Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 431051 keer)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #640 Gepost op: 20-07-2020, 23:39:05 »
Ik dit binnen 1 opdracht wel leuk vinden. Dus 1 opdracht met verschillende deelspellen waarin bij elk deelspelletje 1 iemand de mol is. En waarin de echte mol ook nog moet saboteren en ook nog een keer de rol van extra mol heeft.  Dat het een gelaagde opdracht is of zo, waarin de kandidaten geld en jokers kunnen verdienen.

Verder wordt het te chaotisch anders :P

Maar gaan we zo niet iets te off-topic?

Och geen idee, we waren eerder ook aan het praten over wat voor soort extra seizoen dit zou worden, dus brei daar even op door (ook al houd men zich nu vooral bezig met mogelijke kandidaten) . Maar Aangezien we eigenlijk nog steeds niet weten wat voor soort seizoen we gaan zien, lijkt dit me niet per definitie off-topic. 


IETS ANDERS


Ik heb geen instagram he, maar rick heeft iets geplaatst (filmpje) waar (op basis van stilstaand beeld wat ik zie) is met die man van fokke en sukke en jan versteegh. LET OP: ik heb dit filmpje niet kunnen zien, maar dit lijkt heel erg op een oud widm-fragment.

Op basis van de foto's van rick met rik en nikkie zou het best kunnen dat dit seizoen WEL is opgenomen in nederland. er zijn genoeg afgezonderde gebieden in nederland waar bijna nooit iemand komt (of waar ze niet zo heel snel op zouden kunnen vallen). denk hierbij aan bossen van drenthe, of in andere uitgestrekte natuurgebieden zoals de Veluwe of bij Limburg, Groningen of Friesland)

de man van F&s verliet het spel vanwege heimwee (of iets in die trant, naar wat hij zelf gezegd heeft), maar on). bovenstaande meegenomen, zou dit best kunnen betekenen dat hij het nog een keer probeert nu hij minder ver van huis is en geen "vreemde"dingen op z'n pad krijgt...

Stond deze man al ergens in het we/misschien/niet lijstje?
« Laatst bewerkt op: 20-07-2020, 23:43:48 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #641 Gepost op: 21-07-2020, 07:57:20 »
Ik heb zoiets ooit gedaan met kindjes uit de buurt. Ik vertelde ze allemaal persoonlijk dat ze de Mol waren. Ze wisten natuurlijk niet dat ik dat tegen iedereen vertelde.

De opdracht was: ik gooi een bal in de lucht, als je hem vangt verdien je 'geld' voor de pot. De Mol mag de bal niet vangen.

Nou je raadt het al, iedereen deed fanatiek mee, maar de bal vangen lukte niet. Hoe makkelijk ik ook gooide.  ::rofl:: ::rofl::

Ik zie het al voor me. ::rofl::

Offline EdAnt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #642 Gepost op: 21-07-2020, 08:37:26 »
Tot vorige week (toen heb ik het nog gecontroleerd) waren het er nog maar 3, maar inmiddels staan er op https://next-episode.net/wie-is-de-mol/season-20 4 afleveringen in het vooruitzicht! Dit zullen er ongetwijfeld nog wel meer worden. Gelukkig!

Zal de finale dan op zaterdag 7 november zijn? En de fandag (als die dan door kan gaan... ::jaja:: ::ohno::) op 14 november?

Groeten,
EdAnt

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #643 Gepost op: 21-07-2020, 08:56:38 »
5 September is al snel, ik ben benieuwd wie er mee zullen doen. En zullen dit seizoen ook 10 afleveringen zijn?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #644 Gepost op: 21-07-2020, 10:23:59 »
Als er 10 kandidaten zijn, gok ik in ieder geval wel op 8 afleveringen. Anders wordt het ontzettend proppen en wordt het slordig qua afvallers. WIDM junior kon het ook met 10 kandidaten in 8 afleveringen, dus dit zie ik als het extreme minimum, al verwacht ik er “gewoon” 10 eigenlijk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #645 Gepost op: 21-07-2020, 10:32:37 »
Zomaar een ideetje van me.
Waarom zouden er geen 20 kandidaten kunnen zijn?

Lijkt me leuk om het spel dan met koppeltjes van 2 kandidaten te spelen.
Deze 2 blijven altijd samen. Ze maken ook samen de test en kunnen als koppeltje  doorgaan of afvallen.
Het koppeltje dat als laatste overblijft strijdt tegen elkaar in de finale.  ;)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #646 Gepost op: 21-07-2020, 10:35:20 »
Zomaar een ideetje van me.
Waarom zouden er geen 20 kandidaten kunnen zijn?

