Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426235 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #160 Gepost op: 15-03-2020, 13:15:16 »
In Oost Europa valt tegenwoordig echt niet zoveel meer te vinden waar weinig Nederlanders naartoe gaan. Als je ziet hoeveel reizen daar tegenwoordig naartoe gaan. Zelfs naar Oekraïne, Moldavië, Bulgarije en Albanië.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #161 Gepost op: 15-03-2020, 13:16:19 »
Of een paar oud-presentatoren (Angela, Karel, Pieter-Jan) als deelnemer erbij zou ook leuk zijn.  :)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #162 Gepost op: 15-03-2020, 13:20:41 »
Waarschijnlijk de enige aanwijzing die jullie in jaren gemist hebben. Het wordt in ieder geval geen Mol junior. Groet, Rick

Hoe cool!!   ::bravo::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #163 Gepost op: 15-03-2020, 13:43:08 »
Dat was inderdaad raar, maar Elger is toch de vriend van Nelleke? Lijkt me dat zij het geweten zou hebben als hij een maand vrij heeft geboekt voor "iets" :P En dan had hij niet zo verontwaardigd gedaan over het missen van zijn envelop in de aflevering, lijkt me

 :-X
Wij zeggen niets...

Maar je weet het hè? Trust Nobody...  ;)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #164 Gepost op: 15-03-2020, 13:47:30 »
::rofl:: ::hug::

Ik probeer elk jaar weer 'gewoon' widm te kijken, maar dat lukt me niet.

Tja, ik denk toch dat Rick je voortaan maar moet opnemen in zijn productieteam!  ::jaja::
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #165 Gepost op: 15-03-2020, 13:51:27 »
In Oost Europa valt tegenwoordig echt niet zoveel meer te vinden waar weinig Nederlanders naartoe gaan. Als je ziet hoeveel reizen daar tegenwoordig naartoe gaan. Zelfs naar Oekraïne, Moldavië, Bulgarije en Albanië.

Dat dacht ik dus ook al: welke plek is nog 'veilig' tegenwoordig? Maar dit is toch nog steeds van een ander kaliber dan 'traditionele' landen als Spanje of Italië. Denk dat het grootste risico ligt in stedelijke omgevingen met social media exposure, zoals we nu in China gezien hebben. Fans die ze toevallig tegenkomen houden het denk ik wel voor zichzelf, grote groep andere mensen weten niet wat ze tegenkomen of kan het weinig boeien. Wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in dat het goed komt :P

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #166 Gepost op: 15-03-2020, 13:54:47 »
Ik zit er nog steeds mee dat geen enkel crewlid + Rik & Rick een datum heeft dat ze allemaal stil zijn.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #167 Gepost op: 15-03-2020, 14:15:39 »
Wellicht een snelle, korte WIDM op 1 afgesloten lokatie.. kan ook in Nederland of Belgie. Fort Pampus als voorbeeld of radio Kootwijk..
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 14:18:26 door Mosquito »
'Ook een fijne dag verder...’

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #168 Gepost op: 15-03-2020, 14:16:09 »
Wel vreemd wat Sanmol zegt.

Zou iemand anders de presentatie voor een keer hebben overgenomen? Een oud-presentator? Pieter Jan Hagens werkt weer voor de NPO.


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #169 Gepost op: 15-03-2020, 14:18:51 »
Wellicht een snelle, korte WIDM op 1 afgesloten lokatie.. kan ook in Nederland of Belgie. Fiort Pampus als voorbeeld of radik Kootwijk..

Dat denk ik niet, want dat is wel een beetje een anti-climax.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #170 Gepost op: 15-03-2020, 14:25:03 »
Wel vreemd wat Sanmol zegt.

Zou iemand anders de presentatie voor een keer hebben overgenomen? Een oud-presentator? Pieter Jan Hagens werkt weer voor de NPO.
Dat dacht ik ook al zal iemand anders het gaan presenteren want volgend jaar moet weer een seizoen komen.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #171 Gepost op: 15-03-2020, 14:27:10 »
Rick heeft op Instagram geplaatst welke oud-kandidaten mee moeten doen aan een All-stars seizoen, hij vroeg ook welke opdrachten. En hij vroeg ook welke locatie!
Gaan de kandidaten allemaal oude opdrachten spelen op een locatie die molloten heel leuk vinden.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #172 Gepost op: 15-03-2020, 15:04:07 »
Dat dacht ik dus ook al: welke plek is nog 'veilig' tegenwoordig? Maar dit is toch nog steeds van een ander kaliber dan 'traditionele' landen als Spanje of Italië. Denk dat het grootste risico ligt in stedelijke omgevingen met social media exposure, zoals we nu in China gezien hebben. Fans die ze toevallig tegenkomen houden het denk ik wel voor zichzelf, grote groep andere mensen weten niet wat ze tegenkomen of kan het weinig boeien. Wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in dat het goed komt :P

Naar mijn mening doet de productie daar echt veel te dramatisch over. Natuurlijk kun je geen nieuwe reeks in de Efteling of op de Veluwe opnemen, maar er is geen enkele reden om naar zo afgelegen mogelijk liggende landen met genocidale dictaturen af te reizen, wat de laatste jaren meer regel dan uitzondering is.

