Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 74465 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #140 Gepost op: 5-02-2021, 15:40:44 »
En het is juist die actie waarbij Rocky 2000 euro verdiend, waardoor wij hier Rocky al wekenlang afschrijven. Ik zei het al eerder, we moeten meer op de grote lijnen gaan letten, in plaats van alles microscopisch uit te pluizen. Je gooit 2000 euro in de pot, je haalt er 5000 euro uit en je bent nog steeds niet verdacht anno 2021 bij bijna alle molloten, want je hebt ooit 2000 euro verdiend. O, o , dat kan niet want dat doet een mol niet. En omdat dat meer is dan 200 euro (molloten leggen die grens heel laag) kan je nooit meer de mol zijn.
Ik vind dit mechanisme een leuke verfrissende verrassing voor dit corona seizoen, om ons extra lang op het verkeerde been te houden.

Aan dat hele kayakken en abseilen gebeuren was maar 1 ding opvallend: Er werd 2000 euro verdiend door Rocky 's beslissing voor vertrouwen in Renee. Een dikke vette antimolactie om jou en mij nog even goed op het verkeerde been te houden.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2021, 16:05:43 door foxhunter »

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #141 Gepost op: 5-02-2021, 16:20:30 »
Ik zou het nog steeds een vreemde actie vinden, mocht ze de mol wel zijn. Dit was een kans om zonder al te veel op te vallen €2000,- uit de pot te halen. Joshua gaf namelijk al het eerste zetje.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #142 Gepost op: 5-02-2021, 17:57:06 »
Klinkt mooi Fox.
Laat ik ook een bescheiden bijdrage doen.

Ik zag net op FB van Lakshmi foto's waarbij ze schreef ik was toen OOK Harlequinn.
Oftewel, had ze idd die rol in widm?
Dan dus als vrouw van the Joker.

Rocky noemde haar "mijn vrouw Lakshmi"
Beiden zetten elkaar in vuur en vlam.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #143 Gepost op: 5-02-2021, 18:16:00 »
Lakshmi zei bij haar afscheid dan ook : Ik ben voor de gek gehouden

door Rocky misschien?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #144 Gepost op: 5-02-2021, 18:48:25 »
Lakshmi zei bij haar afscheid dan ook : Ik ben voor de gek gehouden

door Rocky misschien?
Ja.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #145 Gepost op: 5-02-2021, 20:07:42 »
Het leek er zoveel op dat de rest het geld niet zou nemen, het zou dan extreem verdacht zijn dat juist Rocky wel geld uit het kokertje zou halen. Ik denk dat ze dit, als ze de mol is, helemaal verkeerd heeft ingeschat. Ik vind niet dat je kunt zeggen dat zij dus 2000 verdiend heeft. Knullig is het misschien wel, maar het maakt haar juist ook onverdacht. Zo kan ze zich op latere momenten wellicht beter in de goede molposities manoeuvreren.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #146 Gepost op: 5-02-2021, 20:28:55 »
En het is juist die actie waarbij Rocky 2000 euro verdiend, waardoor wij hier Rocky al wekenlang afschrijven. Ik zei het al eerder, we moeten meer op de grote lijnen gaan letten, in plaats van alles microscopisch uit te pluizen. Je gooit 2000 euro in de pot, je haalt er 5000 euro uit en je bent nog steeds niet verdacht anno 2021 bij bijna alle molloten, want je hebt ooit 2000 euro verdiend. O, o , dat kan niet want dat doet een mol niet. En omdat dat meer is dan 200 euro (molloten leggen die grens heel laag) kan je nooit meer de mol zijn.
Ik vind dit mechanisme een leuke verfrissende verrassing voor dit corona seizoen, om ons extra lang op het verkeerde been te houden.

Aan dat hele kayakken en abseilen gebeuren was maar 1 ding opvallend: Er werd 2000 euro verdiend door Rocky 's beslissing voor vertrouwen in Renee. Een dikke vette antimolactie om jou en mij nog even goed op het verkeerde been te houden.
Rocky nietafschrijven als Mol vanwege die €2000 wil in mijn ogen nog steeds niet zeggen dat ze daarom wel de Mol is.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #147 Gepost op: 5-02-2021, 21:30:07 »
Daar zijn genoeg andere redenen voor. Genoeg molacties mogelijk. Maar als je niet zoekt omdat je iemand afgeschreven hebt, tsja....

