Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 18817 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #20 Gepost op: 27-12-2020, 22:54:43 »
Ze zullen hoe dan ook een nieuwe Mollicitatieronde hebben gehouden, denk ik eigenlijk. Al was het maar voor de schijn. Stel dat alle kandidaten zouden weten dat de Mol al sinds maart gecast was? Dan vallen automatisch de kandaten weg die later zijn aangehaakt ::ohno::
...óf niet!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #21 Gepost op: 28-12-2020, 10:38:04 »
Misschien dat als we ergens uit kunnen halen dat de mol al in het voorjaar gekozen is, we kandidaten kunnen afschrijven als die pas in het najaar zijn gevraagd, ter vervanging van kandidaten die eerder mee zouden gaan maar nu niet kunnen. Zo wil ik geen mol vinden, dus moeten ze idd zo laten.
Voordat Sven dat postte was ik er al naar op zoek, maar ze hoeven dat zelf niet te delen, nee. Bij sommige kandidaten is het wel te herleiden denk ik, maar het blijft bij gebrek aan hard bewijs een educated guess. Behalve bij die ene kandidaat die het gewoon aangaf (dacht ik). Maar goed, dan weet je het nog niet.



Wel jammer dat de ontknoping pas in Nederland wordt opgenomen  :-\\
Ik heb de podcast niet geluisterd, maar opmerkelijk dat ze denken dat het publiek daarop zit te wachten.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #22 Gepost op: 28-12-2020, 10:40:59 »
Misschien is dat uit de enquête van de app gekomen? Weet niet meer of dat exact werd gevraagd werd...

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #23 Gepost op: 28-12-2020, 23:26:36 »
Van Moltalk ben ik zelf ook niet zo'n fan, sorry. Ik keek het een paar jaar terug met Margriet en Chris nog wel best vaak na de aflevering, maar sinds Marlijn en Rop het hebben overgenomen heb ik het eigenlijk niet meer veel gekeken.

Ik vond Margriet juist altijd een beetje mwa, nooit echt leuk om naar te kijken in Moltalk. Eigenlijk kon ik Moltalk alleen écht waarderen in de Arjen Lubach-versie, die nam zichzelf en MolTalk niet te serieus. Dat was ook niet zo geproduceerd, de verbinding viel soms weg. Heerlijk kneuterig was dat!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2020, 07:06:23 »
https://www.mediacourant.nl/2020/12/astrid-kersseboom-vreest-dat-wie-is-de-mol-haar-niet-wil-hebben/

Ik zou haar wel een leuke kandidaat vinden voor volgend jaar, in de Slimste Mens was ze ook erg leuk.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #25 Gepost op: 29-12-2020, 12:37:07 »
Ik vond Margriet juist altijd een beetje mwa, nooit echt leuk om naar te kijken in Moltalk. Eigenlijk kon ik Moltalk alleen écht waarderen in de Arjen Lubach-versie, die nam zichzelf en MolTalk niet te serieus. Dat was ook niet zo geproduceerd, de verbinding viel soms weg. Heerlijk kneuterig was dat!

Wilde net precies hetzelfde gaan posten. Met Arjen was het naar mijn mening precies de goeie sfeer va napraten over de uitzending. Bij Marijn en Rop heb ik sterk de neiging af te haken, de onechtheid spat er wat mij betreft van af.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #26 Gepost op: 1-01-2021, 12:52:48 »
https://www.televizier.nl/amusement/remco-veldhuis-in-wie-is-de-mol-interview-widm

Leuk interview, maar hoe hij nou weer bij de gedachte aan Griekenland kwam  ??? :P Heb nog steeds geen idee hoe ik hem nu moet inschatten..

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2021, 00:05:48 »
https://www.televizier.nl/amusement/remco-veldhuis-in-wie-is-de-mol-interview-widm

Leuk interview, maar hoe hij nou weer bij de gedachte aan Griekenland kwam  ??? :P Heb nog steeds geen idee hoe ik hem nu moet inschatten..

Ben nu zeer benieuwd naar het 'asociaal harde' bij de eerste opdracht.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2021, 00:10:09 »
Ben nu zeer benieuwd naar het 'asociaal harde' bij de eerste opdracht.
Ja ik ook, ik vermoed dat dat de enveloppen schuiven opdracht en ieder voor zich opdracht is in dat verlaten landhuis waar Rik de kandidaten welkom in Tsjechië heet.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #29 Gepost op: 2-01-2021, 10:48:07 »
https://indebuurt.nl/haarlem/?p=103097

Lakshmi vertelt wel dat ze al voor corona gevraagd was ???
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #30 Gepost op: 2-01-2021, 12:05:05 »
Onze onvolprezen Pac ontdekte dat het Haarlems Dagblad een foute einddatum hanteert voor seizoen 21.

