Auteur Topic: [Aflevering 9] - Sturen  (gelezen 30397 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2020, 21:48:44 »
Als je in de finale staat hoor je op het podium wat mij betreft. Ik moet echt gissen waarom ze voor deze ontknoping hebben gekozen, misschien om mensen nog meer in verwarring te laten dat met drie? Dan gingen ze ervanuit dat het een makkelijk mol was, en daarom maar een vierde finalist voor de mist..? De Kiev-twist die ik wel bij een 20e seizoen vind passen, mis ik geloof ik nog.

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2020, 21:49:23 »
Je ziet ook op het shot van het Vondelpark (wat ik even niet kan terughalen) ook maar 3 personen op het scherm staan
Is hoogstwaarschijnlijk van afgelopen seizoen

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2020, 21:50:11 »
Is hoogstwaarschijnlijk van afgelopen seizoen
Ehm, natuurlijk.. of ze hebben heel veel figuranten opgetrommeld... stom

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2020, 21:50:41 »
Deze aflevering staat symbolisch voor dit seizoen.
Weinig spektakel. Geen twists. Voorspelbaar. 

Volgende week nog een uur slap gelul doorstaan en dan weten we het pas.

Gelukkig begint morgen De Mol Belgie; veel beter dan de Nederlandse mol.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2020, 21:50:50 »
Ze maken eerst Nathan bekend als verliezer, dan staan de andere 3 op het podium en wordt dan opeens bekend dat toch Nathan de mol is.
Lijkt me hilarisch. Zal wel weer niet gebeuren, want Rob is de mol (toch?)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2020, 21:51:44 »
Dat ze er ineens achter kwamen dat het dus al de finale was vond ik dan wel weer komisch - zij zaten kennelijk ook op een twist te wachten

Daar wacht ik ook nog op. Ik vond het een leuke "reguliere" uitzending, maar mis nog compleet het finale-gevoel.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2020, 21:52:11 »
Ik vond het ook juist wel een fijne aflevering 9  ::jaja:: 3 leuke opdrachten, al vond ik de twist met Nathan in opdracht 1 minder geslaagd. De kook opdracht was gewoon leuk en de cirkel is rond van wijsheid en geluk. Zo kwam alles weer samen, nog 1 mindfuck met de mol.  ::ok:: toch? Al had ik wel echt een spectaculaire opdracht verwacht in de finale.Maar positief: geen oeverloze terugblikken, gewoon 3 opdrachten.

Er zijn zeker verbeterpunten voor widm (vooral qua opdrachten/uitwerking), maar ik vind dit al met al absoluut een heel leuk seizoen, met een leuke, fanatieke groep, een presentator die veel meer in zijn rol zit dan in 2019 en waarschijnlijk een supermol (indien Nathan of Rob het is). 

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #47 Gepost op: 7-03-2020, 21:52:13 »
Ehm, natuurlijk.. of ze hebben heel veel figuranten opgetrommeld... stom


;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #48 Gepost op: 7-03-2020, 21:54:21 »
Ik wacht nog steeds op een twist .In aflevering komt dan de twist met die sleutels? Ze hebben de sleutels uit aflevering 1 niet voor niks moeten bewaren.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2020, 21:54:38 »
Zou er volgende week dan toch een twist komen?

“En wie valt er - alsnog - vlak voor de ontknoping af”

Dat zei hij



Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #50 Gepost op: 7-03-2020, 21:55:12 »
Ik wacht nog steeds op een twist .In aflevering komt dan de twist met die sleutels? Ze hebben de sleutels uit aflevering 1 niet voor niks moeten bewaren.

Ik zit ook nog steeds op de sleutels te wachten!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #51 Gepost op: 7-03-2020, 21:55:52 »
Ik vind WIDM op zaterdagavond al niks, dit is de eerste zaterdag dat ik thuis ben (en uitgesteld kijken heb ik dus niet gedaan al die weken). En nu werd ik ook nog eens niet enthousiast van deze aflevering. Buddy deed heel erg geacteerd op de hotelkamer met Milouschka. Heel raar dat Nathan moest gokken, en stom dat niet duidelijk werd wat er zou gebeuren als hij hen niet zou vertrouwen (de kungfu was wel mooi verder). De marktopdracht vond ik erg matig. En ik zal wel niet goed opgelet hebben, maar wat gebeurt er nou met die inzet in de laatste opdracht, en met het geld dat de mol gepakt heeft?
En dan ook nog eens een finale met 4 zonder dat ze weten dat ze in de finale zitten.