Lijkt me leuk om het spel dan met koppeltjes van 2 kandidaten te spelen.
Deze 2 blijven altijd samen. Ze maken ook samen de test en kunnen als koppeltje  doorgaan of afvallen.
Het koppeltje dat als laatste overblijft strijdt tegen elkaar in de finale.  ;)

Dit kan niet, want er kunnen nooit twee mollen zijn. Anders heb je alle antwoorden op de test zowat goed  ::rofl::.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #647 Gepost op: 21-07-2020, 10:39:20 »
In de finale kunnen ze het op tig manieren met elkaar uitvechten.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #648 Gepost op: 21-07-2020, 12:24:36 »
Ik heb zoiets ooit gedaan met kindjes uit de buurt. Ik vertelde ze allemaal persoonlijk dat ze de Mol waren. Ze wisten natuurlijk niet dat ik dat tegen iedereen vertelde.

De opdracht was: ik gooi een bal in de lucht, als je hem vangt verdien je 'geld' voor de pot. De Mol mag de bal niet vangen.

Nou je raadt het al, iedereen deed fanatiek mee, maar de bal vangen lukte niet. Hoe makkelijk ik ook gooide.  ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #649 Gepost op: 21-07-2020, 13:16:37 »
Hey Max waar is de credit deze keer?  ::).




Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #650 Gepost op: 21-07-2020, 14:25:10 »
Hey Max waar is de credit deze keer?  ::).

Shitttttt! Ik had je naam al genoteerd dat ik die erbij moest zetten. Gewoon helemaal vergeten ::schaam:: sorry sorry!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #651 Gepost op: 21-07-2020, 14:40:14 »
Zit even terug te lezen. Is Hans Schiffers nou inmiddels ook al van het (vrij) zeker lijstje af?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #652 Gepost op: 21-07-2020, 21:27:46 »
Ik heb gekozen voor 10 hulp-mollen, die minimaal 5 afleveringen er in hebben gezeten. In denk dat die alle 10 potentieel De Mol zouden kunnen zijn; het zelfde mollengedrag kunnen vertonen uit hun eigen seizoen; en vervolgens iedereen op een dwaalspoor brengen.

Ik zie geen nut om fanatieke kandidaat-spelers terug te halen of eerste afvallers of Mollen. Daarvan weten we al dat ze geen Mol-capaciteiten hebben en/of zich opnieuw kandidaats zullen opstellen of de Mol zijn geweest.

Mijn keuze viel op:
Anniek, Hind, Joris, Liesbeth, Nadja, Peggy, Richard, Sebastiaan, Sophie, Toine

Fijn om te zien dat een aantal namen in dit topic al genoemd worden, waar ik in 2017 al op hoopte!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #653 Gepost op: 22-07-2020, 00:23:08 »
Zit even terug te lezen. Is Hans Schiffers nou inmiddels ook al van het (vrij) zeker lijstje af?

Hans is nog niet afgeschreven maar past denk ik niet helemaal in het lijstje vrouwen. Het thema lijkt gebaseerd op een soort van fan-favourites/legends. Alle 5 zijn de namen (in mijn ogen ) vrij legendary; Nikkies uniqueness en wereldwijde bekendheid, Sigrids fanatisme, Nadja’s nepmollen, Peggy’s harde en vernieuwde spel en Petra als onverwachte outsider.

Hans was volgens mij helemaal niet zo memorabel, eerder een beetje saai naar mijn mening. Ik denk dat ze eerder hebben gekozen voor een Sebastiaan/Dennis dan voor hem. Ik denk dat ze echt voor de crème de la crème zijn gegaan.

Misschien dat ze ook nog een onbekende man hebben uitgekozen. Bijvoorbeeld George of Robin.

EDIT: Robèrt zou ik echt leuk vinden, maar zouden ze echt 2 kandidaten uit 1 seizoen plukken? Ik vind het misschien een beetje hysterisch als je 20 seizoenen hebt gehad. Ik denk dat de kans ook best groot is dat ze voor 12 kandidaten zijn gegaan! Of bijvoorbeeld Ron als verrassende 11e deelnemer... In ieder geval biedt het jubileumseizoen zeker een mogelijkheid om een beetje met de castingsaantallen te spelen. Rick gaf laatst aan dat het nieuwe seizoen ‘het beste was we ooit gemaakt hebben’ is, dus ik verwacht ook wel wat ;)
« Laatst bewerkt op: 22-07-2020, 00:26:13 door JP1999 »

