Auteur Topic: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen  (gelezen 136565 keer)

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4060 Gepost op: 18-03-2020, 19:10:49 »
Leuk dat je hier naar hebt gekeken Erik! Ennnn...
Yay ik sta in een top 10 van een lijstje  ::boogie::  ::tandpastasmiley::

Hoewel ik een aardig actief ben geweest in dit draadje kan ik mij niet per se vinden in de uitkomst. Misschien werd ik daarom ook wel zo actief..

Had soms het idee dat mannelijke kandidaten sneller uit de lijstjes verdwenen. En op de eindlijst hebben we ook 6 vrouwen en 4 mannen. Zou dat te maken hebben met de man/vrouw verhouding onder de stemmers? Misschien wel wat te kort door de bocht...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4061 Gepost op: 18-03-2020, 19:54:21 »
Leuk, interessante statistieken ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4062 Gepost op: 19-03-2020, 19:01:52 »
Leuk dat je hier naar hebt gekeken Erik! Ennnn...
Yay ik sta in een top 10 van een lijstje  ::boogie::  ::tandpastasmiley::

Hoewel ik een aardig actief ben geweest in dit draadje kan ik mij niet per se vinden in de uitkomst. Misschien werd ik daarom ook wel zo actief..

Had soms het idee dat mannelijke kandidaten sneller uit de lijstjes verdwenen. En op de eindlijst hebben we ook 6 vrouwen en 4 mannen. Zou dat te maken hebben met de man/vrouw verhouding onder de stemmers? Misschien wel wat te kort door de bocht...

Dit probleem ondervond ik ook meerdere malen. Vooral op momenten dat lage deelnemers omhoog werden gekrikt door 2 andere lage deelnemers te minnen. 3 posts na elkaar. Als iemand personage 3 het minst vond en die eerst mint en daarna terwijl 3 er nog inzit ineens 7 mint daar heb ik mezelf wel aan geirriteerd zoals er hierboven ook al is vermeld, uiteindelijk heeft iedereen zijn of haar eigen lijstje. Respect voor het onderhouden van dit topic trouwens en voor het toffe idee.
Så hva gjør vi nå?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4063 Gepost op: 19-03-2020, 19:42:42 »
Ik probeerde juist niet steeds dezelfde personen punten te geven. Dat vond ik dan weer flauw. Zeker bij minpunten. Anders kun je in principe zomaar iemand die 3 punten heeft hoogstpersoonlijk wegstemmen.

En om de mol van vijf jaar geleden maar te citeren...het is altijd goed om te spreiden :D

En zo heeft iedereen z'n manier. :)
« Laatst bewerkt op: 19-03-2020, 19:46:30 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4064 Gepost op: 21-03-2020, 20:27:11 »
Ik wilde bepaalde mensen eruit stemmen maar dit lukte niet omdat zij te weinig stemmen kregen.

Bij het uitbrengen van een stem merkte ik al gauw dat zo'n persoon vervolgens juist veel punten kreeg.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4065 Gepost op: 22-03-2020, 00:05:45 »
Ik probeerde me zo min mogelijk bezig te houden met "wegstemmen" (vond het soms al moeilijk genoeg wie te minnen) maar vooral te focussen op : wie wil ik er graag inhouden. Soms maakte het me niets uit waar dan mijn minstem naartoe ging en koos ik gewoon voor iemand die toch al heel laag stond, maar soms ging die  naar een duidelijke concurrent voor mijn favoriet, vooral als er meer dan 2 dicht bij elkaar stonden in de top. Helaas gebeurden er soms vreemde dingen, zoals Soundos en Chris die heel hoog stonden en dan toch zomaar eruit gestemd. Dat ik zo vaak heb gestemd zeg! Het werkte een beetje verslavend vermoedelijk ;)

Online RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Funstuff] Favorieten +/-, allstars seizoen
« Reactie #4066 Gepost op: 23-03-2020, 01:27:26 »
Ik probeerde me zo min mogelijk bezig te houden met "wegstemmen" (vond het soms al moeilijk genoeg wie te minnen) maar vooral te focussen op : wie wil ik er graag inhouden. Soms maakte het me niets uit waar dan mijn minstem naartoe ging en koos ik gewoon voor iemand die toch al heel laag stond, maar soms ging die  naar een duidelijke concurrent voor mijn favoriet, vooral als er meer dan 2 dicht bij elkaar stonden in de top. Helaas gebeurden er soms vreemde dingen, zoals Soundos en Chris die heel hoog stonden en dan toch zomaar eruit gestemd. Dat ik zo vaak heb gestemd zeg! Het werkte een beetje verslavend vermoedelijk ;)

Dat laatste was wel duidelijk toen de frustraties hoog opliepen omdat iedereen tegelijkertijd aan het posten was  ;D
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'