Auteur Topic: [Aflevering 2] Tegendraads  (gelezen 27410 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #160 Gepost op: 21-01-2020, 20:19:56 »
Misschien slaat Tegendraads op Miljuschka en Johan die blijkbaar - als we de chauffeur mogen geloven dezelfde weg aan het terugrijden zijn met de taxi.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #161 Gepost op: 21-01-2020, 20:30:43 »
Dit begint hier ook aardig off-topic te raken.

(In tegenstelling tot de kritiek van Convans ... imho)


Moderators, ik ga er vanuit dat dit bericht verwijderd gaat worden .... maar als ook kritiek op het beleid van de moderators (en dan bedoel ik vooral t.a.v. de opmerkelijke keuze om geen kritiek-topic t.a.v. WIDM toe te staan op een WIDM-forum ... wie heeft daar verder eigenlijk last van?) niet in het openbaar gegeven mag worden komt dat nogal ondemocratisch op me over. We zitten hier niet in China, toch?

We zitten hier zeker niet in China, en zoals je in het topic "Belangrijke mededeling voor iedere forummer" hebt kunnen lezen, alsmede uit mijn talrijke berichten van bijsturende en verhelderende aard in dit topic hebt kunnen opmaken, zijn wij dit jaar terughoudender dan ooit in het ingrijpen bij kritiek. Maar om het forum voor iedereen een prettige plek te houden moeten er wel bepaalde regels zijn. Wat die regels zijn gaan we niet met alle leden democratisch bepalen en zeker niet in een afleveringtopic bespreken. Stuur me gerust een pb voor meer informatie over wat we nou wel en niet toestaan in een afleveringtopic voor als je dat nog niet duidelijk is.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #162 Gepost op: 21-01-2020, 23:10:28 »
[Aflevering 2] Tegendraads:
Waarschijnlijk door de makers met opzet vaag ge-edit om ons nog een tijdje in het ongewis te laten over het doen en laten van de mol, door eerst de nepmollen ruim in beeld te krijgen en onvolledig te zijn. Men heeft teveel ervaring om dit onbewust te hebben gedaan, ik weet zeker dat ze hebben gedacht: we geven nog niets weg, geen schema's, geen overzicht, geen oplossing, laat te kijkers cq molloten-speurders nog maar even steken bij gepsychologiseer van mogelijk vreemd gedrag van de kandidaten en laten we de mol nog even onzichtbaar houden. Ons geduld wordt danig op de proef gesteld. (Of we zien massaal iets geniaals over het hoofd).

Deze aflevering vonden we slecht ge-edit. De volgende aflevering misschien weer niet...
« Laatst bewerkt op: 21-01-2020, 23:13:43 door D*N, Reden: Nogmaals, kritiek op het beleid via de pm niet hier »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #163 Gepost op: 21-01-2020, 23:53:34 »
Meestal haal ik er geen hints uit, want ik ga toch vooral op het spel af. Anyway... Op de officiële site ziek ik Afhaal Chinees en Kleur Werk (met spaties) en Wereldbeeld (zonder) en dat ook consequent. Moeten we de woorden afhaal, Chinees, kleur, werk, en wereldbeeld los van elkaar zien?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #164 Gepost op: 23-01-2020, 17:28:39 »
Dat was vorig jaar ook zo dat op de site spaties opdoken in sommige titels. Het zal nu net als toen niets te betekenen hebben denk ik.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #165 Gepost op: 23-01-2020, 20:54:42 »
Rob: Ik ben blij dat Leonie in de control room zit. Rob in extra materiaal tegen Buddy: Ik Verdenk Johan. Rob is consequent in zijn verdenking van Johan. Hij bedoelde dat Leonie Johan in de controlroom in de gaten zou houden.

De chauffeur van Johan en Mil was tegendraads. Hij had het over terugrijden, Mil zei in de taxi al nou wordt ie boos, en Johan daarna als ze zitten te eten: Die chauffeur hield ellenlange verhalen in de trant van "Wat ik nou heb meegemaakt".
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 09:57:52 door foxhunter »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #166 Gepost op: 25-01-2020, 00:31:55 »
De titel van deze aflevering zou voor mij nog de enige reden kunnen zijn dat leonie toch nog de mol kan zijn ondanks de té sterke verdachtmaking zo vroeg in aflevering 2.
Vrij tegendraads  ::tandpastasmiley::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] Tegendraads
« Reactie #167 Gepost op: 25-01-2020, 08:36:11 »
Tegendraads.
Mil stuurt Nathan weg bij het vuurwerk schakelkastje, ga maar rennen met de kabels (dit is de voorzet) en Nathan kopt hem tegendraads in door te eindigen bij het schakelkastje. En in afl. 10 zeggen dat hij het kastje gesaboteerd heeft.

« Laatst bewerkt op: 25-01-2020, 09:43:58 door foxhunter »