Auteur Topic: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud  (gelezen 26962 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2021, 22:31:05 »
Leuke hint die Tsjechische lach.

Lakshmi wordt in aflevering 2 als voorbeeldige (aflevering 2 heet voorbeeld) neergezet. Ze lijkt echt alles perfect te doen. Toch kan ik twijfel zaaien. In de ballerina opdracht geeft ze als haar eerste hint iets door terwijl wij die blacklight zin niet op de muur zien staan. Tevens geeft ze ook zinloze hints door zoals dat de verzamelaars goed op moeten letten oid.
En haar groene haar verwijst natuurlijk naar dat ze altijd een groen scherm gaat zien.

Kortom opletten hoe ze volgende week speelt. 🤔
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2021, 03:31:54 »
In de truck was ze sowieso zo onschuldig als wat.

Een meisje in een truck die zegt dat ze rijdt als een oud omaatje; ja, het lijkt mij ook echt best wel moeilijk. Lakshmi is iemand die dat gewoon doet. Hoeveel kandidaten zouden zeggen: Ik ga wel even een truck besturen? Ik sluit niet uit dat de Mol zich hier opoffert om die taak op zich te nemen.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2021, 12:39:41 »
Hoewel ik Lakshimi nu verdenk als Mol...zag ik bij aflevering 2 van gisteren (rond 52 minuten) toen Rik het had over dat de Mol niet naar huis hoeft je het Molboekje en handen zag van Florentijn...

Ananas

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2021, 17:01:26 »
Ik kan me niet indenken dat een mol zich makkelijk in de truck om bordjes mee om te gooien laat zetten. Dat is toch de plek waar lijkt mij het minst gemold kan worden. Er zal vast wel iemand zijn die graag had willen rijden; dus nee, voorlopig zet ik een streep door haar naam.
Ich bin ein Bärliner!

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2021, 19:34:33 »
Lakshmi left tijdens de test drie vingers op haar mond als een omgekeerd molteken. Zie screenshot. Dit is rond 54:10 als je hem zelf terug wilt kijken. Haar pink gaat nog iets verder naar achteren, zodat de drie vingers nog beter naar voren komen, maar dit was even het beste screenshot wat ik op mijn telefoon kon maken.

Ik verwacht er niet teveel van, want het is erg opzichtig en nog een best natuurlijke houding. Maar ik zou het ook weer niet erg vinden als ze er wat langer in blijft  ;)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2021, 03:28:18 »
Ik kan me niet indenken dat een mol zich makkelijk in de truck om bordjes mee om te gooien laat zetten.

Ik zou haar niet onderschatten. Met name dat ze het toch wel moeilijk lijkt te vinden om zo'n truck te besturen. Ik vertrouw het niet, Lakshmi in die positie. Daar zet je toch geen nono op?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2021, 08:34:26 »
Je zegt haar niet te onderschatten en noemt haar een nono (onbenul). Dat is nogal tegenstrijdig. Bovendien zie ik niet in waarom Lakshmi minder goed een truck zou kunnen besturen dan om het even wie. Ze deed het ook perfect.

Wel ben ik het met het punt van LdH eens: een Mol had in die positie niets te zoeken. (Maar soms zit een Mol in zo'n positie.)

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2021, 09:33:44 »
Buiten het feit dat ze eigenlijk bij geen een opdracht tot nu toe in een sleutelpositie heeft gezeten, op de opdracht met de geheime opdrachten na (Die ze overigens goed heeft uitgevoerd) merk ik aan haar een aantal gezichtsuitdrukkingen die ik vooral kandidaats bestempel.

Het lachje na het horen dat ze geheime opdrachten moet laten uitvoeren zegt daar in misschien nog wel het meest.

Voor mij toch wel een wat dikkere potloodstreep door haar.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2021, 17:09:54 »
Wel ben ik het met het punt van LdH eens: een Mol had in die positie niets te zoeken. (Maar soms zit een Mol in zo'n positie.)
Daarom is het wel jammer dat we niet te zien krijgen hoe ze op die positie terecht is gekomen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #69 Gepost op: 12-01-2021, 09:12:04 »
Ik kan me niet indenken dat een mol zich makkelijk in de truck om bordjes mee om te gooien laat zetten. Dat is toch de plek waar lijkt mij het minst gemold kan worden. Er zal vast wel iemand zijn die graag had willen rijden; dus nee, voorlopig zet ik een streep door haar naam.

En opdracht 1 waar ze het echt heel goed doet en dan nog eens met die duimpjes afkomt wat Renée bijna 100% gaat nemen als mogelijke opdracht.

