Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426010 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #500 Gepost op: 25-06-2020, 13:08:57 »
Lekker bezig!  ::bravo::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #501 Gepost op: 25-06-2020, 15:10:44 »
Dat is een flinke research zeg!  ::rofl:: Ik vind Patrick Stoof zijn ticketswap wel mooi.

Ron verdient sowieso altijd een tweede kans, toch?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #502 Gepost op: 25-06-2020, 15:22:43 »
En Allstars is het logische denk ik en top reasearch Nikkie was iedereen al over eens dat die mee zou doen na die foto!
chipsverslaafde <3

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #503 Gepost op: 30-06-2020, 15:00:35 »
Beste Molloten,

Happy new year!

De Kick-Off is uitgezonden, De Leader is getoond, de promos voor aflevering 1 worden uitgezonden dus er rust nog maar naar 1 ding te doen: "Wie is de Mol?" seizoen 20 gewoon uitzenden.

Zoals ik in het Molboekje van dit jaar zei: in 1999 had niemand in het team zich dit kunnen voorstellen, maar toch, hier zijn we: jaar 20 van "Wie is de Mol?". Wij hebben echt, geloof me, 20 jaar lang ons best gedaan om een oprecht, mooi en spannend programma voor jullie te maken. Hoewel lang niet alles wat we geprobeerd hebben een succes is geweest; Ik denk wel dat we in het algemeen goede televisie hebben gemaakt en daar ben ik trots op.

Als je zo'n jubileum ervaart, ga je misschien vanzelfsprekend, terugdenken aan alles wat je in die tijd meegemaakt hebt.
En dat is veel! Meer dan 200 afleveringen in bijna 30 landen, ongeveer 525(!) opdrachten, ruim 1000 tests, honderden leuke mensen en een bijzonder gezelschap top Mollen.

Als je dit leest is er grote kans dat je fan van het programma ben en daar zijn we heel dankbaar voor. Tenslotte is het ook voor sommige van jullie ook een sort jubileum jaar. En om dat een beetje te vieren dacht ik wij gaan iets in het programma doen om de molloten te bedanken. Dat is gelukt. Je ziet het vanzelf langskomen.

Hoe dan ook, zoals altijd wens ik jullie veel plezier de komende 10 weken. Net zoals jullie het programma volgen, volgen wij jullie en we zijn benieuwd naar je bevindingen, theorieën, en natuurlijk de (soms pijnlijke) kritieken.

Namens de hele WIDM team, BEDANKT!
Groet,
Rick

Een bericht van - als ik me niet vergis - 5 januari 2020. Opvallend is dat er in totaal 10 'nieuwe tekstregels' zijn, waarbij gebruik wordt gemaakt van een enter:

B - H - D - Z - A - A - H - N - G - R

Het is ongetwijfeld véél te ver gezocht, maar aangezien Rick het al meermaals had over 'aanwijzingen die we niet gezien hadden' is ALLES mogelijk  ::rofl:: Zijn dit misschien wel de voorletters van de deelnemende kandidaten? In dat geval onder andere mogelijk:

Barbara Barend (S10)       
Hadewych Minis (S12)        
Diederik Jekel (S17)
Zarayda Groenhart (S13)
Alex Klaasen (S7)
Airen Mylène (S16)
Horace Cohen (S11)
Nikkie de Jager (S19)
Gijs Staverman (S5)
Ron Boszhard (S18)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #504 Gepost op: 30-06-2020, 17:04:52 »
Oh wow, goed speurwerk!  ::bravo:: Ik vind het helemaal niet te ver gezocht.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #505 Gepost op: 30-06-2020, 22:23:30 »
Een bericht van - als ik me niet vergis - 5 januari 2020. Opvallend is dat er in totaal 10 'nieuwe tekstregels' zijn, waarbij gebruik wordt gemaakt van een enter:

B - H - D - Z - A - A - H - N - G - R

Het is ongetwijfeld véél te ver gezocht, maar aangezien Rick het al meermaals had over 'aanwijzingen die we niet gezien hadden' is ALLES mogelijk  ::rofl:: Zijn dit misschien wel de voorletters van de deelnemende kandidaten? In dat geval onder andere mogelijk:

Barbara Barend (S10)       
Hadewych Minis (S12)        
Diederik Jekel (S17)
Zarayda Groenhart (S13)
Alex Klaasen (S7)
Airen Mylène (S16)
Horace Cohen (S11)
Nikkie de Jager (S19)
Gijs Staverman (S5)
Ron Boszhard (S18)

Ik wil alleen wel toevoegen dat Airen zwanger was ::rofl::.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #506 Gepost op: 30-06-2020, 22:25:52 »
Ik wil alleen wel toevoegen dat Airen zwanger was ::rofl::.