Ik word niet enthousiast gemaakt om volgend seizoen wel alle afleveringen te volgen via uitgesteld kijken of zo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2020, 21:56:32 »
“En wie valt er - alsnog - vlak voor de ontknoping af”

Dat zei hij

Dat kan dus prima slaan op de 2 verliezers toch?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2020, 21:58:20 »
Dat kan dus prima slaan op de 2 verliezers toch?

Jazeker.

Ik hoop op een twist, maar ja...ik hoop al het hele seizoen op iets speciaals  :-X

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2020, 22:03:05 »
Hoe goed ik een aflevering vind ligt ook lang niet aan de opdrachten of twist. Ruim 10 jaar geleden waren de opdrachten vaak ook vrij eenvoudig en waren er ook lang niet altijd twists. Toch heb ik toen vaak zo'n übermolgevoel gehad, dat ik vandaag ook eindelijk weer even had.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2020, 22:09:25 »
Wow, mijn ervaring was ongeveer het tegenovergestelde. Grappig is dat. Zo zie je maar dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Maar ik vond het een grote aanfluiting. Zeer matige opdrachten. Hoezo moest Nathan zeggen of Rob en Buddy het bedrag zouden weten? Wat was er gebeurd als hij 'nee' had gezegd? En lollig hoor die stroopwafels en drop verkopen. Maar absoluut niet meer dan dat. En de "psychologische" opdracht. Hoezo psychologisch? Ik noem het gewoon gokken. Het dieptepunt van de aflevering vond ik dat de vier helemaal niet doorhadden dat ze de finale aan het spelen waren. "Finaletest?" O, gefeliciteerd dan! ???
Ik zat het laatste kwartier te wachten op een twist, zeker nadat de verdenkingen zo richting Rob gingen (wat me met het verdacht in beeld gebrachte gedrag van Rob niet echt lekker zit zo richting de ontknoping).

Zou er volgende week dan toch een twist komen?
Ik vrees van niet, maar het werd wel erg abrupt afgesloten in China, dus wie weet is er daarna nog iets gebeurd.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #56 Gepost op: 7-03-2020, 22:10:55 »
Wow, mijn ervaring was ongeveer het tegenovergestelde. Grappig is dat. Zo zie je maar dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Maar ik vond het een grote aanfluiting. Zeer matige opdrachten. Hoezo moest Nathan zeggen of Rob en Buddy het bedrag zouden weten? Wat was er gebeurd als hij 'nee' had gezegd? En lollig hoor die stroopwafels en drop verkopen. Maar absoluut niet meer dan dat. En de "psychologische" opdracht. Hoezo psychologisch? Ik noem het gewoon gokken. Het dieptepunt van de aflevering vond ik dat de vier helemaal niet doorhadden dat ze de finale aan het spelen waren. "Finaletest?" O, gefeliciteerd dan! ???

::jaja::

Het voelt heel erg afgeraffeld. Er is geen enkel moment geweest van; dit is de laatste executie voor de finale. Deze wil je overleven. In de finale zitten daar wil je toch van genieten? En nu hoor je dat pas achteraf  ::rofl::

En ja de eerste opdracht voelt nep, alsof dat gokken er last minute bij bedacht is.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #57 Gepost op: 7-03-2020, 22:12:28 »
Ik vrees van niet, maar het werd wel erg abrupt afgesloten in China, dus wie weet is er daarna nog iets gebeurd.

Rik zei ook dat er volgende week de finale was. Een finale is niet de bekendmaking van de mol, dus misschien komt er nog een finalespel? Maar dan zou deze finale test weer geen finaletest horen te heten.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #58 Gepost op: 7-03-2020, 22:14:46 »
Tsja. WIDM-onwaardig. Een jublieumseizoen-ernstig-onwaardig.

Dit. Ik had geen heel hoge verwachtingen na vorig jaar, maar zelfs dan viel het tegen.   :-\\
No Milk today???

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 9] - Sturen
« Reactie #59 Gepost op: 7-03-2020, 22:18:16 »
ik heb mixed feelings over deze aflevering!

leuke opdrachten, alleen een iets raar einde.

wel grappig dat als het een terugblik aflevering is (wat het altijd was)  wil iedereeneen spannendere finale met meer opdrachten.
krijg je meer opdrachten is het weer niet goed en voelt het niet als een finale!

ik denk als ze  dat mixen dat het beter wordt.
en miste de bekende woorden: ''dat ziet u, volgende week!''

en wie de mol is? ik weet het allemaal niet meer ::rofl::
chipsverslaafde <3