Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 75225 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[de winnaar] Rocky Hehakaija
« Gepost op: 18-12-2020, 09:57:13 »


Praat mee over het doen en laten van Rocky Hehakaija! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 22:39:40 door Heinz »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2020, 22:02:13 »
Ken haar van wat voetbal artikeltjes op tv en de training van vrouwen in ik meen zuid afrika. Mooi mens, maar zoals ze zelf al aangeeft misschien te recht voir zijn raap , al zou dat bij widm een mooie dekmantel kunnen zijn.

Voorlopig kandidaat voor eerste afvaller.

Wel mooie hint, gezicht van een spel!  Is de mol per definitie ook nog het gezicht van een spel?
« Laatst bewerkt op: 22-12-2020, 15:55:27 door Tarbozan »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2020, 23:22:19 »
Open boek, ja dat zal wel ::vergroot::

Kan een blinde vlek zijn, maar juist daarom ook oppassen voor overcompenseren zoals bij Nathan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2020, 23:31:13 »
Wie weet is het gewoon een typefout en moeten we er niets achter zoeken, maar in haar citaat op de officiële site is de 'i' weggevallen: 'K BEN ECHT EEN OPEN BOEK' staat er.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2020, 23:48:09 »
Eerste “hint” dan maar.

Naar aanleiding van de opmerking van Rik dat de mol zich bekend had gemaakt:

Bij Rocky kwamen er alleen maar beelden van haar in een spel en zeggen ze erbij dat ze “het gezicht van een bekend spel is”.

Ze is dus nu als mol het gezicht van het spel “wie is de mol”?

In het kader van “je had het kunnen weten”.

Tevens vrij raar dat ze dit zo als introductie gebruiken en geen video waar ze wat truukjes doet ofzo.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #5 Gepost op: 22-12-2020, 09:10:02 »
^ Ja, da's een mooie. Duidelijker hoeven 'hints' ook echt niet te zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #6 Gepost op: 22-12-2020, 10:51:53 »
Ja of ze willen geen sluikreclame maken als publieke omroep richting EA sports en haar virtuele karakter in volta ofwel de straatvoetbal modus van FIFA.

En dan te bedenken dat ik fifa 20 gespeeld heb inclusief volta. Maar ik kende haar verder niet. Ben benieuwd hoe ze WIDM in gaat.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #7 Gepost op: 22-12-2020, 11:21:43 »
Als tweede naar huis, maar wel in style...

https://m.youtube.com/watch?v=ioE_O7Lm0I4

Lijkt op Maurice (3 op reis, deed mee aan seizoen 14) ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-12-2020, 11:23:37 door Pierce_Brosnan »

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #8 Gepost op: 22-12-2020, 16:40:32 »
in style eruit a la Robért denk ik, na heel veel goede inzet bij opdrachten, veel geld in pot gehaald

ze doet mij ook een beetje denken aan die ene meid die aan Robinson heeft meegedaan, Jalou
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2020, 22:43:46 »
Rik heeft het tot twee keer toe over tegenstander, als mol en als concurrent-kandidaat. De tegenstander in het spel.
En aan het einde van de kakafonie hoor je Rocky nog duidelijk twee zinnen zeggen, relatief best veel, o.a. "onbekend met het spel". Maar Rocky gaat ook graag uitdagingen aan.

Edit: Rocky zegt "goede mol kan zijn" daar waar anderen zeggen ik zou een goede mol kunnen zijn.
Rocky is de mol en kan een goede mol zijn. Anderen zouden als ze mol zouden zijn wel een goede mol kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2020, 11:14:40 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2021, 12:07:48 »
Rocky's voorstelvideo is denk ik in 2 keer opgenomen, en de fragmenten zijn daarna door elkaar gemixt. Heel grappig hoe haar weelderige haardos telkens heen en weer springt. ;D

Bij mijn andere hoofdverdachten zijn er dingetjes die me niet zo aan staan. Bij Rocky heb ik dat niet. Dus goede molkandidaat, wat mij betreft.

Wie weet is het gewoon een typefout en moeten we er niets achter zoeken, maar in haar citaat op de officiële site is de 'i' weggevallen: 'K BEN ECHT EEN OPEN BOEK' staat er.
De I staat er weer bij, hoor.

Bij Rocky kwamen er alleen maar beelden van haar in een spel en zeggen ze erbij dat ze “het gezicht van een bekend spel is”.
Ze zei het net iets anders, namelijk dat ze haar eigen karakter heeft in een wereldberoemd computerspel. Als dit het antwoord is 'dat de Mol zojuist zelf heeft gegeven', vind ik het niet heel sterk.

Ik had de knoop maar door, en ga voor Rocky. ::jaja:: Mijn derde schot-voor-de-boeg inmiddels. :)
« Laatst bewerkt op: 2-01-2021, 12:58:36 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2021, 00:06:05 »
joker - > kaarttruc, truck klinkt als truc. Gelijk... spel. Voetbaltruc. Gaan we zo beginnen?

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2021, 05:46:44 »
Gaan we zo beginnen?

Zou ik niet doen nee

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2021, 11:07:29 »
Ik vind Rocky molwaardig na de eerste aflevering. Als mol de meeste bedotten met de jokerkaart, daarmee vanzelfsprekend met de overgebleven anderen (Marije oa) de rechtvaardiging geven het aanbod van de echte joker dan niet af te slaan. Hop geen geld verdient.