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #148 Gepost op: 5-02-2021, 23:04:25 »
Rocky zou dan wel een briljante actrice zijn, zo oprecht en spontaan overkomen.
Hoe ze keek om marije haar reactie te checken..en dat ze oplossingen biedt (‘land met D, naast Haïti en de klok in de trein). Kan nog wel even doorgaan. Als ze het is, petje af, behalve dan dat ze zoveel geld heeft binnen gebracht..

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #149 Gepost op: 5-02-2021, 23:19:43 »
Rocky acteert bijna niks. Effe Marije aankijken om haar verdacht maken, heel opzichtig.
Splinter die zou al heel veel emoties hebben moeten acteren als hij de mol is, waarvan ik zeker weet dat hij het niet is. Weet je zeker dat je de goede mol hebt Rozz75? Er is niks molligs aan zijn keuzes, die zijn juist goed.

O en land met D, was dat een vraag van het formulier, of een door Rocky verzonnen vraag? Er stond iets met D, maar onleesbaar wat.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2021, 23:22:57 door foxhunter »

Offline Kip134

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #150 Gepost op: 5-02-2021, 23:29:04 »
En het is juist die actie waarbij Rocky 2000 euro verdiend, waardoor wij hier Rocky al wekenlang afschrijven. Ik zei het al eerder, we moeten meer op de grote lijnen gaan letten, in plaats van alles microscopisch uit te pluizen. Je gooit 2000 euro in de pot, je haalt er 5000 euro uit en je bent nog steeds niet verdacht anno 2021 bij bijna alle molloten, want je hebt ooit 2000 euro verdiend. O, o , dat kan niet want dat doet een mol niet. En omdat dat meer is dan 200 euro (molloten leggen die grens heel laag) kan je nooit meer de mol zijn.
Ik vind dit mechanisme een leuke verfrissende verrassing voor dit corona seizoen, om ons extra lang op het verkeerde been te houden.

Aan dat hele kayakken en abseilen gebeuren was maar 1 ding opvallend: Er werd 2000 euro verdiend door Rocky 's beslissing voor vertrouwen in Renee. Een dikke vette antimolactie om jou en mij nog even goed op het verkeerde been te houden.

Zou wel ook de afleveringstitel kunnen verklaren, het hing allemaal van Rocky af...

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #151 Gepost op: 6-02-2021, 00:44:53 »
En vergeet niet dat Rocky's verborgen talent is dat ze goed typetjes kan nadoen. ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #152 Gepost op: 6-02-2021, 01:00:32 »
Afleveringstitel Voorbeeld.
Rocky: Ik kan natuurlijk hard rennen; dat deed ik achter een voetbal aan; nu langs een ballerina.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #153 Gepost op: 6-02-2021, 08:58:41 »
Rocky acteert bijna niks. Effe Marije aankijken om haar verdacht maken, heel opzichtig.
Splinter die zou al heel veel emoties hebben moeten acteren als hij de mol is, waarvan ik zeker weet dat hij het niet is. Weet je zeker dat je de goede mol hebt Rozz75? Er is niks molligs aan zijn keuzes, die zijn juist goed.

O en land met D, was dat een vraag van het formulier, of een door Rocky verzonnen vraag? Er stond iets met D, maar onleesbaar wat.

Of ik het zeker weet? Tja goeie vraag, soms wel soms niet. Dat maakt het ook zo’n gaaf programma. Ik zou splinter een briljante mol vinden. Maar zie ook bij hem acties die me laten twijfelen, net zoals bij rocky en Charlotte. Het voelt alsof ik van jou niet mag geloven dat het splinter is, je zit er zo bovenop bij iedereen die anders denkt dan jij. Vind ik wel jammer eerlijk gezegd.

Edit: laatste zin verwijdert.
Foxhunter: ik ga terug kijken wat je zegt, want rocky reageert naast natuurlijk ook vaak een soort van ‘onbeweeglijk’. En misschien net te laat. Dat moet ik je meegeven en ik wil me niet afsluiten omdat ik soms wat moeite heb met je manier van reageren. Kan net zo goed aan mij liggen.

