Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Vrijstellingsroute  (gelezen 21227 keer)

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Vrijstellingsroute
« Reactie #160 Gepost op: 5-03-2020, 18:58:13 »


Ik ben benieuwd of we de werkelijke gang van zaken nog te horen krijgen.

Ik ook !
Typisch weer hoe vraagtekentjes op het einde van het seizoen,
toch weer een "antwoord" krijgen...
hetzij in extra beeldmateriaal of in beelden tijdens de uitzending  ( sleutelnr Rob 1e Afl )
Ivm Buddy 's "openbaring" vind ik het juist raar dat hierop wordt gefocused,
vooral naar ons toe.
Tijdens de Afl wees het er op dat Buddy de € 500 had genomen,
Buddy werd hierdoor enorm afgestreept als Mol.
Nu, tegen het einde, zogezegd toch de groepsvrijstelling genomen ?
Kan waar zijn, maar is het niet toevallig net na de wending dat de hoofdverdachte van iedereen
het spel moest verlaten, dat dit net nu te boven komt ?
Verder komt het in de extra over dat Miljuschka vrede zou nemen als het daar stopt.
Mil en Buddy minst verdacht ...
Rob meest , gevolgd door Nathan.
Poging om Buddy verdachter neer te zetten, Mil als vlg afvaller.
Nog maar eens goed alles op een rijtje zetten ,
rekening houdend met deze nieuwe feiten  ??? 


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Vrijstellingsroute
« Reactie #161 Gepost op: 5-03-2020, 19:10:39 »
Tijdens de Afl wees het er op dat Buddy de € 500 had genomen,

Ook al tijdens de aflevering was het al duidelijk dat Buddy de groepsvrijstelling heeft genomen. Er zijn al zoveel seizoenen geweest waar kandidaten konden kiezen tussen geld en "troeven" dat iedereen nu toch wel moet weten dat kandidaten dan kiezen voor de troeven.
Waarom zou Buddy hierop een uitzondering zijn? En dat nog even los van de verbazing die hij laat zien. Is het echt nu zo moeilijk om te begrijpen dat iemand verbaasd is als hij de groepsvrijstelling in het eerste kistje heeft afgeslagen, hij even later toch weer een groepsvrijstelling tegenkomt. Waarom zou hij in vredesnaam verbaasd zijn om €500 tegen te komen?

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Vrijstellingsroute
« Reactie #162 Gepost op: 5-03-2020, 19:27:40 »
Ook al tijdens de aflevering was het al duidelijk dat Buddy de groepsvrijstelling heeft genomen. Er zijn al zoveel seizoenen geweest waar kandidaten konden kiezen tussen geld en "troeven" dat iedereen nu toch wel moet weten dat kandidaten dan kiezen voor de troeven.
Waarom zou Buddy hierop een uitzondering zijn? En dat nog even los van de verbazing die hij laat zien. Is het echt nu zo moeilijk om te begrijpen dat iemand verbaasd is als hij de groepsvrijstelling in het eerste kistje heeft afgeslagen, hij even later toch weer een groepsvrijstelling tegenkomt. Waarom zou hij in vredesnaam verbaasd zijn om €500 tegen te komen?

Als dit zooo duidelijk was, waarom wordt dit dan nu zo uitvergroot ?
En 2 x een groepsvrijstelling in zijn reeks ?

Maar het ging me zelfs daar niet over , de verbazing,
Waarom wordt dit nu getoond ??

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Vrijstellingsroute
« Reactie #163 Gepost op: 5-03-2020, 21:07:06 »
Hier wordt naar mijn mening helemaal niets uitvergroot. De extra beelden laten gewoon zien wat er besproken is dat relevant is voor het programma. Als Buddy het onderwerp van de groepsvrijstelling aansnijdt, dan heeft hij hier waarschijnlijk een bedoeling mee. Het is nuttig om te weten wie er bijvoorbeeld geld heeft gekozen. Ik denk dat Buddy hier achter probeert te komen door te stellen dat iedereen volgens hem de groepsvrijstelling heeft gekozen. Kijken hoe iedereen hier op reageert.
De kijkers thuis hoeven ze met deze beelden niet meer te vertellen wie wat heeft gekozen volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 21:09:13 door MartinJ »