Auteur Topic: [kandidaat] Marije Knevel  (gelezen 42788 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #280 Gepost op: 16-02-2021, 22:54:17 »
Ik denk niet dat Rocky vindt dat Renée verdacht is.

Maar Rocky verdenkt Renée toch, dacht ik? Of bedoel je dat je Rocky als mol ziet?  ::vergroot::

Tja, Marije... Als we de montage mogen geloven heeft Marije op Charlotte gestemd, maar ik vermoed ook dat ze Renée heeft meegenomen (dat dat haar tweede verdenking is), aangezien bijna iedereen een Renée-verdenking uitspreekt.
Als Charlotte echt de mol is, dan is dat vreemd met die montage. Of Marije moet een zootje hebben gemaakt met het invullen van de vragenlijst  (wat ik eigenlijk niet geloof). Of de montage zet ons op het verkeerde been (dat kán), maar ik trek voor nu de conclusie dat Charlotte niet de mol is.
Mocht Rocky of Splinter de mol zijn, dan zit Marije er sowieso naast, denk ik dan: ongeacht wat haar verstand of haar gevoel zegt.  :D We gaan het zien in afl. 10.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #281 Gepost op: 17-02-2021, 00:09:21 »
Tja, Marije... Als we de montage mogen geloven heeft Marije op Charlotte gestemd, maar ik vermoed ook dat ze Renée heeft meegenomen (dat dat haar tweede verdenking is), aangezien bijna iedereen een Renée-verdenking uitspreekt.
Als Charlotte echt de mol is, dan is dat vreemd met die montage. Of Marije moet een zootje hebben gemaakt met het invullen van de vragenlijst  (wat ik eigenlijk niet geloof). Of de montage zet ons op het verkeerde been (dat kán), maar ik trek voor nu de conclusie dat Charlotte niet de mol is.
Mocht Rocky of Splinter de mol zijn, dan zit Marije er sowieso naast, denk ik dan: ongeacht wat haar verstand of haar gevoel zegt.  :D We gaan het zien in afl. 10.
Zie de discussie hierover in het topic "wie verdenkt wie".

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #282 Gepost op: 17-02-2021, 00:10:48 »
Zie de discussie hierover in het topic "wie verdenkt wie".

Ga ik doen, dank je wel!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #283 Gepost op: 18-02-2021, 01:43:03 »
Ik moet zeggen dat ik in het begin dacht van hmmm ik weet niet of ik Marije leuk ga vinden ???, maar uiteindelijk was ze écht een smaakmaker dit seizoen ::bravo::. Haar over de top reacties zijn duidelijk gewoon wie ze is en zijn geweldig om te zien juist omdat het gemeend is. Heerlijke kandidate ::respect::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human