Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 431462 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #240 Gepost op: 16-03-2020, 00:06:38 »
Nikkie is een leuke vrouw, maar geen WIDM-kandidaat. Idem Robèrt (alleen is dat een leuke man :P).

Nadja is trouwens een klasse apart qua irritatiefactor. Als-je-blieft niet.

Diederik was dan weer mijn favoriete kandidaat in zijn seizoen (en nu ik het toch over hem heb, bekijk allemaal even zijn zeer informatieve filmpje over het coronavirus en deel het met zoveel mogelijk mensen), maar ik zou het eerlijker/fatsoenlijker vinden om 'speciale' of eerste afvallers voorrang te verlenen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 00:08:22 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #241 Gepost op: 16-03-2020, 00:20:31 »
maar ik zou het eerlijker/fatsoenlijker vinden om 'speciale' of eerste afvallers voorrang te verlenen.
Zoals Nikkie ::love:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #242 Gepost op: 16-03-2020, 00:30:40 »
Hoewel ik Nikkie een leuke kandidate vond, herinner ik me niet dat zij in deze panelen zo populair was als ze nu schijnt te wezen. Of is ze na de recente ontwikkelingen dubbele deugpunten waard?  :-X
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 00:34:01 door Michmol »
Woosie down?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #243 Gepost op: 16-03-2020, 00:32:08 »
Ik vind Nikkie echt geweldig, en ik weet zeker als ze gevraagd was voor een all-stars seizoen dat ze ja zou zeggen.

Offline Moritz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #244 Gepost op: 16-03-2020, 01:54:20 »
Met types als Ron en Nikki kun je het niet bepaald een all-starseizoen noemen.. Ik ben benieuwd, maar ik vind dat je een all-starseizoen niet moet vullen met personen die, vrijwillig of niet, in een vroegtijdig stadium zijn afgevallen.
Mijn molletje: Rémy

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #245 Gepost op: 16-03-2020, 09:44:49 »
Met types als Ron en Nikki kun je het niet bepaald een all-starseizoen noemen.. Ik ben benieuwd, maar ik vind dat je een all-starseizoen niet moet vullen met personen die, vrijwillig of niet, in een vroegtijdig stadium zijn afgevallen.
Van alle oud-kandidaten zijn Ron en Nikkie de twee waar het meest over gesproken word, ik vind dat ze dus wel thuishoren in een all-starseizoen.

En waarom een all-starseizoen met mensen die er lang in hebben gezeten?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #246 Gepost op: 16-03-2020, 09:59:50 »
Van alle oud-kandidaten zijn Ron en Nikkie de twee waar het meest over gesproken word, ik vind dat ze dus wel thuishoren in een all-starseizoen.


'Het meest over gesproken'? Hoe meet je dat? Wat Ron betreft, over wie inderdaad al sinds zijn wel heel oneerlijke eliminatie wordt gezegd dat hij een tweede kans verdient, heb je misschien wel gelijk.

Maar Nikkie? Als je het forum van 2019 terugleest zie je dat zij gewoon gemiddeld populair was. Pas na haar vertrek en het bekendworden van haar verdrietige familieomstandigheden hadden velen (terecht) vooral veel medelijden met haar. En nu blijkt ze nog transgender en slachtoffer van afpersing ook. WIDM is er natuurlijk niet om dramatische ontwikkelingen in iemands privéleven te compenseren.

Het is wel enigszins te vergelijken met al die stemmen op Frédérique in de ultieme molmoment-poll. Als zij haar vreselijke ziekte had overleefd en Marc-Marie onfortuinlijk kort na zijn deelname van de DWDD-kruk was gevallen, dan zou hier zijn komische megafoonscène ongetwijfeld bovenaan hebben gestaan.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 10:07:04 door Michmol »
Woosie down?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #247 Gepost op: 16-03-2020, 10:51:10 »
Hoewel ik Nikkie een leuke kandidate vond, herinner ik me niet dat zij in deze panelen zo populair was als ze nu schijnt te wezen. Of is ze na de recente ontwikkelingen dubbele deugpunten waard?  :-X

Nikkie was voor sommige een leuke kandidaat, mar de realiteit was wel een beetje dat ze niet veel bijdroeg aan de opdrachten en het spel. Een goede en leuke vrouw, maar niet zo geschikt voor het programma.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #248 Gepost op: 16-03-2020, 10:59:46 »
Hoewel ik Nikkie een leuke kandidate vond, herinner ik me niet dat zij in deze panelen zo populair was als ze nu schijnt te wezen. Of is ze na de recente ontwikkelingen dubbele deugpunten waard?  :-X
Het zou kunnen dat Nikkie toen minder populair was hier... kan ik me niet meer herinneren.

Op sommige andere platforms is het juist minder omdat er aan haar verhaal van chantage wordt getwijfeld. Vooral omdat ze geen aangifte wil(de) doen, maar wel zeker wist wie het was. Maar ook omdat het haar als vlogger publicitair heel goed uitkwam. Maakt mij niet uit, trouwens. Either way. Als vlogger word je echt geleefd. Ben je een slaaf van je eigen populariteit.

