Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Onder druk zetten  (gelezen 48565 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Onder druk zetten
« Reactie #260 Gepost op: 22-02-2021, 15:59:57 »
Het lijkt of Renee twee biljetten vast heeft.

Hier nog even op terugkomend. Heeft Renee hier nou 2 briefjes van 250 euro of 1 dubbelgevouwen briefje van 250 euro vast?

Als ik het vergelijk met de plaatjes uit het 'molgeld' topic, lijkt het erop dat de bovenkant in Renees linkerhand zit. Ik ontkom er toch niet aan dat Renee wel iets gevouwd moet hebben, omdat anders het briefje aan de andere kant zou uitsteken.

Zijn er nog andere shots van?

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Onder druk zetten
« Reactie #261 Gepost op: 22-02-2021, 18:01:39 »
Ik heb het nog eens zitten kijken. Het lijkt of ze een biljet dat in vieren is gevouwen openvouwd en daar een tweede biljet uithaald. Dit houdt ze vervolgens in vieren gevouwen  in haar rechterhand. Het opengevouwen biljet houdt ze dan dubbelgevouwen in haar linkerhand.
Als ik door de frames stap krijg ik de indruk dat deze stukken dusdanig van elkaar bewegen dat het 2 verschilldende biljetten moeten zijn. Ik ben niet 100% zeker, dus als iemand het zou kunnen bevestigen zou dat fijn zijn.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Onder druk zetten
« Reactie #262 Gepost op: 22-02-2021, 19:16:48 »
Als Renee het geld uit haar broek haalt, lijkt het alsof het twee biljetten zijn, daarna vouwt ze de biljetten, volgens mij. Heel duidelijk is het niet in beeld.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Martialis1

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Onder druk zetten
« Reactie #263 Gepost op: 7-03-2021, 11:16:57 »
Vind het jammer dat de rare "Splinter maakt Charlotte af"-edit niet benoemdt wordt. Vraag me af wat hier dan achter zat.