Auteur Topic: Het Hint-vrije Topic  (gelezen 1359 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Het Hint-vrije Topic
« Gepost op: 29-12-2020, 12:15:44 »
Dit is het Hintvrije Topic.
Hier zijn alle hints, spoilers, en andere gemonteerde aanwijzingen VERBODEN.



Welkom zijn posts over:
- gedrag van kandidaten (wie doet wanneer verdacht)
- dingen die kandidaten zeggen, hoe ze kijken of reageren
- Verdenkingen van kandidaten (en zijn die consistent, en logisch vanuit hun perspectief)
- etc.

Niet welkom zijn posts over:
- Spoilers wie er vroeg of juist laat uitvliegt (bv social media gedrag of een afvaltheorie)
- aanwijzingen in de montage, of die kandidaten maken (bv terugkerende nummers of tekens)
- Hints die op een andere manier niet deel van het spel uitmaken (bv afleveringtitels)
- etc.

In feite komt het hier op neer: HINTS BESTAAN NIET IN WIE IS DE MOL.
Als je post of theorie er ergens vanuit gaat dat iemand (montage, kandidaat of wie dan ook), opzettelijk een aanwijzing heeft gegeven, dan hoort je post hier niet thuis. Dat geldt zowel voor informatie over de mol als toekomstige afvallers.
Bij twijfel, gebruik de spoiler-tags:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Dit is het enige hintvrije topic. Alle kandidaten en afleveringen worden hier besproken. Probeer daarom zelf ook bij te dragen om gesprekken overzichtelijk te houden. Speur jij graag op deze manier? Dan is dit topic er speciaal voor jou!

..en ook voor mij, want ik ga zelf ook weereens hintloos proberen te speuren ::ok::
Succes is hierbij overigens, wat mij betreft, geenszins gegarandeerd ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Hint-vrije Topic
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2021, 10:43:07 »
Ik ga niet veel tijd hebben om echt mee te speuren dit seizoen op het forum  :( maar ik wil iig wel even hier gepost hebben  ;D

- Lakshmi is het niet vanwege positie in de vrachtwagen (mol zou daar niet willen zitten) en zie ik ook gewoon goed haar best doen en zo (indirect) geld binnen brengen
- Splinter en Marije schrijf ik ook af vanwege de positie in diezelfde opdracht. Op de grond valt er vrij weinig te mollen. Daarnaast, zowel Splinter als Marije vind ik "te emotioneel" om de mol te zijn, kijkend naar hun reacties op verschillende momenten.
- Rocky heb ik afgeschreven vanwege het binnenbrengen van 400 euro (en ja, iknow, daar valt eigenlijk niet meer op te letten gezien het geld binnenbrengen van bijv. een Jeroen)  :-X

- Joshua is het denk ik niet. Tegen Splinter zeggen dat hij de rest moet overtuigen dat hij alles op Joshua heeft gezet... dat vind ik wel erg raar als hij de mol zou zijn. Je zou denken dat de mol zo min mogelijk verdenkingen zou willen.  ???
- Florentijn vind ik verdacht door de perfecte molposities die hij telkens heeft, maar dat begint wel een beetje op te vallen ook. Het gaat telkens fout bij hem (dat vindt de groep volgens mij ook) of hij maakt rare keuzes (voor het geld ipv joker gaan terwijl er geen geld is) maar ik vind dat te veel naar voren komen in de edit. Schrijf hem absoluut nog niet af, maar geen mol denk ik.

- Renée vind ik gewoon hilarisch omdat ze zo chaotisch en onhandig is, en daarom denk ik dat ze een perfecte mol zou zijn en ik hoop het ook echt. Het geld lijkt haar ook niet heel veel te boeien, vind ik ook opvallend. Toch is ze niet mijn nr 1, dat is Charlotte.

- Charlotte vind ik zo onopvallend dat het mij op gaat vallen. Nog geen opvallende edit met verdachte acties gehad (itt Renee en Florentijn) maar zit wel op goede molposites (wagen op de route, deelnemer aan de rondleiding) en bij de andere opdrachten ook typische "molkeuzes" wat mij betreft. Gaan voor de joker(kaart), in het veld niet afgeschoten worden en 75 eurie binnenbrengen. Gelijk afgeschoten worden bij de verkenners is balen, dat zal ongeluk zijn geweest denk ik.

Het is voor mij dus Charlotte, en anders Renée.
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Hint-vrije Topic
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2021, 21:55:42 »
Nou ik zat weer eens fout  ;D

Was gezellig in dit topic, denk niet dat ie nog terugkeert  :-X
Frankje Lapi

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Hint-vrije Topic
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2021, 22:03:14 »
Ik ben elk jaar weer van plan om hier uitgebreide analyses te schrijven en uiteindelijk neem ik er nooit de tijd voor :-X
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het Hint-vrije Topic
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2021, 22:30:37 »
Ik ben elk jaar weer van plan om hier uitgebreide analyses te schrijven en uiteindelijk neem ik er nooit de tijd voor :-X

Mja, ik ook.
Was het dit jaar, als topic starter, dubbel van plan. Maarrr toen startte ik in een nieuwe baan, en heb ik compleet geen tijd en energie gehad. Een post was wellicht een keertje mogelijk geweest, maar niet minimaal 1x terugkijken en uitgebreid analyseren, wat ik eerdere jaren nog wel deed.

Wat ik wel had op widm-gebied, ging vervolgens op aan het puzzeltopic, waar ik mijn medewerking had toegezegd.

Dus het is niet anders, mijnerzijds. Wist ik ook vooraf niet allemaal, toen had ik de baan nog niet ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.