuschka
39 (43.8%)
Nathan
20 (22.5%)
Rob
3 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol Niet?  (gelezen 27784 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2020, 08:42:24 »
Voor de vuist weg: Buddy Jaike Johan Nathan.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2020, 09:00:58 »
Op basis vd beelden op tv.
Mil is geen mol, doet alles goed in de vrachtwagen, niet nodig.
Leonie laat haar zwarte vrijstelling zien aan Tina. Waarom zou een mol dat in een 1 op 1 doen.

Ik zou de volgende personen op persoonlijkheid aanmerken als geen mol. Jaike, nathan, claes en Johan . Zij zijn of te druk, eerlijk of te veel niet aanwezig. Maar t blijft slechts de eerste aflevering en we weten dat montage veel verschil kan maken

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #42 Gepost op: 12-01-2020, 11:10:19 »
Buddy, Leonie, Miljuschka en Nathan

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #43 Gepost op: 12-01-2020, 12:18:42 »
edit: ik denk er nog even over na. :P
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 16:49:48 door Amethyst »

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #44 Gepost op: 12-01-2020, 12:51:27 »
Ik vind Mil, Buddy en Leonie behoorlijk kandidaats door goed te doen of juist verdenking op zich te laden.

Jaike vind ik juist verdachte om het feit dat ze pas na het maken van de extra foto's riep dat dat niet mocht en zich wel heel makkelijk liet overrulen. Klus geklaard en later zeggen; zie je wel...

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #45 Gepost op: 12-01-2020, 16:35:08 »
Hij is er het Wie is de Mol Niet overzicht na aflevering 1 Nathan en Claes nog steeds op kop  alle Niet de Mol details kun je de Wekelijkse column http://bit.ly/2Nz0gpx 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #46 Gepost op: 12-01-2020, 16:44:25 »
Hoewel ik nog helemaal niemand definitief ga uitsluiten zeg ik voor nu: Buddy, Jaike, Johan, Miljuschka en Tina zijn niet de mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #47 Gepost op: 12-01-2020, 18:45:43 »

Ik zou de volgende personen op persoonlijkheid aanmerken als geen mol. Jaike, nathan, claes en Johan . Zij zijn of te druk, eerlijk of te veel niet aanwezig. Maar t blijft slechts de eerste aflevering en we weten dat montage veel verschil kan maken

Op Claes na krijgen ze allemaal ook een extra Niet de mol punt van mij wegens fanatisme, dus denk dat we hier wel iets op het Niet de mol spoor zijn  ::ok::

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #48 Gepost op: 12-01-2020, 18:52:02 »
Hi allemaal,

Na jaren meelezen nu toch maar besloten om een account aan te maken om een steentje te proberen bij te dragen aan jullie speurwerk :)

Deze theorie werkt voor mij altijd best goed en daarom hier de dingen die mij in dit kader zijn opgevallen in aflevering 1:
  • Jaike is degene die de groep wijst op de regel dat je niet meerdere foto’s met één camera mag maken. Lijkt me onmols.
  • Miljushka is degene die in de vrachtwagen doorheeft hoe de code werkt en zorgt er daarna voor dat de vrachtwagen van haar en Nathan op de goede plek komt te staan.
  • Buddy vindt de sleutel in de vrachtwagen (hoewel ik deze nog wat dubieus vind en de minst sterke, kan ook de andere kant op werken).
  • Nathan vraagt als eerste om zijn scherm, dat lijkt me niet iets wat de mol onnodig zou doen.