Voor haar deelname aan WIDM ging het al minder met Nikkie's views. Die niet erg subtiele caked up make-up stijl was toen al minder populair. Vrouwen kregen dan soms te horen dat ze er trans uitzagen. Iemand die ik kende had dat toen zelfs in d'r bio "ik ben niet trans!" Terwijl ze er zonder die lagen plamuur helemaal niet trans uitzag.  ??? ::rofl::

Je creativiteit piekt ook als je (heel) jong bent. Veel vloggers doen alles om relevant te blijven. Kan mentaal echt heel zwaar zijn. Op een gegeven moment ging Nikkie zelfs video's deleten als ze in haar ogen niet genoeg views haalden ...dat was eerder echt geen issue.

In de Nederlandse media doet ze het erg goed sinds haar coming out, ja. Top wel dat ze het in H'sum en A'dam nooit lieten uitlekken, want het was algemeen bekend in dat wereldje. Dat zegt ook wel iets over haar persoonlijkheid. Rick vindt Nikkie duidelijk ook helemaal geweldig. Ik ga ervan uit dat ze erbij is. 
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 11:06:59 door Amethyst »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #249 Gepost op: 16-03-2020, 11:01:38 »
Juist in heel de discussie wie wel en wie niet nog een keer in widm, zit voor mij DE reden om geen Allstars seizoen te doen. Want waarom neem je Nikkie wel en bv edo niet mee?  Welke criteria gelden er?   

Ik zie het liefst gewoon nieuwe kandidaten .
En bekende of onbekende Nederlanders maakt niet uit, want delijstjes die ik voorbij zie vliegen zijn voor mij gewoon onbekende Nederlanders op een uitzondering na  ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #250 Gepost op: 16-03-2020, 11:36:27 »
Juist in heel de discussie wie wel en wie niet nog een keer in widm, zit voor mij DE reden om geen Allstars seizoen te doen. Want waarom neem je Nikkie wel en bv edo niet mee?  Welke criteria gelden er?   

Ik zie het liefst gewoon nieuwe kandidaten .
En bekende of onbekende Nederlanders maakt niet uit, want delijstjes die ik voorbij zie vliegen zijn voor mij gewoon onbekende Nederlanders op een uitzondering na  ::rofl::

Het zijn sowieso geen gewone bekende Nederlanders, want anders had dit wel seizoen 21 geheten. Dit is een extra seizoen, dus een spin-off zoals all-stars & onbekende Nederlanders. Ik denk dat de criteria ook is WIE wil er nog mee, want er zijn ook héél veel kandidaten die dat gewoon niet meer willen. Denk ook niet dat ze mensen meenemen uit hetzelfde seizoen. Tja, dan blijven er niet zoveel over.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 11:38:52 door Sanmol »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #251 Gepost op: 16-03-2020, 12:23:44 »
Is Frans van Deursen al genoemd? Die zou in 2005 meedoen, maar werd op het laatste moment (na gesprekken en fitheidstests) schaamteloos gedumpt voor Jim de Groot (die trouwens een leuke kandidaat bleek).
Woosie down?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #252 Gepost op: 16-03-2020, 13:44:59 »
Nikkie was voor sommige een leuke kandidaat, mar de realiteit was wel een beetje dat ze niet veel bijdroeg aan de opdrachten en het spel. Een goede en leuke vrouw, maar niet zo geschikt voor het programma.

Exact. Idem Robèrt.

Vond haar bijdrage aan de Moltalk van dit seizoen ook vrij tenenkrommend. Al is ze daar helaas niet de enige in...
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #253 Gepost op: 16-03-2020, 14:39:36 »
En bekende of onbekende Nederlanders maakt niet uit, want delijstjes die ik voorbij zie vliegen zijn voor mij gewoon onbekende Nederlanders op een uitzondering na  ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl::
Dat heb ik inderdaad ook! Ik vraag me steeds af: ‘wie zíjn deze mensen en hoe kennen jullie die?’  ::rofl::

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #254 Gepost op: 16-03-2020, 15:19:48 »
Opnameperiode van seizoen 20 was mei/juni 2019 en uitzending was dan vanaf  half januari (8 maanden tussen opname en uitzending dus? Was dit bij eerder seizoenen ook het geval? Want dan kunnen we ongeveer uitrekenen wanneer het zou moeten zijn opgenomen als september de uitzendingen beginnen. Dan zou bijvoorbeeld januari/februari een logische opnameperiode zijn. In dat geval is Sarah Chronis misschien geen vervangende kandidatenbegeleider, maar was zij kandidatenbegeleider van seizoen 20 en is Karin kandidatenbegeleider bij seizoen 20b?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #255 Gepost op: 16-03-2020, 15:25:03 »
Opnameperiode van seizoen 20 was mei/juni 2019 en uitzending was dan vanaf  half januari (8 maanden tussen opname en uitzending dus? Was dit bij eerder seizoenen ook het geval? Want dan kunnen we ongeveer uitrekenen wanneer het zou moeten zijn opgenomen als september de uitzendingen beginnen. Dan zou bijvoorbeeld januari/februari een logische opnameperiode zijn. In dat geval is Sarah Chronis misschien geen vervangende kandidatenbegeleider, maar was zij kandidatenbegeleider van seizoen 20 en is Karin kandidatenbegeleider bij seizoen 20b?

