Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426208 keer)

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #540 Gepost op: 16-07-2020, 15:30:29 »
Edit: Het valt me nu net op - en misschien ben ik gek, maar opeens volgen Peggy & Nadja elkaar op Instagram en dat was eerder niet zo  ???.

Klopt, toen ik dat een maand geleden controleerde was dat nog niet zo. Al zijn het beide actrices en kan dat ook toeval zijn dat ze elkaar in ''de wandelgangen'' zijn tegengekomen. Of vanwege corona en de gevolgen in die sector elkaar toevallig (online) vonden wat betreft gedeelte meningen oid.

Ook opvallend over Nadja: op facebook heeft ze soms zelfs nog meer berichten dan op instagram en ook daar die stilte in die periode terwijl ze daar echt frequent post. Het valt echt op het gat.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #541 Gepost op: 16-07-2020, 15:35:18 »
Klopt, toen ik dat een maand geleden controleerde was dat nog niet zo. Al zijn het beide actrices en kan dat ook toeval zijn dat ze elkaar in ''de wandelgangen'' zijn tegengekomen. Of vanwege corona en de gevolgen in die sector elkaar toevallig (online) vonden wat betreft gedeelte meningen oid.

Ook opvallend over Nadja: op facebook heeft ze soms zelfs nog meer berichten dan op instagram en ook daar die stilte in die periode terwijl ze daar echt frequent post. Het valt echt op het gat.

Ik denk dat we nu wel met een lichte zekerheid kunnen zeggen dat: Nikkie, Ron, Nadja, Peggy en Diederik mee doen  ::vergroot::.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #542 Gepost op: 16-07-2020, 15:36:20 »
Ik denk dat we nu wel met een lichte zekerheid kunnen zeggen dat: Nikkie, Ron, Nadja, Peggy en Diederik mee doen  ::vergroot::.
Ik word van geen van deze namen enthousiast. ::schaam::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #543 Gepost op: 16-07-2020, 15:37:47 »
Edit edit: I'M SCREAMING. Op 17 november liked Nadja een post van Ron - maar Nadja volgt Ron helemaal niet  ::vergroot::. We zijn iets op het spoor meiden.
Dit is wel een vrij sterkte theorie vind ik. Goed gevonden!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #544 Gepost op: 16-07-2020, 15:38:06 »
Overigens volgt Peggy Nikki ook. Al is dat misschien minder opvallend omdat veel BN'ers dat misschien al deden/doen, vooral na haar coming-out wat viral ging of omdat ze daarvoor ook al behoorlijk bekend was op de socials.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #545 Gepost op: 16-07-2020, 15:40:16 »
Overigens volgt Peggy Nikki ook. Al is dat misschien minder opvallend omdat veel BN'ers dat misschien al deden/doen, vooral na haar coming-out wat viral ging of omdat ze daarvoor ook al behoorlijk bekend was op de socials.

Ja, Nikkie word door heel veel oud-kandidaten gevolgd. Ze is ook één van de bekendste Nederlanders.

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #546 Gepost op: 16-07-2020, 15:42:36 »
Maargoed zo'n reactie van Peggy zelf die ik net deelde op die eerste post sinds de stilte als antwoord op een fan. Zou dat niet té gewaagd zijn..? Geen idee of iemand weet of kan uitzoeken of ze inderdaad nog op TV is geweest voor iets anders waar ze het daar over heeft? Het ''ik mag er nog niks over zeggen'' zou wel refereren dat het of voor WIDM is dan wel echt voor een serie oid. Niet voor een lullige eenmalige verschijning ergens in een programma.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #547 Gepost op: 16-07-2020, 15:44:45 »
Maargoed zo'n reactie van Peggy zelf die ik net deelde op die eerste post sinds de stilte als antwoord op een fan. Zou dat niet té gewaagd zijn..? Geen idee of iemand weet of kan uitzoeken of ze inderdaad nog op TV is geweest voor iets anders waar ze het daar over heeft?

Nah vind ik niet helemaal, want niemand had echt all stars verwacht op dat moment. Rick heeft nota bene een foto met Nikkie gepost die ook door niemand raar was gevonden totdat we all stars wisten. Ik vraag me dan wel af wie de rest van de kandidaten zouden zijn.

