Auteur Topic: [kandidaat] Anita Witzier  (gelezen 5673 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2020, 22:35:27 »
Jammer inderdaad. Toch wel de grootste naam op papier en ook de oudste kandidaat dit jaar. Ze nam het heel sportief op en gunde het de rest meer om verder te komen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2020, 22:38:23 »
Wat een leuk dagboek!  Jammer dat ze eruit is, misschien is iets te lief ook.
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2020, 22:41:07 »
Het dagboek op de vorige pagina was nog niet compleet.

DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 1

Slot:

1. Spreiden,

2. Een vrijstelling in m’n broekzak en

3. De hoop op mazzel. Ik had tenslotte niet voor niets de toegangspoort ‘Geluk’ gekozen.

Nou dan. Het zou wel heel raar moeten lopen als…  Bám! Daar was het rode scherm. Zo raar liep het dus.

Jammer? Natuurlijk! Hartstikke jammer maar… ook ok. Voor mij wel althans, maar afgaande op alle reacties die ik kreeg na de bekendmaking van de kandidaten, stel ik een heleboel mensen teleur. Vooral mijn kinderen, die jaar in jaar uit hebben geroepen dat ik ‘Ja!’ moet zeggen tegen de uitnodiging in plaats van ‘nee’. Deze uitkomst is niet hun gedroomde scenario.

Gelukkig is het uit een halfvol glas lekkerder drinken dan uit een glas dat al halfleeg is: ik heb toch maar mooi meegedaan met één van de spraakmakendste televisieprogramma’s van ons land en dit jubileumseizoen is voor mij net zo spannend om naar te kijken als voor de fans!

A.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2020, 22:41:21 »
Ze verheugt zich op de reünie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2020, 22:42:14 »
Ze verheugt zich op de reünie.
Ironisch ;D ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2020, 22:46:56 »
Het dagboek op de vorige pagina was nog niet compleet.


Dank je voor het plaatsen Heinz.  ::ok::
Wel raar want ik had het voor het plaatsen nog helemaal gelezen. (Na het plaatsen niet meer  >:( )

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2020, 22:56:23 »
Sympathieke kandidaat  ::ok:: jammer dat ze weg is.
Frankje Lapi

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2020, 23:01:43 »
Exit: Jammer. Ik was vantevoren wel benieuwd naar hoe zij het, als groepsoudste, zou gaan doen. Dit was beetje te kort. Sportieve reactie van haar voor de rest van de groep.  ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2020, 23:18:35 »
Heel jammer dit.... Ik vond haar een heel toffe kandidaat, maar ik vreesde er wel al voor. Had haar zo graag langer in het spel gezien en willen weten hoe ze doorheen het spel zou zijn als ‘groepsoudste’!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2020, 00:20:20 »
Mooi dagboek.

En dat al die voornemens weg zijn zodra een opdracht zich aandient klinkt herkenbaar. En ik deed slechts mee aan widm van een dag :P

Op naar de reunie idd hoe ironisch ::hug::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2020, 14:15:42 »
Inderdaad heel jammer dat ze niet meer dan 1 aflevering mocht meedoen.
Het was mij al bij haar opkomst bij de kindertjes duidelijk dat ze de mol niet was, maar ik denk dat we van haar nog hadden kunnen genieten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2020, 14:53:56 »
Anita noemt dat ze in de podcast dat 1 van de kandidaten die genoemd werd als haar verdachte, helemaal vergeten was dat ze die verdacht. Misschien de Mol erbij geknipt door de productie? You never know.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2020, 15:26:33 »
Anita noemt dat ze in de podcast dat 1 van de kandidaten die genoemd werd als haar verdachte, helemaal vergeten was dat ze die verdacht. Misschien de Mol erbij geknipt door de productie? You never know.

Bijgeknipt lijkt me niet, maar de vragen worden vaak zo gesteld dat je over iedereen wel iets verdachts zegt. Mar het zullen vast niet haar 3 hoofdverdachten zijn geweest zo te horen. En ik vind het sowieso verdacht als je de verdachten hoort van de eerste afvaller. Vaak zit daar de mol tussen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2020, 20:41:34 »
Ah, dat doet pijn, Anita direct weer weg. Zo mooi om te zien hoe ontroerd ze was tijdens de openingsopdracht, toen ze daar naar voren liep. En mooi dat ze de andere kandidaten het heel erg gunde om verder te komen in het spel. Ik had haar zeker nog wel even willen houden en in actieve opdrachten willen zien, die ze zelf ook graag speelde, volgens de podcast. Dag Anita, ik ga je missen! ::zwaai::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2020, 20:36:30 »
Reünie:  ::love:: wat ziet Anita er prachtig uit!  ::love::