Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 431044 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #120 Gepost op: 15-03-2020, 03:27:40 »
Ik denk niet dat Janine mee zal doen.  Om een even simpele als voor de hand liggende reden: ze zal het risico van een nieuwe blessure niet willen lopen.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #121 Gepost op: 15-03-2020, 04:07:09 »
Zou niet vreemd op kijken als het de oranje leeuwinnen is? Maar hoop op leuke, vroege afvallers uit eerdere seizoenen. Een twist was het zeker!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #122 Gepost op: 15-03-2020, 05:21:21 »
 ::bravo::

Zo leuk Rick, dat je na zo’n enerverende mol avond nog de tijd neemt om ons toe te spreken. Dankjewel, en we zijn megaaaa benieuwd!!!
Meer L

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #123 Gepost op: 15-03-2020, 07:49:42 »
Laat het speuren maar weer beginnen! Geweldig, heb er nu al zin in.

Sanmol, je hebt een goede deductie gehad over de molboekjes, dat het even gezegd is.  ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #124 Gepost op: 15-03-2020, 07:55:05 »
Het viel mij in de Trust Nobody podcast, aflevering 8, op dat Elger rond 56 minuten en 30 seconden zei dat hij uit ervaring weet hoe het is om een rood scherm te krijgen terwijl je weet dat je een rood scherm gaat krijgen.... Nelleke en Mark reageerden daar heel verbaasd op, met de vraag of seizoen 21 al is opgenomen. Elger zegt dat hij er verder niets over kan en mag zeggen en verwijst dan naar De Mol België. Geen idee of het hier iets mee te maken kan hebben, maar ik vond het wel opvallend.
Dat was inderdaad raar, maar Elger is toch de vriend van Nelleke? Lijkt me dat zij het geweten zou hebben als hij een maand vrij heeft geboekt voor "iets" :P En dan had hij niet zo verontwaardigd gedaan over het missen van zijn envelop in de aflevering, lijkt me

Offline Kienie

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #125 Gepost op: 15-03-2020, 08:18:19 »
Of het moet net in de winter gefilmd zijn in een land op het zuidelijk halfrond. Nieuw-Zeeland of zo...

Heb zelf voor mijn studie in Nieuw-Zeeland gewoond.. daar kan je iets als dit echt niet onopgemerkt filmen, te toeristisch  ::ohno::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #126 Gepost op: 15-03-2020, 08:23:38 »
Ik denk een seizoen met oud mollen, winnaars, eerste afvallers of gewoon mensen die eerder hebben meegedaan. Zou het dan ook 10 afleveringen zijn?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #127 Gepost op: 15-03-2020, 08:48:34 »
We krijgen een extra molseizoen ::bravo::

Dus we kunnen dit jaar gewoon bijna de hele tijd door!!

Januari - maart: WIDM seizoen 20
Maart - mei: De Mol België
Dan even een paar maandjes pauze
September - november?: extra seizoen (all-stars?)
December kunnen ze dan de nieuwe kandidaten voor seizoen 21 bekend maken
Januari 2021: seizoen 21

 ::hyper::

Aangezien ze seizoen 2021 opnemen zo rond mei, zie ik dat er niet van komen vanwege de COVID-19 pandemie. Dat wordt geen 2021 seizoen of een verlate.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #128 Gepost op: 15-03-2020, 09:08:26 »
Is het dan dit?

https://www.youtube.com/watch?v=niMzq2tmdIE

Nee geintje, dit is niet van WIDM ;), maar wel grappig om te zien.
De ontknopingsvideo staat er ook op.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 10:44:48 door Geel scherm »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #129 Gepost op: 15-03-2020, 09:10:32 »
In het geval van all-stars zou ik graag Arjen Lubach nog een keer zien :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #130 Gepost op: 15-03-2020, 09:11:08 »
Ik hoop niet dat het met de voetbalsters is.

Hopelijk: Peggy Vrijens, Sigrid ten Napel, Victoria Koblenko, Dunya Khayame, Jennifer Hoffman/Daphne Bunskoek/Sofie van den Enk, Sander de Heer, Dennis Storm/Sebastiaan Labrie, Tygo Gernandt, Daniël Boissevain en Roeland Fernhout.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #131 Gepost op: 15-03-2020, 09:24:20 »
Is het dan dit?

https://www.youtube.com/watch?v=niMzq2tmdIE

of nog een ander seizoen?
Ik denk het niet. De opnames van Rik zijn gewoon in Nederland en de audio mix is ongeschikt voor tv. Daar heeft geen volledig productie team aan gewerkt.

