Auteur Topic: [de winnaar] Rocky Hehakaija  (gelezen 74425 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #340 Gepost op: 26-02-2021, 18:13:49 »
Ik zit niet in een Rockytunnel, maar de de Charlottetunnel verdient wat meer tegengeluid

En de tunnel van Renée.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #341 Gepost op: 26-02-2021, 18:23:50 »
Mijn indruk is dat de Mol voldoende speelruimte had om het verdiende geld in de veiling te zien verdwijnen.
Dan heb ik nog een raadsel voor je.
Weet je waarom je in de jungle altijd 2 zware balken bij je moet hebben?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #342 Gepost op: 26-02-2021, 19:06:21 »
Rocky is de enige van wie het gedrag tijdens de serie constant is. Ze is niet meer gaan mollen, werd niet uitbundiger of iets dergelijks. Renée en Charlotte zijn enorm veranderd, lieten meer zogenaamd verdachte dingen zien. Dat doet de mol niet. Die gaat niet meer of minder opvallen. Zeker niet door het vertrek van een kandidaat.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #343 Gepost op: 26-02-2021, 23:38:51 »
^ ook iets dat opvalt, ja. Ik weet nog steeds niet op wie ik deze week in ga zetten (ik snap niet dat zo veel mensen zeker van hun mol zijn...) , maar deze puntjes vind ik wel naar Rocky wijzen:

Ik vind het wel bizar dat de kandidaten dat soort info delen. Je gaat toch niet een andere kandidaat willen meenemen en die op de juiste mol zetten. Rocky is altijd blij dat er iemand afvalt, want dan is zij verder in het spel. Dan ga je toch niet nog iemand op de juiste mol zetten, want de kans is dan groter dat je afvalt. Zeker als je dan als enige zonder jokers valt, en vlak voor de finale. Vreemd hoor.

Wat ik ook vreemd vond was dat momentje uit het extra beeldmateriaal van een tijdje geleden. Gringa had het er op de andere site nog over.

Zit je ramvast op je mol Renée, ga je kandidaats een ellenlange discussie met haar aan over een voordeeltje dat Splinter zou hebben bij de test. Waarom zou je daar je mol mee lastig vallen als je al zeker bent dat ze het is?

Wat zei Renée ook alweer? Dat ze daar 's nachts uren over hadden liggen praten of zo?

Je kan het als kandidaats uitleggen, omdat Renée het aan tafel in de groep gooide ...maar dan kun je wel heel goed manipuleren als je al wist dat ze dat ging doen. Ik had toch het idee dat Rocky een beetje schrok toen Renée dat zei.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #344 Gepost op: 27-02-2021, 11:52:26 »
- Rocky verdient 2000 euro samen met Renée bij het abseilen... De mol kon hier kiezen om mee te gaan met het verhaal of er tegenin gaan zoals Rocky deed in de hoop dat iedereen het geld liet liggen. Foutje, maar kon ook heeeel goed uitpakken
Dat is dan wel heel naïef. De kans dat helemaal niemand geld ging pakken was nagenoeg 0. Het enige juiste dat zij had kunnen doen was hetzelfde als de andere abseilers. Dat was de enige grote kans om ervoor te zorgen dat er geen geld in de pot kwam. Daarbij kon ze na de gesprekken op de flat wel weten dat de anderen voor de vrijstelling zouden gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #345 Gepost op: 27-02-2021, 17:11:35 »
Rocky is de enige van wie het gedrag tijdens de serie constant is. Ze is niet meer gaan mollen, werd niet uitbundiger of iets dergelijks. Renée en Charlotte zijn enorm veranderd, lieten meer zogenaamd verdachte dingen zien. Dat doet de mol niet. Die gaat niet meer of minder opvallen. Zeker niet door het vertrek van een kandidaat.