Haha, ik heb ook niet héél aandachtig gezocht naar of iemand ook daadwerkelijk mee kán doen. Maar er zijn natuurlijk ook nog wat andere alternatieven voor sommige letters te bedenken!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #507 Gepost op: 30-06-2020, 22:37:10 »
Haha, ik heb ook niet héél aandachtig gezocht naar of iemand ook daadwerkelijk mee kán doen. Maar er zijn natuurlijk ook nog wat andere alternatieven voor sommige letters te bedenken!

Ik heb een paar maanden geleden al een poging gedaan om uit te pluizen wie mee zouden kunnen doen, maar toen zag ik dat heel veel all-stars wel actief waren tijdens de periode. Misschien zitten ze er alsnog tussen, maar geen idee.

Jung-es, ik heb even gekeken naar alle sociale media activiteiten van alle mogelijke ''all-stars'' kandidaten. En kom tot de conclusie dat het scenario van een full on all-stars cast héél erg klein is. Van alle kandidaten blijven deze mensen over:

De ''ik zit bijna nooit op sociale media'' of heb géén account personen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Onzeker:
Ellie Lust - Bracht boek uit in november 2019
Yvonne Coldeweijer - Alleen een paar posts in november 2019
Loes Haverkort - Zat in ''ibiza'' volgens haar Instagram, maar post daar één foto op 1 november
Ron Boszhard - Actief in november op Instagram, maar posts kunnen van tevoren zijn gemaakt

Meest zeker:
Peggy Vrijens - Post alleen één foto op 17 november

Nadja Hüpscher - Heeft een stilte rond die tijd

Hans Schiffers - Stilte rond de opnamens

Viktor Brand - Alleen throwback foto's in opnametijd

Diederik Jekel - Alleen één foto in opnametijd op 17 november

Nikkie de Jager - Stil in opnametijd, en de uitgelekte foto (tbh enige die echt héél erg zeker is)

Aangezien we die foto van Nikkie hebben lijkt het meest aannemelijke scenario Nikkie (tweede kans twist) + 9 nieuwe BN'ers.

Als ik dan een all-stars cast zou moeten maken:

Nikkie De Jager
Peggy Vrijens
Nadja Hüpscher
Loes Haverkort
Loretta Schrijver

Diederik Jekel
Ron Boszhard
Daniël Boissevain
Joris Linssen
Hans Schiffers
« Laatst bewerkt op: 30-06-2020, 22:42:37 door Sanmol »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #508 Gepost op: 30-06-2020, 22:54:09 »
Haha, ik heb ook niet héél aandachtig gezocht naar of iemand ook daadwerkelijk mee kán doen. Maar er zijn natuurlijk ook nog wat andere alternatieven voor sommige letters te bedenken!

Heb ze even op een rijtje gezet. De kans ís heel klein, maar met Rick weet je het natuurlijk maar nooit!  ::)


B
Barbara Barend (S10)
Bella Hay (S18)
Buddy Vedder (S20, winnaar)

H
Hind (S10)
Horace Cohen (S11)
Hanna Verboom (S11)
Hadewych Minis (S12, winnaar)
Hans Schiffers (S9)

D
Deborah (S1, mol)
Dan (S2)
Doortje (S2)
Dick (S3)
Dick Jol (S7)
Dunya Khayame (S8)
Dennis Storm (S9)
Dio (S12)
Daniël Boissevain (S13)
Daphne Bunskoek (S14)
Diederik Jekel (S17)

Z
Zarayda Groenhart (S13)

