Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153005 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1260 Gepost op: 1-03-2021, 10:20:25 »
Stem verwijderd. Het is Charlotte.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1261 Gepost op: 1-03-2021, 10:33:27 »
Alleen al het feit dat Renée én als laatste bij Rik stond én in het midden zat bij de executie én als enige erg nerveus was/leek zegt mijns inziens genoeg.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1262 Gepost op: 1-03-2021, 10:33:39 »
Stem verwijderd. Het is Charlotte.

 ::rofl:: ::zwaai::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1263 Gepost op: 1-03-2021, 10:58:22 »
Vanwege de vraag in de app vandaag denk ik? Het is inderdaad een rare vraag die er op neer komt: Is Charlotte de mol of niet....

Heb toch maar nee ingevuld.  ;D

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1264 Gepost op: 1-03-2021, 11:21:09 »
Vanwege de vraag in de app vandaag denk ik? Het is inderdaad een rare vraag die er op neer komt: Is Charlotte de mol of niet....

Heb toch maar nee ingevuld.  ;D

Haha ja, wie weet is toch Niets is wat het lijkt.
Vraagt Rik volgende week: wie is de Mol? En dat Charlotte dan ineens toch op stapt. Dan ga ik echt stuk haha.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1265 Gepost op: 1-03-2021, 11:41:07 »
Rocky 100% ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1266 Gepost op: 1-03-2021, 15:56:41 »
Nog steeds Renée.

En ik zie net pas dat ze in de app mijn schot-voor-de-boeg-Mol was waar ik alle 100 punten op heb ingezet. Wist ik niet eens meer. ::rofl::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1267 Gepost op: 1-03-2021, 16:18:59 »
Nog steeds Renée.

En ik zie net pas dat ze in de app mijn schot-voor-de-boeg-Mol was waar ik alle 100 punten op heb ingezet. Wist ik niet eens meer. ::rofl::
Alsnog de weg even kwijt geraakt tussendoor.  :P

Ik zie ook geen ander scenario. Het is me alleen nog steeds een raadsel waarom de productie er dan voor heeft gekozen om Charlotte bekend te maken als verliezer. Maar dat had ik ook bij "oh, ik dacht dat het een zwarte vrijstelling of -1000 euro was".  ;D
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1268 Gepost op: 1-03-2021, 16:59:28 »
Ik hou 'm op Rocky.

Hoop wel op een twist dat Trolletje Nijs alsnog de mol is, maar weet niet of Rick zoiets aandurft. Ijdele hoop, ben ik bang, maar snap de Charlotte-tunnelaars heel goed. De gekozen vorm met Char als afvaller tijdens de finale was onnodig en niet leuk. En daarnaast best wel vreemd ook.

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1269 Gepost op: 1-03-2021, 17:25:42 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1270 Gepost op: 1-03-2021, 17:56:20 »
Het is gewoon Renee en Rocky is de terechte winnaar. Ik bewonder alle pogingen van mensen om het spannender te maken dan het is, maar in feite is dit gewoon een appeltje-eitje-seizoen.

Dat wil niet zeggen dat ik er niet van genoten heb, want met deelnemers als Splinter en Charlotte was het zeer de moeite waard. Splinter heeft zichzelf inmiddels ontpopt tot een goede presentator met empatisch vermogen en alleen daarom was dit seizoen al geslaagd. Maar daarnaast vind ik het leuk dat een generatiegenote van mij dit jaar de Mol was. Niet in het minst omdat ik ooit als dertiger, in de prille jaren van dit programma, heb overwogen mezelf op te geven als deelnemer. Wat zeg ik? Als Mol natuurlijk!   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1271 Gepost op: 1-03-2021, 20:30:24 »
De gesprekjes van Rik tegen de finalisten:  zoek de verschillen en welk type mol hebben we dit jaar?

Charlotte. Of Nijs, zoals jij jezelf noemt. Als jij de Mol zou zijn, dan zou jij eerst vertrouwen winnen. En als dat gelukt was, zou je, ik citeer: 'een naar vrouwtje worden'.En 'zo veel mogelijk geld uit de pot houden'. Dat laatste is jou gelukt. Soms lijkt het wel alsof alles in dit spel jou zomaar overkomt. Zonder tactiek,zonder voorbereiding. Maar is dat wel zo? Want het is een schril contrast...met hoe grondig jij je medekandidaten analyseert...en inderdaad hun vertrouwen wint. Als parlementair journalist sta jij aan de zijlijn van de macht. En zo opereerde jij ook in dit spel. Vanaf de zijlijn. Je liet anderen beslissingen nemen. Ook als dat de verkeerde besluiten waren. Was dat de bescheidenheid van een kandidaat... of de listigheid van een Mol? Want als het erop aankomt...kun jij heel snel besluiten nemen. Toen jij de kans kreeg om te bieden op voorkennis over een opdracht...haalde je gelijk 5000 euro uit de pot. En daarna weer 2000 euro. Dat zijn hoge bedragen voor zomaar een kandidaat. Of ben jij de Mol? Je gaat nu de finaletest maken. Met 40 vragen over het gedrag en de identiteit van de Mol. De uitslag van die test bepaalt wie de winnaar wordt...en wie de verliezend finalist. Maar als jij de Mol bent...hoef jij je geen zorgen te maken. Succes.