Ze schrijven namelijk dat op 20 feb bekend wordt wie de boel heeft lopen bedriegen en wie de mol heeft kunnen ontmaskeren. En dat dit seizoen dus 8 afleveringen telt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2021, 18:46:58 »
De verfrissende mening van Marcel van Roosmalen over WIDM:

https://www.npo3.nl/media-inside/03-01-2021/BV_101404475/POMS_BV_16395649

 ::rofl::

Offline Karlijn13

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2021, 21:05:20 »
https://indebuurt.nl/utrecht/nieuws/shownieuws/utrechtse-zangeres-lakshmi-doet-mee-aan-wie-is-de-mol-de-grootste-mindfuck-waar-ik-ooit-in-heb-gezeten~178431/?fbclid=IwAR2ywF21Jqi08AAb8gWdxrZC_NdNk0tjYciRcOmb-ZrsT6fwWug8zR1JEhg

Lakshmi was blijkbaar al voor corona gevraagd..

En de schrijver van het stukje heeft er duidelijk geen bal verstand van: "Gelukkig hoeven alle molloten niet meer te wachten: ‘Wie is de Mol?’ kijk je elke zaterdag om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1." met de datum van vandaag erbij.. ::rofl::

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2021, 21:56:41 »
Waarom geen bal verstand?
Omdat het vandaag pas geplaatst is op de Utrecht pagina?
Het is artikel zelf is uit Haarlem en is zaterdag geplaatst.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2021, 13:30:11 »
De verfrissende mening van Marcel van Roosmalen over WIDM:

Dat was geweldig en zet je weer even met beide benen in de klei. Ik kan het waarderen.  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2021, 13:45:49 »
Ik heb er ook van genoten. Want natuurlijk draaien we ook door met z'n allen. Maar zolang we dat zelf maar door hebben en er lol in blijven hebben is dat prima. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2021, 09:35:34 »
Bij Trouw zijn de tv-recensenten molmoe

Ook hier op het forum is het erg rustig. Komt de nieuwe serie te snel na de jubileumreeks?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2021, 09:44:12 »
Bij Trouw zijn de tv-recensenten molmoe

Ook hier op het forum is het erg rustig. Komt de nieuwe serie te snel na de jubileumreeks?
Misschien wel. Ik kan me best voorstellen dat je als doorsnee kijker nog maar net bekomen bent van de vorige twee reeksen en nu alweer moet een nieuwe groep moet wennen. Maar ik kan daar zelf niet echt over oordelen, want ik heb het afgelopen jaar de Belgische, Duitse, Finse én 2 Nederlandse reeksen gevolgd en ik ben het nog steeds niet moe ;D

Misschien hadden de makers zich meer rust kunnen gunnen en de reeks pas in maart of april op de buis kunnen brengen?
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2021, 09:48:29 »
Bij Trouw zijn de tv-recensenten molmoe

Ook hier op het forum is het erg rustig. Komt de nieuwe serie te snel na de jubileumreeks?

Ik ben nog steeds van mening dat de jubileumreeks niet echt nodig was. Maar dat is in ieder geval een hele andere discussie. Het zorgt nu dit seizoen ook (voor het eerst lijkt het) voor heftige kritieken op WIDM. Dat is goed, want zo gaan de makers misschien nadenken over hoe vaak ze een serie op de buis moeten brengen (jaarlijks is gewoon prima).

Ik persoonlijk zit er nu overigens lekkerder in nu dan in het jubileumseizoen. Dat het een nieuwe groep is vind ik toch wel weer prettig (dat was voor mij persoonlijk eigenlijk het grootste minpunt van het jubileumseizoen).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2021, 09:58:59 »
Ik persoonlijk zit er nu overigens lekkerder in nu dan in het jubileumseizoen. Dat het een nieuwe groep is vind ik toch wel weer prettig (dat was voor mij persoonlijk eigenlijk het grootste minpunt van het jubileumseizoen).

Eens met je Sven. Een nieuwe groep is fijner, maar vond jij het niveau qua originaliteit en opdrachten niet hoger in dat seizoen?

En zoals velen was ik ook blij dat er geen Vondelparkgekte heerste en het gewoon ouderwets klein werd gehouden. Al snap ik vanuit programmaopzicht dat Vondelpark met die menigte ook zijn voordelen heeft.