Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426305 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #220 Gepost op: 15-03-2020, 18:57:03 »
En inmiddels zijn de kandidaten uitgelekt. Het zijn inderdaad oude kandidaten.
haha ik ken ze wel allemaal  ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #221 Gepost op: 15-03-2020, 18:58:22 »
Hoe toevallig is het dat Daisy stop als moderator op de avond dat er een extra seizoen wordt aangekondigd... en ze heeft vorig jaar vast ook een keer vakantie gehad. ::vergroot:: :P

Je wilde toch op Instagram? Nou pluis mijn Instagram account maar uit ::rofl:: (waar ik overigens alleen echt actief op ben tijdens vakanties of uitjes :P)

Misschien een hele domme vraag, maar die foto van destijds met Rik en die Jeep, weten we daar al zeker van dat dat in China was?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #222 Gepost op: 15-03-2020, 19:04:59 »
Je wilde toch op Instagram? Nou pluis mijn Instagram account maar uit ::rofl:: (waar ik overigens alleen echt actief op ben tijdens vakanties of uitjes :P)

Misschien een hele domme vraag, maar die foto van destijds met Rik en die Jeep, weten we daar al zeker van dat dat in China was?

Dat is volgensmij uit 2013, maar weet dat niet zeker.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #223 Gepost op: 15-03-2020, 19:10:35 »
Geweldig!!! Ben heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Ik denk dat het seizoen is opgenomen medio oktober en dat er inderdaad all-stars meedoen; onder andere Nikkie de Jager en Ron lijken me heel logisch. De foto van Nikkie en Rick op de Instagram van Rik, misschien is die wel gemaakt tijdens seizoen 21!

EDIT: Het lijkt me meer dan logisch dat Janine dan meedoet aan seizoen 21. Ze heeft destijds aangegeven weer mee te doen als ze gevraagd zou worden!
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 19:20:26 door JP1999 »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #224 Gepost op: 15-03-2020, 19:19:21 »
Het lijkt mij logisch dat de opnameperiode in oktober/november was, toch?

Daarnaast... wie zegt dat Rik het presenteert? Als het een All-Stars seizoen is zie ik eerder een Karel of Pieter-Jan als presentator, vooral vanwege het feit dat Rik met veel oud-kandidaten contact heeft (gehad). Bijv. de kandidaten uit seizoen 15, en de gasten die hij bij MolTalk ontving. Zou erg raar zijn als hij ze dan nu ineens als kandidaten voor zich heeft staan terwijl hij het presenteert ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #225 Gepost op: 15-03-2020, 19:23:29 »
Het is wel raar als Rik zegt wij zijn na de zomer weer en hij presenteert het niet  ::rofl::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #226 Gepost op: 15-03-2020, 19:26:51 »
True  ;D
Frankje Lapi

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #227 Gepost op: 15-03-2020, 19:38:11 »
Zal er een molboekje komen?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #228 Gepost op: 15-03-2020, 19:44:24 »
Zal er een molboekje komen?

Wie weet  ::rofl::. We weten eigenlijk nog niks.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #229 Gepost op: 15-03-2020, 19:45:33 »
Zal er een molboekje komen?

Zou me niks verbazen als ze ons voor dit extra seizoen tot de uitzending in het ongewisse laten.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #230 Gepost op: 15-03-2020, 20:09:44 »
Zou me niks verbazen als ze ons voor dit extra seizoen tot de uitzending in het ongewisse laten.
Oh dat wordt gaaf. Dat je pas de dag van de uitzending een aankondiging krijgt dat het begint. Of pas de dag erna  >:D

Ik denk trouwens niet dat er een serie met molloten komt. Ten eerste maakt dat het risico op uitlekken veel groter dan nodig, ten tweede weten BN'ers beter hoe tv werkt en stellen geen lastige vragen aan de productie tijdens het filmen, en ten derde kijken er nu eenmaal meer mensen als het met BN'ers is.
Tell me what your telescope says

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #231 Gepost op: 15-03-2020, 20:17:38 »
Een seizoen met mollen wordt het waarschijnlijk niet. Gebaseerd op Instagram heb ik deze conclusies getrokken (en ben ik uit gegaan van opnameperiode van half oktober - half november):

Niet: George, Milouska, Inge, Dennis, Jon, Kim, Patrick, Anne-Marie Susan, Klaas, Thomas, Jan, Merel.

Mogelijk:
Kees - 21 oktober t/m 27 november alleen promo's voor het Perfecte Plaatje (Instagram)
Margriet - 17 oktober t/m 26 november alleen promo's voor How To Be A Man

Oh en dan deze nog  ;D:
Toprak - 17 oktober t/m 19 november: 2 posts die niet perse aantonen dat ze in Nederland was
Frankje Lapi

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #232 Gepost op: 15-03-2020, 20:39:26 »
Huh, ik zie dat Janine weer meer zou doen als ze wordt gevraagd? Dat zou ik aan de ene kant moedig vinden, maar ook opmerkelijk. Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze niet NOG een keer het risico op een zware verwonding wilde lopen.


Aan de andere kant, ze kan in Theater Bellevue bij Arjen Lubach ook van een trap donderen......

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #233 Gepost op: 15-03-2020, 20:41:18 »
Eerlijk gezegd kunnen we nog steeds niet echt een concrete datum noemen, want er is niet echt een media stilte geweest, maar ik heb wel mijn vermoedens. 31 oktober tot 21 november is één van de datums waarvan ik denk dat het zou opgenomen kunnen zijn, maar ik heb nog niet iedere oud-kandidaat daarvoor nagetrokken  ::rofl::. Normaal gezien is één seizoen 25 dagen, dus dan is 20 dagen niet zo heel erg raar voor een all stars seizoen.

