Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk  (gelezen 23763 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2020, 21:27:18 »
MartinJ maakt hier n goed punt en dat is dan ook echt t enige wat ik verdacht aan haar vind

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2020, 21:29:56 »
ik vindt het ook wel een interessante gedachte over dit duo, zij speelt het toch het hardst, en ik vrees voor buddy

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2020, 21:55:29 »
Binnen hun bondje is de afspraak dat hij molt om zo samen met Mil andere kandidaten om te tuin te leiden.
Fijn dat je me bijvalt, want daar begon ik ook mee. Iemand was het hiermee oneens en daar heb ik op gereageerd, waarop jij nu dus weer mijn oorspronkelijke punt herhaalt. Zo kunnen we lekker rondjes blijven draaien  ;)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk
« Reactie #123 Gepost op: 27-02-2020, 23:24:27 »
Fijn dat je me bijvalt, want daar begon ik ook mee. Iemand was het hiermee oneens en daar heb ik op gereageerd, waarop jij nu dus weer mijn oorspronkelijke punt herhaalt. Zo kunnen we lekker rondjes blijven draaien  ;)

Je hebt gelijk, maar ik doelde meer op de opmerking dat ze wellicht (onbedoeld) anderen op het juiste spoor zeg mocht Buddy de mol zijn...dit lijkt mij dus hoogstonwaarschijnlijk, want waarom zou Buddy (als Mol) die rol willen ?
Juist die expliciete afspraak maakt Buddy voor haar (en ons) een onwaarschijnlijke molkandidaat ...

Mocht dit toch zijn strategie zijn dan petje af, want erg gewaagd ...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 1: Kleur rijk
« Reactie #124 Gepost op: 27-02-2020, 23:35:07 »
Je hebt gelijk, maar ik doelde meer op de opmerking dat ze wellicht (onbedoeld) anderen op het juiste spoor zeg mocht Buddy de mol zijn...dit lijkt mij dus hoogstonwaarschijnlijk, want waarom zou Buddy (als Mol) die rol willen ?
Juist die expliciete afspraak maakt Buddy voor haar (en ons) een onwaarschijnlijke molkandidaat ...

Mocht dit toch zijn strategie zijn dan petje af, want erg gewaagd ...
We zijn het gelukkig eens.