Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 425885 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #260 Gepost op: 16-03-2020, 16:17:37 »
Zou je me kunnen zeggen waarom de periode van 13-10 t/m 6-11 niet zou kunnen?

Ik heb een vermoeden dat deze periode zou kunnen en denk dan ook al een optie te hebben gevonden voor het land.. Maar misschien volg jij nog andere productieleden die ik niet volg waardoor deze periode niet zou kunnen kloppen  ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #261 Gepost op: 16-03-2020, 16:20:47 »
Jullie lijken wel erg overtuigd van de aanname dat het door het 'normale' productie team is gemaakt. Voor hetzelfde geld stond Anton aan het roer van de extra serie, was JP de kandidatenbegeleider en wordt het gepresenteerd door Angela. :P

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #262 Gepost op: 16-03-2020, 16:30:41 »
True, die optie bestaat. Maar ik schat Rick in als iemand die graag controle heeft over de kwaliteit van dit programma. Hij geeft ook in de podcasts aan dat hij graag met een klein team werkt dat goed op elkaar ingespeeld moet zijn om snel te kunnen schakelen als dat nodig is. Het lijkt me daarom zeker bij een tweede productie binnen een jaar onlogisch om ook nog eens te werken met een ander team. Is dit speculatie - zeker   ::jaja::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #263 Gepost op: 16-03-2020, 16:43:48 »
Jullie lijken wel erg overtuigd van de aanname dat het door het 'normale' productie team is gemaakt. Voor hetzelfde geld stond Anton aan het roer van de extra serie, was JP de kandidatenbegeleider en wordt het gepresenteerd door Angela. :P

Helemaal met je eens.  ::ok::
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #264 Gepost op: 16-03-2020, 17:31:41 »
Sorry alvast voor de dubbelpost. Heb nu gekeken naar bijna alle eerste en tweede afvallers van de BN'er seizoenen (iig van degenen die Instagram hebben) en trok daar de volgende conclusies uit:

Instagram stilte:
Sander Lantinga - 31 oktober t/m 14 november
Vera Mann - 21 september t/m 19 november.
Hans Schiffers: 27 oktober t/m 20 november
Hanna Bervoets - 5 oktober t/m 29 oktober
Horace Cohen - 3 t/m 19 oktober
Marion Pauw - 7 oktober t/m 4 november: 1 post: een boek.
Dio - 11 september t/m 18 december
Pieter Derks - 30 september t/m 16 oktober
Yvonne Coldeweijer - 4 november t/m 22 november
Nikkie de Jager - 10 oktober t/m 2 december: post alleen aankondigingen van video's die online staan.
Manuel Venderbos had tussen 23 oktober en 10 november een Instagram stilte.
Tina de Bruin had een Instagram stilte tussen 21 oktober en 19 november (ze postte wel een aantal filmpjes, maar die zouden vooraf gewoon opgenomen kunnen zijn). Ze reageert ook vaak bij Nikkie op Instagram.
Roeland Fernhout op 8 oktober op een première en op 12 november op het Filmfestival. Daartussen kan ik niks vinden van waar hij was.

Minder waarschijnlijk, juist opvallend, maar nog steeds zeker mogelijk
Nicolette Kluijver - 16 oktober t/m 13 november: geen posts die aantonen dat ze in Nederland is. Post echter wel behoorlijk veel, maar vooral filmpjes van haar kinderen en paard.
Annette van Trigt begint weer met posten vanaf 3 november na een stilte van meer dan 2 jaar...
Maurice Lede deed in november de #veganfit challenge waarbij hij vaak in de sportschool te vinden was volgens zijn Instagram van 30 september tot 16 oktober is hij wel stil en de rest van oktober post hij vrijwel alleen promo's van 3 op reis.
Vincent Vianen - 19 september t/m 8 november alleen dansvideo's en 8 november t/m 27 november een complete stilte
Ron Boszhard post van 31 oktober t/m 20 november wel door, maar het zijn vooral posts die op elk moment kunnen zijn gemaakt.
Janine Abbring tweet gewoon door zo nu en dan, maar het zijn vooral retweets. Op 15 november is zij thuis: ze post dan een filmpje samen met haar hond en Netflix.

Ik heb nog niet gekeken naar Twitter, Facebook, evenementen etc. Dus check dat vooral!

Verder opvallend:
Tussen 17 oktober en 11 december postte Margriet van der Linden op Instagram alleen maar promo's voor afleveringen van haar serie How to be a man.

Tussen 21 oktober en 15 november postte Chris Zegers alleen maar een filmpje van de USA waar hij toen een paar weken geleden was geweest. Normaal post hij veel meer.