Dat is ook waar.  ::ok:: Ik zit niet in een Rocky-tunnel, maar zou het wel geweldig vinden als ze het toch blijkt te zijn. Ze lijkt niet zo op te vallen, lijkt een beetje weg te vallen in de groep, maar dat kan natuurlijk een prima eigenschap zijn voor een mol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #346 Gepost op: 27-02-2021, 17:58:22 »
Dat is ook de reden dat ik het bij rocky hou (na hard uit de splinter tunnel gevallen te zijn). Ze is constant in haar gedrag en bijzonder relaxed. Laatste aflevering leek ze minder Mols maar de andere twee zijn zo erg verandert en opvallend gaan mollen dat ik me niet kan voorstellen dat zij het zijn, ze willen graag door de anderen verdacht worden.

Weet iemand een hint naar de afl titel ‘voor het zeggen’ naar rocky? Want de sterkste vind ik naar char wijzen hier omdat ze in de lift ‘vooreinde, achtereinde, ...het’ zegt..dat maakt me wel weer aan het twijfelen! Nog nooit gehad dat ik het bij afl 9 nog niet zeker wist!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #347 Gepost op: 27-02-2021, 18:00:06 »
Oja, wat ik wel echt opvallend vindt is de opstelling bij de voorstel aflevering, doet me denken aan de foto’s op rockys site (favela):

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #348 Gepost op: 27-02-2021, 18:10:19 »
Dat is dan wel heel naïef. De kans dat helemaal niemand geld ging pakken was nagenoeg 0. Het enige juiste dat zij had kunnen doen was hetzelfde als de andere abseilers. Dat was de enige grote kans om ervoor te zorgen dat er geen geld in de pot kwam. Daarbij kon ze na de gesprekken op de flat wel weten dat de anderen voor de vrijstelling zouden gaan.

Groot gelijk. Alle hints naar Rocky allemaal goed en wel, maar hier haalt ze 2000 euro onnodig binnen (samen met Renée). Echt gewoon onbegrijpelijk als mol. Dit valt niet goed te praten. Als we hierbij nog eens het gebrek aan molacties, geldwegspelen en het vele geld verdienen nemen, valt Rocky echt kei hard af te schrijven.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #349 Gepost op: 27-02-2021, 18:30:31 »
Groot gelijk. Alle hints naar Rocky allemaal goed en wel, maar hier haalt ze 2000 euro onnodig binnen (samen met Renée). Echt gewoon onbegrijpelijk als mol. Dit valt niet goed te praten. Als we hierbij nog eens het gebrek aan molacties, geldwegspelen en het vele geld verdienen nemen, valt Rocky echt kei hard af te schrijven.
Niets is wat het lijkt? Trust nobody.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #350 Gepost op: 27-02-2021, 20:01:12 »
Groot gelijk. Alle hints naar Rocky allemaal goed en wel, maar hier haalt ze 2000 euro onnodig binnen (samen met Renée). Echt gewoon onbegrijpelijk als mol. Dit valt niet goed te praten.
Als productie, bedoel je. Moet je bij Rick zijn als ze het is. Die is wel vaker door vreemde hoepels gesprongen ...daarom sluit ik het niet uit.

Op die 2000 na valt het allemaal wel mee hoe onmols ze is. De echte anti-mol vind ik Renée. Die presteerde het bij het rad nog om Splinter 2 keer op rij niet uit te laten spelen op 0 euro (met het risico op 2000 euro aan plusgeld) Zo kun je bij Renée wel bezig blijven.


Dat is ook de reden dat ik het bij rocky hou (na hard uit de splinter tunnel gevallen te zijn). Ze is constant in haar gedrag en bijzonder relaxed.
Ja, ik ook. Ondanks de twijfel ga ik nog een keertje voor Rocky (met Charlotte als backup)


Weet iemand een hint naar de afl titel ‘voor het zeggen’ naar rocky? Want de sterkste vind ik naar char wijzen hier omdat ze in de lift ‘vooreinde, achtereinde, ...het’ zegt..dat maakt me wel weer aan het twijfelen!
Heb alleen een paar gare voorbij zien komen. Dat ze "het voorzegde" of zoiets (dat ze Haïti noemde als land naast de Dominicaanse Republiek) ...of dat ze als 1e iets zei in die aflevering (in een biecht, denk ik).