Ik zou het wel stoer vinden als het ze gelukt is een seizoen dicht bij huis op te nemen.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #132 Gepost op: 15-03-2020, 09:34:14 »
Ik schrok al even toen Anita in de reclame voor de mol iets zei als 'het gaat nog door' ofzo. Toen was ik al lichtelijk verbaasd. Zou om een ander programma gaan. Maar is dat wel zo? Niet stiekem een verwijzing voor een all-star seizoen met 1e afvallers?
Precies dit! Ik schrok ook van die reclame en doet me idd denken aan een seizoen met eerste afvallers! (Jaaa, Ron krijgt nog een kans ;D)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #133 Gepost op: 15-03-2020, 09:59:18 »
Leuk, een extra seizoen!
Zelf hoop ik op nieuwe deelnemers, en geen all-stars, maar hoe dan ook: FANTASTISCH!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #134 Gepost op: 15-03-2020, 10:17:31 »
De reclame van Anita is voor een nieuw programma op de zaterdagavond.
Mede gepresenteerd door Anita. Schat van Nederland

Geplande start 18 april. Hierin gaan 10 bekende Nederlanders en 17 miljoen Nederlanders op zoek naar een begraven schat . Er is een afvalrace en het zou live zijn, dus of Corona hier roet in het eten gooit, is op dit moment onbekend .

Dit heeft dus niks met extra seizoen te maken.
Oranje leeuwinnen, 1 opdracht is er online verschenen en ook de ontknoping is al online, dus ook dit heeft denk ik niets met extra seizoen te maken.


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #135 Gepost op: 15-03-2020, 10:24:11 »
Nikkie was tussen 18 oktober en 17 november vrij stil op Instagram. Ze postte alleen aankondigingen van video's die ze online ging zetten.

Manuel had tussen 23 oktober en 10 november een Instagram stilte.

En hoewel dit me vrij onwaarschijnlijk lijkt... Tina had een Instagram stilte tussen 21 oktober en 19 november (ze postte wel een aantal filmpjes, maar die zouden vooraf gewoon opgenomen kunnen zijn).

Op 8 oktober was Roeland op een première en op 12 november op het Filmfestival. Daartussen kan ik niks vinden van waar hij was.

Ron heb ik nog niet gecheckt.

Tina reageert vrij vaak bij Nikkie op Instagram ook.

Tussen 17 oktober en 11 december postte Margriet op Instagram alleen maar promo's voor afleveringen van haar serie How to be a man.

Tussen 21 oktober en 15 november postte Chris alleen maar een filmpje van de USA waar hij toen een paar weken geleden was geweest. Normaal post hij veel meer.

Dit zijn gewoon wat mensen van wie ik een deelname zou verwachten.

Heb twitter nog niet gecheckt, want dat heb ik niet (meer).
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #136 Gepost op: 15-03-2020, 10:28:03 »
Een all-stars seizoen zou natuurlijk leuk zijn. Dit lijkt mij een geschikte kandidatengroep:
(Vroege afvallers en mensen die vanwege ziekte of andere privé problemen naar huis moesten.)

Evelien Bosch
Janine Abbring
Manuel Venderbos
Maurice Lede
Nicolette Kluijver
Nikkie de Jager
Roeland Fernhout
Ron Boszhard

(8 kandidaten omdat het seizoen anders te lang duurt, het is ook maar een extra seizoen natuurlijk.)

Locatie: Moldavië (niet helemaal aan de andere kant van de wereld, maar ook niet heel toeristisch, en de natuur is prachtig!)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #137 Gepost op: 15-03-2020, 10:57:47 »
Opvallend is wel hoe Rick de post, die vraagt wanneer wie we terug willen hebben heeft verwijderd.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #138 Gepost op: 15-03-2020, 11:54:37 »
Wow Rick, wat een geweldige twist! Dat we die gemist hebben ook; je IG post met de twee boekjes is hier voorbij gekomen, maar eigenlijk is daar verder weinig mee gedaan voor wat betreft het feit dat het er 2 waren.

Geweldig hoe je ons ieder jaar toch weer weet te verrassen, dankjewel!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #139 Gepost op: 15-03-2020, 11:56:07 »
Waarschijnlijk de enige aanwijzing die jullie in jaren gemist hebben. Het wordt in ieder geval geen Mol junior. Groet, Rick

 ::respect:: ::bravo::

(Al was WIDM Junior óók super geweest.)