Toprak Yalçiner heeft tussen 7 oktober t/m 19 november slechts 2 posts, die niet perse aantonen dat ze in Nederland was

Gevonden door Sanmol:
Nadja Hüpscher - Niet héél actief op sociale media, maar heeft een stilte van 31 oktober tot 27 november

Sofie van den Enk - Ook niet héél actief en volgens Instagram op 1 november in New York? Wellicht alibi.

Diederik Jekel - 30 oktober nog bij een toneelvoorstelling, maar post alleen op 17 november een foto over Telekids en is spontaan ook weer op 21 november in Nederland voor de laatste draaidag van de kennis van nu.

Viktor Brand - 29 oktober nog in Nederland, maar throwback foto's van een reisje naar Spanje op 7 & 17 november. Post wel een foto in een weiland op 20 november, maar 21 november is pas weer echt een foto met iemand anders op Instagram.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 20:38:54 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #265 Gepost op: 16-03-2020, 17:33:47 »
Goed gedaan Frank  ::bravo::

Er zitten echt leuke kandidaten tussen  ::love:: ::love::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #266 Gepost op: 16-03-2020, 17:36:28 »
Ik ben nog steeds overtuigd van mijn 31 oktober tot 21 november. Dat komt allemaal te goed uit, en vooral opvallend als productie weer allemaal op precies 21 november post na een lange stilte. Vervolgens heeft Rik ook nog een post op 22 november, en Rick op 24 november. We weten in ieder geval dat het seizoen ergens tussen maart 2019 en mei 2020 is opgenomen. Veel maanden vallen al af, omdat Rick of Rik dan in Nederland zijn. Normaal is een seizoen 25 dagen, en dit seizoen zou dan opgenomen zijn binnen 20 dagen wat alsnog heel reëel is. 1 ding is wel zeker productie heeft er alles aangedaan om dit geheim te houden, want voor seizoen 20 is al te veel uitgelekt. Dat willen ze niet nog een keer hebben vermoed ik.

Ron vind ik trouwens wel iemand die inderdaad mee zou hebben kunnen doen. In het rijtje van all-stars waarvan we weten dat ze al een stilte hebben zoals Nikkie, Victor en Diederik past hij wel.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 17:40:55 door Sanmol »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #267 Gepost op: 16-03-2020, 17:56:25 »
Pieter, Vincent en Maurice zou ik heel leuk vinden! Interessante kandidaten die ik veel liever ver had zien komen.

Diederik, Nikkie en Ron voelen als "logische" all-stars. Viktor voel ik niet helemaal, was volgens mij niet heel opvallend in zijn jaar o.i.d., maar wie weet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #268 Gepost op: 16-03-2020, 18:08:31 »
Pieter, Vincent en Maurice zou ik heel leuk vinden! Interessante kandidaten die ik veel liever ver had zien komen.

Diederik, Nikkie en Ron voelen als "logische" all-stars. Viktor voel ik niet helemaal, was volgens mij niet heel opvallend in zijn jaar o.i.d., maar wie weet.

Om eerlijk te zijn kan ik alleen de actie van Viktor herinneren, dat hij niet de joker kon vinden in de slaapkamer in afl 1. Viel niet héél erg op in de uitzendingen. Trouwens, volgensmij heeft Vincent wel dansles gegeven in November, dus die doet sowieso niet mee (als het all-stars is).

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #269 Gepost op: 16-03-2020, 18:29:50 »
Als Nikkie meedoet, lijkt het me onwaarschijnlijk dat Yvonne meedoet.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #270 Gepost op: 16-03-2020, 18:31:08 »
ik denk wel dat ze een goeie en leuke groep willen vormen dus niet perse alle mollen, winnaars etc
maar gewoon een leuke gevarieerde groep van oud kandidaten van eerste afvallers 5e afvaller etc.
en dan verschillende seizoenen, 2 uit seizoen 8 en 1 uit 9 ofzo.
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #271 Gepost op: 16-03-2020, 18:35:59 »
Trouwens mocht het dan toch met "bekende" Nederlands zijn Katja Schuurman zat in November in het buitenland om yogalessen te volgen  ::rofl::.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #272 Gepost op: 16-03-2020, 18:49:48 »
Oeh interessant Frank, dan kan het best een eerste/tweede afvallers editie worden ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #273 Gepost op: 16-03-2020, 19:56:38 »
Om eerlijk te zijn kan ik alleen de actie van Viktor herinneren, dat hij niet de joker kon vinden in de slaapkamer in afl 1. Viel niet héél erg op in de uitzendingen.
Ik weet alleen nog dat hij echt óveral vertelde dat hij inspecteur hondenbelasting was geweest.

