Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 431568 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #180 Gepost op: 15-03-2020, 15:30:26 »
Ja je kan natuurlijk sowieso net als de Mol 8 afleveringen maken als je gewoon elke aflevering iemand laat afvallen, dat scheelt alweer 2 afleveringen en als de ontknoping weer live is dan heb je dus 7 afleveringen montage nodig.

Oost-Europa zou ik ook heel cool vinden ja ::jaja::. Maar het ligt ook aan de opnameperiode. Scandinavië in de winter lijkt mij echt niet fijn ::rofl::.
Klopt. Al ben ik ook wel weer eens toe aan een 'koude' serie :P Al zijn er voldoende landen geweest waar de kandidaten het ook koud hadden kunnen hebben (dit jaar nog in de bergen met de vrijstellingsroute). Maar echt koud koud als IJsland of Canada.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #181 Gepost op: 15-03-2020, 15:31:22 »
Een seizoen met 8 afleveringen met oud-kandidaten klinkt inderdaad héél reëel. Of gewoon 10 afleveringen, en de draaidagen waren sneller  ::rofl::. Als iemand het lijstje met mogelijke datums wil hebben stuur me een PM.

Laten we voor de locatie(s) nog even het lijstje der lijstjes er bij halen.

Ik haal het lijstje nog eens aan dat Art een paar jaar geleden heeft verteld in het mollenboekje. We hebben inmiddels al een paar locatie's daarvan gehad. De doorgestreepte locaties zijn inmiddels of al gebruikt of niet meer mogelijk.
- Sydney, Australië
- Chili
- Nieuw-Zeeland
- Colombia
- Brazilië
- Indonesië
- Roemenië, Georgië, Armenië
- China
- Peru
- India

Daarvan blijven Australië, Chili, Nieuw-Zeeland, Brazilië, Indonesië, Peru en India over. Australië, en Indonesië hebben we al eens eerder gezien, dus dan kies ik voor Peru :p.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 15:33:27 door Sanmol »

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #182 Gepost op: 15-03-2020, 15:32:21 »
Klopt. Al ben ik ook wel weer eens toe aan een 'koude' serie :P Al zijn er voldoende landen geweest waar de kandidaten het ook koud hadden kunnen hebben (dit jaar nog in de bergen met de vrijstellingsroute). Maar echt koud koud als IJsland of Canada.

Ik vind dit een mooie gedachte, maar je hebt ook nog een heel productie team waar je aan moet denken. Ik denk dat het gewoon makkelijker te filmen is als het niet al te koud is

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #183 Gepost op: 15-03-2020, 15:33:02 »
Ja 8 afleveringen met elke aflevering een afvaller zou top zijn inderdaad  ::jaja:: ::bravo::

Ik hoop ook op Oost-Europa.

(En op Nikkie en Tina  ::hypocriet::)
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #184 Gepost op: 15-03-2020, 15:34:04 »
Ik vind dit een mooie gedachte, maar je hebt ook nog een heel productie team waar je aan moet denken. Ik denk dat het gewoon makkelijker te filmen is als het niet al te koud is
::jaja:: Volgens mij was iedereen 24/7 miserable bij het seizoen in IJsland ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #185 Gepost op: 15-03-2020, 15:36:05 »
Zou het niet kunnen dat het seizoen is opgenomen in oktober? Dan is het nog niet heel koud, waardoor locaties als Litouwen & Moldavië waarschijnlijker zijn. En dan zijn de makers van widm bezig met de edit. Dus kunnen ze op zich wel een paar weken weg om het nieuwe seizoen te filmen.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #186 Gepost op: 15-03-2020, 15:36:56 »
Hoe lang moeten we wachten tot er meer bekend wordt gemaakt over het bonusseizoen?  :o
Ben jij de mol?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #187 Gepost op: 15-03-2020, 15:39:34 »
Ik ga voor een seizoen in Moldavië en Roemenië ::jaja:: Starten in Chisinau, door Transsylvanië en een finale in het kasteel van Dracula ::jaja:: Volgens mij landen die nog lang niet zo toeristisch zijn en als ik Georgië niet meereken is het is al acht jaar sinds het laatste seizoen in Europa. En omdat Roemenië gewoon echt eens aan de beurt moet komen natuurlijk ::hypocriet::

En een nieuw seizoen in Afrika moet er ook weer eens van komen natuurlijk ::jaja:: Botswana en Gabon staan er bijvoorbeeld economisch net zo goed voor als Georgië of Colombia. Hoe het politiek gezien ligt daar, weet ik verder niet. Het is spijtig dat op die manier ook veel landen in Noord-Afrika onaantrekkelijk worden :-\\
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #188 Gepost op: 15-03-2020, 15:41:15 »
::jaja:: Volgens mij was iedereen 24/7 miserable bij het seizoen in IJsland ;D.
;D nou oké 4 afleveringen in koud Finland/Noorwegen en dan de andere 4 op Cyprus? :D (waar wij molloten in 2018 nog van dachten dat dat het zou worden).

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #189 Gepost op: 15-03-2020, 15:49:49 »

Daarvan blijven Australië, Chili, Nieuw-Zeeland, Brazilië, Indonesië, Peru en India over. Australië, en Indonesië hebben we al eens eerder gezien, dus dan kies ik voor Peru :p.

