Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand  (gelezen 17410 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2021, 16:28:03 »
Hoezo onterecht? 8421 is heel wat anders als 2842

Het lijkt erop dat ze het eerste cijfer niet heeft gehoord. Ik vind zo’n soort fout beter verklaarbaar dan het omdraaien van nummers. Maar het is natuurlijk nog steeds fout.

Overigens: deze korte biecht geeft aan dat Remco mogelijk Renee verdacht vond (naast / in plaats van Erik bij de testbiecht en/of Rocky bij zijn biechten bij zijn dood in deze opdracht).

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2021, 17:00:46 »
Nog iets opvallends, op 3.38 (youtube video pagina 1) is er al een open kistje te zien

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2021, 17:18:55 »
Met het tijdverloop In de aflevering is het altijd je afvragen of de beelden wel chronologisch correct weergegeven worden of dat er In montage ( bewust) mee geknoeid is.

Maar we mogen In deze opdracht niet buiten beschouwing  laten dat de mol waarschijnlijk op voorhand de codes wist en dus gewoon buiten het blikveld van Anderen hier In kan rommelen.  De deelnemers die dus veel bewegen, lijken actief schutters te zoeken of kistjes, maar of dat allemaal zo bedoeld is, durf ik me afvragen

In deze dus zijn een Joshua en florentijn een stuk verdachter dan Renee of marije.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2021, 20:41:58 »
Erik wordt afgeschoten door een groene laserstraal (foto)

Iig niet in het geposte shot. Die groen streep zou heel goed van zijn eigen lasergun kunnen komen. Het is onduidelijk hoe Erik precies wordt afgeschoten, het wordt vrij vaag gebracht.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2021, 21:43:25 »
Als ik alles optel op basis van alleen wat zichtbaar gebeurde deze opdracht kom ik ongeveer uit op:

Verdacht:
Renee (geklungel met codes doorgeven, gaat af met geld op zak, wel breeduit gemeten in montage)
Marije (is aan het schieten rond moment dat Erik afgaat, gaat voor de pot maar pas als vierde stem, zet zich verdekt op maar spoort anderen wel aan om risico te nemen, levert weliswaar geld op maar dat is geld dat Joshua haar gegeven heeft en dus moeilijk achterover te drukken zonder af te gaan)
Lakshmi (montage suggereert een rol bij Eriks afgaan, mogelijk betrokken bij uitschakelen tegenstander(s), gaat af met geld op zak)

Middenmoot
Rocky (werd in verband gebracht met neerschieten Remco, brengt wel geld op)
Florentijn (rol in neerschieten tegenstander in kar, als tweede uitgeschakeld)
Erik (waarschijnlijk rol in neerschieten tegenstander in kar, vroeg neergeschoten, mogelijk door medekandidaat/mol)

Minder verdacht
Charlotte (brengt hoog bedrag op, verder weinig in beeld)
Joshua (schiet waarschijnlijk schutter(s) neer, motiveert de groep tot gaan voor de pot, geeft 100 euro aan Marije die in de pot komt (ook onmols omdat hij niet met de eer strijkt), wel afgeschoten met tenminste 1 bedrag op zak)
Splinter (brengt hoogste bedrag in, is ook redelijk snel met kiezen voor de pot)

Als we er vanuit gaan dat de mol kandidaten heeft afgeschoten, zijn Erik en Florentijn (want snel af) minder verdacht, Marije verdachter (want in scherpschutterpositie) en Joshua, Lakshmi mogelijk verdacht (want we zien ze veel schieten).

Als we er vanuit gaan dat de mol buiten zicht kistjes heeft geopend, zijn Erik, Marije en mogelijk Florentijn minder verdacht (want minder gelegenheid) en Joshua, Splinter, Charlotte en Rocky verdachter (want erg beweeglijk). 

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #45 Gepost op: 4-01-2021, 08:53:21 »
Op het moment dat Erik afgeschoten word, vraagt hij eerst of iemand een schutter voor hem wil uitschakelen.

Dan zien we Marije zijn richting op schieten, en Erik af gaan, maar het is Lakshmi die sorry zegt daarna.

Ik vergelijk dan altijd voor mezelf even de tactieken van de Mol, en wat hij hier zou hebben gedaan.

(1) Marije, als mol, zou zich hier compleet niet bemoeid hebben met het spel, heeft zich enkel verscholen en heeft de 100,- die ze van Joshua heeft gekregen wél binnen gehaald.