Ik zou het leuk vinden afvallers uit wat vroegere seizoenen terug te zien. Niet alleen mensen van enkele seizoenen geleden, die voor mijn gevoel nog in de afgelopen editie zaten. Een aantal van de eerste afvallers lijken me leuk, maar er zijn er ook een paar die ik niet per se terug hoef te zien. Liever wat mensen die fanatiek waren en een enthousiaste indruk hebben achtergelaten.
Tell me what your telescope says

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #274 Gepost op: 16-03-2020, 19:59:36 »
Vera, Hanna, Marion, Pieter ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #275 Gepost op: 16-03-2020, 20:36:32 »
Het enige waar ik een beetje mee zit is dat de stiltes nogal uiteen lopen. Sommige mensen hebben juist een stilte in september/oktober en anderen in november.

Voor nu zou ik concluderen dat Roeland, Nikkie, Tina, Ron, Manuel, Diederik, Toprak en Janine sowieso mee doen. Als iemand dit kan ontkrachten dmv twitterstiltes, facebook, evenementen, andere dingen. Laat het vooral weten!!!

Ik word iig heel enthousiast van bovenstaande acht namen.

Sanmol, ik heb jouw vondsten even bijgevoegd in mijn post (uiteraard met credits) voor het overzicht  ;)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 20:40:07 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #276 Gepost op: 16-03-2020, 20:39:36 »
Het enige waar ik een beetje mee zit is dat de stiltes nogal uiteen lopen. Sommige mensen hebben juist een stilte in september/oktober en anderen in november.

Voor nu zou ik concluderen dat Roeland, Nikkie, Tina, Ron, Manuel, Diederik en Janine sowieso mee doen. Als iemand dit kan ontkrachten dmv twitterstiltes, facebook, evenementen, andere dingen. Laat het vooral weten!!!

Ik word iig heel enthousiast van bovenstaande zeven namen.

Sanmol, ik heb jouw vondsten even bijgevoegd in mijn post (uiteraard met credits) voor het overzicht  ;)

Diederik zou ik - nogmaals - super vinden, maar vergeleken met alle andere eerste en 'speciale' afvallers kan ik hem absoluut niet plaatsen. Zelfde geldt voor de voormalig inspecteur hondenbelasting. Was inderdaad niet echt opvallend. Dan nog eerder Nadja, al was die vooral in negatieve zin heel erg opvallend :P
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #277 Gepost op: 16-03-2020, 20:40:54 »
Mee eens hoor. Viktor zie ik ook niet zo snel verschijnen in zo'n seizoen. En je opmerking over Diederik begrijp ik helemaal  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #278 Gepost op: 16-03-2020, 21:30:53 »
Dit was de grote verrassing waar we gedurende het seizoen op zaten te wachten.

Ik lees al vele goede ideeën hier over wat het seizoen zou kunnen inhouden en wie er mee zouden kunnen doen. Persoonlijk denk ik niet dat het een "allstar" seizoen wordt, daarbij zou ik denken aan de kandidaten/mollen waar aan je de meeste herinneringen hebt en die dus ook logischer wijs langer in het programma hebben gezeten. Een "redemption" seizoen voor kandidaten die als eerste of onfortuinlijk het spel hebben verlaten zie ik ergens wel gebeuren, maar daarbij heb ik de vraag of je er wel een leuke groep van kan maken. Het lijkt mij dat de makers dit als de eerste prioriteit hebben voor een extra seizoen met de hoge verwachtingen en het hoge budget dat het programma met zich mee brengt. Mij maakt het allemaal in ieder geval niet zo veel uit, als het maar een leuke groep is vind ik een extra seizoen WIDM altijd leuk.

Ik denk ook dat het programma al opgenomen is, zo'n aankondiging maken doe je niet als het programma nog niet opgenomen is met de huidige gang van zaken in de wereld. Misschien dat Rick's research reis eigenlijk de opname voor het nieuwe programma was? of de al gespeculeerde datums van eind oktober- november?


 

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #279 Gepost op: 16-03-2020, 21:56:57 »
Persoonlijk denk ik niet dat het een "allstar" seizoen wordt, daarbij zou ik denken aan de kandidaten/mollen waar aan je de meeste herinneringen hebt en die dus ook logischer wijs langer in het programma hebben gezeten. Een "redemption" seizoen voor kandidaten die als eerste of onfortuinlijk het spel hebben verlaten zie ik ergens wel gebeuren, maar daarbij heb ik de vraag of je er wel een leuke groep van kan maken.

Hier heb ik over nazitten te denken, maar enfin het is altijd leuk om te kijken ::rofl::.

Ik vraag me nog wel af wanneer dit seizoen op de buis komt. Het enige wat we weten is dat het na de zomer komt. De zomer begint om 20 juni en eindigt op 22 september. En ik neem aan dat we in januari nog wel een seizoen 21 krijgen, want dit is letterlijk alleen een extra seizoen in 2020. En ik verwacht niet dat we gelijk seizoen 21 na het extra seizoen krijgen, dat zou echt te veel zijn. Ik zet mijn geld voor ergens eind juli / begin augustus.