Zoals ik al eerder heb uitgelegd waren Rik & Rick en de crewleden tijdens Januari en Februari nog in Nederland. 31 oktober tot 21 november is de enige realistische datum.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #256 Gepost op: 16-03-2020, 15:36:22 »
Het zijn sowieso geen gewone bekende Nederlanders, want anders had dit wel seizoen 21 geheten. Dit is een extra seizoen, dus een spin-off zoals all-stars & onbekende Nederlanders. Ik denk dat de criteria ook is WIE wil er nog mee, want er zijn ook héél veel kandidaten die dat gewoon niet meer willen. Denk ook niet dat ze mensen meenemen uit hetzelfde seizoen. Tja, dan blijven er niet zoveel over.

Maar wie zegt dat dit niet seizoen 21 is? Seizoen 21 hoeft natuurlijk niet perse in 2021 te vallen. Bij andere series is het ook niet het geval dat seizoen 18 in 2018 is. Bij de eerste seizoenen van widm was dit ook niet het geval. Seizoen 1 begon in 1999, seizoen 2 begon in 2001 seizoen 3 begon in 2002, seizoen 4 begon in 2003.

Volgens mij is er alleen gezegd dat er nog een seizoen komt dit jaar. Niet dat dit een All-stars, extra of B seizoen is. Maar ik kan iets gemist hebben natuurlijk.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #257 Gepost op: 16-03-2020, 15:46:59 »
Maar wie zegt dat dit niet seizoen 21 is? Seizoen 21 hoeft natuurlijk niet perse in 2021 te vallen. Bij andere series is het ook niet het geval dat seizoen 18 in 2018 is. Bij de eerste seizoenen van widm was dit ook niet het geval. Seizoen 1 begon in 1999, seizoen 2 begon in 2001 seizoen 3 begon in 2002, seizoen 4 begon in 2003.

Volgens mij is er alleen gezegd dat er nog een seizoen komt dit jaar. Niet dat dit een All-stars, extra of B seizoen is. Maar ik kan iets gemist hebben natuurlijk.

De productie reis voor seizoen 21 was van 2 februari tot 16 februari dit jaar. Bovendien was de clou dat er twee seizoen 20 boekjes waren, want er is een regulier seizoen en een extra seizoen. Wat dat extra seizoen precies inhoud weten we nog niet zeker. Omdat Rick eerder vroeg naar all-stars kandidaten, en daarna die post heeft verwijderd denken we all-stars. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Feit is wel het extra seizoen is ook extra snel opgenomen en vermoedelijk zonder Sarah als kandidatenbegeleidster.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #258 Gepost op: 16-03-2020, 15:50:27 »
Zoals ik al eerder heb uitgelegd waren Rik & Rick en de crewleden tijdens Januari en Februari nog in Nederland. 31 oktober tot 21 november is de enige realistische datum.

Het zou kunnen dat deze data kloppen, al zijn er nog best wat foto's gepost in deze periode. Sarah was er in elk geval niet als kandidatenbegeleider in de genoemde periode.

Ik zi in januari/febrauri vooral foto's van China. Die kunnen ook eerder ingepland zijn natuurlijk.. Rik zou het makkelijkste te plaatsen moeten zijn - aangezien hij dus niet in die tijd een ander programma heeft kunnen presenteren, is dat nog na te gaan?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #259 Gepost op: 16-03-2020, 15:56:19 »
Het zou kunnen dat deze data kloppen, al zijn er nog best wat foto's gepost in deze periode. Sarah was er in elk geval niet als kandidatenbegeleider in de genoemde periode.

Ik zi in januari/febrauri vooral foto's van China. Die kunnen ook eerder ingepland zijn natuurlijk.. Rik zou het makkelijkste te plaatsen moeten zijn - aangezien hij dus niet in die tijd een ander programma heeft kunnen presenteren, is dat nog na te gaan?

Ik herhaal het nog een keer voor de mensen die geen Instagram hebben: 11 januari was Rik in Nederland bij Moltalk, en 20 januari was Rik bij vrienden van Amstel Live. In Februari is de rondreis voor WIDM 21 geweest (logisch), dus januari & februari zijn gewoon niet aannemelijk als film dagen. Een seizoen duurt ongeveer 20 dagen om gefilmd te worden. 22 januari tot 2 februari is gewoon te kort daarvoor. Bovendien waren crewleden ook nog in Nederland rond die tijd.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 16:01:03 door Sanmol »