Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 95180 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #820 Gepost op: 6-03-2021, 22:40:13 »
Als je op 21 seconden verliest heb je toch een prachtstrijd geleverd met Rocky. Waarom Charlotte dan een rood scherm moet krijgen en ze de gehele ontknoping niet een week kunnen uitstellen is jammer. Ik heb Charlotte nooit verdacht als mol, ik heb wel genoten van haar deelname.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #821 Gepost op: 7-03-2021, 00:28:32 »
Waarom Charlotte dan een rood scherm moet krijgen en ze de gehele ontknoping niet een week kunnen uitstellen is jammer.
Dit blijft het grote mysterie van dit seizoen. Hoe de regie hier toe heeft kunnen besluiten is onverklaarbaar, sterker nog, het maakte de ontknoping ongelofelijk voorspelbaar.

Ten slotte, voor iedereen die denkt dat ik Charlotte verdacht omdat ik een gefrustreerde seksist zou zijn: ik val niet op vrouwen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #822 Gepost op: 7-03-2021, 11:52:18 »
Dit blijft het grote mysterie van dit seizoen. Hoe de regie hier toe heeft kunnen besluiten is onverklaarbaar, sterker nog, het maakte de ontknoping ongelofelijk voorspelbaar.

Het concept was goed, maar het is toegepast in het totaal foute seizoen. Tenzij het voorbedachte rade was om de teleurstelling te verkleinen.

Citaat
Ten slotte, voor iedereen die denkt dat ik Charlotte verdacht omdat ik een gefrustreerde seksist zou zijn: ik val niet op vrouwen.

Des te beter, een concurrent minder ;).

Ik verdenk zelf nu ook wel veel blonde vrouwen, maar dat is altijd schot-voor-de boeg en dan bereiken ze een heel verre fasen en zijn ze ook nog eens verdacht... En het is ook gewoon de statistiek. Het is al van het seizoen van Roeland Annemarie geleden nu dat een blonde vrouw de mol was.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #823 Gepost op: 7-03-2021, 14:36:47 »
Wauw, niet verwacht dat ze zo dicht bij de winst gekomen was! Heel knappe prestatie en leuke reactie weer op dat nieuws ;D ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #824 Gepost op: 7-03-2021, 14:39:20 »
en leuke reactie weer op dat nieuws ;D ::bravo::
Ja, kun je een heel seizoen mee vullen met de blikken van Char ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs
« Reactie #825 Gepost op: 7-03-2021, 17:47:51 »
Het moment dat ze het jokertje nadoet ('begroet' dachten de Charlotisten) vind ik nog steeds heel leuk. Maar het klopte dus wat ik toen al dacht: expressieve reactie van een kandidaat die het gewoon heel erg naar haar zin had.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!