Bij lasergamen zag ik ook (gevoel van Remco) hoe Rocky Remco leek af te schieten en sorry daarvoor zei? De mol op de kar in zwart vest kan natuurlijk (we zagen het vaker met Rob) om kandidaten af te schieten. Maar hier gingen alle deelnemers tegelijkertijd het veld in, voor het eerst ooit. Dus kun je prima voor de mededeling van Rik al anderen geniepig uit het spel schieten / buitenspel zetten ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2021, 17:02:33 »
Bij de fietsopdracht zat Rocky in een goede positie, als vierde duo met Renée. Veel onnodige info repeterend onderweg. De overdracht van stellingen op het laatste duo deden ze op volgorde vanaf het begin, wat niet nodig was. En dan de opmerking van Remco, dat wie wel en niet de Mol wilden zijn nou juist datgene was dat heel gefragmenteerd werd aangeleverd. Bij de overdracht stel Renée de vraag, Rocky vult in. Bij 'niet': Rocky en Chalotte. Bij 'wel': Lakshmi, en dan een verhaal dat niet te horen is. Mogelijk zit daar de fragmentatie, en heeft ze de 'wel' in kleinere groepjes aangeleverd? Dat verklaart dan ook de warrige opmerking van Florentijn bij het vinden van de 'wel' van Marije, 'dat het in het begin alleen Lakshmi was'. Remco is te vertrouwen weten we nu, dus als het klopt dat die info gefragmenteerd werd aangeleverd, maakt dat Rocky verdacht.

Wat de andere opdrachten betreft: die aarzeling om de 250 euro wel of niet onder de deur door te schuiven kwam op mij wat gespeeld over. En assertief voor een echte joker hoefde niet, dat deed Marije al. Dus ze kon zich geruisloos aansluiten.
In de laseropdracht is het niet duidelijk of ze Remco nou wel of niet neerschoot. Door zijn toedoen zwaar verdacht gemaakt, maar Remco viel wel af. Dus dan mag dat in de montage. In haar voordeel als mogelijke Mol vind ik dat ze zich bemoeide met de kistjes en de codes, en overbleef. Behoorde niet tot degenen die vonden dat er samengewerkt moest worden. Hield zich eigenlijk erg afzijdig van de meeste discussies, dat vind ik dan wel weer een minpuntje. Is tot nu vrij passief, maar misschien verandert dat nog.

Al met al nog steeds mijn hoofdverdachte, samen met Florentijn en Renée.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2021, 11:44:00 »
Hmm, ik was heel overtuigd van Marije als Mol, maar ik denk dat ik ga switchen naar Rocky als hoofdverdachte. Precies met dezelfde argumenten als de post boven mij.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2021, 20:24:47 »
Zegt op het voorstel gelijk "dat doen we dus niet". Ze denkt nog even na maar blijft vasthouden aan het eerste gevoel / de eerste gedachte.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2021, 22:32:10 »
Ik zag Rocky vooraf totaal niet als potentiële mol, maar de acties bij de laseropdracht brengen met toch richting deze tunnel:

- zit in de ideale positie om op Erik te schieten wanneer hij wordt neergeschoten. We zien ook een groene straal net langs Erik vliegen vlak voor hij neergeschoten wordt en die lijkt globaal uit Rocky’s richting te komen.
- pakt geld, maar in het shot bukt ze vreemd nadat ze het geld heeft. Mogelijk moffelt ze een deel van het geld weg.
- als Joshua voorstelt voor de pot te gaan, reageren verschillende kandidaten instemmend. Rocky is echter niet te horen.
- is volgens Remco als enige in de buurt wanneer Remco wordt afgeschoten. Volgens Remco waren er ook geen schutters in de buurt die hem konden afschieten daar. Als Rocky de mol is, is het opmerkelijk dat dit er zo in gemonteerd wordt, maar aan de andere kant is dit een verdenking van de afvaller richting de mol en die laat de montage er vaak juist wel in.
- Rocky stuurt Lakshmi richting kistje J (die al open is) met de verkeerde code (een code die ogenschijnlijk nergens bij hoort).

Maar ook, in Rocky’s defence:
- Rocky brengt geld binnen.
- Als Marije aan het eind voorstelt nog één run te doen, kapt Rocky dat idee af.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2021, 22:32:56 »
Wat ik erg kandidaats vond, was het pakken van een rookpijp (of hoe noem je dat?) en naast het kistje leggen. Ze schijnt erg streetsmart te zijn en dit was een goede zet van een fanatieke kandidaat om niet gezien en dus niet afgeschoten te worden. Than again, ze heeft zo ook geld weg kunnen moffelen misschien, de kandidaten zagen haar ook niet goed.

Verder toch veel mogelijk molse acties. Is de eerste aflevering best op de achtergrond, valt in de groep niet zo op denk ik. Bij het lasergamen leek ze als enige niet te reageren op de (dramatische :D) 'unite' oproep van Yoshua en heeft sowieso weinig interactie met de groep. Wel in de positie om hier en daar zelf een kandidaat uit het spel te schieten. Bemoeit zich niet met het penningmeesterschap. De fietsroute heeft ze een goede molpositie. Zij lijkt degene te zijn die de bundels informatie fragmenteert door erbij aan te geven van welk duo de informatie kwam. Kan trouwens ook fanatisme zijn dat ze dat wil onthouden voor de test.

Nou ja, ze zou een goede mol zijn of prima kunnen winnen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2021, 23:06:24 »
Rocky heet eigenlijk Roxanne.
Roxanne betekent schitterend, morgenstond. Dat kun je samenvoegen tot schitterende morgenstond. En dat is een opkomende oranje/rode zon. De executie aflevering 1 was bij een ondergaande zon achter de kandidaten. Ben benieuwd hoeveel zonsopenondergangen we gaan zien. In aflevering 1 begon het al met het ochtendlicht op een blad. En daarna nog twee keer op/onder - gaande zonnen.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2021, 23:10:31 door foxhunter »