(2) Lakshmi, als mol, zou hier af zijn gegaan mét geld, zou ook 100% voor het afschieten van medekandidaten zijn gegaan als er iets minder spelers in het veld waren, en had op die manier meerdere mogelijkheden op het saboteren van het spel.

Molpunten gaan dus nu naar Lakshmi, Marije verdient in deze opdracht er geen in mijn optiek.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 09:13:45 door JijBentDeMol »

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #46 Gepost op: 4-01-2021, 09:13:00 »
Dan zien we Marije zijn richting opschieten, en Erik af gaan, maar het is Lakshmi die sorry zegt daarna.

De montage is als volgt:
Erik (vanaf einde truck): “kan iemand die van mij uitschakelen?”
Marije (vanaf voorste wiel truck): “ik ben hem aan het schieten.” Marije schiet.
Erik lijkt rondom hoekje van de truck te lopen. <geluid van neergeschoten kandidaat, scherm wordt kort rood>
Erik: “ik ben geraakt”
Erik lijkt terug (?) te lopen rond hoekje bij truck.
Erik (in biecht): “ik baalde echt als een stekker.”
Kort shot van Lakshmi bij kloosterbogen. Laksmi: “sorry”. Lakshmi rent en schiet.
Erik vervolgt zijn biecht (beelden laten hem in laseropdracht zien) waarin hij speculeert dat de mol hem heeft afgeschoten.

Door dat korte shot van Lakshmi erin te monteren, komt ze erg verdacht over. Maar we weten helemaal niet of dat shot überhaupt iets te maken heeft met Eriks afgaan.

Met wat extra speurwerk zouden we mogelijk erachter kunnen komen of Lakshmi / Marije überhaupt in een positie waren om Erik af te schieten. Er is een shot aan het begin die het hele speelveld laat zien, maar dat shot is niet heel duidelijk en ik heb moeite om te reconstrueren waar deze paar korte shots precies plaatsvinden.

Edit: teruggekeken en preciezer gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 09:25:02 door Leendert »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #47 Gepost op: 4-01-2021, 10:53:46 »
Dan zien we Marije zijn richting op schieten, en Erik af gaan

Ik zie niet dat de rode lichtjes uitgaan bij Erik. Even later bij Florentijn zie ik dat wel.


Erik vervolgt zijn biecht (beelden laten hem in laseropdracht zien) waarin hij speculeert dat de mol hem heeft afgeschoten.

Erik zegt: "Ja, best natuurlijk een uitgelezen kans voor de Mol om één van zijn eigen medekandidaten, tegenkandidaten om die af te schieten. En misschien is dat wel gebeurd."
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 10:59:01 door Avogadro »

Offline PCVXD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #48 Gepost op: 4-01-2021, 11:05:59 »
Erik kan hier toch helemaal niet zijn afgeschoten door de mol of een kandidaat? Hij ging af voordat de twist kwam en ik neem daardoor aan dat er geen "friendly fire" mogelijk was.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #49 Gepost op: 4-01-2021, 11:18:34 »
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat de mol een kandidaat in zijn rug heeft geschoten, ook voordat Rik het hungergames-element toevoegt!

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #50 Gepost op: 4-01-2021, 13:21:17 »
Erik kan hier toch helemaal niet zijn afgeschoten door de mol of een kandidaat? Hij ging af voordat de twist kwam en ik neem daardoor aan dat er geen "friendly fire" mogelijk was.

Ik denk dat deze aanname verkeerd is, Friendly Fire is in dit soort games altijd mogelijk, al niet toegestaan.

Zie Martine die Margriet afschoot in 2015, wat al eerder benoemd is op dit forum.

En andersom gezien, waarom zou het verboden zijn, als enkel de Mol weet van de twist, en zijn eerste intentie al is om het speelveld te verkleinen zodat dat aanbod aantrekkelijker zal zijn voor de overgebleven kandidaten in het veld.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #51 Gepost op: 4-01-2021, 16:32:01 »
Ik kan hier weinig chocola van maken. Renée wordt heel mols neergezet. Marije verschuilt zich en doet wat? Schiet ze op mede kandidaten? Wat doet Rocky precies? Weinig van te zien. Joshua maakt er een show van, stelt zich heel onmols op, maar klopt dat wel met zijn missie? Splinter onmols. Charlotte onmols. Erik en Florentijn snel af. Lakshmi is erg actief in beeld maar levert weinig geld in.
Durf hier geen conclusies aan te verbinden.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #52 Gepost op: 4-01-2021, 22:38:12 »
Ik heb geprobeerd het speelveld in kaart te brengen. Het lijkt er ongeveer zo uit te zien:



De schutter die Florentijn vanuit een boom uitschakelt (mogelijk met hulp van Erik) lijkt in de huifkar te zitten. Er is maar 1 boom in het speelveld, voor zover ik kan terughalen uit de beelden.