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #654 Gepost op: 22-07-2020, 13:16:28 »
... maar ik laat me graag verassen! ::tandpastasmiley::
Ik hoop het niet voor je   ::rofl:: maar mocht het toch zo zijn dan spreek ik mijn condoleances uit aan je nabestaanden.  ;D

ik besef dat dit heel erg out of the blue komt, maar ik hoop nog steeds op een "seizoen" met meerdere mollen. tegelijkertijd weten deze dit overigens niet van elkaar, en zitten er nog een paar niet-mollen in (die ook niet weten dat er meerdere mollen zijn). 5 om 5 ofzo.

ongeacht de haalbaarheid van mijn out-of-the-box idee, hoe zouden jullie zo'n seizoen vinden?
Los van wat ik daarvan vind ( ::ohno:: ), het kán gewoon niet. Dan is ieder antwoord in de test goed want er is altijd wel een mol op wie een antwoord betrekking heeft. EN wat doe je dan wanneer de 5 deelnemers eruit zouden zijn?
Niet meer dan 1 mol, kan gewoonweg niet (en ik zou het persoonlijk ook helemaal niet leuk vinden, molspeuren wordt dan onmogelijk)
« Laatst bewerkt op: 26-07-2020, 20:12:14 door Heinz, Reden: niet meerdere berichten achter elkaar posten »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #655 Gepost op: 22-07-2020, 14:45:55 »
Hans is nog niet afgeschreven maar past denk ik niet helemaal in het lijstje vrouwen. Het thema lijkt gebaseerd op een soort van fan-favourites/legends. Alle 5 zijn de namen (in mijn ogen ) vrij legendary; Nikkies uniqueness en wereldwijde bekendheid, Sigrids fanatisme, Nadja’s nepmollen, Peggy’s harde en vernieuwde spel en Petra als onverwachte outsider.

Hans was volgens mij helemaal niet zo memorabel, eerder een beetje saai naar mijn mening. Ik denk dat ze eerder hebben gekozen voor een Sebastiaan/Dennis dan voor hem. Ik denk dat ze echt voor de crème de la crème zijn gegaan.

Je bedoelt mannen?

Offline Johan88

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #656 Gepost op: 22-07-2020, 15:46:59 »
Wat vinden jullie ervan dat er dit jaar een 2de seizoen komt?
En dan de andere vraag wat gaat dit doen met de seizoenstelling?

Helemaal leuk! ::bravo::

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #657 Gepost op: 22-07-2020, 16:05:38 »
Zit even terug te lezen. Is Hans Schiffers nou inmiddels ook al van het (vrij) zeker lijstje af?
Hans deed gewoon zijn radioprogramma ''arbeidsvitaminen'' op NPO radio 5 in die periode..

Ik vind het volgende een wensenlijst uit degenen die hierboven staan:

-Daniël Boissevain (2013)
-Horace Cohen (2011)
-Nadja Hüpscher (2007)
-Nikkie de Jager (2019)
-Peggy Vrijens (2006)
-Petra Knoth (1999)
-Ron Boszhard (2018)
-Sigrid ten Napel (2017)
-Viktor Brand (2015)
-William Spaaij (2012)

Ook lekker gevarieerd denk ik

Voor nu sluit ik mij hier wel bij aan, al heb ik mijn twijfels over Ron en Viktor. De rest een zeer goed gevoel over dat het echt aannemelijk zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-07-2020, 20:12:41 door Heinz, Reden: niet meerdere berichten achter elkaar posten »

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #658 Gepost op: 22-07-2020, 20:39:32 »
Ik gooi Lottie Hellingman er even in. Heeft geen social media en is in februari begonnen in het theater (Lazarus).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #659 Gepost op: 22-07-2020, 20:42:39 »
Ik gooi Lottie Hellingman er even in. Heeft geen social media en is in februari begonnen in het theater (Lazarus).

Ja, van haar weten we helemaal niks aangezien ze geen sociale media heeft. Zou haar echt leuk vinden als all star, want memorabel was ze wel. Hetzelfde voor Regina Romeijn  ::bravo::.

Edit: Nevermind Lottie Hellingman was op een festival in november sip gezichtje..

Edit edit: Opvallend  ::vergroot:: Regina Romeijn heeft volgens google haar Instagram vlak voor de opnamens verwijdert. Laatste foto was op 23 oktober 2019, daarna is haar Instagram verwijdert.



Vind haar ook erg in het rijtje vrouwen passen:

Nikkie (S19)
Sigrid (S17)
Regina (S08)
Nadja (S07)
Peggy (S06)
« Laatst bewerkt op: 22-07-2020, 23:31:06 door Sanmol »