A
Arnoud (S1)
Aafke (S4)
Astrid (S4)
Alex Klaasen (S7)
Annette van Trigt (S8)
Anniek Pfeiffer (S9, verliezend finalist)
Arjen Lubach (S10)
Anna Drijver (S11)
Art Rooijakkers (S11, winnaar en ex-presentator)
Anne-Marie Jung (S12, mol)
Aaf Brandt Corstius (S14)
Ajouad el Miloudi (S15)
Airen Mylène (S16)
Annemieke Schollaerdt (S16, verliezend finalist)
Anita Witzier (S20)
Angela Groothuizen (ex-presentator)

N
Nazife (S2)
Nico (S2, mol)
Nadja Hüpscher (S7)
Nicolette Kluijver (S8)
Nikkie de Jager (S19)
Nathan Rutjes (S20)

G
Gerda (S2)
George (S3, mol)
Gijs Staverman (S5)
Geert Hoes (S6)
Georgina Verbaan (S8)

R
Robin (S1)
René (S4)
Ron (S4, Winnaar)
Roeland Fernhout (S5)
Richard Groenendijk (S6)
Roderick Veelo (S6)
Renate Gerschtanovic (S7)
Regina Romeijn (S8, verliezend finalist)
Rick Engelkes (S9)
Rik van de Westelaken (S15, winnaar + huidig presentator)
Remy van Kesteren (S16)
Rop Verheijen (S16, huidig presentator MolTalk)
Roos Schlikker (S17)
Ron Boszhard (S18)
Robèrt van Beckhoven (S19)
Rick Paul van Mulligen(S19)
Rob Dekay (S20, mol)
« Laatst bewerkt op: 30-06-2020, 22:58:44 door Enigma TV »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #509 Gepost op: 2-07-2020, 13:33:43 »
is het niet logischer dat ze de deelnemers kiezen uit:

- eerste afvallers;
- afvallers door ongelukken of ziekte (zoals Janine Abbring of Roeland Fernhout b.v.)
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #510 Gepost op: 2-07-2020, 14:07:19 »
Er schijnt ook vol mysterie te zijn rondom een Instagrampost van Arjen Lubach (eenentwintig augustus). Er werd eerst gespeculeerd over nieuw seizoen ZmL, maar dit is op een vrijdag. Blijkbaar denken veel mensen naar een herdeelname aan WidM. Past wel in het rijtje met letters in ieder geval  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #511 Gepost op: 2-07-2020, 14:21:09 »
Ik denk dat we het tussen deze mensen moeten zoeken als het een groep van vroege afvallers is:

 - Hans (S9), Hanna (S11), Horace (S11), Owen (S14), Evelien (S15), Sigrid (S17), Ron (S18), Bella (S18), Nikkie (S19), Tina (S20). Hier hebben we 6 vrouwen 4 mannen dus dit klopt sowieso al niet, maar dit zijn wel 10 namen die een hele duidelijke stilte hadden.

- Toprak is ook altijd nog een optie

- Kan iemand checken of Loretta tussen 30 oktober en 18 november bij Koffietijd was? Als het niet zo is kan ze zomaar eens mee doen.

- Roeland (S5), Manuel (S10), Marion (S12) zouden ook nog prima kunnen bij een groep met vroege afvallers, maar ze waren dan in een deel van de opnameperiode óf actief op insta (Manuel en Marion), óf als het goed is op een filmfestival (Roeland).

Peggy (S6), Kees (S13), Chris (S15), Margriet (S15), Diederik (S17) zou ik zeker ook verwachten als het een seizoen wordt met niet alleen maar vroege afvallers, maar ook met mollen of latere afvallers etc. Dat zou kunnen verklaren waarom Chris/Margriet geen MolTalk meer presenteren.