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #548 Gepost op: 16-07-2020, 16:00:24 »
Toch zo op het oog een productief dagje!  ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #549 Gepost op: 16-07-2020, 16:02:24 »
Toch zo op het oog een productief dagje!  ::vergroot::

Ron die ook heel sneaky pre-made video's heeft gepost tijdens de opnamens ::vergroot::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #550 Gepost op: 16-07-2020, 16:09:24 »
Goed gevonden JuliaMol  ::bravo::

Ik word van vier van de vijf enthousiast, eigenlijk alleen van Diederik niet  :-X

Peggy  ::love:: ::love:: ::love::

En ehm, niet lullig bedoeld, want het ziet er naar uit dat het dus echt een soort legends seizoen wordt, maar waarom hebben ze in vredesnaam dan Daphne gevraagd?  ;D ???

Frankje Lapi

Offline molly88

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #551 Gepost op: 16-07-2020, 16:17:49 »
Ook benieuwd naar seizoen 21. Zal die doorgaan?
Ik was de dagen aan het bijhouden dat Rik Een Vandaag presenteert.
Juni: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 19, 20, 21, 24 (radio), 25 (radio), 26 (radio), 28.
Juli: 6, 7, 8
En op 1 augustus presenteert ie een programma over Pride Amsterdam. Geen idee of dat live is.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #552 Gepost op: 16-07-2020, 16:18:47 »
Goed gevonden JuliaMol  ::bravo::

Ik word van vier van de vijf enthousiast, eigenlijk alleen van Diederik niet  :-X

Peggy  ::love:: ::love:: ::love::

En ehm, niet lullig bedoeld, want het ziet er naar uit dat het dus echt een soort legends seizoen wordt, maar waarom hebben ze in vredesnaam dan Daphne gevraagd?  ;D ???

Dit vroeg ik mij ook al af. Wat heeft Daphne nou echt .. gedaan?  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #553 Gepost op: 16-07-2020, 16:26:39 »
Dit vroeg ik mij ook al af. Wat heeft Daphne nou echt .. gedaan?  ::rofl::
Een rood scherm zonder 1 opdracht gespeeld te hebben, erin gebleven door de vervolgtest goed te maken en daarna geruisloos in aflevering 4 alsnog exit gaan :P (niet heel bijzonder dus)

Misschien zochten ze iemand die beetje balans kan geven tegenover dames als Peggy, Nadja en stuiterbal Nikki?

Verder lekker bezig hoor  ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #554 Gepost op: 16-07-2020, 16:49:13 »
Ook duidelijk met deze 5 is dus dat het dan geen vroege afvallers is, kan die theorie ook weer de prullenbak in  ::ok::

Vermoedelijk nog 3 mannen en 2 vrouwen te gaan dus. Ik zal vanavond nog even proberen te speuren, met de verschillende overzichten die door Sanmol en mijzelf gepost zijn erbij te houden, maar heb niet echt veel tijd vandaag verder.
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #555 Gepost op: 16-07-2020, 19:23:41 »
Volgens Rik zijn Instagram was hij 4 uur geleden op "geheime missie" & wachten op zijn "kompanen". Misschien filmen ze de reveal van de kandidaten vandaag?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #556 Gepost op: 16-07-2020, 19:25:49 »
Gezien alle aanwijzingen zal ze zeker wel meedoen, maar stiekem hoop ik toch dat Nikki niet meedoet... Van alle reeds genoemde (mogelijke) namen vind ik haar persoonlijk gewoon veruit de minst leuke...
Ich bin ein Bärliner!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #557 Gepost op: 16-07-2020, 19:28:39 »
Oeeeeeh Sanmol lekker bezig girl <3

Aangezien het molboekje bijna uit komt, denk ik indd dat ze wat aan het filmen zijn. denk dat we in de aankomende weken wat kunnen verwachten ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #558 Gepost op: 16-07-2020, 19:31:05 »
Gaan we dan weer alle reclames checken?  :P

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #559 Gepost op: 16-07-2020, 23:01:41 »
Nadja, Peggy, Ron en Nikkie volgen ook allemaal Tina en vice versa ::jaja::
Kan natuurlijk prima zonder dat ze samen in dit seizoen zaten, maar Peggy en Tina volgen ook Petra Knoth van seizoen 1, die zelf Peggy, Tina en Nikkie dan weer volgt.

Is vast wishful thinking, dat zou een veel te goede cast zijn ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.