Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426367 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1080 Gepost op: 5-08-2020, 12:04:07 »
Wat is er mis met Ellie? Ze is een ongekende publiekslieveling, logisch dat ze haar op z'n minst vragen voor een allstars-seizoen :)
Ze heeft zelf al gezegd in RTL Boulevard vorige week dat ze niet mee doet, zelfs Rik heeft dat bevestigd. En al zou ze wel mee doen, who cares, ze zou namelijk wel passen in het 'All-Star' plaatje.
Fijn dat iemand voor ons RTL Boulevard in de gaten houdt! :D
Ikzelf heb genoeg avonden gevuld met luisteren over de nieuwe kapsels van Jan Smit voor een item over WIDM van 3 seconden, dus fijn dat iemand anders het nu doet ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1081 Gepost op: 5-08-2020, 13:58:56 »
Ellie Lust zou wel een erg grote domper zijn ja

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1082 Gepost op: 5-08-2020, 14:27:16 »
Ok blijkbaar ben ik in de minderheid met het prima vinden van Ellie Lust in een jubilieumseizoen...  :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1083 Gepost op: 5-08-2020, 14:57:52 »
Ik zou ook niet echt een probleem hebben met Ellie.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1084 Gepost op: 5-08-2020, 15:07:33 »
Wat is er mis met Ellie? Ze is een ongekende publiekslieveling, logisch dat ze haar op z'n minst vragen voor een allstars-seizoen :)Fijn dat iemand voor ons RTL Boulevard in de gaten houdt! :D
Ikzelf heb genoeg avonden gevuld met luisteren over de nieuwe kapsels van Jan Smit voor een item over WIDM van 3 seconden, dus fijn dat iemand anders het nu doet ::hypocriet::

Eh, Dat deed ik al had al gezegd over diederik ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1085 Gepost op: 5-08-2020, 15:09:24 »
Ellie is juist leuk! ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1086 Gepost op: 5-08-2020, 15:58:20 »
Nog een maand  ::bravo::

En Ellie is ook geen favoriet hier, maar ga er wel vanuit dat als ze een groep samenstellen ze heel goed kijken wie ze bij elkaar kunnen zetten qua interactie

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1087 Gepost op: 5-08-2020, 16:49:54 »
Toch maar even mijn support voor Ellie uitspreken :P

Dit soort personen met een bepaalde serieusheid zijn nodig in een team. Bijkomende frustraties maken dan ook goede tv.

Misschien is het ook omdat ik mezelf er een beetje in herken...  :-X  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1088 Gepost op: 5-08-2020, 16:56:11 »
De koffertjes opdracht is volgensmij opgenomen in het centrum van Florence.

Ja, op het Piazza della Signoria, je ziet rechts van ze een stukje van de Neptunus-fontein, wanneer ze het koffertje overgeven. De cameraman staat met zijn rug naar de Loggia dei Lanzi.

Ik heb het afgelopen seizoen van de Nederlandse WIDM overgeslagen omdat ik er wel een beetje klaar mee was, maar als ze naar Toscane gaan, moet ik het toch maar weer een kans geven.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1089 Gepost op: 5-08-2020, 17:36:42 »
De argumenten over Nadja de vorige pagina klinken eigenlijk best reasonable. Al had ik haar graag gezien, al is het nog niet helemaal uitgesloten, maar de kans is nu wel opeens heel klein inderdaad. Past inderdaad ook wel een beetje bij de schaarse interviews die ik van haar heb gezien, dat ze kritisch is in wat ze wil. Toen was ze natuurlijk ook nog veel jonger (nog even los van haar zieke man). Al blijft het raar dat Peggy en Nadja elkaar opeens volgen (al kan dat in theorie nog zijn omdat ze als actrices elkaar tegenkomen in de wandelgangen oid) terwijl dat eerst niet was en dat Nadja vlak na opnameperiode opeens een post van Ron ''liked'' terwijl ze elkaar niet volgen en totaal geen link hebben.

