Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 425991 keer)

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #280 Gepost op: 16-03-2020, 23:28:40 »
Ik zou graag Pieter terug zien, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Hij stond volgens mij vanaf eind september/begin oktober zonder pauzes van meerdere weken in het theater met zijn nieuwste show.  ::niet-ok::
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #281 Gepost op: 16-03-2020, 23:30:01 »
Het seizoen is al opgenomen, bevestigt een woordvoerder aan het AD. Dit extra seizoen komt er dus sowieso.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #282 Gepost op: 16-03-2020, 23:48:23 »
Het seizoen is al opgenomen, bevestigt een woordvoerder aan het AD. Dit extra seizoen komt er dus sowieso.

Dat is sowieso altijd een goede bevestiging. Goed gevonden.  ::ok::. Frappant dat ook de AD het een extra seizoen noemt, en S21 staat apart van dit extra seizoen. Maakt all-stars (of een andere twist) weer aannemelijker. We hebben echt héél veel aanwijzingen voor een all-stars seizoen, maar wat als het nou wél met onbekenden is gebeurt.

50 weken geleden vroeg iemand op Instagram alsof er nog een seizoen komt met onbekenden en Rick zei toen "Ik kan alleen zeggen dat wij weten dat heel veel mensen dat willen". De enige vraag is dan HOE hebben ze mensen gecast? Weet iemand alsof er een nep programma is geweest voor de Avtrotros, waar je voor moest aanmelden? ::rofl::. Ik zie
ze die stunt zo doen namelijk.

Edit: Is dit programma al op de buis geweest? https://www.avrotros.nl/winkel/bijwonen/item/droom-jij-van-een-eigen-foodtruck/

Dit is wat de AD precies had te vertellen:
Citaat
Afgelopen zaterdag werd bekend dat zanger Rob Dekay de saboteur van het 20ste seizoen van Wie is de Mol? was. Hoewel fans van het programma normaal gesproken langere tijd moeten wachten op een nieuw seizoen, maakte de Avrotros een dag later bekend dat er na de zomer een nieuwe reeks, ter ere van de twintigste editie van het programma, zal verschijnen.

Vandaag laat een woordvoerder weten dat Molloten zich in ieder geval geen zorgen hoeven te maken over het nieuwe seizoen. De opnames zijn namelijk al achter de rug en de afleveringen worden dus gewoon uitgezonden. Welke kandidaten het programma heeft weten te strikken, is echter nog niet bekend.

Over de opnames van het 21ste seizoen, dat normaal gesproken in mei of juni zal worden gemaakt, is nog niet veel duidelijk. De Avrotros laat weten dat het afhankelijk is van het verloop van het coronavirus.

Iets anders wat mij ook nog opvalt is dat op 24 november Rick een foto heeft geplaatst met Rik. Deze foto is eerder gemaakt, en ik dacht oorspronkelijk dat dit uit het seizoen in China was. Echter, vermoed ik nu dat dit een foto uit het extra seizoen is. Geen enkele van deze kleding komt overeen met de warme temperaturen die we in China hebben gezien  ::rofl::.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mijn keuze gaat nu naar Nieuw-Zeeland als land, want dat lijkt me de beste keuze van dat lijstje die Art ooit heeft gestuurd gezien de temperatuur in November. Het is ook niet een héél toeristisch land voor Nederlanders, en de achtergrond lijkt
de omgeving daarvan op die foto.

Het enige is dat voor de ontdekkingsreis ik dacht dat ze überhaupt een land zouden kiezen dat dichtbij China ligt zodat je daar ook locaties kunt zien. Van China naar Nieuw Zeeland vliegen is zo'n 12 uur  ::rofl::. Het kan natuurlijk wel.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 01:59:46 door Sanmol »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #283 Gepost op: 17-03-2020, 00:23:21 »
Voor nu zou ik concluderen dat Roeland, Nikkie, Tina, Ron, Manuel, Diederik, Toprak en Janine sowieso mee doen. Als iemand dit kan ontkrachten dmv twitterstiltes, facebook, evenementen, andere dingen. Laat het vooral weten!!!

Janine Abbring is (en was) behoorlijk actief op Twitter. Sowieso was zij tot begin september bezig met Zomergasten (daarna vakantie in Spanje met hond lijkt het) en kort daarna in de redactie van Zondag met Lubach (13 oktober tot in december). (Ga ervan uit dat ze hier geen break in heeft genomen.) In november/oktober kan ik geen duidelijke twitterstilte vinden, 22 september tot 11 oktober (evt. uitgebreid tot 20 oktober) wel stil in haar openbare tweets.