Dan de uitschakeling van Erik. Vlak voordat hij wordt neergeschoten staat hij (volgens mij) bij de blauwe aanhanger en schiet een medekandidaat hem vanuit zijn rug, maar mist net:



Als je het in bewegend beeld ziet en goed oplet, kun je duidelijk zien dat hij het niet zelf is.

Marije (gepositioneerd linksvoor bij de rode tractor, de onderkant van de tractor in mijn visualisatie) schreeuwt dat er iemand op de de blauwe aanhanger zit. Erik vraagt: "Kan iemand die voor mij uitschakelen?" Volgens mij is hij dan links van de aanhanger en loopt hij achterlangs (de kant van de fontijn). Direct daarna wordt het scherm rood, zien we Erik in het shot waarin ook de boom zichtbaar is (volgens mij achter de huifkar) en zegt hij: "ik ben geraakt." Het shot verandert en we zien Erik aan de tegenstelde hoek van de blauwe aanhanger met zicht op de achterkant van de rode tractor (de achterkant is niet rood, maar als ik vergelijk met andere beelden lijkt het wel dezelfde tractor te zijn).

Dan komt het korte shot met Lakshmi. Lakhsmi zegt 'sorry' en loopt weg van een aantal pallets die schuin tegenop een kar staan, dichtbij de bogen aan de zijkant (er is ook een vuurkorf zichtbaar). Als ik vergelijk met andere beelden, lijkt het erop dat ze aan de achterkant van de witte truck was. Het lijkt erg onwaarschijnlijk dat ze bij de blauwe aanhanger in de buurt was. Het is mogelijk dat Lakshmi vanuit die hoek Erik heeft afgeschoten, maar het is een erg moeilijk shot (aangezien er vele pallets tussen zaten) en ze kan onmogelijk op Erik geschoten hebben vlak voor hij afging (de groene straal in het plaatje hierboven). Daarmee lijkt het voor mij erg onwaarschijnlijk dat het korte shot ook maar iets te maken heeft met Eriks afgaan (ondanks de suggestieve montage). Als het shot genomen is op hetzelfde tijdstip als Eriks afgaan, dan lijkt het erg onwaarschijnlijk dat Lakshmi het schot gelost heeft.

Marije zou het eerste schot op Erik gelost kunnen hebben vanuit haar positie (het komt grofweg overeen met de richting). Het tweede schot waardoor Erik afging, was moeilijker (maar niet onmogelijk) voor Marije omdat Erik toen al achter de aanhanger was. Erik was het makkelijkst te beschieten vanuit de hoek van de hoge kar, maar dat klopt niet met het eerste schot. Als we er vanuit gaan dat Erik door dezelfde persoon is afgeschoten die ook eerst op hem schoot, is Marije wel topverdachte.

Florentijns afgaan was al eerder uitgezocht (ik weet even niet meer door wie). Dat kwam ook door een rode straal (dus geen friendly fire).

Ik dacht in eerste instantie dat Marije bij Remco's afgaan in de buurt was, maar na beter de beelden bekeken te hebben, blijkt hij bij de andere rode tractor te staan (waar Marije inderdaad niet in de buurt was). Het is uit de beelden niet op te maken vanuit welke hoek Remco is geschoten, maar door het shot kunnen verwachten dat we een straal gezien hadden als het schot van voren kwam. Dat suggereert dat het schot inderdaad van achteren of van de zijkant kwam (maar we weten natuurlijk niet of er schutters of medekandidaten daar waren). Er is een frame na Remco's afgaan waarbij alleen de linkerschouder van Remco knippert. Betekent dat dat hij in zijn linkerschouder geraakt is? Hoe dan ook is Marije en ogenschijnlijk ook Splinter de hele opdracht in de andere hoek van het speelveld, dus zij onwaarschijnlijk als schutter.

Na Remco's afvallen valt Joshua ook af. Niet duidelijk is waar dit gebeurt, maar er is een frame waarbij we een rode straal richting hem zien gaan.

Daarna rent Renee van een rode tractor bij Splinter weg (ik denk dat dat rode tractor 1 is). Frame by frame bekijken laat ons twee rode laserstralen rakelings langs haar gaan (ze komen van boven, grofweg van de stellage), voordat Renee door een derde rode laserstraal wordt neergeschoten (door de schutters dus en niet friendly fire). Lakshmi is in beeld en schiet niet (wat logisch is gezien haar positie).