Wil overal voor open blijven staan, dus zal haar nog eens bekijken ;-)

« Laatst bewerkt op: 6-02-2021, 09:19:32 door Rozz75 »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #154 Gepost op: 6-02-2021, 16:22:38 »
Rocky is de naam van een film.

De opdracht 'Ontspoord' is onderdeel van een plan om de pot te beroven. Vergelijkbaar met de film 'Money train'.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #155 Gepost op: 6-02-2021, 17:11:07 »
Het voelt alsof ik van jou niet mag geloven dat het splinter is, je zit er zo bovenop bij iedereen die anders denkt dan jij. Vind ik wel jammer eerlijk gezegd.
Wie de mol is volgens jou moet je zelf weten. Ik probeer een tunnel te verdedigen die op zijn minst "kwetsbaar" is doordat Rocky ook geld verdiend heeft. En dat je ook eens op de grote lijnen zou kunnen letten. Maar daar krijg ik geen reactie op, alleen maar posts "ja maar ze heeft geld verdiend dus ze kan het niet zijn". Rick zal dat ook wel weten en er dankbaar gebruik van willen maken. Jeroen verdiende een beetje geld en werd door dit hele forum afgeschreven. Daar hadden we al van geleerd moeten hebben, maar helaas.
Jij post overal dingen dat Splinter de mol is, zonder met nieuwe ideeën te komen [Edit:Sorry]. Ik heb Splinter een week verdacht en ideeën aangebracht waarom hij de mol zou zijn. Maar het is too much too early, alleen maar verdachtmakingen en hij speelt het spel zoals een kandidaat dat zou moeten doen. Bij Charlotte idem 1 week verdacht en nog met een leuk idee gekomen met cijfers en jaar geboortedatum. Werd ook afgescheept want "Splinter is de mol".
En dat je aan mij irriteert; kan; maar weet dat ik mijn uiterste best doe om dat te voorkomen.
Maar wilde je wel een keertje confronteren met je Splinter is de mol, maar waarom eigenlijk? Misschien dat je al je argumenten eens kan oplijsten. Heb ik bij Marije gedaan, maar vond het niet genoeg.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2021, 14:43:45 door foxhunter »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #156 Gepost op: 6-02-2021, 17:24:13 »
Jammer dat je uit mijn reactie alleen die ene zin pakt en al mijn argumenten en Posts over splinter afdoet als ‘geen argumenten’ en ‘zonder met nieuwe ideeen te komen. Wat een onzin zeg, heb al zoveel argumenten en ideeen gepost. Maar dat wil je blijkbaar niet met open vizier lezen of je ziet niet alles, omdat je zelf zo diep in je tunnel zit. Dat anderen in hun eigen tunnel zitten moet je blijkbaar uit alle macht weerleggen, is niet nodig want mensen zien wat ze willen zien, net als jij.
Ik laat het hier maar bij want je reactie helpt mij zeker niet om open en prettig met elkaar te discussiëren.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #157 Gepost op: 7-02-2021, 01:00:39 »
voor de Rocky verdenkers

de 3 codes in de trein zijn 311 021 528

Rocky is bij de laatste uitzending 37 jaar, dit zijn dan ook de rekensleutels voor deze codes.

HEHEKAIJA


0 => geen letter verder nemen
7 => plus 7 letters verder nemen
3 => plus 3 letters verder nemen


Ik heb al eerder Joshua gevonden door een puzzel dus het zegt misschien niks.
Misschien kan ik beter kijken naar degene wiens naam uit geen enkele puzzel komt.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #158 Gepost op: 7-02-2021, 09:45:15 »
Wil als eerste uitstappen. Zet daarmee de toon? Probeert het spel naar haar hand te zetten door zich verdacht te maken waardoor iedereen elkaar wantrouwt.

Ze haalt de stoppen weg uit de deur van Renée.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2021, 09:54:23 door molE13 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #159 Gepost op: 7-02-2021, 13:44:58 »
Haalt weer 250 euro binnen. Net als de 2000 en 400 euro eerder. De opdrachten waar ze supergoed haar best doet niet te vergeten. Oh ja, ze had eigenlijk vijf goede foto's bij fotogeniek, als enige.