Diederik Jekel is ook een actief twitteraar, in de openbare tweets is het verdacht rustig in (augustus en) september tot 9 oktober. De retweets over De Kennis van Nu zijn erg standaard in die periode. Het is tegenwoordig wel eens presentator van RTL Boulevard, geen idee of hij in september daar is verschenen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #284 Gepost op: 17-03-2020, 03:57:48 »
Laat ik eens mijn eigen all-starseizoen samenstellen. Omdat ik dat leuk vindt :) Ik ga er voor het gemak van uit dat er voor elke positie in het seizoen er een kandidaat meedoet. (Één eerste afvaller, één tweede, enz.) Deels uitgaande van wat ik verwacht, voor een deel wat ik hoop :)

1. Ron
2. Nikkie
3. Ellie / Janine
4. Jennifer
5: Joris / Sebastiaan
6: Arjen
7: Diederik (Chris zou ik ook fantastisch vinden maar die heeft genoeg schermtijd gehad denk ik ;D)
Verliezer:  Liesbeth / Carolien
Winnaar: Sofie / Petra (Hoe tof zou het zijn om nog een onbekende kandidaat erbij te hebben!)
Mol: Kees / Dennis
...óf niet!

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #285 Gepost op: 17-03-2020, 14:03:34 »
True, die optie bestaat. Maar ik schat Rick in als iemand die graag controle heeft over de kwaliteit van dit programma. Hij geeft ook in de podcasts aan dat hij graag met een klein team werkt dat goed op elkaar ingespeeld moet zijn om snel te kunnen schakelen als dat nodig is. Het lijkt me daarom zeker bij een tweede productie binnen een jaar onlogisch om ook nog eens te werken met een ander team. Is dit speculatie - zeker   ::jaja::
Helemaal waar. Ik ben een absoluut control freak, echt. Ons team heeft gewoon 2 seizoenen in 1 jaar gemaakt. Echt petje af voor iedereen die mee gewerkt heeft.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #286 Gepost op: 17-03-2020, 14:35:40 »
Helemaal waar. Ik ben een absoluut control freak, echt. Ons team heeft gewoon 2 seizoenen in 1 jaar gemaakt. Echt petje af voor iedereen die mee gewerkt heeft.
Enorm veel complimenten aan jou en je team, Rick! Ik denk dat het enorm onderschat wordt hoe moeilijk het is om steeds zo'n goed programma neer te zetten waarbij de verwachtingen zo intzettend hoog zijn bij iedereen. Petje af!
...if one only remembers to turn on the light.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #287 Gepost op: 17-03-2020, 15:39:05 »
Laat ik eens mijn eigen all-starseizoen samenstellen. Omdat ik dat leuk vindt :) Ik ga er voor het gemak van uit dat er voor elke positie in het seizoen er een kandidaat meedoet. (Één eerste afvaller, één tweede, enz.) Deels uitgaande van wat ik verwacht, voor een deel wat ik hoop :)

1. Ron
2. Nikkie
3. Ellie / Janine
4. Jennifer
5: Joris / Sebastiaan
6: Arjen
7: Diederik (Chris zou ik ook fantastisch vinden maar die heeft genoeg schermtijd gehad denk ik ;D)
Verliezer:  Liesbeth / Carolien
Winnaar: Sofie / Petra (Hoe tof zou het zijn om nog een onbekende kandidaat erbij te hebben!)
Mol: Kees / Dennis

Ellie zou ik persoonlijk top vinden. Die is na haar WIDM-avontuur volledig uit de media verdwenen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #288 Gepost op: 17-03-2020, 15:42:33 »
Helemaal waar. Ik ben een absoluut control freak, echt. Ons team heeft gewoon 2 seizoenen in 1 jaar gemaakt. Echt petje af voor iedereen die mee gewerkt heeft.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je hier zelf controle over wil houden! Kan niet wachten tot na de zomer!  ::tandpastasmiley::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #289 Gepost op: 17-03-2020, 16:15:49 »
Trouwens nog wat evidence dat de opnamens van 31 oktober tot 21 november waren. Op 7 november was de jaarlijkse Avtrotros presentatoren borrel, en letterlijk iedereen was daar aanwezig behalve Rik  ::rofl::. Klik hier