Tot zover, kijk maar of je er iets mee kan  ::tandpastasmiley::

IDD Jaike is ook echt boos dat speelt ze niet, zo goed is ze niet  ;D Mil viel me ook op dat die opdracht wel erg makkelijk af ging net geen puntje waard maar zeker wel opvallend. Buddy vind de sleutel idd, wel erg laat en dan Anita proberen te laten twijfelen over vak 1...IDK . Tja en Nathan die is of een geweldige Mol maar mijn inziens veel te veel een team player..... dus ja ik zie je lijntje zeker   ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2020, 10:35:25 door WieisdeMolNiet2020 »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2020, 15:45:28 »
Ik heb nog niemand definitief doorstreept maar volgende mensen lijken mij nu minder waarschijnlijk
(maar natuurlijk kan dit nog veranderen na aflevering 2):

Claes en Jaike: deze zet ik even samen omdat de reden hetzelfde is namelijk ze zijn mij allebei amper
opgevallen in de eerste aflevering. Het kan natuurlijk (Thomas was mij ook amper opgevallen in aflevering 1) maar als dit in aflevering 2 ook zo is, schrap ik ze definitief.

Buddy: Hij liegt teveel en ook onnodig. Zijn leugen over niks in het kistje is hij mee weggekomen maar die over de poort was echt niet slim, want te makkelijk controleerbaar.Daarbij vindt hij net op tijd de sleutel, ik denk niet dat de mol ingeseind kon worden, en het kon zijn om vertrouwen te winnen dat hij dit doet MAAR zo vertienvoudigde hij sowieso het bedrag dat er stond.

Leonie: Haar leugen over dat tegeletje was enerzijds goed gevonden, maar als Johan had doorgevraagd zou ze in de val zitten. Dan was het simpeler om te zeggen dat ze niets had. Bij de extra beelden valt ze ook direct door de mand wanneer er doorgevraagd wordt en wil ze de waarheid in het midden laten, wat net zoveel betekent als: ik ben betrapt. Daarbij kwam de actie over de foto's ook duidelijk in beeld samen met het kloppen van een schroef, wat me weinig waarschijnlijkt voor een mol in aflevering 1.

Mil: Ik denk niet dat de mol die kamer zo snel oplost, en dan ook nog eens de wagen direct goed zet (ze heeft zelfs niet op de sleutelhanger gewezen waar de parkeerplaats opstond). Ze gaf zo alle regie van een molactie weg, en evengoed was alles verdiend.Het kan natuurlijk een actie zijn om vertrouwen te winnen, dus even afwachten of ze fantiek blijft of dit iets eenmaligs was. Toch lijkt ze mij waarschijnlijker dan de bovenstaande personen omwille van het openingspraatje aan de poort en haar naam die daar als enige niet genoemd was.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2020, 16:17:47 »
Toch lijkt ze mij waarschijnlijker dan de bovenstaande personen omwille van het openingspraatje aan de poort en haar naam die daar als enige niet genoemd was.

Wat bedoel je hier mee? Waarom zou dat haar waarschijnlijker de mol maken?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #51 Gepost op: 15-01-2020, 17:44:10 »
Het zou kunnen dat dat een mogelijke hint is, zij is de enige van wie Rik de naam niet noemde bij de wijsheid.

Maar nog niemand is officieel afgestreept bij mij. Het waren alleen redenen waarom andere het mogelijk niet zijn volgens mij.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2020, 18:20:56 »
Het zou kunnen dat dat een mogelijke hint is, zij is de enige van wie Rik de naam niet noemde bij de wijsheid.

Maar nog niemand is officieel afgestreept bij mij. Het waren alleen redenen waarom andere het mogelijk niet zijn volgens mij.

Het is idd opvallend, maar nog verre van een hint. Misschien vonden ze haar naam gewoon te lang dus skippen ze dat :P

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2020, 20:07:20 »
Buddy Jaike Johan Nathan en Tina

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2020, 20:11:07 »
Het is idd opvallend, maar nog verre van een hint. Misschien vonden ze haar naam gewoon te lang dus skippen ze dat :P
... En de schaduwen werden langer en langer bij de opnames van Wie is de Mol toen de regie eindelijk besloot om verder te gaan met filmen omdat Rik de naam van Moljoe.., Minoes..., Miljoen..., Miljaar, ........  Mikjuschka maar niet uit kon spreken.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2020, 22:54:06 »
Claes : merkt meteen op dat de weggehaalde foto’s een code vormen en wordt door de montage amper in beeld gebracht.. net iets té amper. Valt snel af vermoed ik

Jaike : Haar primaire reacties op het niet winnen en fout gaan van dingen zijn echt.