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #351 Gepost op: 27-02-2021, 20:10:18 »
Dan heb ik nog een raadsel voor je.
Weet je waarom je in de jungle altijd 2 zware balken bij je moet hebben?
Als er een leeuw op je afkomt gooi je die balken weg, dan kun je veel harder rennen.

Hihi  ::proostbier:: 

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #352 Gepost op: 27-02-2021, 20:11:31 »
Weet iemand een hint naar de afl titel ‘voor het zeggen’ naar rocky? Want de sterkste vind ik naar char wijzen hier omdat ze in de lift ‘vooreinde, achtereinde, ...het’ zegt..dat maakt me wel weer aan het twijfelen! Nog nooit gehad dat ik het bij afl 9 nog niet zeker wist!
Aflevering 1 'Gelijk'

Rocky ".... meteen ...." Meteen is een synoniem voor gelijk.

Rocky leest het aanbod van de mol en zegt gelijk "nee".

Na opdracht 1 "ja, ik dan ook" op de vraag of zij voor € 250 een joker wil kopen. Ze is gelijk aan kandidaten.

Aflevering 2 'Voorbeeld'

Rocky vertelt over de geheime opdrachten die Joshua in de oren van Floris brulde. Zij noemt een voorbeeld.

Aflevering 3 'Vanaf hangen'

Het slagen (in dit geval mislukken) van de opdracht hangt af van wat Rocky doet. Zij houdt 2 vrijstellingen.

Aflevering 4 'Voor het zeggen'

Rocky in gesprek met Lakshmi. Zij zegt iets voor, maar het klopt niet.

Aflevering 5 'Tot drie tellen'

Marije zegt "Wagon 1". Daarna zegt Rocky "Wagon 2 ..." en "Wagon 3"

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #353 Gepost op: 27-02-2021, 20:24:24 »
breaking

Rocky zojuist in de bumper voor de ster : op de vraag van Renée, 'dan ben jij de mol' ...-"ja" zegt Rocky!

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #354 Gepost op: 27-02-2021, 20:30:50 »
Ik blijf alvast hier hoor. Ik zie bij de andere 2 te veel opvallend molgedrag, Rocky veel neutraler.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #355 Gepost op: 27-02-2021, 21:39:22 »
Of het nu Rocky of Renée is. Het programma heeft zijn dieptepunt bereikt. Proficiat als deze tunnel goed bleek te zijn. Ik ga tot het laatste moment mij verzetten tegen Renée. Ik ga jullie helpen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #356 Gepost op: 27-02-2021, 21:40:48 »
Ben blij dat ze er nog inzit, en vond haar weer heerlijk mols vandaag! Niet ruilen met de stept/mountainbikes, kaart met kaars wegleggen en gewoon zeggen ‘ja klopt’ bij het gesprekje met Rick! Te leuk dit!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #357 Gepost op: 27-02-2021, 21:45:12 »
Ben blij dat ze er nog inzit, en vond haar weer heerlijk mols vandaag! Niet ruilen met de stept/mountainbikes, kaart met kaars wegleggen en gewoon zeggen ‘ja klopt’ bij het gesprekje met Rick! Te leuk dit!

Met hoe Rocky het gespeeld heeft, met haar type mol, kan ik nog leven. Aan mij heb je een partner de komende week.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #358 Gepost op: 27-02-2021, 21:46:18 »
Als Rocky de Mol is zou Splinter niet zijn afgevallen in aflevering 8

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rocky Hehakaija
« Reactie #359 Gepost op: 27-02-2021, 21:47:07 »
Als Rocky de Mol is zou Splinter niet zijn afgevallen in aflevering 8

Splinter zat vol op Renée hoor.