Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 431437 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1300 Gepost op: 9-08-2020, 13:48:50 »
Jaa hoor, op 31 oktober liked Rick opeens weer een post van Rick-Paul. Kennen jullie Rikkie en Nikkie nog?


Zou bij Horace Pepijn passen?

Edit: niet helemaal duidelijk... RP werd al wel langer gevolgd door Rick. Wel op 8 november geliked door Rick én Rik. Andere kandidaten weet ik niet. Is er een manier om dit makkelijk te zien?


31 oktober: Rick liked een post van Sander Lantinga. Doet hij anders nooit. Past wel bij Nadja Toch?

Of Rick heeft alle oud-kandidaten die dag geliked, dat kan natuurlijk ook.
« Laatst bewerkt op: 9-08-2020, 14:02:16 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1301 Gepost op: 9-08-2020, 14:37:25 »
Het viel mij in m’n analyse ook al op dat hij veel oud kandidaten in oktober gaat liken. Ik zie hem er wel voor aan dat expres te hebben gedaan...

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1302 Gepost op: 9-08-2020, 16:02:59 »
Precies ja

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1303 Gepost op: 9-08-2020, 16:07:27 »
We zijn nu eenmaal goeie speurders ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1304 Gepost op: 9-08-2020, 16:09:02 »
We zijn nu eenmaal goeie speurders ::vergroot::

Ja, ik denk dat we inmiddels met Patrick + Sigrid de volledige 10 hebben gevonden. Lekker divers groepje mensen.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1305 Gepost op: 9-08-2020, 17:07:28 »
Ik denk echt niet dat Patrick erbij zit. Teveel activiteit en die ene foto op 2 Nov

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1306 Gepost op: 9-08-2020, 17:24:23 »
Ja en hoe verklaar je dat item van Patrick in Koffietijd op 12 november?  ??? @Sanmol
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1307 Gepost op: 9-08-2020, 17:27:31 »
Ja en hoe verklaar je dat item van Patrick in Koffietijd op 12 november?  ??? @Sanmol

Kan van te voren opgenomen zijn?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1308 Gepost op: 9-08-2020, 17:32:50 »
True maar dan is het echt 2 weken van tevoren opgenomen dat hij een cadeautje bij een vrouw thuis bracht. Lijkt me eerder dat ze dan één van de andere vaste sidekicks/hulppresentatoren van Koffietijd zouden vragen. Maar het kan natuurlijk wel  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1309 Gepost op: 9-08-2020, 17:37:47 »
Hoi!

Ik heb even wat interviews bekeken en in één van de interviews staat dat iemand 1 kind heeft. Het interview lijkt me afkomstig van een vrouw op de manier hoe antwoorden geformuleerd zijn.
Ik ben even gaan opzoeken naar welke vrouwen er mee hebben gedaan die 1 kind hadden en heb finalisten (dus winnaars, verliezend finalisten en mollen) niet meegerekend.
Dan kom ik uit op het volgend lijstje:

Lottie (5)
Isabelle (5)
Peggy (6)
Georgina (8 )
Soundos (11)
Marit (12)
Zarayda (13)
Marlijn (15, maar zij presenteert Moltalk dus is uitgesloten neem ik aan)

Verder in dat interview heeft die persoon het over "dat ik me nog steeds zo kan opwinden over een spel" wat naar mijn inzien duidt op een kandidate uit een van de eerdere seizoenen.
Peggy past daarbij misschien het meest in het lijstje, samen met Georgina. wat denken jullie?

Daarnaast uit een van de andere interviews: "ik slaap maar een paar uur per nacht"

Nu heb ik even opgezocht en Patrick Martens heeft een slaapprobleem waarbij hij maar een paar uur per nacht slaapt. Staat ook op zijn instagram, hij heeft daar voor LINDA tv video's over gemaakt.
1 + 1 = 2?

Jullie nog dingetjes kunnen halen uit die interviewtjes?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1310 Gepost op: 9-08-2020, 17:42:41 »
Patrick is echt raar te pijlen hiervoor

dan kunnen we zeker zijn dat hij meedoet en daarna is hij afgeschreven ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1311 Gepost op: 9-08-2020, 17:47:53 »
Slaapprobleem a.k.a nummer 10 is 100 procent
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

En kind a.k.a nummer 7 is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1312 Gepost op: 9-08-2020, 18:03:20 »
Waar is Horace Cohen nu eigenlijk afgeschreven?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1313 Gepost op: 9-08-2020, 18:13:29 »
Hoi!