Marc-Marie, Yvon, Roderick, Karin, Rop, Robèrt hebben niet echt of geen Instagram, dus die zouden ook nog opties kunnen zijn.
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #512 Gepost op: 2-07-2020, 14:25:15 »
Yvonne Coldeweijer was ook stil op Instagram, niet perse een all-stars kandidaat maar wel een vroege afvaller. (En ik hoop gewoon dat ze meedoet.  ::hypocriet::) Verder zou ik Arjen ook een leuke kandidaat vinden!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #513 Gepost op: 2-07-2020, 19:19:32 »
Arjen mag alleen meedoen als ie dit keer wel de mol is!  ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #514 Gepost op: 2-07-2020, 19:34:48 »
Er schijnt ook vol mysterie te zijn rondom een Instagrampost van Arjen Lubach (eenentwintig augustus). Er werd eerst gespeculeerd over nieuw seizoen ZmL, maar dit is op een vrijdag. Blijkbaar denken veel mensen naar een herdeelname aan WidM. Past wel in het rijtje met letters in ieder geval  ::rofl::
21 augustus. Met een molboekje dat verschijnt op 4 augustus.. dan kan het bijna niet widm zijn toch? Of het molboekje moet weer worden uitgesteld.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #515 Gepost op: 2-07-2020, 19:39:03 »
21 augustus. Met een molboekje dat verschijnt op 4 augustus.. dan kan het bijna niet widm zijn toch? Of het molboekje moet weer worden uitgesteld.
Of het programma start op 21 augustus, maar dat lijkt me wat vroeg. Bovendien vraag ik me af of Arjen het zo zou mogen 'promoten'.

EDIT: Arjen heeft gewoon vanaf 13 oktober ZML gehad tot in december, dus lijkt me sowieso sterk.
« Laatst bewerkt op: 2-07-2020, 19:41:52 door Hautoa »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #516 Gepost op: 2-07-2020, 19:43:11 »
Ja en het lettertype en gewoon de hele sfeer van de post stralen niet WIDM uit naar mijn mening.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #517 Gepost op: 3-07-2020, 22:41:11 »
Zou Viviënne weer meedoen?

Rik heeft haar instagram bericht gedeeld, toen ze een molshoop op de foto zette.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #518 Gepost op: 3-07-2020, 22:55:03 »
Zou Viviënne weer meedoen?

Rik heeft haar instagram bericht gedeeld, toen ze een molshoop op de foto zette.
Ben net toevallig seizoen 9 aan het terugkijken, Viviënne is zo leuk! ::love::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #519 Gepost op: 8-07-2020, 20:31:45 »
Ik denk dat we het tussen deze mensen moeten zoeken als het een groep van vroege afvallers is:

 - Hans (S9), Hanna (S11), Horace (S11), Owen (S14), Evelien (S15), Sigrid (S17), Ron (S18), Bella (S18), Nikkie (S19), Tina (S20). Hier hebben we 6 vrouwen 4 mannen dus dit klopt sowieso al niet, maar dit zijn wel 10 namen die een hele duidelijke stilte hadden.

- Toprak is ook altijd nog een optie

- Kan iemand checken of Loretta tussen 30 oktober en 18 november bij Koffietijd was? Als het niet zo is kan ze zomaar eens mee doen.

- Roeland (S5), Manuel (S10), Marion (S12) zouden ook nog prima kunnen bij een groep met vroege afvallers, maar ze waren dan in een deel van de opnameperiode óf actief op insta (Manuel en Marion), óf als het goed is op een filmfestival (Roeland).

Peggy (S6), Kees (S13), Chris (S15), Margriet (S15), Diederik (S17) zou ik zeker ook verwachten als het een seizoen wordt met niet alleen maar vroege afvallers, maar ook met mollen of latere afvallers etc. Dat zou kunnen verklaren waarom Chris/Margriet geen MolTalk meer presenteren.

Marc-Marie, Yvon, Roderick, Karin, Rop, Robèrt hebben niet echt of geen Instagram, dus die zouden ook nog opties kunnen zijn.

Nu dat ik erover na denk Gijs Staverman (S5) had ik eerst afgestreept, want hij was op roadtrip in Amerika met zijn familie letterlijk de gehele opnames. Dit kan natuurlijk ook een dekmantel zijn geweest als hij wel meedoet. Diederik en Nikkie volgen elkaar, dus als het echt all-stars is (we weten Nikkie 99,9 procent mee doet), dan vind ik heel aannemelijk dat we Diederik ook kunnen verwachten  ::vergroot::. Diederik volgt dan weer Gijs en zover ik weet hebben zij weinig connecties met elkaar, dus dat is ook weer verdacht.