Auteur Topic: Niets Is Wat Het Lijkt [PODCAST]  (gelezen 1131 keer)

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Niets Is Wat Het Lijkt [PODCAST]
« Gepost op: 10-09-2020, 13:02:09 »

Hoi grote molloten vrienden!

Het is lang geleden dat ik hier als fanatiek lid mee speurde naar de mol, in een tijd dat er nog geen MolTalk, handjevol podcasts en vlogs waren. Nog steeds kijk ik zo nu en dan op het forum, maar nu draag ik ook graag weer wat bij in dit nieuwe sub-forum! Vanaf dit seizoen breng ik namelijk, samen met Jeffrey en Stan, de podcast "Niets Is Wat Het Lijkt" uit.

Niets Is Wat Het Lijkt is de enige podcast die je nodig hebt in je zoektocht naar de mol, vol ijzersterke hints, messcherpe analyses en achtergronden. Elke week bespreekt ons topteam, met uw host Devin Hillenius, Wie is de mol-fan en molloot van het eerste uur Jeffrey Kuiken en oud-kandidaat Stan van Remmerden, de nieuwste aflevering van Wie Is De Mol.

Dat is de officiële beschrijving van onze podcast, maar we weten natuurlijk allemaal: niets is wat het lijkt.

De podcast duurt een kwartiertje en is te vinden te beluisteren via:

Vergeet niet jullie hints te delen met #NietsIsWatHetLijkt20JarigJubileumSeizoenDePodcast en te abonneren. Enorm bedankt voor het luisteren en veel succes met jullie zoektocht naar de mol!  ;D
« Laatst bewerkt op: 18-09-2020, 13:29:32 door devinmagic »

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: Niets Is Wat Het Lijkt [PODCAST]
« Reactie #1 Gepost op: 21-09-2020, 19:52:13 »
We zijn al weer even bezig en we komen steeds dichter bij de mol. In onze derde aflevering bespreken we onze verdachten, de penningmeester en de afvaller. Ook hebben we een poëtisch intermezzo. Al met al, te veel om allemaal in één aflevering te bespreken dus het lijkt erop dat we volgende week gewoon weer een aflevering gaan maken, dus: wordt vervolgd!


Te bekijken via Youtube:

En via:

Ik hoor graag wat jullie ervan vonden!