We zien niet de straal waardoor Lakshmi afgaat, maar wel dat waar dat gebeurd is: in de linkerkant van het speelveld, halverwege tussen de tractor en de hoge kar. De montage suggereert dat dit door een schutter gebeurd (Splinter roept 'Lakshmi, kijk uit, achter je' en beelden laten ook een schietende schutter van achter wat pallets zien).

Edit: update
Edit 2: Remco's positie beter begrepen nu en afvallen alle kandidaten erbij
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 00:56:32 door Leendert »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2021, 00:21:57 »
Goh wat 'n uitzoekwerk, hulde daarvoor. We kunnen dus steeds meer zeker stellen dat Lakshmi haar 'sorry' niet op het afschieten van Erik sloeg. Maar waarop dan wel? En we kunnen dus ook stellen dat de regisseur ons hier met montages weer wil misleiden.
Verder is nog de vraag of er twee schutters waren, of dat er nog andere posities mogelijk zijn. Ik ga nog niet hele vergaande conclusies trekken door deze opdracht, (marije verdacht) juist vanwege de onbetrouwbaarheid van de montage, waardoor we niet zien hoe het werkelijk is gebeurd.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2021, 11:22:40 »
Goh wat 'n uitzoekwerk, hulde daarvoor. We kunnen dus steeds meer zeker stellen dat Lakshmi haar 'sorry' niet op het afschieten van Erik sloeg. Maar waarop dan wel? En we kunnen dus ook stellen dat de regisseur ons hier met montages weer wil misleiden.
Verder is nog de vraag of er twee schutters waren, of dat er nog andere posities mogelijk zijn. Ik ga nog niet hele vergaande conclusies trekken door deze opdracht, (marije verdacht) juist vanwege de onbetrouwbaarheid van de montage, waardoor we niet zien hoe het werkelijk is gebeurd.

Lakshmi zou Erik "dekken" en proberen die schutter uit te schakelen als ik het goed heb, de sorry kan dus zijn voor het feit dat dat niet gelukt is.

Met het niet te veel conclusie trekken ben ik het eens, denk dat de meeste molacties hier buiten beeld gebeuren, (kistjes openen, geld kwijtmaken) Vooral wat rare momenten om te onthouden. Ik heb wel een voorzichtig streepje gezet door Splinter en Erik.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2021, 11:24:33 »
Ik heb geprobeerd het speelveld in kaart te brengen. Het lijkt er ongeveer zo uit te zien:

Ziet er goed uit, ik was ook bezig wat van de kistjes in kaart te brengen. Lijkt zo redelijk overeen te komen met die van jou

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2021, 11:53:44 »
Ik zie linksonder toch ook een grote boom...

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2021, 12:03:59 »
Lakshmi zou Erik "dekken" en proberen die schutter uit te schakelen als ik het goed heb, de sorry kan dus zijn voor het feit dat dat niet gelukt is.

Met het niet te veel conclusie trekken ben ik het eens, denk dat de meeste molacties hier buiten beeld gebeuren, (kistjes openen, geld kwijtmaken) Vooral wat rare momenten om te onthouden. Ik heb wel een voorzichtig streepje gezet door Splinter en Erik.

Laat ik voorop stellen dat de conclusies die ik hieronder trek geen harde conclusies zijn, omdat de montage ons inderdaad op het verkeerde beeld kan zetten. Maar aan de andere kant zijn de beelden alles wat we hebben, dus we moeten het er maar mee doen.

Lakshmi geeft Erik geen dekking. Het is Marije die Erik zou dekken en dat klopt ook met de kaart. Als de groene straal van Marije komt, schiet ze te laag. Erik beweegt weg naar rechts, dus als ze daarna Erik neergeschoten heeft, dan is dat vrijwel zeker bewust. Als we aannemen dat Erik is neergeschoten door dezelfde persoon die hem kort daarvoor net aan miste, is Marije erg verdacht omdat ze op de perfecte plaats staat voor het eerste schot en het tweede schot - alhoewel moeilijk voor haar is - zeker mogelijk is.

Lakshmi was - als we het shot mogen geloven - in de volledig tegengestelde hoek van het speelveld. Ze kan onmogelijk het eerste schot geschoten hebben en het tweede schot was erg moeilijk voor haar.

De beste positie om zowel het eerste en het tweede schot te schieten is net iets onder de rode tractor, dichtbij kistje A en dichtbij waar Lakshmi veel later afgaat. Van de andere 6 (Erik en Remco niet meerekenend) hebben we alleen indirect aanwijzing waar ze op dat moment zijn.