Hopelijk Peggy dan wel alsnog, al zijn haar hints wat sterker. Als Nadja het dan niet is ben ik benieuwd of er nog iemand anders uit seizoen 2007 erin komt. Dick heeft geen social media maar is natuurlijk slecht in het nieuws gekomen een aantal jaar terug.

Over het algemeen ben ik wel voor hoe ouder de seizoenen zijn waar de kandidaten uit komen hoe beter. Heb ergens wel een soort nostalgie gevoelens bij WIDM oude stijl pakweg 2005-2010 (oude leader, de oude testmuziek, af en toe wat kneuterige opdrachten maar toch leuk door de reuring die het gaf, minder een familieshow). Zou best teleurgesteld zijn als het merendeel uit 2014-2020 oid komt.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2020, 10:16:35 door Heinz, Reden: geen 2 berichten achter elkaar plaatsen »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1090 Gepost op: 5-08-2020, 17:48:22 »
Jongens Als ik naar All stars versies kijk van andere programmas doen ze ook gewoon mensen uit het zelfde seizoen of zelfs een paar die hoog zijn geeindigt.

Ik denk dat het bij widm niet anders zou zijn aangezien we ook veel mensen hebben die we hebben afgestreept. Het moet dan ook een goeie groep zijn en als dat een betere groep is met meer mensen van het zelfde seizoen heb ik dat liever.
chipsverslaafde <3

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1091 Gepost op: 5-08-2020, 18:43:22 »
Denk dat we ook moeten denken in ''allstars''. Wie vielen nou echt op, waren populair en/of publiekslieveling. Die zouden denk ik als eerst gepolst worden, en ik denk toch bij voorkeur wel uit verschillende seizoenen.

Dan nog de vraag of die kunnen en/of willen. En ze zullen het ook wel bij 5-5 man/vrouw houden.


Offline molE13

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1092 Gepost op: 5-08-2020, 19:14:41 »
Er zijn er waar ik geen moeite mee zou hebben, zoals bijvoorbeeld Ellie Lust. Er zijn er die ik absoluut niet wil zien (die namen noem ik maar niet). En er zijn favorieten:

 1 Victoria Koblenko, 2 Peggy Vrijens, 3 Dick Jol, 4 Dunya Khayame, 5 Dennis Storm, 6 Arjen Lubach, 7 Daniël Boissevain, 8 Janine Abbring, 9 Chris Zegers, 10. Sanne Wallis de Vries (chronologische volgorde).

Geen idee welke personen inmiddels zo goed als zeker uitgesloten zijn. En wie juist waarschijnlijk wel meedoet.

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1093 Gepost op: 6-08-2020, 09:20:04 »
Maar de term all stars. Waar komt die vandaan? Niet bij Widm toch. Die hebben het over een tweede kans.

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1094 Gepost op: 6-08-2020, 16:52:11 »
Zojuist bericht gekregen van zowel postNL als bol.com.
Het jubileum molboekje is vandaag verzonden.
En zal dus morgen in de brievenbus liggen ::bravo::.

Ik ben benieuwd wat erin staat!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1095 Gepost op: 6-08-2020, 16:58:07 »
Zojuist bericht gekregen van zowel postNL als bol.com.
Het jubileum molboekje is vandaag verzonden.
En zal dus morgen in de brievenbus liggen ::bravo::.

Ik ben benieuwd wat erin staat!

Zou je het hier kunnen zeggen als er iets interessants in staat?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1096 Gepost op: 6-08-2020, 17:15:21 »
Zou je het hier kunnen zeggen als er iets interessants in staat?
Is goed!
Ik zal het ook wel in een spoiler plaatsen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1097 Gepost op: 6-08-2020, 19:07:03 »
Is goed!
Ik zal het ook wel in een spoiler plaatsen.

Wat goedddddd  ::hug::.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1098 Gepost op: 6-08-2020, 20:45:06 »
Ik krijg hem ook morgen binnen ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1099 Gepost op: 6-08-2020, 20:53:52 »
Ik krijg hem ook morgen binnen ::trots::

Ik krijg beter alle thee te horen liefje  ::love::.