Auteur Topic: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud  (gelezen 26949 keer)

Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #40 Gepost op: 4-01-2021, 10:27:11 »
Bij de zin:'de mol wilde Laskhmi wel zijn' staat er ook 'gelijk' de mol. Misschien een hint met de afleveringstitel?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #41 Gepost op: 4-01-2021, 14:43:52 »
Ik ben een beetje verliefd ::hypocriet::. Ik hoop dus dat ze er nog lang in blijft ::tandpastasmiley::.
Så hva gjør vi nå?

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #42 Gepost op: 4-01-2021, 14:54:10 »
In het Molboekje werd aan eenieder de vraag gesteld: "Wat had je achteraf gezien ook in je koffer moeten stoppen"?"Lakshmi's antwoord was: "Gezond verstand".
Ik zie haar o.a. hierdoor niet echt als Mol.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #43 Gepost op: 4-01-2021, 15:18:25 »
Dat zou er eerder op wijzen dat ze er op een foutje obv gevoel / tunnelvisie / etc. uit is gevlogen oid

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2021, 17:00:31 »
Die tranen zijn natuurlijk een prachtig rookgordijn. De reactie over eerdere seizoenen waarbij ze het flauwekul vond als iemand na eerste test begon te huilen, béétje nep, hoe weet zij dat mensen elkaar nog maar 24 uur kennen? Is niet altijd zo.
En bij haar vond ik het wel een beetje nep, zóveel tranen...
« Laatst bewerkt op: 6-01-2021, 17:05:24 door Run »

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2021, 22:50:13 »
op de joker staan de letters s m i (van de zin wie is de mol) in andere stand. Dank aan andere speurneus! Ik ben hier op door gaan zoeken. ook de 2e ha in hahaha is anders.
Hebben we dus de volgende afwijkende letters: s m i h a
Voor de naam Lakshmi kom ik dan nog de L en de K tekort.
De L is de 12e letter uit t alfabet, de K de 11e letter.
12+11=1+2+1+1= 5
Lakshmi staat als 5e kandidaat genoemd op de site.

vergezocht... ? dat kan
hint... ? dat kan ook ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2021, 22:55:17 »
op de joker staan de letters s m i (van de zin wie is de mol) in andere stand.

Het betekent : MIS !  ;D

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2021, 22:59:19 »
Waarschijnlijker inderdaad... maar puzzelen is altijd leuk  ::tandpastasmiley::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2021, 20:11:28 »
Wat mij betreft het meest verdacht in aflevering 1.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2021, 00:08:09 »
Lakshmi's lichaamstaal viel me op toen Rik de groep na de openingsopdracht toesprak. Gezicht strak van de spanning.

De stress die ik bij Lakshmi zie is anders dan bij de andere kandidaten ...alsof ze wist wat er kwam. Zoiets zag ik ook bij Jan Versteegh op dat soort momentjes.

Dan... als Rik bekendmaakt dat de Mol 7 keer 250 euro uit de pot heeft weten te houden, zie ik duping delight. Ik kan er weinig anders van maken.


^ vanaf 14 minuten

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2021, 08:42:46 »
De stress die ik bij Lakshmi zie is anders dan bij de andere kandidaten ...alsof ze wist wat er kwam. Zoiets zag ik ook bij Jan Versteegh op dat soort momentjes.
Zij zegt ook "een echte" als Rik zijn hand naar zijn broekzak beweegt.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2021, 10:11:47 »
En daarna zegt ze: dat dacht ik al, ik word genaaid!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2021, 12:18:14 »
Voor dr duidelijkheid; Ze zegt 'dat dacht ik al, ik dacht ik word genaaid.' Volgens mij verwijst ze hiermee dus naar de keuze voor de jokerkaart en niet zozeer naar de keuze van Marije, Rocky en Renée. Ze zegt dat dacht ik al trouwens vaker in dit stukje. Zou uit te leggen zijn als de mol dacht al dat dit ging gebeuren en zorgde zo voor 0 in de pot. De Mol had dus gelijk met deze inschatting van de groep. 

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2021, 15:39:37 »
Voor dr duidelijkheid; Ze zegt 'dat dacht ik al, ik dacht ik word genaaid.' Volgens mij verwijst ze hiermee dus naar de keuze voor de jokerkaart en niet zozeer naar de keuze van Marije, Rocky en Renée. Ze zegt dat dacht ik al trouwens vaker in dit stukje. Zou uit te leggen zijn als de mol dacht al dat dit ging gebeuren en zorgde zo voor 0 in de pot. De Mol had dus gelijk met deze inschatting van de groep.
Wat zij denkt is gelijk aan wat de mol denkt? Omdat zij de mol is?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #54 Gepost op: 9-01-2021, 19:34:32 »
Ik zit na de 1e aflevering nog eens terug te hebben gekeken nu ook op Lakshmi. Lakshmi zei meteen 'ja' op Joshua's linke idee om 1 persoon al het geld te laten verzamelen bij de lasergame. Zij was volgens mij ook degene die 'sorry' zei nadat Erik was afgeschoten door friendly fire. De regie doet het voorkomen alsof Marije hem neerschoot, maar als je goed kijkt was dat Lakshmi. Ze werd vervolgens ook afgeschoten met geld op zak. Tel daarbij op dat ze de kandidaatskaarten met info niet las in de 1e opdracht en de aparte formulering tav het molschap. Blijf even bij haar nu als molverdachte.




Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #55 Gepost op: 9-01-2021, 21:34:41 »
Duimpjes geven was dus geen opdracht. Dat initiatief lag dus bij Lakshmi om Renée in verwarring te brengen en ze een fout antwoord zou geven.

In theorie kan het nog zijn dat ze wilde dat Renée achter het bestaan van de schaduwopdrachten zou komen, maar het is toch wel erg onmols.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #56 Gepost op: 9-01-2021, 22:00:47 »
En ook haar verkenningstocht lijkt me onmols, maar dat moet nog verder uitgezocht worden. In de truck was ze sowieso zo onschuldig als wat.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #57 Gepost op: 9-01-2021, 22:03:34 »
Die verkenningstocht van haar was wel opvallend, in elk geval. Gaf heel veel aanwijzingen door zonder afgeschoten te worden, maar vond geen enkele joker? En dan in deel twee als enige communicator overblijven. Best een lekkere positie voor een mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #58 Gepost op: 9-01-2021, 22:05:01 »
Het Tsjechische woord voor lach is 'smich' (spreek uit: tsmie). Lach smich = Lakshmi?

Vandaag was de prima ballerina voorbeeldig.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #59 Gepost op: 9-01-2021, 22:17:20 »
Het Tsjechische woord voor lach is 'smich' (spreek uit: tsmie). Lach smich = Lakshmi?

Vandaag was de prima ballerina voorbeeldig.
Ooooh....vink erg mooi!
Omnia vincit amor