Direct na Eriks afgaan zien we een shot van Rocky die geknield en goed verstopt achter pallets zit. We zien verderop de blauwe aanhanger en daarachter de boom. De boom geeft aan dat Rocky in de linkerhelft van het speelveld zit, ongeveer in de juiste positie om beide schoten goed te lossen. Er is een klok in beeld (25.39, 25.38, 25.37), die aangeeft dat we dan minder dan 5 minuten van de start zijn. Eriks afgaan is dus vrij snel na de start gebeurd en Rocky zat in een goede positie om hem neer te schieten (en was niet goed zichtbaar).
 
Het volgende shot laat kistje A zien, waarna we Splinter bij de rode tractor staat (aankomt?, hij was er eerder niet). Rocky is ook zichtbaar in het shot, net iets boven kistje A (wat dus haar locatie bevestigt). Splinter vraagt om de code voor kistje A (waar hij inderdaad vlak in de buurt is). Splinter is dus kort na Eriks afvallen in de buurt van de beste positie om Erik af te schieten.

Renee schreeuwt de code van B door. In het shot zien we de witte truck in de achtergrond, wat aangeeft (mede door de hoek) dat Renee middenin de rechterhelft van het speelveld is (dichtbij de startlocatie). Vanuit daar had ze het eerste schot op Erik niet kunnen schieten, maar mogelijk het tweede schot wel (beter dan bijv. Lakshmi).

Er volgt een korte woordenwisseling tussen Splinter en Renee, die eindigt met een kort shot waarbij we Splinter zien, maar ook Charlotte direct achter haar. Charlotte is dus ook in de linkerhelft van het speelveld, grofweg rond de ideale positie om Erik af te schieten.

Er volgen shots van Charlotte en Remco (niet interessant voor het uitzoeken wie Erik heeft neergeschoten). Als we klaar zijn, is Charlotte alweer in de rechterhelft van het speelveld (in de buurt van de boom, al is die niet zichtbaar in het shot) en knielt ze naast Florentijn. We zijn nu dus alweer wat verder, maar dit is de eerste keer na Eriks afvallen dat we Florentijn zien en hij is in de rechterhelft van het speelveld. Florentijn heeft natuurlijk aan het begin in de boom geklommen, wat ook in de rechterhelft was. We hebben hem niet in de linkerhelft gezien. Dat geeft een (ietwat zwakke) indicatie dat het minder waarschijnlijk was dat Florentijn in de juiste locatie was om Erik neer te schieten.

Dat laat Joshua over. We weten dat hij erg beweeglijk was, dus ik durf geen conclusies te trekken over waar hij op het cruciale moment was.

Als samenvatting, dit is hoe verdacht alle spelers waren bij het afgaan van Erik:

1. Rocky (beste positie, verdekt opgesteld)
2. Marije (goede positie, maar Erik en de rest wisten dat ze daar zat)
3. Splinter (kort daarna in beeld in het gebied van de beste positie)
4. Charlotte (net iets later in beeld in het gebied van de beste positie)
5. Joshua (nauwelijks informatie over zijn positie)
6. Florentijn (zwakke indicatie dat hij in verkeerde positie zat)
7. Renee (waarschijnlijk onmogelijk voor eerste schot en tweede schot moeilijk)
8. Lakshmi (totaal verkeerde positie, ondanks wat de montage ons doet geloven)
9. Erik (het kan dat het eerste schot een ongelukje was en Erik zichzelf heeft neergeschoten, maar dat is wel de minst waarschijnlijke verklaring)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #58 Gepost op: 5-01-2021, 12:07:04 »
Ik zie linksonder toch ook een grote boom...

Die heb ik nergens anders gezien. Ik denk dat de zwarte vlek linksonder komt door (a) gebrek aan licht in die hoek (dat is consistent met andere totaalshots), (b) mogelijk een boom die buiten de kloostertuin is of (c) schaduw door iets anders. Maar als iemand een shot heeft van binnen het speelveld waarop de tweede boom zichtbaar is, dan houd ik me nog aanbevolen.

(Ik weet dat ik niet twee keer achter elkaar zou moeten posten, maar mijn eerste post werd te lang, als ik dit eraan toe zou voegen.)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: Vriend of vijand
« Reactie #59 Gepost op: 5-01-2021, 12:07:46 »
Op de satelliet foto is ook te zien dat er linksonder en rechtsboven een boom staat.