Ze is een heel toffe kandidaat, maar de mol? Ik zie het niet meer in Lakshmi.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #70 Gepost op: 12-01-2021, 17:10:18 »
Ik zie ook geen mol meer in Lakshmi. Buiten al genoemde zaken vond ik haar reactie op de aankondiging van  blacklightballerina's door Rik zo ongelooflijk naturel. Meteen schrikken, maar waarvan eigenlijk? Het klonk ook wel heel spannend  ;)

Offline jackyX

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #71 Gepost op: 12-01-2021, 22:07:27 »
Ik zou Lakshmi nog niet wegstrepen. In het klooster heet de opdrachttitel: De dans ontspringen. Zij ontspringt de dans door niet afgeschoten te worden. Als verkenner kan ze makkelijk geld uit de doosjes hebben gehaald. De aflevering heet 'voorbeeld'. Lahksmi geeft het voorbeeld hoe je de opdracht als mol moet uitvoeren.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #72 Gepost op: 13-01-2021, 10:28:33 »
Ik zou Lakshmi nog niet wegstrepen. In het klooster heet de opdrachttitel: De dans ontspringen. Zij ontspringt de dans door niet afgeschoten te worden. Als verkenner kan ze makkelijk geld uit de doosjes hebben gehaald. De aflevering heet 'voorbeeld'. Lahksmi geeft het voorbeeld hoe je de opdracht als mol moet uitvoeren.

Opdrachtentitels zijn zelden of nooit een hint gebleken. Voorbeeld kan wel een goede zijn, want afleveringstitels zijn wel vaak hints.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #73 Gepost op: 13-01-2021, 19:44:23 »
Ze matcht wel mooi met de opdracht de komende aflevering 😃

En weer die kaarten. Zit er een kaartfan in de groep ?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #74 Gepost op: 17-01-2021, 10:06:41 »
Titel van de aflevering 'Vanaf hangen'. Bij het abseilen glijden de anderen, de een makkelijker dan de ander, naar beneden. Lakshmi hangt maar wat en zakt door de zwaarte kracht naar beneden. Je ziet de anderen met hun voeten tegen het gebouw, Lakshmi hangt als doodgewicht met haar voeten vrij in de lucht, in haar tuigje.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #75 Gepost op: 17-01-2021, 11:24:51 »
Ik denk dat dit onze Mol is ::jaja::

1.1: lekker meedoen met de rest van de groep, niet opvallen.
1.2: in het spel tijdens het aanbod, uiteindelijk mét geld afgeschoten.
1.3: duo 3, een mooie plek om te saboteren.

2.1: (theorie van Aurynn) Lakshmi hoopte dat Renée door de duimen door zou krijgen dat er opdrachten zijn, waardoor Renée daar mee op zou letten en hopelijk de geheime opdrachten door heeft.
2.2: als enige nog in het spel, waardoor ze muziekdoosjes kan wisselen.
2.3: je kan als Mol niet altijd op de goede positie zitten. :P

3.1: eerste antwoord gelogen, uiteindelijk niet ontsnapt.
3.2: niet aanwezig
3.3: geld gepakt, waardoor de kans op geen 2000 euro groter werd.

Vooral het feit dat na Erik werd afgeschoten in 1.2 een shot te zien was van Lakshmi die "sorry" zegt laat me twijfelen, ik ben bang dat dat een poging was om haar verdacht te maken. Maar verder ben ik heel erg overtuigd van het feit dat Lakshmi de Mol is. ::vergroot::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2021, 11:28:09 »
Titel van de aflevering 'Vanaf hangen'. Bij het abseilen glijden de anderen, de een makkelijker dan de ander, naar beneden. Lakshmi hangt maar wat en zakt door de zwaarte kracht naar beneden. Je ziet de anderen met hun voeten tegen het gebouw, Lakshmi hangt als doodgewicht met haar voeten vrij in de lucht, in haar tuigje.

Ja, gezien haar lengte zal ze echt niet als een blok naar beneden zijn gegaan. Misschien heeft dat ermee te maken.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2021, 11:31:50 »
Ja, gezien haar lengte zal ze echt niet als een blok naar beneden zijn gegaan. Misschien heeft dat ermee te maken.
Ja, lengte & gewicht redelijk gering.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #78 Gepost op: 17-01-2021, 16:53:16 »
De overzichtspagina van Lakshmi is bijgewerkt tot en met aflevering 3.


https://www.wieisdemol.com/widm22-profiel-lakshmi/

Zie je een foutje? Heb je aanvullingen? Meld het in dit topic. :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lakshmi Swami Persaud
« Reactie #79 Gepost op: 17-01-2021, 17:08:19 »
Lijkt de minste tijd nodig te hebben om een biljet van € 250 te vinden. Zoekt ogenschijnlijk slechts op 1 plek, waar de anderen op verschillende plaatsen zoeken.

Schuift volgens de montage als laatste haar geld toe aan de joker. Krijgt vervolgens gelijk een kaart. Daarna zien we dat de anderen een kaart krijgen. Sommigen kloppen/roepen.