Leonie : Dat zij de mol wel moet zijn wordt me door de montage net ff iets te hard door mn strot geduwd. De Sarah Chronis van dit jaar. Gaat de finale halen.

Johan : Heeft hij wel door in welk spel hij zit?  ::rofl::
Staat overal vrij weinig uit te voeren (ook als mol niet) en kwam wel meteen met de oplossing in de escaperoom (alhoewel dat vrij simpel was)

Buddy: ahhh Buddy.. die jongen maakt het zichzelf nu al lastig met zn opzichtige leugentjes als hij de mol is.  Geen definitieve streep nog maar lichtjes met potlood.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2020, 23:02:10 »
Claes : merkt meteen op dat de weggehaalde foto’s een code vormen en wordt door de montage amper in beeld gebracht.. net iets té amper. Valt snel af vermoed ik

Jaike : Haar primaire reacties op het niet winnen en fout gaan van dingen zijn echt.

Leonie : Dat zij de mol wel moet zijn wordt me door de montage net ff iets te hard door mn strot geduwd. De Sarah Chronis van dit jaar. Gaat de finale halen.

Johan : Heeft hij wel door in welk spel hij zit?  ::rofl::
Staat overal vrij weinig uit te voeren (ook als mol niet) en kwam wel meteen met de oplossing in de escaperoom (alhoewel dat vrij simpel was)

Buddy: ahhh Buddy.. die jongen maakt het zichzelf nu al lastig met zn opzichtige leugentjes als hij de mol is.  Geen definitieve streep nog maar lichtjes met potlood.

Wat doe jij in mijn schedel? Want je verwoordt vrijwel tot op de komma mijn gedachten!  ::rofl::
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2020, 23:03:05 »
 ::rofl:: ::hug:: ::bravo::

Offline WieisdeMolNiet2020

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je de nietmollen elimineert hou je de Mol over
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #58 Gepost op: 16-01-2020, 14:39:34 »
Claes : merkt meteen op dat de weggehaalde foto’s een code vormen en wordt door de montage amper in beeld gebracht.. net iets té amper. Valt snel af vermoed ik

Jaike : Haar primaire reacties op het niet winnen en fout gaan van dingen zijn echt.

Leonie : Dat zij de mol wel moet zijn wordt me door de montage net ff iets te hard door mn strot geduwd. De Sarah Chronis van dit jaar. Gaat de finale halen.

Johan : Heeft hij wel door in welk spel hij zit?  ::rofl::
Staat overal vrij weinig uit te voeren (ook als mol niet) en kwam wel meteen met de oplossing in de escaperoom (alhoewel dat vrij simpel was)

Buddy: ahhh Buddy.. die jongen maakt het zichzelf nu al lastig met zn opzichtige leugentjes als hij de mol is.  Geen definitieve streep nog maar lichtjes met potlood.

Johan doet een Sinan en Leonie een Sarah....

Jaike lijkt idd oprecht en nu al liegen is idd erg opvallend....dat viel mij ook op...

Claes daar heb je een goed punt, dat moet ik nog eens rustig terugkijken misschien levert het hem nog een niet de mol puntje op... Iig blij dat ik niet te veel over het hoofd gezien heb.

Mocht iemand mijn Niet de Mol boekje met hints en aanwijzingen zoeken hij staat hier http://bit.ly/2PnUVkC

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol Niet?
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2020, 14:40:26 »
Johan doet een Sinan en Leonie een Sarah....

Leonie doet mij veel meer denken aan Sophie. Sarah speelde het spel nog wat liever naar mijn idee.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human