In de eerste plaats durf ik te stellen dat de kandidaten van WIDM nauwelijks 'A-sterren' (meer) zijn (om dat vreselijke begrip maar eens te gebruiken), zodat het risico van herkenning minimaal is - zeker in een onverwachte context. Nu ben ik vast een ouwe zemelaar die het allemaal niet meer zo volgt, maar van Jaike, Rob, Buddy en Claes had ik nog nooit gehoord. En van de anderen zou ik vermoedelijk alleen Anita Witzier herkennen als ik haar in een of ander Zwitsers Nergenshuizen tegenkwam.

De Vlaamse Mol bewijst dat het gewoon mogelijk is om zelfs in Europa te draaien; met onbekende kandidaten maar mét een bekende presentator. Bovendien zal een cameraploeg overal opvallen en aandacht trekken, wie of wat er ook gefilmd wordt. Soms heb ik het idee dat het geheimhoudingsprincipe een beetje misbruikt wordt om het toch al exorbitante reisbudget van de NPO nog verder op te souperen... :-X
Woosie down?

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #173 Gepost op: 15-03-2020, 15:07:22 »
::rofl:: ::hug::

Ik probeer elk jaar weer 'gewoon' widm te kijken, maar dat lukt me niet.

try harder. televisie verkopen, boeken lezen, iets. alsjeblieft!

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #174 Gepost op: 15-03-2020, 15:10:11 »
try harder. televisie verkopen, boeken lezen, iets. alsjeblieft!

 ::rofl:: ::rofl::

Ik meen het; jullie moeten echt gaan samenwerken; komt vast iets heel moois uit!  ::jaja::
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #175 Gepost op: 15-03-2020, 15:14:40 »
Ik denk dat hoe cool met onbekende kandidaten ook zou zijn, het nu niet meer logisch is als dit het is. Er zijn geen inschrijvingen geweest en dat zou een enorme promotiestunt zijn "Maak nu kans om zelf mee te spelen!" Nee ik geloof niet dat ze stiekem wat onbekende Nederlanders hebben geselecteerd. Hopelijk gaan ze in de toekomst het ooit nog wel weer eens doen ::hyper::

Het is dus of een seizoen met oud kandidaten die nogmaals komen spelen (allstars, tweede kans, eerste afvallers, alleen mollen of andere variant) of een extra regulier seizoen.

Qua land denk ik dat ze voor een (relatief) "gemakkelijk" land gaan. Het is al heel wat dat ze twee producties moeten doen in zo'n korte tijd en China zal zeker niet het makkelijkste land zijn geweest om op te nemen. Dus ik gok dat ze voor deze weer naar Zuid-Amerika of Midden-Amerika gaan ::jaja::. Ik zou het heel tof vinden als ze naar Nieuw-Zeeland of een Afrikaans land gaan, maar laten we de verwachtingen niet té hoog leggen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #176 Gepost op: 15-03-2020, 15:21:27 »
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat er een volledig seizoen gemaakt is. Gezien de tijd die het normaal al kost. Ik verwacht dus eigenlijk gewoon leuke korte serie met oud-kandidaten.
Of ze hebben er wat editors bijgehaald.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #177 Gepost op: 15-03-2020, 15:22:28 »
Ik denk dat het niet een seizoen is met 10 afleveringen maar wat minder afleveringen en dus ook minder kandidaten.

Qua locatie denk ik ergens in Europa. Bulgarije, Moldavië, Albanië. Of naar de kou, Finland of Groenland.

Ik verwacht niet oud winnaars of oud mollen. Die hebben al een heel seizoen meegemaakt. Een tweede kans seizoen lijkt me dus waarschijnlijker.

Ik ben benieuwd  ::hyper::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #178 Gepost op: 15-03-2020, 15:23:42 »
Ik sluit me erbij aan. Denk ook een serie van 6-8 afleveringen met 'all-stars' en dan ergens in Europa gedraaid (Scandinavië of Oost-Europa of zo, en dan niet heel toeristische gebieden).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #179 Gepost op: 15-03-2020, 15:27:27 »
Ja je kan natuurlijk sowieso net als de Mol 8 afleveringen maken als je gewoon elke aflevering iemand laat afvallen, dat scheelt alweer 2 afleveringen en als de ontknoping weer live is dan heb je dus 7 afleveringen montage nodig.

Oost-Europa zou ik ook heel cool vinden ja ::jaja::. Maar het ligt ook aan de opnameperiode. Scandinavië in de winter lijkt mij echt niet fijn ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human