Er is een bepaalde reden waarom ik denk dat dit de datum is geweest, maar daar kom ik later nog op terug. Wel kan ik concluderen dat Nikkie De Jager niet in Nederland is geweest rond die tijd.

Edit: Diederik Jekel is dan ook precies stil  ::vergroot::. Viktor Brand heeft dan throwback foto's van een reisje naar Spanje, dat is wel héél verdacht.

« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 22:02:49 door Sanmol »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #234 Gepost op: 15-03-2020, 21:23:56 »
Je wilde toch op Instagram? Nou pluis mijn Instagram account maar uit ::rofl:: (waar ik overigens alleen echt actief op ben tijdens vakanties of uitjes :P)
::rofl::

Wat ik zat te bedenken. Als het extra seizoen na de zomer is, laten we voor het gemak uitgaan van het winterseizoen zal dat bij de omroepen wordt gebruikt, dus september en het is een volledig seizoen van 10 afleveringen, dan is het in december pas afgelopen. Zijn veel kijkers dan niet mol moe voor aanvang van het reguliere seizoen, als dat nog gewoon in januari begint?
Dat pleit juist voor een andere invulling van het extra seizoen. Dus eerder met onbekende dan met bekende kandidaten. Of een permanente verschuiving van het mol seizoen.
Eén ding is zeker: Deze aankondiging was echt een verrassing en ik ben heel nieuwsgierig wat ze voor ons in de aanbieding hebben.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #235 Gepost op: 15-03-2020, 21:55:34 »
Ik verwacht eerlijk gezegd geen volledig seizoen zoals dat normaal is, meer een soort van verkorte versie.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #236 Gepost op: 15-03-2020, 22:25:36 »
Okay mijn aannames zijn dat het is gefilmd op 31 oktober tot 21 november. De reden waarom ik dat denk is, is omdat crew member 1 best actief is, maar een stilte heeft van 31 oktober tot 21 november. Dat heeft deze crew member normaal nooit de rest van de tijd post ze echt heel veel.  Crew member 2 komt héél toevallig ook weer in Nederland op 21 november en heeft als caption "zijn we weer"  ::vergroot::.   Regisseur Rick heeft alleen twee throwback posts rond die tijd, en die zijn op 16 & 19 november. Het enige is dat Rik een video heeft gepost die lijkt genomen vanuit zijn woonkamer op 10 november, maar dit kan ook van te voren zijn genomen als afleiding. En dat vermoed ik ook. Er was al veel geklaagd dat de reveal van het 20e seizoen laat kwam, maar tja als je eerst all-stars nog opneemt rond die tijd kan je het seizoen 20 ook alleen maar later revealen.

Kandidaten die mee zouden kunnen doen:
Nikkie de Jager - Heeft eigenlijk alleen maar in November gepost over de Shane & Jeffree collab die op 1 November uit kwam. Ze krijgt de PR eerder, dus die video kon makkelijk van te voren zijn gemaakt.

Nadja Hüpscher - Niet héél actief op sociale media, maar heeft een stilte van 31 oktober tot 27 november

Sofie van den Enk - Ook niet héél actief en volgens Instagram op 1 november in New York? Wellicht alibi.

Diederik Jekel - 30 oktober nog bij een toneelvoorstelling, maar post alleen op 17 november een foto over Telekids en is spontaan ook weer op 21 november in Nederland voor de laatste draaidag van de kennis van nu.

Viktor Brand - 29 oktober nog in Nederland, maar throwback foto's van een reisje naar Spanje op 7 & 17 november. Post wel een foto in een weiland op 20 november, maar 21 november is pas weer echt een foto met iemand anders op Instagram.

Dat is wat ik nu puur speculatie heb voor nu.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 23:24:11 door Sanmol »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #237 Gepost op: 15-03-2020, 22:33:25 »
Toch geen Nikkie, hè? Zij verdient naar mijn idee de nominatie voor meest irritante kandidaat ooit... Uit alle deelnemers kunnen ze vast iets leukers bij elkaar zien te krijgen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #238 Gepost op: 15-03-2020, 22:35:07 »
Toch geen Nikkie, hè? Zij verdient naar mijn idee de nominatie voor meest irritante kandidaat ooit... Uit alle deelnemers kunnen ze vast iets leukers bij elkaar zien te krijgen.
Ik zou dat juist heel leuk vinden, ik vond haar geweldig  ::bravo::

Offline Mit

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #239 Gepost op: 15-03-2020, 23:43:20 »
Een seizoen met mollen wordt het waarschijnlijk niet. Gebaseerd op Instagram heb ik deze conclusies getrokken (en ben ik uit gegaan van opnameperiode van half oktober - half november):

Niet: George, Milouska, Inge, Dennis, Jon, Kim, Patrick, Anne-Marie Susan, Klaas, Thomas, Jan, Merel.

Mogelijk:
Kees - 21 oktober t/m 27 november alleen promo's voor het Perfecte Plaatje (Instagram)
Margriet - 17 oktober t/m 26 november alleen promo's voor How To Be A Man

Oh en dan deze nog  ;D:
Toprak - 17 oktober t/m 19 november: 2 posts die niet perse aantonen dat ze in Nederland was

Echt jammer als het bonus seizoen niet alleen uit mollen bestaat.  Als je zo'n speciaal extra seizoen maakt en er doen oud kandidaten mee dan moeten dit gewoon 10 mollen zijn wat mij betreft. Anders heb ik liever 10 nieuwe gezichten.

Toch geen Nikkie, hè?

Eens.