Rocky
Als jij de Mol zou zijn, dan zou je naar je medekandidaten doen...alsof jij dit spel niet goed kende,alsof je het nog nooit had gezien. En je zou proberen om goed te liggen binnen de groep. Soms lijk jij net een superheld. Je bent atletisch, je bent stoer...en je benadert alles met de mentaliteit van een topsporter. Gedreven, doelgericht...sportief, solidair. Bijna te mooi om waar te zijn. En misschien is dat het ook wel. Want regelmatig liet jij de bal het werk doen...liet je anderen het voortouw nemen. Alsof jij wist dat jouw moment om te scoren nog zou komen. Je ging wel voor de pot en voor de groep...maar waren dat schijnbewegingen? Want je was er als de kippen bij om 5000 euro uit de pot te halen...toen dat kon. Je medekandidaten namen je dat niet in dank af. Maar jij laat je niet intimideren. Jij als sporter kan als geen ander...emoties en het spel van elkaar scheiden. En laat dat nou net...een heel geschikte karaktereigenschap zijn...van een Mol. Jij gaat nu de finaletest maken. Met 40 vragen over het gedrag en de identiteit van de Mol. De uitslag van die test bepaalt...wie de winnaar is en wie de verliezend finalist. Maar als jij de Mol bent...hoef jij je geen zorgen te maken. Succes.

Dag Renee
. De grande dame van dit seizoen. Als jij de Mol zou zijn...dan zou het een kwestie worden van actie en reactie. Jij zou reageren binnen het kader. Je bent slim, wijs...maar ook een tikkeltje eigenwijs. Want je liet gelijk al weten dat jij dit spel voor jezelf speelde. Toch namen je medekandidaten je in vertrouwen. Jij bent misschien wel de kandidaat die niet zo goed hoort...maar wel degene die alles verstaat. Een handige eigenschap. Ook voor een Mol. Binnen de groep deed jij regelmatig een paar stappen naar achteren. Alsof jij vanuit de coulissen...je medekandidaten aan het observeren was. Ben jij zo je Mol op het spoor gekomen? Of was jij stiekem zelf...de hoofdrolspeler? Heb jij vanaf het begin af aan...stelselmatig op de achtergrond...subtiel het spel gesaboteerd? Dat zou kunnen. Je bent ook warrig. Je veroorzaakt ruis. En als je geld verdiende...was het nooit veel. Heb jij je medekandidaten...zo onzeker gemaakt in hun verdenkingen...dat ze er 5000 euro voor over hadden...om door te gaan in het spel? Dan ben jij de Mol...die ook anderen het vuile werk heeft laten doen. Je gaat zo de finaletest maken. Met 40 vragen...over het gedrag en de identiteit van de Mol. De uitslag van die test bepaalt wie de winnaar is...en wie de verliezend finalist. Maar als jij de Mol bent...hoef jij je helemaal geen zorgen te maken. succes.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1272 Gepost op: 1-03-2021, 21:08:33 »
Heinz, missen we niet een ex-kandidaat om op te stemmen 😆😂🤣
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1273 Gepost op: 1-03-2021, 21:21:45 »
Hoop wel op een twist dat Trolletje Nijs alsnog de mol is
Trolletje Nijs brengt me op een idee. ::jaja::
'Charlotte' is een anagram van 'cheat trol', of deze twee woorden andersom. Joker? ::joehoe::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1274 Gepost op: 2-03-2021, 02:19:33 »
Neem jij dit nu werkelijk serieus  ::rofl:: ::oink::?

Wow!

Ik ben dan toch ECHT meer een tunnelaar samen met Belgian mol hoor


Bedankt voor de complimenten ::bravo:: ::bravo::. En ondanks dat we allebei harde onvoor biddelijke tunnelaars waren hadden we toch een ruime blik weer. Jij nam Marije als optie, ik Splinter. Het was weer een genoegrn het tegen je op te nemen. Ik hoop wel voor dit forum
dat we nooit in dezelfde tunnel terechtkomen. Ik weet niet of ze dat aankunnen.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2021, 02:21:13 door Belgian Mol »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1275 Gepost op: 2-03-2021, 11:58:06 »
dat we nooit in dezelfde tunnel terechtkomen. Ik weet niet of ze dat aankunnen.
Ik vrees toch van wel want we gaan beiden altijd voor de wensmol, niet de vreesmol. Het gaat een keer gebeuren dat het dezelfde is >:( :-\\ :\'( maar ik hoop dat de moderatoren dat tegen die tijd wel aankunnen  ::jaja:: ::regenboog:: ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1276 Gepost op: 2-03-2021, 12:03:37 »
Ik vrees toch van wel want we gaan beiden altijd voor de wensmol, niet de vreesmol. Het gaat een keer gebeuren dat het dezelfde is >:( :-\\ :\'( maar ik hoop dat de moderatoren dat tegen die tijd wel aankunnen  ::jaja:: ::regenboog:: ::zwaai::

Lo, laten we onze discussie over verplaatste berichten niet openbaar voeren maar gewoon via pb blijven doen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1277 Gepost op: 2-03-2021, 13:58:59 »
 :-X

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1278 Gepost op: 2-03-2021, 14:06:44 »
Wat zou hier te zien moeten zijn?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1279 Gepost op: 2-03-2021, 14:07:27 »
Ik mis denk ik wat je ziet of bedoelt.