'Indonesië hebben we al eens eerder gezien'...  ::) Vier vierkante kilometer op Bali in de laatste vier afleveringen van seizoen 2005. Een oud, maar nog altijd ontnuchterend plaatje:

Woosie down?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #190 Gepost op: 15-03-2020, 15:51:35 »
Ooh twee maanden geleden heb ik dit gepost :D
Ik heb ooit wel eens gefantaseerd over een soort spin-off-editie voor een all star-seizoen. Een soort WIDM Jr.-achtige kleine reeks met all star-kandidaten die gewoon ergens in Nederland kan worden opgenomen. Bijvoorbeeld op afgesloten plekken als musea, tv-studio's, openluchtmusea na sluitingstijd. Of eventueel gewoon elke week semi-live een nieuwe aflevering opnemen of zoiets. Zes oud-Mollen, vier afleveringen in een speciale miniserie. Zoiets? :D

(Nu maar hopen dat de crew dit leest ::hypocriet::)
Zouden ze hebben meegelezen? ;D
...óf niet!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #191 Gepost op: 15-03-2020, 15:52:05 »
Een EXTRA seizoen! (Ik dacht eerst dat het seizoen vervroegd werd, maar dan is er niks extra’s aan.)
Ik vind dit de leukste verrassing van dit seizoen!

 ::bravo::
Laten we jabberen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #192 Gepost op: 15-03-2020, 15:58:24 »
Ik verwacht dat het extra seizoen toch echt in Europa is opgenomen. Heb al ergens voorbij zien komen dat Italië genoemd is door 'betrouwbare bronnen'. Dat zou wel echt bizar en gaaf zijn, zo 'dicht' bij huis.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #193 Gepost op: 15-03-2020, 16:00:49 »
Ooh twee maanden geleden heb ik dit gepost :DZouden ze hebben meegelezen? ;D

dan kom ik ook met mijn idee, dat Rick overigens niet ziet zitten: Een seizoen her in Nederland opnemen, waarbij de kandidaten 's nachts gewoon naar huis kunnen. Rick zei dat hij daar geen voorstander van was, al was het alleen maar vanwege de groepsdynamiek en het gevoel mee te doen aan het spel dat 24/7 door hoort te gaan. Als je buiten de opname-locatie bent, krijg je dat gevoel namelijk veel minder.

Ik dacht eraan, omdat de gemiddelde kijker natuurlijk nooit verwacht dat dergelijke opnames voor WIDM kunnen zijn. Dit idee kan intussen ook naar de prullenmand verwezen worden.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #194 Gepost op: 15-03-2020, 16:24:58 »
Niemand weet wanneer het extra seizoen is opgenomen dus zo kan je ook niet weten hoeveel tijd ze hadden en hoeveel afleveringen er zijn ik hoop op 10 maar aangezien de tijd denk ik wat minder maar dat maakt niks uit want ik heb er heeeeeeeel veel zin in!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline bmol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #195 Gepost op: 15-03-2020, 16:33:54 »
Mijn wensenlijstje!

Erik Dijkstra
Leon van der Zanden
Soufiane Touzani
Thomas Oldeheuvelt
Humberto Tan

Nynke de Jong
Fresia Cousino Arias
Birgit Schuurman
Anniek Stokkers
Stephanie van Eer

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #196 Gepost op: 15-03-2020, 16:34:18 »
als ik kijk naar andere programma's met all star seizoenen dan zijn het meestal gewoon kandidaten die eerder hebben meegedaan en niet perse alle eerste afvallers winnaar of mollen
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #197 Gepost op: 15-03-2020, 16:34:29 »
Niemand weet wanneer het extra seizoen is opgenomen dus zo kan je ook niet weten hoeveel tijd ze hadden en hoeveel afleveringen er zijn ik hoop op 10 maar aangezien de tijd denk ik wat minder maar dat maakt niks uit want ik heb er heeeeeeeel veel zin in!

De enige datum die ik zou kunnen bedenken is april 2019 tot mei 2019 (voordat seizoen WIDM 20 werd gefilmd). Crewlid M, Rick en Rik (laatste post 5 april) hebben allemaal geen concrete informatie dat ze dan in Nederland zouden zijn rond die tijd. Opvallend is dat Nicolette Kluijver (1e afvaller WIDM 2008) van 19 April tot 5 Mei een mediastilte heeft, omdat ze op vakantie is. In principe is dat een stilte van rond de 15 dagen  ::vergroot::. Geloof het zelf nog steeds niet dat het seizoen al gefilmd is  ::rofl::.

Peggy Vrijens heeft een media stilte van 7 april tot 2 mei, vind dat toch iets meer verdachter. Ze is wel vaker niet actief though. Carolien (WIDM 13)  heeft een stilte tussen 9 april tot 2 mei. Tja, zegt nog niks in principe lol. Olcay kan in principe dan ook in het Buitenland geweest.. na één foto die in Nederland lijkt gemaakt te zijn op 23 april.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 17:39:04 door Sanmol »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #198 Gepost op: 15-03-2020, 16:49:37 »
Door de Instagram post van Rick die wordt aangehaald klink een all-star seizoen wel aannemelijk, maar puur een gedachte die ik nog niet heb gezien (omdat het onwaarschijnlijk is) is het mogelijk dat vanuit verschillende landen is samengewerkt om een internationaal seizoen te maken? Zou wel een interessante dynamiek met zich mee brengen. Kandidaten met zeer verschillende culturele achtergrond.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #199 Gepost op: 15-03-2020, 16:53:12 »
Maar echt koud koud als IJsland of Canada.

Dat eerste land: ik kan je bevestigen dat het in de tweede helft van mei inderdaad heel koud kan zijn. Zo had ik op 14 mei in 2012 een excursie door en rondom Reykjavik, en het was 2 graden. Vorig jaar was ik amper een week later, en toen was het er zonnig, en 13 graden (en niet eens zoveel kouder als in Nederland). Kortom, je kunt met een goede jas al veel bereiken.


Canada: ik ben er in twee periodes geweest: eind mei 1987 was het er tegen de 30 gaden, en enkele jaren later was het in juli 25 graden. De opnames in Canada waren echter eind oktober 2002. En er lag hier en daar al sneeuw.