Ik heb even wat interviews bekeken en in één van de interviews staat dat iemand 1 kind heeft. Het interview lijkt me afkomstig van een vrouw op de manier hoe antwoorden geformuleerd zijn.
Ik ben even gaan opzoeken naar welke vrouwen er mee hebben gedaan die 1 kind hadden en heb finalisten (dus winnaars, verliezend finalisten en mollen) niet meegerekend.
Dan kom ik uit op het volgend lijstje:

Lottie (5)
Isabelle (5)
Peggy (6)
Georgina (8 )
Soundos (11)
Marit (12)
Zarayda (13)
Marlijn (15, maar zij presenteert Moltalk dus is uitgesloten neem ik aan)

Verder in dat interview heeft die persoon het over "dat ik me nog steeds zo kan opwinden over een spel" wat naar mijn inzien duidt op een kandidate uit een van de eerdere seizoenen.
Peggy past daarbij misschien het meest in het lijstje, samen met Georgina. wat denken jullie?

Daarnaast uit een van de andere interviews: "ik slaap maar een paar uur per nacht"

Nu heb ik even opgezocht en Patrick Martens heeft een slaapprobleem waarbij hij maar een paar uur per nacht slaapt. Staat ook op zijn instagram, hij heeft daar voor LINDA tv video's over gemaakt.
1 + 1 = 2?

Jullie nog dingetjes kunnen halen uit die interviewtjes?
Het lijkt ook dat die vrouw(?) niet meer samen is met de persoon waarmee ze(?) dat kind heeft gekregen. Anders zeg je toch dat je je partner ook zal missen? Niet alleen je kind...

Zarayda en Isabelle zouden dan kunnen, Soundos bijvoorbeeld niet, zo uit het hoofd. Peggy weet ik niet.

Ik mis nog een persoon van kleur in het lijstje van 10 hierboven. Ik wil niet lullig doen, maar check de laatste edities maar. Nadja is Indo maar white passing. Autochtoon. Als ze al meedoet. 

ik neem aan dat Zarayda gecheckt is ...want ik verwacht dat ze gevraagd is, ja. Ze is een graag geziene gast bij Moltalk ook. De tekst vind ik wel bij haar passen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1314 Gepost op: 9-08-2020, 18:14:20 »
Slaapprobleem a.k.a nummer 10 is 100 procent
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

En kind a.k.a nummer 7 is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Sebastiaan was toen net zijn vader verloren..
Nadja had een man die weer opnieuw ziek was op dat moment
Tygo post heel november gewoon op social media

Ik snap echt niet dat jullie zo zeker zijn van bepaalde namen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1315 Gepost op: 9-08-2020, 18:34:22 »
Sebastiaan was toen net zijn vader verloren..
Nadja had een man die weer opnieuw ziek was op dat moment
Tygo post heel november gewoon op social media

Ik snap echt niet dat jullie zo zeker zijn van bepaalde namen.

Tja, je hoeft onze namen niet te geloven of te snappen. We zien vanzelf wel wie er gelijk had  ::rofl::. Ben vrij zeker van mijn zaak met vele anderen dat die 10 mee zullen doen, minus Patrick dan. Die is nog een twijfelgeval. Je mag zelf geloven wat je wilt en op onderzoek uitgaan. Veel succes  ::bravo::.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1316 Gepost op: 9-08-2020, 18:37:45 »
i did schat..

ik wil best dingen geloven maar wel met onderbouwing. Ik vind bepaalde namen gewoon zeer twijfelachtig.
geef me één reden waarom iemand als Nadja, die op dat moment door een van de meest zwarte bladzijdes uit haar leven ging + een boek aan het schrijven was mee zou doen aan een all stars serie van een programma waar ze naar eigen zeggen spijt van had destijds.....

een like op Ron's instagram?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1317 Gepost op: 9-08-2020, 19:00:21 »
Rämon, wij lopen hier al weken alles te checken en het hele plaatje klopt gewoon. 8 van de 10 mensen van onze definitieve groep van nu beginnen elkaar te volgen en te liken na de opnameperiode. Misschien voortaan eerst even het topic doorlezen voordat je dingen gaat posten die óf al heel vaak benoemd zijn óf commentaar gaat geven waar we niks aan hebben en wat we al eerder weerlegd hebben.

Tygo en Nadja doen sowieso mee. Op basis van social media stilte, social media gedrag, de silhouetten, en het molboekje.  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1318 Gepost op: 9-08-2020, 19:06:25 »
Een vraagje: waarom zijn we zeker dat er geen ex-mollen en winnaars/verliezers meedoen?

Heeft iemand bewijs dat Paulien Cornelisse niet meedoet? Ik zou haar namelijk het liefst van al terug zien :)
#teamamaimiljaarde

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #1319 Gepost op: 9-08-2020, 19:17:52 »
Een vraagje: waarom zijn we zeker dat er geen ex-mollen en winnaars/verliezers meedoen?

Heeft iemand bewijs dat Paulien Cornelisse niet meedoet? Ik zou haar namelijk het liefst van al terug zien :)
[/quote

Dat is ook mijn favoriete kandidate ooit, maar zij zat in Japan helaas.