Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 74416 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #220 Gepost op: 12-02-2021, 21:01:47 »
Ik heb een angstig voorgevoel dat ze gaat afvallen vanwege te weinig stampwerk.  :(
Heeft zij dat nodig?

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #221 Gepost op: 12-02-2021, 21:25:17 »
Moltainbiken het begin als Splinter voorleest.

Yep en in de bespreking aan tafel wie in welke escape room zat ;-)
Maar in haar rol als ijverige kandidaat zou je haar vaker moeten zien schrijven zou je denken? Maar heb er verder ook niet op gelet.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #222 Gepost op: 12-02-2021, 23:27:15 »
Yep en in de bespreking aan tafel wie in welke escape room zat ;-)
Maar in haar rol als ijverige kandidaat zou je haar vaker moeten zien schrijven zou je denken? Maar heb er verder ook niet op gelet.
Hopelijk zien we zaterdag het spreekwoord 'wie schrijft die blijft' eens van toepassing zijn.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #223 Gepost op: 13-02-2021, 09:22:14 »
Hopelijk zien we zaterdag het spreekwoord 'wie schrijft die blijft' eens van toepassing zijn.
Je bedoelt dat je hoopt dat Rocky de afvaller is?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #224 Gepost op: 13-02-2021, 09:40:01 »
Olcay Gulsen schreef ook niets op, hoorde ik ergens van de week, en die kwam er ver mee maar niet ver genoeg.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #225 Gepost op: 13-02-2021, 09:51:26 »
Olcay Gulsen schreef ook niets op, hoorde ik ergens van de week, en die kwam er ver mee maar niet ver genoeg.
Nee, maar die had ook iedereen wijsgemaakt dat Ruben de mol was, daar was ze zelf ook van overtuigd. Dankzij haar niets opschrijven had ze waarschijnlijk net genoeg antwoorden op de juiste mol omdat ze het simpelweg niet wist, en gokte ze zich een weg naar de finale.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #226 Gepost op: 13-02-2021, 10:05:47 »
Onder druk zetten. Pressie? Tactiek bij voetbal. Play stations?

In de Engelse vertaling van brievenbus zie ik een anagram (deels Engels, deels Nederlands) die verwijst naar Rocky: letterbox = boxer telt.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2021, 10:10:54 door molE13 »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #227 Gepost op: 13-02-2021, 10:16:41 »
En hoe vertaal je dat precies naar straatvoetbal? Boxer telt, je doelt op boksen?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #228 Gepost op: 13-02-2021, 10:38:35 »
En hoe vertaal je dat precies naar straatvoetbal? Boxer telt, je doelt op boksen?
Straatvoetbal: Rocky in karakter in het spel FIFA street. Dit speel je op de Play station.

Boxer: ja, boksen. Vanwege de naam Rocky. (Films over een bokser.)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2021, 10:59:22 door molE13 »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #229 Gepost op: 13-02-2021, 10:49:25 »
Ah zo, thanks voor de toelichting!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #230 Gepost op: 13-02-2021, 17:30:40 »
Vertrouwen is veel meer waard dan € 2.000.
Voor een kandidaat wel. Een mol wil, als het hem bijna cadeau wordt gedaan graag die 2000 Euro niet in de pot spelen. Ze had kunnen weten dat de anderen voor de vrijstelling zouden gaan (was min of meer boven besproken) en zo was het een inkoppertje om die 2 mille er niet in te stoppen. Daarbij had niemand haar erop aangekeken dat ze ook voor de vrijstelling ging. (ik bedoel: het is mij niet opgevallen dat de andere 3 wel werden aangekeken op het feit dat zij voor de vrijstelling gingen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #231 Gepost op: 13-02-2021, 23:38:25 »
Water stroomt toch altijd naar het laagste punt.  ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: . Ik denk dat ik weet hoe het zit met winnaar en verliezer.
Zoals eerder gezegd is dat de grootste uitdaging dit seizoen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #232 Gepost op: 14-02-2021, 09:16:02 »
Water stroomt toch altijd naar het laagste punt.  ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: . Ik denk dat ik weet hoe het zit met winnaar en verliezer.
Zoals eerder gezegd is dat de grootste uitdaging dit seizoen.
  ???

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #233 Gepost op: 14-02-2021, 10:45:44 »
Voor mij is het al 7 afleveringen overduidelijk dat Rocky de mol is, dus dat gaan we eerst vieren. Posten kan later wel. En ik wil Kinglennart nog een plaagstootje geven voor het klassement, die stelde vast dat hij er goed voorstond, maar het is nog niet gelopen. Info die ik daarom niet ga delen.

Dat water naar het laagste punt loopt... vroeg of laat komt iedereen tot de ontdekking dat Rocky de mol is.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 10:47:35 door foxhunter »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #234 Gepost op: 14-02-2021, 11:08:39 »
Voor mij is het al 7 afleveringen overduidelijk dat Rocky de mol is, dus dat gaan we eerst vieren. Posten kan later wel. En ik wil Kinglennart nog een plaagstootje geven voor het klassement, die stelde vast dat hij er goed voorstond, maar het is nog niet gelopen. Info die ik daarom niet ga delen.

Dat water naar het laagste punt loopt... vroeg of laat komt iedereen tot de ontdekking dat Rocky de mol is.
Ah, zo. Dank.

Ik dacht eerst aan Rocky en Lakshmi.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #235 Gepost op: 14-02-2021, 11:17:38 »
Jij praat echt in raadselen, Foxhunter... Maar goed, het is mij ook nog steeds een raadsel hoe iemand Rocky verdacht kan vinden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #236 Gepost op: 14-02-2021, 12:49:41 »
Jij praat echt in raadselen, Foxhunter... Maar goed, het is mij ook nog steeds een raadsel hoe iemand Rocky verdacht kan vinden...
En die overtuiging heb ik bij de andere drie, stuk voor stuk bewijzen ze iedere week weer kandidaten te zijn.
Aflevering 7 weer drie keer vet gemold door Rocky, dus prima op schema.
Raadsels? Ik zit al zolang te wa chten op meer bijval. Maar dat komt wel vroeg of waarschijnlijk laat. Molacties al beschreven in de opdracht topics.
Toch leuk dat je iedere week effe komt buurten.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 12:52:18 door foxhunter »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #237 Gepost op: 14-02-2021, 13:04:16 »
Ach seizoen in China bleef je ook zo enthousiast over Miljuschka meen ik me te herinneren ;)
Die was ook zo vet aan het mollen volgens jou.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #238 Gepost op: 14-02-2021, 13:07:15 »
Ik hoop dat Rocky winnaar wordt, gun het haar van harte, ze speelt fantastisch. Gelukkig heeft ze de feiten nog op een rijtje bleek gisteravond.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #239 Gepost op: 14-02-2021, 13:41:15 »
Ach seizoen in China bleef je ook zo enthousiast over Miljuschka meen ik me te herinneren ;)
Die was ook zo vet aan het mollen volgens jou.
Ja een week of 3. En nog een weekje Nathan. Maar daarna gewoon weer Rob hoor. Ik vond Rob als mol nogal saai.
Maar nu ben ik overtuigd van Mol Rocky. Dus het tegengeluid blijft.