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #290 Gepost op: 17-03-2020, 16:20:33 »
Trouwens nog wat evidence
Bewijs bedoel je? :P
...óf niet!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #291 Gepost op: 17-03-2020, 16:30:39 »
Bewijs bedoel je? :P

Ja, dúh. Ik denk sowieso dat als het all-stars is we toch niet weten wie allemaal meedoen, want niet iedereen heeft Instagram.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #292 Gepost op: 17-03-2020, 16:42:53 »
Ellie zou ik persoonlijk top vinden. Die is na haar WIDM-avontuur volledig uit de media verdwenen.

https://www.npostart.nl/ellie-op-patrouille/17-03-2020/AT_2128729

Ellie werkt niet meer voor de politie. Ze heeft het nu heel druk met de media  ;)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #293 Gepost op: 17-03-2020, 16:45:11 »
https://www.npostart.nl/ellie-op-patrouille/17-03-2020/AT_2128729

Ellie werkt niet meer voor de politie. Ze heeft het nu heel druk met de media  ;)

Joh  ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #294 Gepost op: 17-03-2020, 16:56:09 »
Ellie wijdde voor Nikkie’s coming-out ook een post aan haar. Wellicht kennen ze elkaar uit seizoen 21.

De foto van Rick en Rik is hoogstwaarschijnlijk genomen bij seizoen 21 omdat ook Nikkie bij die foto was (zie Rick’s Instagram).

Ik zou erg graag Horace Cohen, Frits Huffnagel en Viktor Brand nog eens zien meedoen!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #295 Gepost op: 17-03-2020, 16:58:05 »
Joh  ;)

 ::rofl::

OT: Ze mag inderdaad terugkomen in een All Stars Edition.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #296 Gepost op: 17-03-2020, 17:03:39 »
Helemaal waar. Ik ben een absoluut control freak, echt. Ons team heeft gewoon 2 seizoenen in 1 jaar gemaakt. Echt petje af voor iedereen die mee gewerkt heeft.

Absoluut hulde voor jullie !!  ::confettie:: ::respect:: ::respect::

Hopelijk ga je niet nog meer speurwerk wegedditten  ::tandpastasmiley:: dan hebben Rat CS (wij molloten) geen leven meer

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #297 Gepost op: 17-03-2020, 17:16:26 »
De foto van Rick en Rik is hoogstwaarschijnlijk genomen bij seizoen 21 omdat ook Nikkie bij die foto was (zie Rick’s Instagram).

Ja of bij seizoen 19, want daar waren Rick, Rik en Nikkie ook bij elkaar met zijn drieën. Ik heb nog niet gecheckt of kleding overeen komt met bijvoorbeeld een aflevering en of dit mogelijk is.

E: Alleen kan ik de foto met Nikkie niet terugvinden op Ricks instagram? ???
« Laatst bewerkt op: 17-03-2020, 17:18:00 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #298 Gepost op: 17-03-2020, 17:18:21 »
Ja of bij seizoen 19, want daar waren Rick, Rik en Nikkie ook bij elkaar met zijn drieën. Ik heb nog niet gecheckt of kleding overeen komt met bijvoorbeeld een aflevering en of dit mogelijk is.

Die foto van Nikkie & Rik is volgensmij gemaakt bij het milkshake festival voor seizoen 19 nog. Nikkie haar make-up ziet er nu toch wel wat anders uit. Die foto van Rik & Rick is wel nieuw.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #299 Gepost op: 17-03-2020, 17:50:55 »
Die foto van Nikkie & Rik is volgensmij gemaakt bij het milkshake festival voor seizoen 19 nog. Nikkie haar make-up ziet er nu toch wel wat anders uit. Die foto van Rik & Rick is wel nieuw.

Nee, Rick (met ck) had ook een (nieuwe) foto met Nikkie op zijn instagram staan op de dag dat Nikkie uitkwam als transgender. Ik meen te herinneren dat Rick toen dezelfde jas aan had, wat zou kunnen duiden dat dat tijdens het extra seizoen is genomen. Ik weet zeker dat het op zijn instagram heeft gestaan, maar ik kan het echt niet meer terugvinden.

Toch wel erg op zich dat we hun Instagrams allemaal aan het uitpluizen zijn :-[
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92